♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

❤تخت و کمدخوشکلمون رسید❤

1394/8/12 21:40
1,267 بازدید
اشتراک گذاری

            

سلام دوستای خوبم،امیدوارم که حالتون خوب باشه وهمیشه سلامت باشین

واقعا به خاطره داشتن دوستهای مهربونی مثل شما خیلی خوشحالم وخداروشکرمیکنم،ممنون که همیشه هوامون رودارید،مهربونــــــــــهاانشالله به آرزوهای خوشکلتون برسید بووووووووووووووووووووووووس

                                             

                                  سلام عشق مامان بابا   

                        سلام همه ی دنیای محجوب بانو آقاسید

                                     سلام همه ی  زندگیمون

  الهی فدات بشم مامان بخدا قسم که خیلی عـــــــــــاشقتیم 

                    امیدوارم همیشه سلامت باشی دختر نـــــــــازم

ظهرامروزبعدازحدود50روزانتظارمنوبابایی عزیزتبالاخره تختوکمدت اومـــد

وااااااااااااااااااای مامانی ،نمیدونی چقدر خوشحال شدم،آخه انتظار من برای چیدن اتاقت از زمانیه که شما توی زنگیمون اومدی

     خیلی خیلی خوشحالم،خــــــــداجونــم شکــــــرت

الان همبابایی عزیزتداره تختت رو وصل میکنهالهی قربونش برم که انقدر برای ما زحمت میکشه(واقعا بهترینباباییدنیــــــــــا رو داری،عزیزم)خیلی دوستت داره

فردا هم که جمعه باشه،قرارهمامان جون عزیزت(مامانی خودم)بیاد و با کمک هم اتاقت رو بچینیم

الهی فدات بشم الان حدود 3 ماهی میشه که اومدیم خونه جدید و شما اتاق دار شدی،ولی چون تخت و کمدت نیومده بود اتاقت تکمیل نمیشد،انشالله فردا تمام وسایل هات رو میچینیم و استیکرهای خوشکلت رو هم به دیوار میزنیم

        وااااااااااااااااااااای مامان انقدر ذوق دارم که نگووووووووووو          بابایی ومامان جونت که دیگه دارن دیوووووونه میشن

همگیمون سخت منتظر اومدنتیم،بعضی وقتها بهبابایی گلتمیگم:بیا بریم سزارین بکنیم

        الهی قربونت برم در حسرت دیدن روی ماهت آواره ترینیم 

انشالله قراره یه مهمونی هم برا سیسمونی خوشکلت بگیریم(به احترام این ایام عزیزکوچولومیگیریم)که حتما عکسهاش روبرات میذارم گـــــــل دخملم

راستی یه چیز دیگهبابایی مهربونتامروز به مناسبت اومدن تخت و کمدت نهار رو از یکی از بهترین رستوران های شهر تهیه کرد،دستش درد نکنه خومشزه بود(چـــــــــلوکباب و سوپ جو)انشالله خدای مهربون بهش برکت بده و همیشه سایه اش رو بالا سرمون نگه داره

        ***نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه14آبان*ساعت:7/30عصر***

                     

مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (47)

