♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

سفارشات لــــــــوگــــــو

1394/4/29 11:27
1,816 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم،امیدوارم حالتون خوبه خوب باشه

اینجا سفارشات لوگوهاتون رو میذارم(امیدوارم خوشتون بیاد)

یــــــــــــــــــــــه خواهش داشتم،حتما حتما حتـــــــــــــــــما نظرتون رو راجع به لوگوها بهم بگید،ممنون میشم

دوستانی که براتون لوگو ساختـــــــــم ،عیدی نی نی خوشکل ما فراموش نشــــــــــــــــه ها

            

                    

 

 

      حتما به ادامه مطلب برید وگرنه ضـــــــرر میکنید

                       لوگوی سفارشی عاطفه(امیدوارم خوشت بیاد عزیزم)

 

لوگو عاطفه
 

               

 

            لوگوی  سفارشی ملیکا(امیدوارم خوشت بیاد گلم)

 

لوگو ملیکا
 

             

                   لوگو سفارشی رکسانا(امیدوارم خوشت بیاد عزیز دلم)

 

 

لوگو رکسانا

 

                 

                    لوگو سفارشی پریسا(امیدوارم خوشت بیاد عزیز دلم

 

 

لوگو پریسا

 

   لوگو سفارشی کوثر جون(امیدوارم خوشت بیاد گلم)

 

لوگو کوثر

                

               لوگو سفارشی رویا جون(امیدوارم خوشت بیاد گلــــــــــم)

 

 

لوگو رویا

               

 

  لوگو سفارشی النــــــــــــــــــــا(مامان فاطمه)امیدوارم خوشت بیاد عزیزم

 

لگوی اانا

        

پسندها (14)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

همراه رایانه
29 تیر 94 12:57
همراه رایانه همراه رایانه مرکزی شبانه روزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای و موبایل تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
♥نـیکـتـا♥
29 تیر 94 18:12
لــــــــــوگوهاتون خیلی عالی هستند
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خـــــــــــــــــــــــــــــــیلی ممنون عزیزم
خــآلــهــ مــیــنــآ
29 تیر 94 20:45
سلاااام گلم لوگوهاتون عالین مامان هنرمند!!نینی جونو ببوس دوستت دارم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلاااااااااااااااااااام عزیز دلم خیلی خیلی ممنون،لطف دارید نی نی ما هم خاله جونش رو میبوسه
رکسانا...
30 تیر 94 8:36
خاله جونم3تاعکس آپلودکردم گذاشتم امیدوارم که درست باشه... دوست دارم که متنشوخودتون یه چیزه خوب بنویسین... خیلی خیلی هم ازتون تشکرمیکنم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره عزیزم درست بود برات درستش کردم ،امیدوارم خوشت بیاد
مامان فاطمه
30 تیر 94 10:56
با پیشنهادت موافقم عزیزم لوگوهای خوشگلی هستند
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم
مــــن
30 تیر 94 16:52
خیلی ممنون از لوگوی خوبتون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خوشحالم که خوشت اومده عزیزم
خاله مهتاب
30 تیر 94 17:53
عزیزم من تلاشمو کردم از لگوتون حمایت کنم و تو وبلاگم استفاده کنم ولی نشد گلم..نمیدونم چرااا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
خیلی ممنونم ،خانومی لطف میکنید
roya
2 مرداد 94 11:50
دلم براتون تنگ شده بود...اگه میشه واسه منم لوگو درست کنین...ممنون میشم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو من و نی نی هم همینطور چشم عزیز دلم
♥نـیکـتـا♥
2 مرداد 94 18:07
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو اومدیم پیشت عزیزم
♥ مه آ سا ♥
3 مرداد 94 2:18
. ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶ . . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ سلام دوست جونم وبلاگت عالیه عزیزم بازم مثل همیشه مزاحمت شدم که بگم آپــــــــــــــــم دوست داشتی بیا و برام نظر بده عزیزم منتظرت هستم عزیزم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی ممنون،همین الان اومدیم پیشت گلم
roya
3 مرداد 94 11:27
لوگوهاتون حرف ندااااره محجوب بانو جووونم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم ،لطف دارید
roya
4 مرداد 94 20:21
محجوب بانو چیشده که دیگه مطلب نمیزارین؟؟؟؟دلم خعععلی براتون تنگ شده
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عزیز دلم ماهم دلمون برات تنگ شده بود علت نیومدنم رو توی یه پست نوشتم ولی انشالله هفته ای یه بار یا دوبار حتما میام
رکسانا...
5 مرداد 94 12:38
سلام خاله جونم... ازتون خیلی خیلی ممنونم.خیلی خیلی قشنگ شده بامتن بسیارزیباش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی خوشحالم که خوشت اومده مبارکت باشه گلم
roya
6 مرداد 94 16:42
محجوب بانو واسه من لوگو درست نمیکنین؟؟؟؟؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو با کمال میــــــــــــل عزیزم
roya
6 مرداد 94 16:42
کوثر
8 مرداد 94 14:37
سلام محجوب بانو جان ممنون که لوگو به این خوبی رو برام ساختین . خیلی خوب شده . توی پستایی که گفته بودید قبلا لایک کرده بودم نشد دوباره کنم . توی پستای دیگه لایک کردم نمی دونم چند تا شد . دیگه کم و زیاد ببخشید . امروز کلی پای کامپیوتر بودم خسته شدم نتونستم نظر بذارم . نظر هارو هم می ذارم تا هفته آینده . بازم ممنون.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خواهش میکنم قابل شما رو نداره خیلی ممنون بابت لایک هات نظرها رو هم هروقت تونستی برام بذار ،عجله ای نیست عزیزم خیلی خیلی خوشحال شدم که از لوگوت خوشت اومده عزیزم
roya
9 مرداد 94 17:06
محجوب بانو جوونم واقعا ازتون ممنونم بابت ساخت لوگو...خعععلی قشنگ شده ..خععلی دووووستووون داااااارم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خواهش میکنم عزیزم خیلی خیلی خوشحال شدم که خوشت اومده عزیزم مبارکـــــــــــــــــــــــــت باشه من و نی نی هم خیلی دوستت داریم گلم
مهدیه
10 مرداد 94 17:51
سلام واقعا ممنونم لینکتون کردم ولی نتونستم لوگوتونو درج کنم واقعا شرمنده هی ارور می ده بازم به من سربزنید انشاالله شیرینی تولد نی نی خوشگلتون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم دلم خیلی ممنون جشم حتما میاییم ،شما هم پیشمون بیایید
کوثر
20 مرداد 94 13:30
کوثر
20 مرداد 94 13:30
گلبرگ
27 شهریور 94 21:42
بله چرا كه نه شما لينك شديد لينك كردن يادتون نره آخه تبادل لينكه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیز دلم ما هم شما رو با افتخار لینک کردیم
آجی ثمینـــــ ❤
26 تیر 95 15:35
...ـــلام محجوب بانو جون.خوبید؟گل دخمــل چطوره؟محجوب بانوی گل،من کجا میتونم لوگوم رو ببرم؟مرسیییی گلم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم اومدم پیشت گلم
آجی هاناآجی هانا
21 خرداد 97 14:09
سلام برای خواهر منم میسازین ؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
سلام عزیزم
ب نرم افزارش دسترسی ندارم گلم
نی نی وبلاگ هم دیگه قابلیت نشون دادن اوگو رو برداشته