♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

خونه

1394/5/30 11:26
2,409 بازدید
اشتراک گذاری

                                           

                نوشته شده در تاریخ:یکشنبه  94/6/1 

  سلام عشقمسلام نازنینمسلام همه وجودم

 

                   بالاخره کار خونمون درست شد جیجرم

حالا سر فرصت میام و برای عزیز دلم همه چیز رو مینویسم، مامانی

راستی اتاقت هم مشخص کردیم، واااااااااااااااااااااااااااااااااااای نمیدونی چقدر خوشحالم ، عسلـــــــــــــــــــــــــــم

راستی یادم باشه که بنویسم برات از اولین باری که لگد زدنت رو به چشم دیدم و به صدای بابا یی مهربونت هم جواب دادیگلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم( البته با تکون خوردن )

اولین باری که لگد زدنت رو به چشم دیدم94/5/30

 

و اولین باری که به صدای بابایی عزیزت جواب دادی و به دستش لگد زدی ، توی ماشین بودیم و عصر همون روز بود

         خدایــــــــــا شکـــــــــــــــــــــرت                                 

          عـــــــــــــــــــــــاشـــقــتــیـــــــــــــــــــــــــــم

                                                         

نظرات (25)

مامان سحر
31 مرداد 94 23:48
سلام دوست عزیز... اگر مایل به تبادل لینک بودین خبر بدین... البته با اجازه شما من لینکتون کردم😘😘😘
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی ممنون از لطفتون ما هم با کمال میل شما رو لینک کردیم خانومی
حسین
2 شهریور 94 15:08
سلام وبت خیلی زیباااااااااااس ب منم سر بزن خوشال میشم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
آقاسید خیلی ممنونچشم حتما
مامان مریم
2 شهریور 94 20:27
سلام خداروشکر جورشد. نینی دختره؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنون. نمیدونم والا، فعلا که داره بدجور سرکارمون میذاره انشالله که سالم و صالح باشه
عمه سپیده
5 شهریور 94 15:32
خدا رو شکر... خدا نی نی تون رو برای مامان و بابای گلش حفظ کنه!
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی ممنون عزیز دلم انشالله خدا عزیز ای شما رو هم براتون حفظ کنه
مامان و بابایی دخمل بلا
5 شهریور 94 17:42
سلام محجوب بانوی عزیزم خوبی ؟؟؟ نی نی تو راهیتون خوبه ؟؟؟ راستی عزیزم من وبلاگ شما رو با اجازتون لینک کردم ...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی خیلی ممنون ما همگی خوبیمشما چطورید؟؟ خیلی لطف کردید عزیزم ما هم با افتخار لینکتون کردیم
رکسانا...
5 شهریور 94 23:36
سلام خاله جونم خیلی خیلی براتون خوشحالم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی ممنون
رکسانا...
5 شهریور 94 23:36
عزیزم میری تواین سایت بهم رای بدیhttp://kianajon10.blogfa.com/# شماره 2 دوستون دارم...تاابد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خوشکلم رفتیم و بهت رای دادیم
عمه سپیده
6 شهریور 94 0:01
راستی محجوب بانو... اجازه دارم لینکتون کنم؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم چرا که نهما هم با خوشحالی لینکتون کردیم
مامان فرهام
6 شهریور 94 8:14
سلام بانوي عزيزم خوبي??مرواريد تو دليت خوبه??هنوز جنسيتش مشخص نيست?عزيزم خيلي مواظب خودتو نينيت باش.كاش ميتونستي گازش بگيري از طرفم.ممنون كه اومدي پيشمون بازم بيا خيييلي خوشحال ميشم.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی ممنون خانومی ، خدا رو شکر خوبیم فعلا که خوب سر کارمون گذاشته و خودش رو نشون نمیدهخخخخخخخ چشم عزیز دلم، شما هم مواظب خودت و فرهام گلی باش دعا کن زود بیاد و سالم و صالح باشه، کلی گازززززززززش میگیرم ما هم از شما ممنونیم که اومدید پیشمون و باز هم منتظر تون هستیم
اورانوس
6 شهریور 94 8:35
سلام دوست مهربونم .مرسی از حضور پرمهرتون🌹