✿ ماMے jوטּ✿
13 آبان 94 12:16
😘😘
مامان فرهام
13 آبان 94 12:19
سلااااام عزبز دلم.خوبی؟؟دخملیمون چطوره؟؟حسابی بهت چسبیده ها این ماه آخری رو!!!فداش شه خالشهرروز کلی به یادتم خانومی کلی برات دعا میکنم زایمان راحتی داشته باشی.اصلا استرس نداشته باشیا!!!زایمان طبیعی یا سزارین میکنی؟؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام خوشکلم ممنون، خدا رو شکر خوبیم واااااااااااااااااااااااااااااااااااای نگو خواهر دارم از انتظار دیوووووووووووووووووووووووووووووونه میشم خیلی ممنون عزیزم، دل به دل راه داره انشاالله طبیعیخیلی برام دعا کن مهربونم
مامان و بابایی دخمل بلا
13 آبان 94 12:53
سلام محجوب بانوی گل و مهربونم خوبی ؟ دخملی تو راهیمون چطوره ؟ عزیزم ممنون که همیشه به وبلاگمون سر میزنی و کامنتهای پر محبت میزاری عزیزم ... کولیک نوزادی هن دل درد شدید و نفخ نوزادان رو میگن که موجب گریه شبانه روزی اونها میشه ... میبوسمت دوست خوبم ...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام دوست مهربونم خیلی ممنون خانومی، الحمدلله، همگی خوبیم خواهش میکنم گلم، ما هم از شما ممنونیم که پیشمون میایید خیلی ممنونم بابت توضیح خوبت عزیزم خیلی درد بدیه بووووووووووووووووووووووووووووس
پارمیس
13 آبان 94 22:06
سلام عزیزم شما هم لینک شدین
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خوشکلم، خیلی ممنون
بابای ساجده
14 آبان 94 0:19
سلام ممنون از حضورتون کی به سلامتی عزیز دلتون میان این دنیا ؟؟؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
آقاسید و محجوب بانو سلام،ما هم از شما ممنونیم بابت حضورتون انشالله از اینجا تا یه ماهه دیگه
مامانی
14 آبان 94 23:09
سلام عزیزم مبارک باشه انشالله به سلامتی ازشون استفاده کنه انشالله بتونی یه زایمان راحت و بی دردسر داشته باشی و راحت جوجه ی خوشگلت رو بغل بگیری تورو خدا توی این روزا برام دعا کن این حساسیتم از بین بره چون نمیتونم دیگه حتی اشپزی کنم مراقب خودت باش گلم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم خیلی ممنون عزیزم انشالله، برامون دعــــــــــــــــــــــا کن خانومی انشالله که زود خوب بشی دوست عزیزم چشم، شما هم مواظـــــــــــــــــــــب خودتون و گل های زندگیتون باشین
اورانوس
14 آبان 94 23:46
سلام محجوب بانوی عزیز ،امیدوارم شاد و سلامت باشی و زودتر انتظارت به پایان برسه ...ممنونم از لطفی که تو پیام هات بهم داری
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی ممنون دوست خوبمانشاالله خواهش میکنم گلم، ما هم از شما ممنونیم که پیشمون میایید
مامان حلما
15 آبان 94 4:26
مبارکه باشه عزیزم به سلامتی استفاده کنی گلم انشالله نی نی صحیح سلامت بغل بگیری بزار بهت بگم که قرار دنیات عوض بشه انقدر قلبت جا کم میاره برا احساساتت که مچبور میشه بزرگ بشه اگه الان فکر میکنی عاشقی در اشتباهی تا با دیدن روی ماهش میفهمی که چقدر در اشتباه بودی تازه میفهمی عشق چیه اینکه میگن پاره تن چیه بند دلت چیه نمیدونی چطور از خدا تشکر کنی هر روز بیشتر عاشق میشی غرق لذت میشی از اولین روزا تا میتونی لذت ببر چرا که زود میگزره دل تنگ میشی تا میتونی ببوسش تا هر لحطه عمق پیوندتون بیشتر بشه عزیزم از الان از سمیم قلبم بهت تبریک میگم بهترین روزای عمرت در پیشه انشالله پر شادی عشق باشه اولین چیزیم که بعد زایمان میخوری 7تا خرما باشه روزات قشنگ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
دوست مهربونم واقعا نوشته های خوشکلت خیلی خیلی به دلم نشست و بعد از چند بار خوندن باز هم برام لذت بخشه تنها چیزی که میتونم بگم اینه که:واقعا ازت ممنونم دوست عزیز و گلم چشم حتما میخورم مهربون
