♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

اندر احوالات مـــــا

1394/7/3 21:28
1,237 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام خدمت شما دوستای گلم امیدوارم حالتون خوب باشه،خیلی ممنون که این مدت حسابی هوامون رو داشتید،انشالله جبران کنم

و یه سلام مادرونه ی گرم به دخمل خوشکل خودم،الهی فدات بشم بالاخره شیطونی رو کنار گذاشتی و ما فهمیدیم که الحمدلله دختـــــــــــــــــــــــــــــــــــــریقربونت برم من

این مدتـــــــــی که گذشت(بسیارخلاصه مینویسم،چون خیلی خیلی طولانیه)

اسباب کشیمون چن روزی طول کشید که توسط بابایی عزیزت و مامان جونت(مامانی مهربون خودم)و دایی محمدتانجام گرفت(دایی محمدتهم 15شهریور رفت قم،انشالله موفق باشه)

واقعا خسته نباشن مخصوصابابایی مهربونتکه هنوز هم داره کلی زحمت میکشه و مامان جونت

  

و اما،اوضاع و احوال بنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــده هم....

بسیار بسیار ناگوار بودجوری که زمین گیر شدم و

اصلا نمیتونستم راه برماونقدر این مدت درد کشیدم که نگو

(ولی به خودم افتخار میکنم که حتی یه مسکن هم مصرف نکردم،آخه برای عزیز دلم،دخملی خوشکلم خوب نبود )شبها که میخواستم جابه جابشمبابایی عزیزتاز خواب بیدار میشد کمکم میکرد ولی اونقدر دردم زیاد بود که کلی گریه میکردمحدود یه هفته هم شبها اصلا نتونستم بخوابم از درد(حالا از استرس پیدا نکردن خونه بود یا اسباب کشی یا امتحانایی که نرفتم سر جلسه یا....بود نمیدونم)

بابایی عزیزت هم برامون یه تخت یه نفره خوشکل خرید با تشک مخصوص طبی،گذاشت توی سالن تا روزها راحت بتونیم تلویزیون ببینم(آخه من دلم طاقت نمیاورد و به محض روشن شدن هوا از تخت خواب دونفرمون توی اتاق خواب بیرون میومدم و با کمک در و دیوار خودم و به سالن میرسوندم...)ولی باخرید تخت 1نفره من کلا روزها توی سالن بودم و غذام رو هم توی تختم میخوردم(عزیز دلم دختر قشنگم،که الان داری لگدمیزنیفدای لگدزدناتقدربابایی عزیزومهربونت روبدون،اون واقعا عاشق ماست وبرامون هرکاری میکنه

 انشالله همیشه سلامت باشه

این مدت اگهبابایی عزیزتو مامان جونت با دلداری هاشون و قربون صدقه رفتناشون نبودن نمیدونم چی میشد...

                  خــــــــــــــــدایا شکـــــــــــرت   

بابایی عزیزتکه حسابی داغون شد،واقعا عاشقشم 

       

 

 

نظرات (45)

