♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

سلام بر کوچولوی عاشــورا (علی اصغر)

1394/7/25 17:03
1,114 بازدید
اشتراک گذاری

     

سلام به همه ی شما دوستــــــــــای مهربونم،فرا رسیدن ایام پر عظمت محرم رو به همتون تسلیت میگم

 انشالله که سلامت باشید و در این ایام پربرکت ما رو هم دعا کنید

وسلامبه دختر عزیز و شیرین تر از جانم،خوبی مامان جونم؟؟؟

الهی من فدات بشم،انشالله که همیشه سالم و صالح باشی دخترکـــــــــــــــــم

منو بابایی هم خوبیم نازدختر،واین روزهاهمش شماروتصور میکنیم که سال دیگه ماه محرم با لباسای سفید و سبزی که تنت میپوشونیم میبریمت مجالس آقامون

      

آخ مامان   چقدر سخته که امسال جایی نمیتونم برم

بابایی عزیزت چن روز پیش برات گهواره(سرخ آبی)زیبایی خرید 

و به نشانه سیادت و ایام محرم شال سبزی هم خرید و بالای گهوارت گذاشت و گفت محجوب همیشه شال سبز روی گهواره دخترمون باشه،من هم گفتم: :چشــــــــــــــــم

راستی بابایی مهربون و عزیزت برای سلامتی من و شما و اینکه انشالله به سلامتی بدنیا بیای نذر جلسه ی زیارت عاشورا کرده(بابایی بانی سفره شده،ناز گلـــم) که انشالله قراره توسط مامان جونت(مامان بنده)توی یه امامزاده ای( که انشالله وقتی بدنیا اومدی میبریمت )برگزار بشه(انشالله خدای مهربون قبول کنه)

        

نظرات (35)