★ مـامے چـهارقـلوها ★
15 آبان 94 9:35
سلامممم عزیزم مرررسی بازم قدم رنجه کردی و اومدی پیشمون . وااااههی مبارک باشه حس قشنگیه انشالله منم یه روز برسه واسه بچه ها سیسمونی بگیرم . تنهامون نزار مامان باتجربه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم خواهش میکنم گلم، ما هم از شما ممنونیم که پیشمون میایید خیلی ممنون خانومیانشالله بزودی اتاق خوشکل شون رو میچینی چشم عزیزم شما هم همیشه همرامون باشید
کوثر
15 آبان 94 12:58
سلام محجوب بانو جان . چطوری مادر مهربون ؟ نی نی خشگلتون چطوره ؟ بهش بگو مشتاقانه منتظر دیدن روی ماهش هستیم . 22 روز دیگه به دنیا میاد و من دارم روز شماری میکنم . التماس دعا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام کوثر جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم خیلی ممنون گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم تو چطوری نی نی هم خوبه،لگد میرسونه چشم عزیزم، وااای خواهر کوچیکه نمیدونی خودمون داریم دیوانه میشیم از انتظار
دوستان
15 آبان 94 13:40
خیلی وبتون عالی و خوشگله///خیلی ازش خوشمون اومد//هر چی لایک بزاریم کمه/
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون ، مهربونــــــــــها نظر لطفتونه دوست های گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم 14 تا چشمای خوشکلتون ، قشنگ میبینه
دوستان
15 آبان 94 13:40
ممنونم که بهمون سرزدید///از طرف ما هفتایی ها///بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو...س
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خواهش میکنم دوستای گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم ما هم از شما ممنونیم
دوستان
15 آبان 94 13:41
مامان و بابایی دخمل بلا
15 آبان 94 14:37
سلام محجوب بانوی مهربون و فاطمه زهرا سادات تو راهیمون تخت و کمد گل دخترمون هم مبااااااارککککککککککک ... دست بابایی مهربونششششش هم درد نکنه و واقعا خسته نباشین ... انشاالله به سلامتی و دل خوش استفاده بشه سیسمونیش,خوشگل دختر گلیمون ... میبوسمتون ...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام دوست عزیز وگلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم خیلی ممنون مامان مهربون دست شما هم درد نکنه با این تر خوشکل تون خیلی ممنون عزیرم، انشالله
✿ ماMے jوטּ✿
16 آبان 94 12:36
سلااااااممممم عزیزمممم ...!! واااای منم عاشق چیدن اتاق نی نی کوچولوها هستم ووووووااااای چه بوی خوبی میده لباس های ریزه میزه 💕 تخت وکمدشم خیلی خیلی مباااارک امیدوارم بسلامتی بدنیابیااااد و استفادشون کنهههه😚😚😚
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم آره دوستی جونم، واقعا لذت داره، خیلی زیاد خیلی ممنون عزیزمخیلی لطف داریانشالله
ღnarjesღ
16 آبان 94 13:49
سلام خوبی عزیزم ممنونم که به وم اومدی اپم خوش حال میشم بیای راستی محبوب بانو جون ببخشید که کم میام وبت و کم جواب کامنت میدم واقعا شرمندهههههههههدرسام خیلی زیاده اینشالله اخر هفته میام و جبران میکنم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم چشم حتما میاییم خواهش میکنم گلم هر وقت پیشمون بیای، خوشحالمون میکنی عزیز دلم انشالله همیشه موفق باشی
مامان هانیه
16 آبان 94 16:37
سلام عزیزم خوبی?دیگه چیزی تا به دنیا اومدن پرنسس خانم مون نمونده،تو این ماه اخر حسابی مراقب خودت و نی نیت باش ان شااله زایمان راحتی داشته باشی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم خیلی ممنون خانومی الحمدلله آره خدا رو شکر دیگه نزدیکهچشم عزیزم حتما انشالله، التماس دعــــــــــــــــــــــا خیلی خیلی ممنونم که هوامون رو دارید