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خواهش میکنم
مامان آسیه
6 شهریور 94 12:47
★ مامان آرنیکآ ★
6 شهریور 94 13:14
سلام عزیــــزم خوبی ؟؟ فسقلی حالش خوبهه ؟؟؟ خوشحالم کار خونتون درست شد عزیزم ایشالا به سلامتی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی خیلی ممنونم ما خوبیم شما چطورید؟ ممنونم عزیز دلم، ولی مردم و زنده شدم،خدا کنه هیچکس سرش نیاد
مامی
7 شهریور 94 14:41
عزیزم مرسی که سر زدی پست جدید گذاشتم بهم سر بزن
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خواهش میکنم خانومی همین الان اومدیم
مامانی دخمل بلا
7 شهریور 94 14:51
مردم میگویند : " آدمهای خوب را پیدا کنید و بدها را رها " اما باید اینگونه باشد : " خوبی را در آدمها پیدا کنید , و بدی آنها را نادیده بگیرید ... " هیچکس کامل نیست ...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو تنها خدای مهربون کامل هست ما آدمها هر کاری هم کنیم باز هم کامل نمیشیم
میس پریسا
8 شهریور 94 19:14
سلام منم پریسا لینک شدید من همون دنیای شکلکم محجوب بانو جون شمام خواستید لینکم کنید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم پریسا جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم تویی؟؟ واااااااااااااااااااااااااااااااااااای نمیدونی چقدر خوشحالم کردی چرا زودتر بهم خبر ندادی وب به این خوشکلی زدی؟ با کمال میل لینکت کردم
مامان دو تا فرشته ناز
10 شهریور 94 3:38
سلام به سلامتی انشاالله. خدا براتون حفظش کنه. از خدا براتون فرزند سالم و صالح ارزو میکنم.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی انشالله خیلی ممنون عزیز دلم
آجی
13 شهریور 94 20:14
به سلامتی عزیزکم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون آجی گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم
roya
13 شهریور 94 23:11
واااااااااااای خداروشکر...پس بالاخره خونه رو گرفتین....؟؟؟!!! خیـــــــلی خوشــــحال شـــــدم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره عزیزم الحمدلله مشکلمون حل شده خیلی خیلی ممنونم رووووووووووووویاجووووووووووووووووووووووونم
roya
13 شهریور 94 23:11
من فدای لگد زدنت بشم جیجررررررررررررم
roya
13 شهریور 94 23:12
منتظر عکسای سیسمونیش و اتاقش هستمم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو انشالله در اولین فرصت براتون میذارم
رویا
23 شهریور 94 9:33
خدارو شکر که مشکلتون حل شد گلم...خوشحال شدم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزدلم
رویا
23 شهریور 94 9:37
فدای لگــــد زدنت بشـــم من گلکــــم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
نی نی مون خیلی ممنون خاله جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم
رویا
25 شهریور 94 13:34
محجوب جوونم وبم حذف شد......اما یکی دیگه زدم...ممنون میشم بهم سر بزنی عزیزم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو واااااااااااااااااااااااااااااااااااای چرا؟؟ عزیزم اومدیم پیشت
میس ابنبات
28 شهریور 94 11:15
سلام محجوب بانو جون می خواستم بگم من شما رو لینک کردم و لوگوتون رو توی وبم گذاشتم یه چیز دیگه وبتون روز به روز داره عالی تر میشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی لطف کردی مهربونم نظر لطفته عزیزموب خوشکل تو،هم حرف نداره
ارمغان بهشت
20 آبان 94 13:08
سلام دوست عزیز ممنون که بهم سرزدید خوش بحالتون . برای ما هم دعا کنید نی نی داشته باشیم .چقدر کیف داره نی نی جواب باباشو بده چه حال خوبی . الحمدلله
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی خیلی ممنون عزیزم، انشالله خدای مهربون به شما هم یه فندوق کوچولوی ناز بده آره خیلی خیلی خس شیرینیهانشالله شما هم تجربه کنید