مامان فرهام
4 مهر 94 15:24
سلاام چه عجب!!بلاخره آپیدی!!وااای عزیزم درکت میکنم .منم چند ماه اخری رو خیلی سختی کشیدم شبا که دیگه نگو نفسم تنگ میشد هم من خواب نداشتم هم شوهریم ولی خدا کمکت میکنه ایشالا که زود زود تموم میشه این دوران.ولی باز هم با همه ی درداش لذت بخشه...امیدوارم خیییلی زود زووود دخترت بیاد تو آغوشت و زایمان خوبی هم داشته باشی...ایشااااالاااا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونخو چیکار کنم ، مامان شدنه و هزار دردسر آره واقعا ، شاید باورت نشه ولی من توی اوج درد هم مدام خدا رو شکر میکردم که چنین نعمتی رو توی دلم گذاشته و منو لایق مامان شدن دیده هنوز هم نمیتونم باور کنم که دختری به ناز نازی و یکی یکدنه ای مثل من چطور این دردها رو تحمل میکنه همه چیز رو تحمل میکنم به امید در آغوش کشیدن کوچولوم انشالله دعای قشنگت مستجاب بشه عزیزم
♥آیدا♥
4 مهر 94 15:42
سلام خوش حالم که حالتون خیلی خوبه از اومدن به وب من تشکر میکنم وبتون مثل همیشه عالی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم آره عزیزم، الحمدلله این روزها بهترم ما هم از شما ممنونیم که پیشمون اومدید وب شما هم حرف نداره
♥آیدا♥
4 مهر 94 15:42
پستتون مثل همیشه عالی بود
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم، نظر لطفتونه
مامی
4 مهر 94 15:50
عزیزم تبریک میگ انشالله به زودی دنیا میاد پست جدید گذاشتم سر بزن
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون خانومیانشالله چشم عزیزم حتما میاییم
نیکـتـ♥ــا
4 مهر 94 18:40
سلام خاله جون با عرض معذرت من نبودم به خاطر آغاز مدرسه ها بود): از این به بعد قول میدم میامامیدوارم این کوچولوی شیطون زودتر به دنیـا بیاد خیلی خوشحال میشمـ روی ماهش رو ببینمـ!!!
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام نیکتا جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم خواهش میکنم عزیزم، انشالله همیشه موفق باشی با اومدنت خیلی خیلی خوشحالمون میکنی عزیز دلم انشالله عزیزم برامون دعــــــــــــــــــــــا کن نیکتا جوووون
مامان و بابایی دخمل بلا
4 مهر 94 19:14
سلام عزیز دلم , مامانی مهربون دخملی تو راهیمون مبااااااااااااااااااااارکههههههههه دختر دار شدنت عزیزم ... انشاالله به سلامتی و دل خوش بیاد بغلت ... دست بابایی مهربون دخملی هم درد نکنه که این همه فداکاری و کمک میکنههههههههههه .... سلامت باشین و بوس واسه دخملی و مامانیشششش ...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونمخیلی ممنونم الهی آمیــــــــــن عزیزم دست شما هم درد نکنه بابت این نظر خوشکل هزارتا بووووووووووووووووووووووووووووس هم از طرف من و نی نی تقدیم به شما و دخمل بلاتون
اورانوس
4 مهر 94 19:45
سلام عزیزم ،ممنون از حضورت ...امیدوارم بزودی گل نازت ببيني
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خواهش میکنم گلم انشالله که به سلامتی بدنیا بیاد
مامان لیدا
5 مهر 94 9:25
امیدوارم دختر گلی سالم به دنیا بیاد من که عاااشق دختربچه م بی صبرانه منتظر دیدن روی ماهشم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون خانومیانشالله من هم همینطور ، مخصوصا که هووی مامان هم میشن خیلی لطف داری عزیزم
پارمیس
5 مهر 94 12:39
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم از آشناییت ..چه خوب که نی نی شما هم دخمله ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام خانومی ما هم از آشنایی با شما خیلی خوشحالیم انشالله دخمل بلای شما هم به سلامتی بیاد توی بغل مامان و باباش
♡مامان عاشق♡
5 مهر 94 15:57
سلام عزیزم دعا میکنم فرشته کوچولوت سالم بیاد و شعله عشقتون بیشتر و بیشتر بشه آمین خوشحال میشم به منم سری بزنید نظر بدین
