♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

زیباترین حس دنیا

1394/7/10 9:54
1,661 بازدید
اشتراک گذاری

                

   

  

                      این روزهــــــــــــا زیباترین حس دنیا رو دارم 

 

       

سلام عشق مامان وبابا

                          سلام   دخملی  نازم 

                                              سلام تموم زندگیم

                                                                    خوبی ناز گلـــــم؟

این روزها اونقدر بی تاب اومدنت شدم که حد و اندازه نداره،شما هم که ماشالله توی دل مامانی داری غــــوغــــا میکنی عزیز دلم

انواع واقسام حرکات نمایشی روبه اجرا میذاری و هرجور که بتونی جیغ مامانی رودرمیاری،1ماهی هم میشه که مدرک شناتو گرفتی همه جور شنایی هم بلدی شناقورباغه،شنا به سینه،شنا به پشت ،شنا پرشی ،شنا موشکی و...

                       الهی فدات بشم،عشقــــم

 جوری هم برایبابایی عزیزتناز و عشوه میای که اون بنده خدا کم مونده پس بیوفته   

به محض اینکهبابایی مهربونتنازت میکنه شروع میکنی به حرکات نمایشی و جانگولر بازی وقتی هم برات شهادتین و ولایت اهل بیت رو بازگو میکنه و قرآن میخونه،با دقت گوش میدی و بعدش شروع میکنی به لگد زدن به دستباباییو اون موقع هست که صدای ذوق من وبابایی گلتکل فضای خونهرو پر میکنه(خدایا هزاران هزار بار شکرت)

الهی قربون دستوپای کوچولوت برم که بعضی وقتهاجوری به دل مامانی ضربه میزنی که تاچنددقیقه نفسم بالا نمیادوخندهباباییهم بلندمیشه

           (حس کردن تو زیباترین حس دنیاست)

شنبه رفته بودیم دکترت،گفت:الحمدلله همه چیزت خوبه و از اوایل آذر باید منتظر اومدنت باشیم،صدای قلبت هم شنیدیم و مثل همیشه من ومامان جونتذوق مرگ شدیم

راستی چن باری هم به دستمامان جونتلگد زدی وبراش شنارفتیمامانمهم ازذوق چاره نداشت بخورتت( نوشته شده:سه شنبه 14مهر1394)

       (بعضی وقتها فکر میکنم از من هم بیشتر دوستت داره)

 

      

نظرات (55)

