♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

ممنونم همسر عزیزم

1394/5/4 22:44
1,149 بازدید
اشتراک گذاری

 

         

سلام دوستای گلم امیدوارم حالتون خوب باشه

این روزها خیلی حالم گرفته بود واسه همین هم نتونستم مطلب جدید بذارم

توی وبم هم میومدم اما .....

علتش هم این بود که نرم افزار لوگوسازیم خراب شده بود و من شرمنده دوستایی شده بودم که سفارش داده بودن

بخاطره همین روم نمیشد مطلب بذارم

ولـــــــــــــــــــــــــــــــــــی الحمدلله

امروز با کمک آقا سید عزیزم ،همسر مهربونم رفتیم و درستش کردیم (همسر عزیزم خیلی خیلی عاشقتم و ازت ممنونم)و من تونستم سفارشاتم رو تحویل بدم و از این به بعد هم میتونم کلی لوگو خوشکل بسازم و اصلا محدودیتی ندارم(خدایا شکرت)

و حالا من هستم و حدودا  50نظر تاییدنشده که شما دوستای گلم برامون گذاشتی

خیلی ممنون،خیــــــــــــــــــــــــــــلی دوستتتون دارم

      التـــــــــــــــــــــــــــــــــــماس دعــــــــــــــــــــــــــــا

   

پسندها (10)

نظرات (9)

دختـــر خـــالـــه
4 مرداد 94 22:54
لاو یو
roya
6 مرداد 94 16:40
خععععلی دلم براتون تنگ شده بود محجوب بانو... فقط خواستم بگم به منم سر بزنین لطفا...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ماهم خیلی دلمون برات تنگ شده عزیزم همین الان اومدیم پیشت
roya
6 مرداد 94 16:41
خعععععلی دووووستون دااااااااااااااااارم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو من و نـــــی نـــــی هم خیلی سما رو دوست داریم ،گلم
♥نـیکـتـا♥
8 مرداد 94 12:52
سلام من از لوگوی شما در پست ثابتم حمایت کردم . در پست ثابت روی کلمه کلیک ، بروید و لوگوی خودتون رو ببینید...ببخشید اگر در امکانات جانبیم لوگوتون نیست مشکلاتی پیش اومد مجبور شدم بذارم پست ثابت
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم خیلی خوشحالمون کردی
roya
8 مرداد 94 19:45
محجوب بانو جوون ممنونم از نظراتتون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خواهش میکنم عزیزم ما هم از شما ممنونیم
رکسانا...
12 مرداد 94 13:24
سلام خاله جونم می خواستم کمکم کنی عکس های مسابقم اپلود نمیشه هرکاریش میکنم میخواستم بهم بگیدکه چطوری حجم عکس ها کم کنم ببخشید خاله شما رو تو زحمت انداختم دوست دارم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم همین الان اومدم توی وب خوشکلت و برات نوشتم هرموقع هر سوالی داشتی بهم بگو ،خوشحال میشم بتونم کمکت کنم،گلم
کوثر
20 مرداد 94 13:27
__¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤ محجوب بانو
کوثر
20 مرداد 94 13:45
سلام امیدوارم شما و نینی تون همیشه سالم و سلامت باشید .
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم، انشاالله شما و خانوادتون هم همیشه سلامت باشید
کوثر
20 مرداد 94 13:49
سلام یه شعر کودک گفتم بخونید و نظرتون رو بگید . (( جوجو کوچولو )) جوجو کوچولو نشسته بود تو لونه هی می گرفت بهونه می خواستش آب و دونه گفت که مامان بیرونه میاره آب و دونه دید که مامان نیومد طاقت جوجو سر اومد جوجو کوچولو روونه کوچه و باغ و خونه شد دلش پراز قصه شد یکدفعه جوجو مامان رو دید اورا بغل کرد و بوسید مامان به او آب داد مامان به او دونه داد جوجو کوچولو سیر شد بزرگ شد و پیر شد قصه جوجو تموم شد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ماشالله عزیزم خیلی خوشکله،معلومه که استعدادش رو داری برای اینکه قوی تر بشی و (اگه دوست داری)باید کتابهای شعر بخونی ،عزیزم وقتی شعر های دیگه رو میخونی ،باعث میشه کلمات ادبی بیشتری یاد بگیری و توی شعرهات استفاده کنی،گلم انشالله که موفق باشی،عزیز دلم