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی خیلی ممنون ، انشالله چشم عزیزم حتما میاییم
مامان
5 مهر 94 16:19
سلام عزیزم وبت خیلی قشنگه انشالله دخملی نازت به سلامتی دنیا بیاد . ممنون که به وبم سر زدی گلم . موفق باشی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربون خیلی ممنون عزیزم، چشماتون قشنگ مبینه ما هم از شما ممنونیم که پیشمون اومدی
ايلقار
5 مهر 94 18:27
سلام عزیزم خیلی خوشحالم که الان خوبی و به خاطر اینکه الان مادر یه دختر نازی بهت تبریک میگم.خدا هیچ خونه ای رو بی دختر نکنه.به هیچ چیز اهمیت نده.خوش باش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونمخیلی ممنون خانومی ما هم به شما تبریک میگیم به خاطر نی نی داز شدنتون خیلی خوشحالم که اومدی پیشمون، باز هم منتظر حضور سبزتون هستیم چشم عزیزم
مامان فرهام
5 مهر 94 20:35
سلام عشقهای من ما برگشتیم وبمون هم به روز شده دوست داشتی با دخملی تشریف بیارین پیشمون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مامانی خوشکل به سلامتی عزیزمما همین الان اومدیم
★ نیکـو مامان ِ آرنیـکا ★
5 مهر 94 23:05
سلااام عزیییز دلم خوبی؟ دخمل نازمون خوبه؟ خیلی خوشحال شدم که نی نی دخمله ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد و عکساش و بذاری برامون الان پیامتو دیدم گلم باور کن اصلا عمدی نبوده نیومدنم ،ایشالا وقتی دخترت به دنیا اومد می فهمی که واقعا دیگه برای وبلاگ اومدن وقت کم میاریمنم فقط وقتهایی که آرنیکا خوابه میتونم بیام گلم امیدوارم از من دلخور نشی دیگه سعی میکنم از این به بعد اولین نفر به وبلاگ شما سر بزنم خیلی مواظب خودت و دخمل نازمون باش.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربون خیلی ممنون ما خوبیم، شما چطورید؟؟ انشاالله عزیزم، دعا کن زودی بیاد عزیز دلم میدونم چی میگی حق داری گلم، ولی خو چیکار کنم من و نی نی دوستتتتتتتتتتتت داریم خیلی لطف داری نیکو جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم منتظر حضور سبزتون هستیم
★ نیکـو مامان ِ آرنیـکا ★
6 مهر 94 12:57
راستی گلم چرا ما تا الان تبادل لینک نکردیم؟؟؟!!! من لینکت کردم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره راست می گیا خیلی ممنون خانومی، ما هم شما رو با افتخار لینک کردیم عزیزم
خواهری
6 مهر 94 13:27
سلام خواهر کوچیکه من ...مامان خانم دوست داشتنی ای جانم نازنین زینب داره خواهر دار می شه انشاالله به سلامتی زایمان کنی جانکم،... مراقب خودت باشیا. ..منتظر عکس های بلورمون هستیم ...زنده باشی ... محجوب جدا از اون از خودت بهم خبر بده خواستی آدرس ایمیل بده نگرانت هستم مثل خواهر می مونی... از من کوچیک تر هستی نگرانت می شم عزیزکم. ..
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم آره،انشالله عزیزم، دعا کن به سلامتی بدنیا بیاد چشم عزیزم حتما، شما هم مواظـــــــــــــــــــــب خودتون باشید عزیز دلم تو هم جای خواهر نداشته ی من میمونی، خاله فدک الزهرا السادات هستی دیگه خیلی لطف داری گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم
خواهری
6 مهر 94 13:28
محجوب خوشحالم ...عزیزکم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو مــــــــــــــــــــــــــــــــا هم از حضورت توی بوی بهشت و نظرهای قشنگت کلی خوشحال شدیم،مهربون
خواهری
6 مهر 94 13:28
بوووووس از دورها می بوسمت
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو از طرف مامان کوچولو و نینی جووووووووووووووووووووووووووووون هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــزار تابوووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان فاطمه
6 مهر 94 18:15