نیکـتـ♥ــا
10 مهر 94 10:40
عیـــــــد غـدیر مبـــــــارک
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عید تو هم مبارک ، عزیز دلم
خواهری
10 مهر 94 20:14
عیدت مبارک گلکم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عید تو هم مبارک، عزیز دلم
اورانوس
11 مهر 94 1:36
عيدتون مبارک مامان و دختر آینده نزدیک ...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم، عید شما هم مبـــــــــــارک
مـامـان مـعصومـه
11 مهر 94 13:13
bele golam dokhmali shoma 2 rooz az pesar man bozorg tar hastesh khosh,hal misham ba ham doost bashim , belakhare ham dore ham hastim ... shomaro link mikonam
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو من هم از دوستی با شما خوشحالم خانومی خیلی لطف کردی گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم، ما هم با افتخار لینکتون کردیم
تک دختر مامانش(kosar)
13 مهر 94 14:08
سلام خاله. من شمارو لینک کردم.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم خیلی ممنون عزیزم، لطف کردی ما هم شما رو لینک کردیم
خواهری
15 مهر 94 0:06
سلام عزیز دلم خوبی ؟ خاله قربون لگد هاش ،زنده باشی الهی محجوب هی بچه رو نکش بیار تهران ،هی بگو بدو نظر ... جانم ،هر وقت کامنتت رو می بینم خوشحال می شم .راستی از دکتر و بیمارستانت برام بگو .... می خوای همونجا زایمان کنی؟ خوب به خودت برس
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم،ما خوبیم، انشالله که شما هم سلامت باشید آره عزیزم انشالله همین جا میخوام باشم ولی هنوز بیمارستانم مشخص نیست من هم هر وقت نظرهای خوشکلت رو میبینم کلی ذوق میکنم ، مهربونم نی نی :خاله جونم من شما رو خیلی دوست دارم واسه همین همش دوست دارم نظرهای خوشملتون رو ببینم
خواهری
15 مهر 94 0:06
عزیز دلم
اورانوس
15 مهر 94 2:17
عيدتون مبارک +آرزوهای خوب برای شما
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عید تو هم مبارک اورانوس عزیزم خیلی ممنونم
مـامـان مـعصومـه
15 مهر 94 6:58
slm aziiizam , post kheyli ghashangi bood . b omid tavalod dokhtar nazet
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم خیلی ممنون چشماتون قشنگ میبینه خیلی لطف داری عزیزم، ممنون
مامان باران
15 مهر 94 9:53
خدا نی نی خوشگلتون و به راحتی بده توی آغوش پر از مهرتون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم، انشالله
مامان و بابایی دخمل بلا
15 مهر 94 16:15
سلام محجوب بانوی گل و نازنین و مهربونم دیگه خیلی به پایان این انتظار شیرین نمونده ... انشاالله که به سلامتی و دل خوش , میاد توی آغوشت دخمل کوچولوی خوشگلت ... حس های زیبا نوش جونت باشه عزیزم ... تا میتونی از این لحظات ناب لذت ببر دوست گلم ...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام خانومی و مامانی نازنینم آره، الحمدلله آخرش هست انشالله عزیز دلم، الهی آمیــــــــــن خیلی ممنون عزیزم، چشم
میس ابنبات
15 مهر 94 16:16
عیدتون مبارک (می دونم دیر کردم ببخشید) ممنونم که بهم سر زدید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عید تو هم مبارک ، پریسا جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم خواهش میکنمما هم از شما ممنونیم
مامان هانیه
15 مهر 94 16:52
سلام مامانی عزیز قدر این روزهای شیرین رو بدون که تا چشم ب هم بزنی تموم میشه،من که الان کلی دلم تنگه برای روزهای بارداریم واقعا حس کردن تکون خوردن هاش خیلی شیرینه اما خب اومدن خوشگل خانوم هم لذت دیگه ای داره ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام عزیز دلم آره خانومی، با اینکه بعضی وقتها خیلی اذیت میشم ولی باز هم خیلی خیلی لذت میبرم از این دوران وجود و حظور خودش که یه چیز دیگس
نیکـ❤ـتا
15 مهر 94 17:26
سـلـام خاله جون براتون بهترین آرزو را دارم : امیدوارم دخمل خوشملـتون): به زودی بیـاد تو بغل مامـانیش و دست خوشبختی رو هم بگیره و با خودش بیـاره):ممنون از اینکـه سر زدید):
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
سلام عزیز دلم خیلی ممنون مهربون، لطف داری عزیزم انشالله ما هم از شما ممنونیم که پیشمون اومدی
مامان
15 مهر 94 19:58
سلام عزیزم مرسی که همیشه بهمون سر میزنی ... درباره خون بند ناف پرسیدی ؟ نه خطر جدی برای بچه نداره ولی اگه لازم باشه دکترا آزمایش میگیرن و اگه شرایط بود اونوقت خون بند ناف اهدا میکنه عزیزم لینک میکن شمارو
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم خواهش میکنم، ما هم از شما ممنونیم که پیشمون میایید خیلی ممنون که جواب سوالات رو دادی ما هم شما رو لینک کردیم
همراه رایانه
15 مهر 94 22:36