مامان فاطمه
16 آبان 94 16:59
سلام خانمی...مبارکه تخت و کمد دختری ناز وقتی که دختری ناز اومد ...اتاقش خوشکلتر میشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی ممنون خانومی انشالله که زودتر بیاد
رویــــا
17 آبان 94 8:43
ای جاننننننن من عکس میخوامممممم...محجوب جونم پ کو عکسای سیسمونی؟خب یکی دوتا از بابایی که در حال نصب تخت و کمد بود میزاشتیمحجوب جونم چنان توصیفی از اتاق نازگلم کردی که منم هیجان زده شدم...هر وقت عکسهارو گذاشتی خبرم کن که خیلی مشتاق دیدن اتاق فسقلی هستم محجوب جونم اپم خواهررررررر
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چشم چشم بروی چشمعکس خوشکل هم براتون میذاریم خیلی ممنونم خواهر مهربونم، شما همیشه به ما لطف دارین ممنونم از نظر پر مهرت حتما خبرت میکنیم همین الان اومدیم پیشت عزیزم
نجمه سادات
17 آبان 94 11:40
محجوب بانو دوس خوب مجازی خوش حالم که سرویس دخترک اماده و پذیرای نازگلتون شده امیدوارم هرچه سریعتر دخترتون رو در اغوش بگیرید و براش ارزوی سلامتی میکنم امیدوارم دل شما و آقا سید هم خوش باشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی ممنونم دوست عزیزم انشالله عزیزم، ممنونیم از دعای قشنگت
خواهری
17 آبان 94 16:01
سلام عزیز دلم خوبی خواهر خوشگل من ؟ نفسم عزیزم به سلامتی حتما عکس های خوشگلت رو بزار
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام خواهری مهربونم خیلی ممنون، الحمدللهانشالله که تو و بلور عزیزمون هم خوب باشین چشم عزیزم حتما میذارم
اورانوس
17 آبان 94 21:41
مبارک فرشته ی نازتون باشه ...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم، لطف داری
خواهری
17 آبان 94 23:04
˙·٠•●♥مامان علی و ضحا ♥●•٠·˙
18 آبان 94 10:20
سلام محجوب بانو جونم کاش عکس میذاشتید از کمد دخملی راستی تصمیمتون عوض شده برای اسم دخترتون؟؟؟ البته هر دو زیبا و با مفهوم و دلنشین هستن راستی خصوصی دارید چک کنید لطفا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم چشم عکس هم براتون میذاریم نه دو تا اسم داره چشم عزیزم، ممنون بابت رمز
مامان حلما
18 آبان 94 13:40
خوبی گلم دختر طلام چطوره خوب لگد مالت میکنه مامانی چرا عکس نمیزاری اتاق گل دخترو ببینیم عکس گذاشتی خبر بده عزیزم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو الحمدلله، خوبیم خدا رو شکر بله ، طلا خانوم که روز به روز قدرتش بیشتر میشه، ماشااللهباورت نمیشه، بعضی وقتها فکر میکنم الانه که یه بلایی سرم بیادپیشم دوستی جووووونم، عکس هم براتون میذاریم و حتما خبرمون میکنیم
ح
18 آبان 94 17:40
سلام ، ان شاء الله كه به خير و سلامتى دختر گلتون به دنيا بياد و بياد تو آغوش مامان و باباش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربون خیلی ممنو از دعای خوشکلتون انشالله
پارمیس
18 آبان 94 20:07
مامان
18 آبان 94 20:10
مبارکش باشه ان شالله به سلامتی استفاده کنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم، لطف داریانشاالله
پارمیس
18 آبان 94 21:10
خصوصی گلم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون مهربون
مامان علی مردان
19 آبان 94 18:13
سلام گلم ممنون به وب پسرم اومدین بازم بیاین خوشحال میشیم دیگه کم کم سادات گل داره میاد بغلتون فداششش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی خواهش میکنم گلم، ما هم از شما ممنونیم که پیشمون اومدی آره دیگه انشالله، زود تری بیاد بغلمونما که بی صبرانه منتظر دیدن روی ماهش هستیم