سلام عزیزم همونطور که گفته بودی عکسها رو گذاشتم توی وبم برای لوگو. اگه دیر شد چون عکسا آماده نبود که بذارمشون. شش تا عکس هست و عنوانی که برای روی هر عکس هسترو زیرش نوشتم خیلی خیلی ممنون میشم بابت لطفت. راستی عکسا رو به ترتیب گذاشتم و میخوام روی همین ترتیب باشه . بووووووس
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی خیلی ممنون عزیزم در اولین فرصت لوگوتون رو درستش میکنم و بهتون خبر میدم چشم حتما نکاتی رو که گفتید رعایت می کنم
مامان و بابا
6 مهر 94 18:57
سلام عزیزم):
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خوبی شما
جشنواره عکس کودک
7 مهر 94 14:15
سلام زیبایی های کودکانتان را با ارسال عکس‌هایشان به این ادرس(http://delmon.rozblog.com)، با ما به اشتراک بگذارید.
رویا
7 مهر 94 15:50
تبـــــــریک میگــــــم گلــــــم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیز دلم، لطف داری
رویا
7 مهر 94 15:51
دختــــــــر یعــــنی:جیگــــــــــر
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو یعنی گل گفتی
رویا
7 مهر 94 15:51
محجوب جوونم مرسی بابت کادوت... میشه بهم بگی چه جوری میتونم بزارمش تو وبم؟؟؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خواهش میکنم عزیزم قابل شما رو نداشت چشم عزیزم حتما
گل پریا
7 مهر 94 19:21
ای جاااااااانم چه وب قشنگی داری مجبوب جونم . انشالله دخمل گلیت به سلامتی دنیا بیاد خیلی خوشحال میشم به وبم سر بزنی و نظرای قشنگ بزاری . راستی شمارو لینک کردم ممنون میشم لینکم کنی تا بیشتر در ارتباط باشیم دوست گلم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون گل پریا جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم انشالله عزیزم، برامون خیلی دعــــــــــــــــــــــا کن خانومی چشم عزیزم حتما میاییم، شما هم پیشمون بیا خیلی لطف کردی گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم، ما هم با افتخار لینکتون کردیم
اورانوس
8 مهر 94 2:32
سلام گلم ،امشب رفتیم حرم همش به یادت بودم و التماس دعایی که گفتی یادم بود
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی خیلی خیلی ممنونم واقعا لطف کردی انشالله تو هم حاجت روا بشی
مامانی و بابایی دخمل طلا
8 مهر 94 7:43
خیلی خوشحال شدم از آشناییت دوست خوبم ان شاالله که دخمل نازمون به سلامتی به دنیا بیاد بازم منتظرت هستم دوست گلم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ما هم همینطور عزیزم الهی آمیــــــــــن چشم حتما خانومی شما هم مارو فراموش نکنید
خواهری
8 مهر 94 12:41
ای جانم هی نظر می زاری دل من رو می بری مامان کوچولو عسل من آخه چقدر دوست داشتنی هستی ... خیلی دوست داشتم می دیدمت و ماچ بارونت می کردم ...عزیز دل من
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدات بشم من، توهم نظرهای خوشکل تر میزاری که، آجی گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم عزیز دلم دل به دل راه داره ، خوشکلم انشالله همیشه موفق باشی، مهربون
مامانی
8 مهر 94 13:05
سلام محجوب بانو ببخشید چند روزی نبودم انشالله این چند ماه هم به خوبی و خوشی بگذره و گل خوشگلت رو بغل بگیری
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام خانومی خواهش میکنم عزیرم انشالله ، برامون خیلی دعــــــــــــــــــــــا کن، دوست خوبم
کوثر
9 مهر 94 12:34
سلام محجوب بانو جان ( مامان خوب ) امیدوارم سالم و سلامت باشی این پستت هم مثل پست های دیگه عالی و جذاب بود . به دختر خوشملت هم بگو که من خیلی دوسش دارم و بی صبرانه منتظر دیدن روی ماهشم . انشالله که همیشه خوش باشی در کنار دختر عزیزت . آپم منتظرت هستم ..
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام کوثر عزیزم خیلی ممنون عزیزم،به همچنین نظر لطفته،گل دختر من و نی نی هم خیلی دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت داریم خیلی ممنون از آرزوی قشنگت،انشالله تو هم در کنار عزیزات خوش باشی،همیــــــشه