همراه رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ای، موبایل ،تبلت، لب تاپ و .. شماره تماس 9099070345 پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل WWW.POSHTYBAN.IR
عمه سپیده
16 مهر 94 12:15
حق دارین! ماکه یه فصل یه دیار باقی شتافتیم و برگشتیم تا این آیه خانوم قدم رو چشم ما گذاشتن! انشاءالله زودتر بیاد و لبخند روی لب هاتون بیاره!
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو انشالله عزیزم، خیلی برامون دعا کن، دوست جونم
کوثر
16 مهر 94 12:27
سلام محجوب بانو جان خیلی خیلی خوش حالم که نی نی جون سالم و سلامته . و همچنین شما . به نی نی بگین که من خیلی دوسش دارم و بی تاب دیدن روی ماهشم . امید وارم همیشه سالم و سلامت و شاد باشین .
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام کوثر جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم خیلی ممنون عزیزم من و نی نی هم خیلی دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت داریم چشم وقتی اومد حتما بهش میگم
مامانی
16 مهر 94 12:58
انشالله صحیح و سالم و سر موقع خودش بدنیا بیاد عزیزم محجوب بانو حواست به خودت باشه گلم برام دعا کن حالم خیلی بده پیشم بیا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو انشاالله دوست مهربونم، برامون خیلی دعــــــــــــــــــــــا کن چشم عزیزم، شما هم مواظـــــــــــــــــــــب خودت و بچه های نازت باش خدا نکنه حال دوست عزیز من بد باشه، همین الان اومدم عزیزم انشاالله به همه آرزوهات برسی مهربون
بهار خانوم
18 مهر 94 15:12
سلام محجوب جون ،ممنون بابت کامنت هات ایشالله صیحیح و سالم فدک الزهرا سادات نازت به دنیا میاد پسست خیلی قشنگ بود بیگ لایک
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خواهش میکنم ما هم از شما ممنونیم که پیشمون اومدید انشالله،عزیز دلم چشماتون قشنگ میبینه،مرررررسییییییییی
خواهری
18 مهر 94 16:03
خواهری
18 مهر 94 16:05
عزیز دلم ...نفس خاله اومدم نظر بدم در برم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهری گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم من و نی نی خیلی دوستت داریم
مامان نجمه سادات
18 مهر 94 20:51
سلام محجوب بانو تبریک بخاطر داشتن فدک الزهرا سادات جان انشاالله بسلامتی بیاد بغلتو و غرق عشق بشی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم خیلی ممنون، لطف دارید انشالله عزیزم التماس دعــــــــــــــــــــــا
˙·٠•●♥مامان ضحا♥●•٠·˙
20 مهر 94 7:57
سلام محجوب بانو خوبی عزیز دلم؟ خدارو شکر که همه چیز خوب و عالیه انشاا...تا آخر خوب و عالی باشه پست دلنشینی بود
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی، خیلی ممنون عزیزمانشالله خیلی لطف داری مهربون
♥عاطفه♥
20 مهر 94 10:20
سلام ممنون که اومدید وبلاگم........مثل بهشته وبلاگتون....فرشته هام هستن که خیلی عالیه ...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام عزیز دلم، خواهش میکنمما هم از شما ممنونیم که پیشمون اومدید نظر لطفته عزیزم، خیلی مممنون
فاطمه مامان
20 مهر 94 12:39
سلام محجوب بانو جون عیدی نی نی تون هم به روی چشم فقط نمی دونم گفتی تو همون صفحاتی که میخوای یعنی کدوم صفحات؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم خیلی ممنون، لطف دارید خانومی توی موضوعات قسمت برای دلبندمان برامون لایک و نظر بزارید خیلی ممنون عزیز دلم
عاطفه
21 مهر 94 9:58
__000000___00000 _00000000?0000000 _0000000000000000 __00000000000000 ____00000000000 _______00000 _________0 ________*__000000___00000 _______*__00000000?0000000 ______*___0000000000000000 ______*____00000000000000 _______*_____00000000000 ________*_______00000 _________?________0 _000000___00000___* 00000000?0000000___* 0000000000000000____* _00000000000000_____* ___00000000000_____* ______00000_______* ________0________* ________*__000000___00000 _______*__00000000?0000000 ______*___0000000000000000 ______*____00000000000000 ______*______00000000000 _______*________00000 ________*_________0 _________*________* _________*_______* __________*______* ___________*____* ____________*___* _____________*__* ______________**
˙·٠•●♥مامان ضحا♥●•٠·˙
21 مهر 94 11:26
سلام خانومی چه خوب که خوشتون اومده یکمش کپی هست(البته با اجازه ی صاحب وبلاگ کپی کردم) یکمش هم خودم نوشتم تلفیق کردم ممتون بابت حضور سبزتون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی متن زیبایی بود واقعا خوشم اومد ما هم از شما ممنونیم که پیشمون اومدید