فاطمه
20 آبان 94 16:45
سلام .اميدوارم به سلامتي فارغ بشي عزيزم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم انشالله خانومیالتماس دعــــــــــــــــــــــا
مامان دو تا فرشته ناز
20 آبان 94 20:18
سلام خواهر مهربونم مبارکش باشه انشاالله .تو این روزهای پر برکت و نورانی التماس دعا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خیلی ممنون عزیزم، لطف داری چشم حتما، شما هم برای ما دعا کنید
ژینا
21 آبان 94 23:56
سلام محبوب بانوی عزیز لطف کنید برای وبلاگ ما دوستان هم نظر بزارید. ممنون میشم. راستی من اجی روژینام مرسی که همیشه سر می زنید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم چشم عزیزم حتما خواهش میکنم عزیزم، بله میشناسمت خوشکلم
مامان مریم
22 آبان 94 19:38
سلام محبوب بانو ...چه وبلاگ زیبایی..
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی ممنون عزیزم، نظر لطفته چشماتون قشنگ میبینه
مامان زینب
23 آبان 94 0:41
چه خوب که بالاخره تخت کمد رسید مبارکه دختر ناز
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره واقعا عالیهخیلی ممنونم عزیز دلم
مامان نجمه سادات
24 آبان 94 10:32
بیا جدید بنویس بانو
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چششششششم عزیزم، بزودی سیسمونی دخمل گلی رو میذارم
مامان حلما
25 آبان 94 5:04
سلام محبوب بانو جون الان سنتو دیدم اخی خوشگلم چه کم سن سالم هستی عزیزم حال گل دخترو چطوره خوب لگد مالت میکنه جانم انقدر دلم برا اون روزای حلما تنگ شده وای وقتی دخملی رو بغل بگری میگی خدایا عظمتت رو شکر این همون موجودیه که منو لگد میزد چطوری اونجا جا خوش کرده بود زندگی میکرد اولین روز شاید فکر کنی یه چیزی تو دلت تکون میخوره رحم دنبال بچه میگرده دلش برا اون موجود دوست داشتنی ناز که 9ماه تو خودش نگه داشته بود تنگ میشه توهم یه روزی مثل من دلت برا حاملگیت تنگ میشه برا روزای که حتی نفسی از هم دور نبودین برا بالا پاین رفتنهاش برا حس کنجکاویات که چه شکلی صبح بیدار شدن دست رو شکم گذاشتن ذوق کردنات برا درد دل کردن برا مجودی که حتی ندیده عاشقشی برا واکنشاش وقتی باهاش حرف میزنی برا چرا تکون نمیخوره برا از خواب بیدار کردنت وقتی که تازه خوابت برده برا لحظهای هفتهای که همش میگی چرا تموم نمیشه اره برا همین روزای انتظارت برا دیدن یه فرشته دلت تنگ میشه حتی برا بیخوابیات کج کج راه رفتن نفس کم اوردنت برا همشون دلت تنگ میشه میشه یه خاطره شیرین مثل یه حبه قند خلاصه این روزارم قدرشو بدون تا میتونی لذت ببر برا خودت چیزای خوشمزه بیار پاتو بنداز روپات با خوردن اون چیزای خوشمزه طعم این روزای شیرینو به خاطرت بسپار برا یه عمر لذت ببر تو دنیای مادرونه دخترونت غرق شو برا عسلت از روزای تعریف کن میخوای باهاش بگذرونی از یه اینده شاد باهاش قرار بزار قرار عاشقونه نه از این عشقای الکی ها نه ناب ناب از عاقوشت بگو که میخوای باعشق امید بغلش بگیری از یه بد از ظهر بهاری بگو که میخواین برین یه گردش مادر دختری از دنیای مادرانت بگو از عشقت بگو چقدر دوسش داری بگو این روزارو ثبت کن وای چقدر نوشتم سرتو درد اوردم منو بیخوابی احساساته دیگه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم خیلی خیلی ممنون از نظر پر مهر و قشنگت آره خوشکلم ، مامان کوچولو هستمخخخخخخخخخخ ممنونم عزیزم ما خوبیمآره دوستی جونم تا دلت بخواد مشت و لگد میپرونه دوستی جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم واااااااااااااااااااااااااااااااااااای شاید باورت نشه ، ولی از الان نگران همین دلتنگی هام هستم همش به آقاسید میگم ، میدونم که دلم برای این روزها و این کارای شیرین دخملی پر میکشه اون موقع چیکار کنم ولی آقاسید دلداریم میده و میگه اون موقع دخمل طلا توی بغلت هست و این دلتنگی ها جبران میشه الهی که همین طور باشه التماس دعــــــــــــــــــــــا