خاطرات کودکی فرشته های ناز نرگس سادات وساراسادات
25 مهر 94 19:30
سلام محجوب گلممممم من هم این ایام سوگواری اقا ابا عبدالله الحسین رو به شما تسلیت میگم خدا کنه این مسافر کوچولوی خوشگلم زود به دنیا بیاد نذرتونم قبول عزیزمممممم پیشم بیا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنون انشالله خانومی، التماس دعــــــــــــــــــــــا چشم حتما
مامان زهره
25 مهر 94 23:13
سلام محبوب جون امیدوارم سال بعد با دختر نازت در این مراسم شرکت کنی اشکال نداره خونه بمون واز تلویزیون مراسم رو دنبال کن مراقب خودت باش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم انشالله عزیزم، خدا از دلت بشنوه خیلی ممنون عزیزم التماس دعــــــــــــــــــــــاشما هم مراقب خودتون باشید
اورانوس
26 مهر 94 1:06
سلام محجوب بانوی عزیزم ،خوشحالم از حضور گرمتون و از اینکه به یاد منم هستین ،ان شاءالله هرچه زودتر این آرزوتون محقق بشه ...یه امید روزهای خوب برای شما ... بازم میگم همیشه منتظرتونیم من و خواهرم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام دوست عزيز ومهربونم خواهش میکنم گلم، ما هم از حضور شما ممنون و خوشحالیم انشالله عزیزم، التماس دعــــــــــــــــــــــا ما هم همیشه منتظر شما هستیم عزیزم
خواهری
26 مهر 94 1:40
سلام عزیز دلم ،به به چه پدر خوش سلیقه و عزیزی انشاالله بلورت زود میاد تو بغلت عکسش رو می زاری خاله قربون صدقش می ره
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهری خوشکلم خیلی لطف داری عزیزم انشالله عزیزی، بی صبرانه منتظر اون روز هستیم
خواهری
26 مهر 94 1:43
خواهری
26 مهر 94 1:45
ماچ به نی نی
پارمیس
26 مهر 94 11:48
سلام عزیزم ببخش بهت دیر سر زدم ... ممنون از حضورت تو وبلاگ دخترکم نی نی حالش خوبه ؟؟ ایشالا همیشه سالم و سلامت باشید ..
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم خواهش میکنم عزیزم ما هم از شما ممنونیمنی نی هم خوبه، الحمدللهانشالله نی نی نازتون همیشه سالم باشه خیلی ممنون خانومیانشالله شما هم همیشه سلامت باشید
ايلقار
26 مهر 94 11:50
وای کی میشه منم نی نیم هفت ماهه بشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عزیزمیبزودی خیلی خیلی زود، انشالله
♥آیدا♥
26 مهر 94 12:41
سلام مرسی که بهم سرزدی السلام عليكم يااباصالح المهدى (عج)السلام عليك ياامين الله فى ارض وحجته على عباده(ياصاحب الزمان آجرک الله)ماه محرم بر شما وعاشقان حسين تسليت عرض مينمايم رمز رو خصوصی فرستادم.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خوشکلم ما هم این ماه عزیز رو بهتون تسلیت میگیم خیلی ممنون گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم، لطف کردی
مامان فاطمه
26 مهر 94 13:39
سلام خوبین ایام سوگواری رو تسلیت میگم... نی نی کوچولو بدنیا بیاد چه وروجکی بشه... ایشاله سال دیگه بچه نازتو بغل میگیری و روضه علی اصغر شرکت میکنی بهمون سر بزنید خوشحال میشیم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی، خیلی ممنون، انشالله که شما هم خوب باشید ما هم به شما تسلیت میگیمانشالله عزیزم، برامون خیلی دعــــــــــــــــــــــا کن چشم، حتما ما هم از اومدن شما به بوی بهشت خیلی خوشحال میشیم
مامان شهناز
26 مهر 94 13:40
به به عجب نوشـــــــته های!! و چه جالب که اسم نینی تـــــــــون فدک زهرا هست!!انشالله زود زود نی نی تون به دنیا بیاد و حس مادر بودن رو بفمهی محبوب جوووون.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون خانومی، لطف داری عزیزم انشالله عزیزم، امیدوارم نی نی شما هم به سلامتی بیاد توی بغلتونو همیشه سلامت باشین
نیکـ❤ـتا
26 مهر 94 15:47
سلام خاله جون از اینکه به من سر زدید ممنونم ماه محرم رو به شما تسلیت میگویم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام نیکتا جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم انشالله که همیشه سلامت باشی ما هم از شما ممنونیم گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم التماس دعــــــــــــــــــــــا عزیزم
مامان هانیه
26 مهر 94 17:47
سلام عزیزم ایشالا این روزهای اخر بارداریت به سلامتی تموم بشه و نی نی خوشگلت بیاد و اروم تو بغلت بخوابه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم انشالله عزیزم، انشالله خیلی برامون دعــــــــــــــــــــــا کن
مارال مامان فرهام
27 مهر 94 15:29
سلاااام محجوب جوونم.ببخشيد يه مدت نبودم.اخه منو فرهام يه كله افتاديم الان حدرد دوهفته اي ميشه اين سرماخوردگي ولمون نميكنه!!!حالا هر چيم انتي بيوتيك مصرف كرديم فايده اي نداشت.اول من گرفتم بعد فرهام از من گرفت. اين شد كه فقط تو اين چند هفته ما استراحت كرديم.ببخشيد سرتو درد اوردم! !راستي دخمليمون چطوره فداش شم بلوريمو!!!
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم آخ آخ آخ میدونم چی میگی عزیرم، خیلی خیلی بد و دردناکه، انگار با 10 تا کامیون تصادف کردی، کل بدن درد میگیره انشالله که حالا سلامت باشیندعــــــــــــــــــــــا کن من تو این مدت باقیمونده سرما نخورم خانوم خانوما هم خوبه الحمدلله، در حال شخم زدن دل مامانش هست
عاطفـه
27 مهر 94 19:56
تسلیت!
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم ما هم به شما تسلیت میگیم
پارمیس
27 مهر 94 23:24
سلام عزیزم درخصوص سوال هایی که کرده بودی : برای تغییر دادن قسمت نظرات کار بسیار ساده ایه میری تو ویرایش قالب وبلاگت و بعد دکمه ی کنترل +F رو همزمان میگیری و کلمه ی comment و تایپ می کنی توی قالب برات پیدا میکنه و بعد به جای نظرها می نویسی یادگاری ..به همین راحتی عوض میشه .
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم، خیلی لطف کردی خیلی ممنون عزیزم
پارمیس
27 مهر 94 23:26