˙·٠•●♥مامان ضحا♥●•٠·˙
21 مهر 94 11:32
سلام مجدد لینک شدین عزیزم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی ممنونم که ما رو لینک کردید ما هم با افتخار لینکتون کردیم
˙·٠•●♥مامان ضحا♥●•٠·˙
21 مهر 94 15:22
سلام دوستم بله حتما میتونید بردارید ناقابله
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم خیلی ممنون که بهمون اجازه دادی خانومی
مامان لیدا
21 مهر 94 21:37
ای جووونم لگد زدناش که خیییلی بامزه س تا میتونی تو این اواخر لذت کاملو ببر عزیزم که بعدا خیلی دلت تنگ میشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم، لطف داری خانومی آره واقعا لذت داره، صد در صد بعدا دلم برای لگد هاش تنگ میشه خیلی ممنون که پیشمون اومدی مهربون، باز هم منتظر حضور سبزتون هستیم
♥مامانی وخواهری♥
22 مهر 94 13:10
´¶´¶¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´آپ کردم´¶¶´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´ ´¶منتظر حضور سبز و پر مهرت هستم´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´. ¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´بدو´´´´¶´´´¶´´´´بيا´´´´¶ ´´´ ´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
$$$$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,, اومدم
♥عاطفه♥
22 مهر 94 13:11
´¶´¶¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´آپ کردم´¶¶´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´ ´¶منتظر حضور سبز و پر مهرت هستم´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´. ¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´بدو´´´´¶´´´¶´´´´بيا´´´´¶ ´´´ ´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
____*##########* __*############## __################ _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________=########################## __________######################## ___________*##################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________=#######* _________________###### __________________#### __________________### ___________________# اومدم
عاطفـه
22 مهر 94 20:48
سلام محجوب بانوی گل):
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم خوبی شما؟
★ مامان آرنیکآ ★
23 مهر 94 12:24
سلام عزیز دلم ببخش خیلی دیر اومدم ،آخه مگه میشه از دست دخملی بیام وب و بهتون سر بزنم ...حالا بذار دختر نازت بیاد بعد می فهمی چقدر وقت کم میاری قدر این لحظات و بدون که واقعا شیرینه البته اومدن نی نی هم شیرینی خاص خودشو داره و البته سختی و بی خوابی ایشالا به به سلامتی باشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام دوست عزیزم خواهش میکنم، انشالله خدای مهربون آرنیکا جووووون رو همیشه براتون حفظ کنه آره عزیزم واقعا خیلی خیلی شیرینه انشالله نی نی ما هم زودتر بیاد باز هم بیا پیشمون خوشحال شدیم خانومی
مامان سحر
23 مهر 94 12:36
ای جان دلم....دیگه چیزی به اومدن نازگل خانوم نمونده...مواظب خودت و نی نی نازمون باش خانومی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره خانومی،دیگه کم کم خانوم خوشکله ی ما هم داره میاد چشم عزیزم شما هم مواظب دخمل گلتون باشین
مامانی کوثــر و کهـرزاد
23 مهر 94 20:00
محبــــــوب جون اپ كردي خبر كن بياييم.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
چشم عزیزم بروی چشم
ژینا همه ویسی
23 مهر 94 21:01
سلام ممنون که به منم سر زدید و هوا دار شدید منم هوادار می شم خیلی ممنونم راستی پساتون و بلاگ تون عالیه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خواهش میکنم.، ما هم از شما ممنونیم که پیشمون اومدید خیلی لطف داری گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم
مامان و بابایی دخمل بلا
23 مهر 94 23:39
سلام دوست عزیز و گلم خوبی ؟ دخملی تو راهیت خوبه عزیزم ؟؟؟ ممنون از حضورت در وبلاگ ما و کامنتهای پر مهرت ... یه سؤال هم داشتم ازت دوست گلم ... وقتی وارد وبلاگ من میشی آهنگ وبلاگم برات پخش میشه یا نه ؟؟؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم ممنون ما خوبیم، انشالله شما هم سلامت باشید خواهش میکنم گلم، ما هم از شما ممنونیم الان اومدم پیشت بهت بگم عزیزم
مامان
24 مهر 94 8:59
سلام بانو چه وب قشنگی با نشاطی داری گل دخترت چطوره ان شالله در پناه خدا سالم دنیا بیاد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم خیلی ممنون خانومی، نظر لطف شماست انشالله عزیزم التماس دعــــــــــــــــــــــا
مامان زهره
24 مهر 94 10:22
