♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

شهادت امام محمدجواد ( ع )

1394/6/23 16:40
1,530 بازدید
اشتراک گذاری

              

در میان حجره یا رب کیست غوغا می‌کند

شکوه زیر لب ز بی رحمی دنیا می‌کند

همسرش از فرط شادی و شعف کف می‌زند

                       زین عمل خود را به عالم خوار و رسوا می‌کند

پسندها (16)

نظرات (15)

مامان و بابایی دخمل بلا
23 شهریور 94 16:42
شهادت امام جواد علیه السلام , نور دیده حضرت رضا , تسلیت باد ... دوست خوبم حالت چطوره ؟ بهتری ؟ نینی کوچولومون خوبه ؟؟؟ انشاالله همیشه خوب باشین و سلامت ...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ما هم به شما تسلیت میگیم خانومی خیلی ممنون عزیزم الحمدللهنی نی خوشکلــــــــــــــــم هم خوبه، خدا رو شکر لطف داری عزیزم انشالله شما هم همیشه سلامت باشید
رویــــا
23 شهریور 94 16:45
محجوب جونم،ای خواهررررر این چه حرفیه صددرصد که بهتون رمز میدادم چون عزیزتر از شما کی رو دارممحجوب جونم من از این شانس ها ندارم که مزاحمم خسته بشه چون سمجتر از این حرفها هست گلم...بیخیال باباآآآآآ عزیزم خودت چیکار میکنی عروسکم حالش خوبه؟دکتر برا کی وقت بستری داده؟ ایشالله بسلامتی زایمان کنی و فندقی رو بغلت بگیری به امید اون روز
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی خیلی خوشحالمون کردی که اومدی پیشمون ما همگی خوبیم انشالله که شما هم خوب باشید انشالله اوایل آذر عزیز دلمون میاد برامون خیلی دعــــــــــــــــــــــا کن خانومی انشالله مزاحم شما هم سرش به سنگ میخوره
آجی
24 شهریور 94 11:24
ممنون از حضورت خواهر گلم برات آرزوی زایمان راحت رو دارم ... عزیز دلمی،این روزا مراقب خودت باش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خواهش میکنم عزیزم خیلی ممنون مهربون چشم عزیزم ، شما هم مواظـــــــــــــــــــــب خودت و مامان سیما و زینب کوچولو باش
رویــــا
27 شهریور 94 1:36
محجوب جونم ایشالله قدم عروسکم پر از برکت و روزی باشه و برا بابا و مامانش یه دنیا شادی با خودش بیاره
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیز دلمانشالله
مامان فرهام
27 شهریور 94 17:31
سلااااام مهربونمچطوري گل من??فرشته كوچولوي تو دليت چطوره?? فداااش شم من.هنوووز جنسيت ناز گلمون معلوم نيست??ايشالا زود بياد تو اغوشت عزيزمايشالا شما هم خيلي زود حس ناب مادرانه رو تجربه ميكني. عزيزم به روزم دوست داشتي بيا پيشمون.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی خیلی ممنونم عزیزم ما همگی خوبیم،خدا رو شکر بالاخره خانوم کوچولو افتخار دادن و فرمودن که دخترن خخخخخخخخخخخخخخ انشالله عزیزم،نمی دونی چقدر این روزها دیر میگذره خیلی خیلی خوشحالمون کردی اومدی پیشمون خانومی،ما هم با کمال میل اومدیم پیشتون
رویا
28 شهریور 94 14:22
منم شهادت ایشونو با تاخیر تسلیــــــت میگم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم
کوثر
28 شهریور 94 21:25
سلام خوبی محجوب بانو جان ؟ ما این چند وقت مسافرت بودیم وقت نشد بیام وبت . انشالله که نی نی تون صحیح و سالم به دنیا بیاد . به وبم سر بزنید. پست های جدید گذاشتم . منتظرتونم .
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم به سلامتی،انشالله که خوش گذشته باشه انشالله صحیح و سالم به دنیا بیاد ،خیلی ممنون گلم چشم عزیزم ،همین الان اومدیم
مامانی
30 شهریور 94 16:11
سلام محجوب بانو کجایی پس ؟ خودت و نینی خوبین؟ مشخص شد دختر یا پسر؟ بیا برامون از نی نی بنویس متظرتم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی ممنونم گلم ،ما همگی خوبیم ،شکر خــــــــــــــــــــدا آره عشقمون دخمل بلاست چشم عزیز دلم در اولین فرصت همه چیز رو مینویسم
آجی
2 مهر 94 0:26
یک آپی بکن دلم هوارتا هواتو کرده
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چشم عزیز دلم در اولین فرصت همه چیز و مینویسم
رویــــا
2 مهر 94 1:06
محجوب جونم از فندقی من چه خبر؟خوب تو دل مامانی میخوره؟ محجوب خوب بگرد خواهر اخرای مجردیت بسر امده خوشمل خانوم اپم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم، فندقی هم خوبه سلام میرسونه خدمت خاله جونش چشم عزیزم همین الان اومدیم پیشت عزیزم
تک دختر مامانش(kosar)
3 مهر 94 8:55
سلام خاله محبوب چرا دیگه بهمون سر نمیزنید?♥♡♥♡♥♥♥♥
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام عزیز دلم شرمندههمین الان اومدیم پیشت عزیزم
کوثر
3 مهر 94 16:05
سلام محجوب بانو جان خیلی خوش حال شدم شنیدم نی نی تون دختره . انشالله صحیح و سالم به دنیا بیاد . چرا دیگه از نینی تون نمی نویسی ؟ ممنون از نظرات قشنگت در وبم . بازم منتظرت هستم .
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام کوثر جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم خیلی ممنون عزیز دلم خیلی خیلی ممنون از دعای پرمهرت چشم عزیزم در اولین فرصت همه جیزو مینویسم ما هم از شما متشکریم که پیشمون میایید
مامان فرهام
3 مهر 94 20:28
وااااایی پس دخملی خاله جووون.محجوب جون حالا به دنیا بیاد کلی وااستون ناز میکنه.خودشو لوووس میکنه... قهر میکنه....کلی دلبری میکنه این تو ذات دخملیاست.بهت تبریک میگم اخه هر کی دختر داره جاش تو بهشتهفقط برات دعا میکنم زووود زود بیاد تو بغلت وکلی واست ناز کنه.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره عزیزم،گفتن دختره خودمون که بی اندازه خوشحالیم عاشق همین اخلاقای دخترونه هستم آره تراخدا دعا کن زودی به سلامتی بدنیا بیاد،دیگه تحمل ندارم
نیکـتـ♥ــا
4 مهر 94 18:41
شهادت امام جواد(ع) رو بهتون تسلیت میگم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ما هم به شما تسلیت میگیم عزیزم التماس دعــــــــــــــــــــــا
تک دختر مامانش(kosar)
10 مهر 94 10:49
سلام خاله.من بلد نیستم از اون حرفای قلمبه و سلمبه بزنم من درهمین حد بلدم که بگم بی نظیره پست های پرطرفدار شما....♥♥♥♥
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم خیلی ممنون عزیز دلم، خیلی لطف داری وب خوشکل توهم حرف نداره