مامان فرهام
25 آبان 94 21:43
سلاااام مهربووووونمسلاااام عشقای من حالتون خوبه؟؟وااااای من خیلی منتظرم که زود دخملیمون بیاددخملی نازنازی خاله بییییی نهااااااایت عاشقته!!و همینطور عاشق مامان خوشکلتخییییلی دوووستون داااارم عزیزای دلم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خوشکلم الحمدلله، ما خوبیمانشالله که شما هم خوب باشید واااااااااااااااااااااااااااااااااااای خواهر نگو که خودمون داریم بال بال میزنیم دخملی ما هم خیلی خیلی خاله جونش رو دوست داره خیلی ممنونم خواهر مهربونم، من و دخملی هم عاشقتیم
مامان لیدا
26 آبان 94 3:02
سلام مامانی مهربون تخت و کمد دخملی خوشگل مبارک باشه ما منتظر عکسهای نازش هستیم راستی عزیزم من با اجازه لینکتون میکنم تا زود به زود بهتون سر بزنم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم خیلی ممنون عزیزم، لطف داری ممنون خانومی، ما هم با افتخار لینکتون کردیم
مامانی گیتا جون
26 آبان 94 8:26
ان شاا... به سلامتی فرشته کوچولوتون سالم وسلامت بدنیا بیاد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی ممنونم دوست عزیزم انشاالله
مامانی گیتا جون
27 آبان 94 10:02
پس عکسای اتاق دخملی چی شد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو بروی چشم خوشکل خانوم دارم روی عکسها کار میکنم، دلم میخواد ساده نباشنبزودی میذارمشون
فاطمه
27 آبان 94 13:21
سلام دوست خوبم ... خیلی خوشحااااالمون کردی به وبمون سر زدی خوشحال میشم که بیشتر پیشم بیای گلم راستی امیدوارم کوچولوت سالم و سلامت به دنیا بیاد عزیزم برای منم خیلی دعا کن ..منم نینی دوست دارم و منتظرشم ممنون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام عزیز دلم خواهش میکنم گلم، ما هم خیلی از حضور شما توی وبمون خوشحال میشیم بروی چشم خیلی ممنون عزیزم، التماس دعــــــــــــــــــــــا انشالله که به همه ی آرزوهای خوشکلتون برسید
مامانه شایلین
27 آبان 94 18:40
واااااای من اولین باری بود همه مطالب یه وب رو خووووندم!!!
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی لطف کردی عزیزم کلی خوشحالمون کردی گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم
شیوا
27 آبان 94 20:58
مادر گرامی لینک شدید با افتخار فراوان پوزش برای دیر جواب دادن به شکلک های مورد نظرتون حتما" رسیدگی میشه ممنون از حسن توجه تون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم، خیلی لطف کردی خواهش میکنم، مهربون خیلی خیلی ممنونم بابت وبلاگ زیباتون
اورانوس
28 آبان 94 5:38
مرسی از حضور همیشگی و مهربونت محجوب عزیزم ....
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خواهش میکنم عزیزم، ما هم از شما ممنونیم که پیشمون میایید
مامان نجمه سادات
28 آبان 94 14:11
خانوم گل داری به روزای اخر نزدیک میشیا بیا و پست بزار که دیگه گل دختری داره میاد امیدوارم سرحال بغل بگیریش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره دیگه اگه خدا بخواد تمومه چشم عزیزم حتما انشالله مهربونم
مامانی
29 آبان 94 12:22
سلام عزیزم فاطمه زهرا سادات خوشگلمون پس کی بدنیا میاد گلم ؟؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم والا فعلا که بقول مامانم گفتنی، دیده هوا سرده با خودش گفته بزار همینجا بمونم چه کاریه برم بیرون سردم بشه ما که بی صبرانه منتظر اومدنش هستیم