سلام گلم خوشحالم همه چیز روبه راهه امیدوارم این چند وقت هم به خیروخوشی تمام بشه وبه سلامتی کوچولوی نازت رو در آغوش بکشی روزهات خوش ودلت شاد گلم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی ممنون انشالله همین طور که میگی باشه انشالله سلامت باشیدلطف داری مهربون
ژینا همه ویسی
24 مهر 94 10:28
سلام دوست گلم اگه میشه به وبلاگ خواهرمم سر بزنید خواهش نویسندش خودمم اینم آدرش:http://rojinahamihvisi123.niniweblog.com
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم. چشم حتما میاییم
ژینا
24 مهر 94 11:16
به وبلاگ خواهرممم یه سری بزنید ممنون می شیم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چشم عزیزم، باکمآل میل
کوثر
24 مهر 94 15:49
سلام مامان مهربوووووووون خوبی ؟ نی نی خوبه ؟ چه خبر ؟ پست جدید گذاشتم . وقت کردی بیا ببین و نظر بده . یک ماه بود نیومده بودم . دلم واست تنگ شده بود عزیزم . یه چیز جالب : رفته بودم تو وبلاگ یه مامان دیدم زده نی نی شون 9 ماه و 10 روزه تو دل مامانشه . وقت کردی بیا صحبت کنیم . فعلا تا بعد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهر کوچولوی خودم ممنون ما همگی خوبیم ،انشالله که تو هم عالی باشی ما هم خیلی دلمون برات تنگ شده بود،الان اومدیم گلــــــــــــم واااااااااااااای خوش بحالشون دیگه کم کم نی نی شون میاد چشم عزیزم
مامانی کوثــر و کهـرزاد
24 مهر 94 17:09
سلام محبوب جون.خصوصی رو چک کن
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
سلاااااااام عزیز دلمممنون
˙·٠•●♥مامان و بابای ضحا♥●•٠·˙
25 مهر 94 15:59
خصوصی رو چک کن گلم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چشم خانومی. بروی چشم
فاطمه مامان
26 مهر 94 10:48
ایشالا دخملی ناز سالم و سلامت به دنیا میاد عزیزم. منم مثل شما یه کوچولوی تو راهی دارم برام دعام کنید.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو انشالله عزیزم، خیلی ممنون انشالله نی نی نازتون هم به سلامتی بیادتوی بغلتون
فاطمه مامان
26 مهر 94 11:06
راستی من ذخیره رو هم زدم ولی لوگو نمایش نمیده نمی دونم چرا؟ خواستم بپرسم به هیچ طریق دیگه نمیشه اینکار رو کرد یا مثلا تو پست ثابت گذاشتش؟؟؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو من هم موندم تو کارش ، بخدا آره عزیزم، من هم توی پست ثابتم یه لوگو گذاشتم
پارمیس
26 مهر 94 11:49
دقیقا بهترین و زیباترین حسیه که تا کسی خودش حس نکنه نمی فهمه ....من همیشه فک میکنم دلم برای این شکم قلمبه ،این تکونا ، شوق دیدار فرشته ام ، روزهای انتظار ، واقعا تنگ میشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو وااااااااااااااااااااااااااااااااااااقعا عزیزم من همین الان دلم تنگ میشه( زمان هایی که آروم میشه، کلی صداش میزنم تا برام ناز کنه)
مامان فرهام
27 مهر 94 23:10
سلااام عشقم ما به سختی آپ کردیم دوست داشتی بیا پیشمون خیییییلی خوشحال میشیم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم بله که دوست داریم، با کمال میل اومدیم
مامان عفیفه
3 آبان 94 10:58
سلام.ان شاءالله این چندماهم بخوبی بگذره
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی انشالله، عزیزم التماس دعــــــــــــــــــــــا
مامان مـــــارال
8 آبان 94 15:51
سلاااام مامان مهربونخوبی عزیز دلم؟؟دخی جونمون خوبه؟؟فدااااااش شم من ....من که از همین الان عاشقتم وروجک خانومعزیزم تو این ماه آخری حسابی مواظب خودتو دخملیمون باش.وب توت فرنگیه منم آپ شده خوووشحااااال میشم با نینی بیاینهواااااارتاااااا بووووووس واسه مامانی و دخملی نازشراستی تاریخ زایمانت کی هست ایشالااااااا؟؟؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مارال عزیزمممنونم عزیزم، ما همگی خوبیم خیلی لطف داری گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم چشم خانومی شما هم مراقب خودتون باشید با کمال میل اومدیم پیشت برای اولین آذردعــــــــــــــــــــــا کن زود تری بیاد
ღnarjesღ
17 آبان 94 15:38
سلام خیلی ممنون که به وبم اومدین و تبریک گفتن
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خواهش میکنم گلم، وظیفه بود ما هم از شما ممنونیم که پیشمون میای
ღnarjesღ
17 آبان 94 15:44
امید وارم نی نی تون به سلامت به دنیا بیاد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو انشالله عزیزم خیلی ممنون مهربون
˙·٠•●♥مامان و بابای ضحا♥●•٠·˙
29 آبان 94 1:59
سلام محجوب بانو ی عزیز یه سوااااال میشه راهنماییم کنید؟؟؟ اون قلبی که وسط اسم شما و همسرتون هست تو قسمت نویسنده ی وبلاگ چجوری گذاشتید؟؟؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم الان اومدم پیشت بهت توضیح بدم خوشکلم