برای عوض کردن فونت وبلاگ من از این سایت استفاده کردم : http://webniaz.blogfa.com/ کلا سایت خیلی خوبیه .. تو قسمت کد های عمومی کاربردی تغییر فونت وبلاگ می زنی و فونت دلخواهت و انتخاب می کنی و طبق توضیحاتی که خودش گفته میری جلو ... اگه سوالی داشتی دوباره بهم بگو
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم، ممنون بابت کمکت چشم مهربون
˙·٠•●♥مامان ضحا♥●•٠·˙
28 مهر 94 12:32
سلاااااام عزیزم خوبید؟ نی نی گلی خوبه خداروشکر ان شاا...سال بعد با نی نی جونی میری مراسم غصه نخور نذرتون هم قبول ان شاا...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی، خیلی ممنون ما خوبیم انشالله که شما هم سلامت باشید انشالله عزیزم، التماس دعــــــــــــــــــــــا
گل پریا
28 مهر 94 15:45
سلام عزیزم مرسی که پیشمون اومدی . عالی بود پستت
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی خواهش میکنم، ما هم از شما ممنونیم که پیشمون اومدید نظر لطفتونه مهربون
مامان دو تا فرشته ناز
28 مهر 94 17:38
سلام نذرتون قبول باشه انشاالله
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم خیلی ممنون، انشالله
محبوبه
29 مهر 94 14:58
سلام ممنون که به من سر میزنین آپم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم ما هم از شما ممنونیم که پیشمون اومدید الان اومدیم پیشت
مامان فرهام
29 مهر 94 17:41
فداي گل دخمليمون خخخخخ اره فرهامم دقيقا همينجوري بود انواع حركاتو تو شكمم انجام مي داد كلا فوتباليستي بود براي خودش!!!دخمليمون هم فوتباليست ميشه چي از اين بهترعزيزم??
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
آره بخدا بعضی وقتها میگم الانه که دلم پاره بشه
مامانی
30 مهر 94 9:36
سلام عزیزم تاسوعا و عاشورای حسینی رو تسلیت عرض می نمایم نذرتون هم پیشاپیش قبول حق باشه اگه دوست داشتی عکس سیمونی دختر گلت رو هم بزار مراقب گلت باشه التماس دعا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی ممنون، ما هم به شما تسلیت میگیم انشالله خانومی، التماس دعــــــــــــــــــــــا آره خیلی دوست دارم بذارم، ولی هنوز تخت و کمدش نیومده دعا کن زود تری بیاد تا بتونم اتاق گل دخترم رو بچینم
خاله سمانه*عمه سمانه
1 آبان 94 0:37
سلام محبوب جون شهادت امام حسین رو بهت تسلیت عرض می کنم پیج قشنگی داری و من عاشق پیج هایی این شکلی هستم که هم پرستیژش بالاست و هم مذهبی و آدم خدا رو حس می کنه اجرتون با حضرت عباس لطفا به پیج منم سر بزن خوشحال میشم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم ما هم این ایام پربرکت رو بهتون تسلیت میگم خیلی خیلی ممنونم عزیزم، نظر لطفته گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم چشم حتما میاییم،
ღnarjesღ
3 آبان 94 19:28
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥ اگه به وبم اومدی حتما جبران مبکنم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم چشم حتما میاییم
مامان مريم
5 آبان 94 0:19
سلام .انشالله که هرچی زودتر مسافر کوچولوی نازت از راه برسه و بغلش کنی اگه مایل بودید با هم تبادل لینک کنیم.خبر از شما
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی، انشالله، التماس دعــــــــــــــــــــــا با کمال میل لینکت کردم
میسـ مهری
5 آبان 94 15:35
سلام الان کوچولو تون چند سال یا چند ماهشه؟ خدا نگهش داره
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم الان حدود 7 ماه و 29 روزه که مهمون دل مامانشه خیلی ممنونیم مهربون، لطف داری
علیرضا یگانه اصل
5 آبان 94 15:48
سلام.وبت عالیه.به وب منم یه سر میزنی با نظرات خوبتون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
آقاسید سلام دوست عزيز خیلی ممنونیم بروی چشم
خواهرت ژینا
6 آبان 94 15:31
سلام محبوب بانوی عزیز خیلی خیلی ممنون که به وب من و اجیم سر می زنید و نظر می زارید خیلی ممنون می شه با وب من و اجیم تبادل لینک کنی اجیم:http://rojinahamihvisi123.niniweblog.com و خودم: http://jinahamihvisi123.niniweblog.com
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام عزیز دلم خواهش میکنم، ما هم از شما ممنونیم که پیشمون میایید چشم عزیزم با کمال میل
✿ ماMے jوטּ✿
7 آبان 94 13:23
سلام محجوب بانوی عزیز ماه محرم روبهتوون تسلیت عرض میکنم انشالا کوچولوبسلامتی بدنیآبیاد گهواره شم مبااااارک😘😘
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم ما هم این ماه عزیز رو بهتون تسلیت میگیم خیلی ممنون خانومیانشالله لطف داری عزیزم
مامانی
7 آبان 94 14:48
سلام عزیزم اپ شدم اگه دوستداشتی بیا پیشم کامنت و لایک یادت نره عزیزم مراقب خودت و جوجت باش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربون چه عالی بله که دوست داریم با کمال میل
خواهری
7 آبان 94 23:22
داره صدای اومدن زهرا می آید....
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره خواهری خوشکلم دیگه دل تو دلم نیست، دارم دیوووووووووووووووووووووووووووووونه میشم برامون خیلی دعــــــــــــــــــــــا کن
ژینا
9 آبان 94 14:20
سلام محبوب بانوی عزیز خیلی ممنون که همیشه سر می زنید منم از این به بعد خوانندهی بوی بهشت هستم راستی انشا الله که دختری هم سالم و سلامت به دنیا بیاد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام خوشکلم خواهش میکنم گلم، ما هم از شما ممنونیم که پیشمون میایید انشالله عزیزم، التماس دعــــــــــــــــــــــا
مامان مريم
9 آبان 94 18:18
سلام گلم من هم شما رو لینک کردم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم، خیلی ممنون، لطف کردی
مامان زهره
12 آبان 94 9:55
سلام گلم دل نوشته های جدیدت رو هنوز نوشتی منتظر آوای دلت هستم سالم باشی محبوب بانو جون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم خیلی مممنون عزیزم، حتما منتظر اومدنتوهستیم، انشالله زنده باشین