♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا9 سالگیت مبارک
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

بدون عنوان

1394/6/8 0:22
1,162 بازدید
اشتراک گذاری

                                         

                                     

                                                   

 

پسندها (18)

نظرات (13)

سید صدرا حسینی
9 شهریور 94 23:19
خیلی ممنون که وب من سر زدید .
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو و آقا سید خواهش میکنیمما هم از شما ممنونیم
عمه سپیده
10 شهریور 94 18:58
آخی!چقد نازه! راستی نی نی تون خوبه محجوب بانو؟ دیگه زیاد پست نمیزارین!
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم نی نی هم خوبه سلام میرسونه خخخخخخخخخخ این روزها آنقدر درد دارم که نگو ، اینترنت هم نداریم با گوشی هم خیلی خیلی سخته بیام اینترنت التماس دعا
کوثر
11 شهریور 94 12:06
سلام ممنون که به وبلاگم سر زدید و نظر گذاشتید . بازم منتظرتون هستم .
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خواهش میکنم گلم، ما هم از شما ممنونیم که پیشمون اومدید و باز هم منتظر حضور سبزتون هستیم
roya
13 شهریور 94 23:09
مامان فرهام
14 شهریور 94 19:19
سلاااام عزیزم خوبی؟؟؟میوه ی تودلیت خوبه؟؟ااااخ فداش شم من!!عزیزم وب فرهام اپ شد دوست داشتی سر بزن خوشحال میشمکلی بووووووس واسه عشقای من!!
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربون خیلی ممنون عزیزم خوبه سلام داره خدمت خاله جوونش همین الان اومدیم عزیزم
نیکتا
17 شهریور 94 20:55
سلام ممنون ک بهم سر زدیـــــــــــــد): بلـــه خیلی خوش گذشت جـــای شما خـالی): امیـدوارم شمـا هم با نی نی کوچولوتـون به زودی سفرهای خوب خوب بـــــــرید): باز هم تشکر از اینکه سر زدید.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام عزیزم خواهش میکنم انشالله با نی نی مون بریم سفرهای خوب خوب ما هم از شما ممنونیم که پیشمون اومدید باز هم منتظر حضور سبزتون هستیم
پریسا
18 شهریور 94 13:31
سلام وبلاگ فوق العاده زیبایی دارید. ممنون میشم اگه مطلب من رو توی این سایت لایک کنید..... http://www.niniaxs.ir/index.php/batajrobeh2/9006-2015-09-05-06-58-16
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی ممنون لطف دارین چشم حتما
مامان فرهام
19 شهریور 94 14:39
عاشقتوووووووووووووونم ماماني و نيني فندوقي!!!
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو من و نی نی هم عاشتووووووووووووووووووووووووووووووونیم
roya
20 شهریور 94 19:09
مرسی که بهم سرزدین محجوب بانوی عزیززم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خواهش میکنم عزیزم ما هم از شما ممنونیم که پیشمون اومدید
roya
20 شهریور 94 19:10
رویا
23 شهریور 94 9:31
رویــــا
23 شهریور 94 10:33
سلام محجوب جونم...خوبی عزیزم؟فندقی خاله چطوره؟ محجوب جونم چرا نیستی گلم؟کم پیدایی عزیزم امیدوارم همه چی در امن و امان باشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
سلام عزیز دلم خیلی ممنون خانومی ، خدا رو شکر ما خوبیم اینترنت نداریم ، دعا کن زودی وصل بشه تا بتونم بیام و براتون همه چیز رو بنویسم
نیکـتـ♥ــا
4 مهر 94 18:41
خیلی قشنگـــــــــ بودند
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیز دلملطف داری