♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

خـــــــــــــــــــــدایا دلم گرفتــــــــه

1394/5/10 0:32
1,092 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام عشقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

                       خوبی عزیز دلم

خیلی دوستت داریم ،خوشکل مامان و بابا

چهارشنبه رفتیم دکترت گفت:23هفته هست که شما توی قلب مامان خونه کردی(ولی فک کنم حدودا یه هفته سن شما رو بیشتر حساب کردن)

الحمدلله همه چیزت خوب بود و چرخش هم کرده بودی و همون جایی  بودی که باید میبودی

    خـــــــــــــــــــــــــــــدایا شکــــــــــــــــــــــــــرت 

کنجد مامان وبابا

این روزها همش دنبال خونه ایم....ولـــــــــــــــــــــــــــــی.........

خدایا ما14روز دیگه بیشتر فرصت نداریم......خـــــــــــــــــــــــدایا کمکمون کن

                                 عزیز دلم برامون دعا کن

این روزها تخت و کمد و کالسکه و...هم رفتیم دیدیم،و مدلشون هم برات انتخاب کردیم

ولی باید بریم خونه جدیدی تا بتونیم برات بخریمشون آخه توی اسباب کشی خراب میشه

این روزها خیلی دلم میگیره ،مامان جونم

خیلی بهم سخت میگذره عسلم

(خیلی خیلی دلم کوچولو شده ، وقتی هم به این موضوع فکر میکنم بی اختیار گونه هام خیس میشه)که هنوز اتاقی نداری که وسایل های خوشکلت رو توش بچینم و هر روز برم داخلش و دونه دونه وسایل هات رو ببوسم

            شمــــــــــــا برامون دعــــــــــــــــــا کن مامانی

دوستای مهربونم از شما هم میخوام که با دل های پاکتون برامون دعـــــــا کنید          

 

پسندها (14)

نظرات (20)