کوثر
9 مهر 94 12:43
سلام بیا تو نینی گپ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااااااااام اومدم عزیزم
مـامـان مـعصومـه
9 مهر 94 14:55
slm azizam , web kheyliii zibaei darin khosh,hal misham b web mano pesaram ham sar bezani . movafagh bashi
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام خانومی خیلی ممنون عزیزم.، نظر لطفتونه چشم حتما میاییم باز هم بیایید پیشمون خوشحال میشیم
سید امیرحسین
9 مهر 94 15:04
الله اکبر سبحان الله جلل خالق موس رو هر چیزی می بری می چرخه دمتون گرم خیلی قشنگ درستش کردید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
آقا سید سلام امیر حسین جان خیلی خوشحالمون کردی اومدی پیشمون خیلی لطف داری عزیرممیتونی کدش رو از سمت راست وبمون برداری
Sweetie Sam
9 مهر 94 15:28
slm khonomi . che web nazi dari , b omid tavalod dokhtar nazetoon...b web maham sar bezanid baes eftekhare
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام عزیز دلم خیلی ممنون، چشماتون ناز مببینه انشالله چشم خانومی، الان اومدیم باز هم منتظر حضور سبزتون هستیم
فاطمه مامان
9 مهر 94 16:18
سلام عزیز ممنون بابت عیدی من. خیلی لطف کردی خیلی خوب شده بود گلم فقط کد رو کپی پیست کردم اما کجای وبلاگ باید مشاهده بشه؟؟ ندیدمش. بازم مرسی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی خواهش میکنم، قابل شما رو نداره خوشحال شدم که خوشت اومده الان میام پیشت
مامان هانیه
9 مهر 94 16:32
سلام عزیزم انشاالله به سلامتی دختر نازت رو به دنیا بیاری.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی خیلی ممنون، انشالله
خواهری
9 مهر 94 20:22
من و تو مسابقه کامنت داریم مامان کلوچه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو بیا تو بغلم
خواهری
9 مهر 94 20:46
عزیز دلکککککککککم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو من و این همه خوشبختی محاله محاله محــــــــــــاله
مامان باران
9 مهر 94 20:50
سلام مامان فرشته کوجولو ممنون از حضورتون و تبریک بابت وب قشنگتون خوشحال میشم از حضور بیشتر شما
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خواهش میکن، ما هم از شما ممنونیم که پیشمون اومدید چشم حتما، شما هم ما رو فراموش نکنید
اورانوس
9 مهر 94 23:52
عيدتون مبارک از حضور گرمتون تو وبلاگم خوشحال میشم...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عید شما هم مبـــــــــــارک عزیزم
✿ ماMے jوטּ✿
17 مهر 94 13:12
سلام محجوب بانوی عزیززز..خوبی خانومی نی نی گلت خوبه ..؟؟ ممنون که به وب منو دخترم آمدی امیدوارم دخترگلت بسلامتی بدنیآ بیاد باافتخار لینکت کردم😘😘😘😘😘😘 اینم تقدیم شما💐
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی خیلی ممنون شما و نگار جون چطورید؟ خواهش میکنم عزیزم،ما هم از شما ممنونیم انشالله عزیزم خیلی لطف کردی عزیزم،ما هم با افتخار شما رو لینک کردیم
سفیدبرفی
20 مهر 94 17:43
لینک شدی باافتخارقربونت برم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام عزیزم، چرا وبتون حذف شده
مامان حلما
24 مهر 94 23:00
انشالله نی نی رو صحیح سلامت بغل بگیری گلم هیچ لذتی بالاتر از مادر شدن نیست و هیچ عشقی مثل فرزند نیست
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو انشالله عزیزم، برامون خیلی دعــــــــــــــــــــــا کن خانومی واقعا که عشق مادر به فرزند وصف ناشدنیه
ღnarjesღ
17 آبان 94 15:41
انشالله همیشه سلامت و تندرست باشید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی لطف داری خوشکلمبه همچنین
خواهری
29 آبان 94 2:01
جانم...عزیز دلم