مامان حسام
10 مرداد 94 10:14
سلام عزیزم امیدوارم به سلامتی فارغ بشی و مشکلتون حل بشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی انشالله الهی آمین
مهدیه
10 مرداد 94 12:15
سلام ممنون که سرزدی باتبادل لیبنک ولوگو موافقی؟ راستی اینم اون آدرسی که خواستی:http://blogers.ir بازم سربزن
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم آره عزیزم موافقم ممنون بابت آدرس چشم حتما مییام شما هم پیشمون بیایید
مامانی
10 مرداد 94 12:36
انشاالله به زودی یه خونه خوب گیرتون بیاد و اتاق فسقلیتون رو هرچه زود تر بچینید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو انشالله خانومی التماس دعا
مامان سمیرا
10 مرداد 94 17:10
انشاالله قشنگ ترین و بهترین خونه قسمتتون بشه...ایدتون به خدا باشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم انشالله
★ مامان نیکو ★
10 مرداد 94 19:10
عزیزم نبینم دلت گرفته باشه خدا بزرگه مطمانم براتون بهترین خونه رو گذاشته و به زودی یه اتاق خوشگل برای نی نی جون درست می کنین
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنونم،نیـــــــــــــــــــــــــــــکو جوووووووووونم انشالله
roya
10 مرداد 94 22:30
من دعا میکنم که دیگه هیچوقت دلتون نگیره محجوب بانو جووون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیلی ممنون عزیزم
عمه سپیده
10 مرداد 94 23:47
انشاءالله خیییلی زود یه اتاق خوشگل برای نی نی عزیزتون میچینید!!
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو انشالله عزیزم خیلی ممنون
عمه سپیده
11 مرداد 94 0:01
محجوب بانو من متوجه نشدم چور میتونم از لوگوتون حمایت کنم!؟ اون راهی که گفته بودین رو انجام دادم ولی خب اتفاقی نیفتاد!!!
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی ممنونم عزیزم اومدم به وب خوشکلت و راهش رو براتون نوشتم
مامان رکسانا...
11 مرداد 94 7:59
عزیزم بهترینهاروبرات آرزو میکنم... تاخداروداریم هیچ غمی نداشته باش... خواستم ازتون تشکرکنم بابت لوگوی زیباتون که برای دخترم آماده کردین واقعا ممنون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم آره خدای مهربون خودش هوای هممون رو داره خواهش میکنم خانومی،قابل دختر خانوم گلتون رو نداشت ما هم از شما ممنونیم که پیشمون اومدید
roya
11 مرداد 94 11:36
براتون عا میکنم یه خونه خوشگل هم بخرین...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم خیلی لطف میکنی
آبجی نگار
11 مرداد 94 15:10
ایشالا که نی نی بیادوخونه از خودتون باشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو انشالله عزیزم
مامان آسیه
12 مرداد 94 10:39
سلام ان شا الله کوچولوتو بسلامتی بغل یگیری من هم پایان این دوره ام بهم سر بزن و نظرتو بگو
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی ممنونم(انشالله) چشم حتما
ايلقار
12 مرداد 94 12:51
عزيز دلم. اتاق بچه جزيي از تشريفاته همين كه بچت سالم به دنيا بياد خودش بهترين اتفاقه. الكي به خاطر مسايل جزيي خودتو ناراحت نكن. چون ناراحتي برا خودت و كنجدت خيلي ضرر داره. انشالله به زودي يه خونه ي خوب گيرتون بياد و زود اسباب كشي كنيد. ولي خوب خونه ي جديد گرفتن و اسباب كشي كردن جز سخت ترين كارهاست كه تازه تو هم حامله اي يكم به فشار و سختي ميافتيي. ببين اگه ميتونين اصلا خونه نگيرين تو همون خونه بمونيد آبها كه از آسياب افتاد ميگير ميرين جابجا ميشين. من خيلي ميترسم اتفاقي بيافته يا يه چيز سنگيني برداري خداي نكرده چيزي بشه. قديما بچه ها اتاق نداشتن بزرگ نميشدن؟ اصل مطلب اينه كه تو بچه تو سالم به دنيا بياري.به اين فكر كن.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی خیلی ممنون بابت حرفای قشنگت، حرفات رو کاملا قبول دارم عزیزم،ولی چیکار کنم که نمیتونم خودم رو کنترل کنم،حالا جدا از بحث اتاق عزیز دلم ،موضوع اصلی اینه که صاحب خونه خونش رو میخواد و ما فقط تا آخر ماه فرصت داریم ولی دارم سعی میکنم کمتر به این موضوع فکر کنم برامون دعا کن عزیز دلم
رکسانا
15 مرداد 94 9:23
شه دخت
16 مرداد 94 14:13
بله ممنون ممنون نظر دادين
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خواهش میکنم عزیزم
کوثر
20 مرداد 94 13:26
_______________ %% ______________ %%% _____________ %%%%% ____________ %%%%%% _____________ %%%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%%__%% _____________ %%%__%__% _____________ %%%___%__% _____________ %%%___%___% _____________ %%%___%____% _______ %%____%%%__%____% ______ %__%__%%%%%%__%% ______ %___%%_____%____%% _______ %____%%%%%_%% ________ %___________%% _________ %_________%% _________ %%______%% ________ %%_________%%% _______ %%________%%% ______ %%_____________%% _____ %%________________%% _____ %%__________________%% _____ %%%________________%% ______ %%________________%%% _______ %%%__________ __%%% _________ %%%%________%%% ___________ %%%%%%%%%
کوثر
20 مرداد 94 14:36
کوثر
20 مرداد 94 14:37
کوثر
20 مرداد 94 14:37
سيما و سينا
21 مرداد 94 12:23
چه شيرين!!! پس شما هم ني ني دارين؟ به سلامتي اميدوارم هم ني ني كوچولوتون موفق باشه هم شما واسه پيدا كردن خونه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم انشالله