♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

حمایت از لوگوی ما

1394/4/17 23:21
972 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزم امیدوارم که حالتون خوبه خوب باشه

میخواستم ازتون تشکر کنم بابت نظر های قشنگتون که کلی بهم نیرو میده

ممنونــــــــــــــــــــــــــــم

و یه خواهش ازتون داشتم................

می خواستم ازتون بخوام که اگه میشه لطف کنید و از لوگوی ما حمایت کنید و لوگومون رو توی وبتون قرار بدید

با این کارتون کلی خوشحالم میکنید،آخه لوگومون ساخت خودمه ....

(طرز قرار دادن لوگومون:لوگوی ما سمت راست وبمون قرار داره،و اگه شما کد زیر اون رو توی تنظیمات وب خوشکلتون قرار بدید،لوگومون میاد توی صفحه تون)

خیلی ممنون و التماس دعا

 

پسندها (10)

نظرات (14)

عاطفه
18 تیر 94 10:45
لوگوی شما رو توی وبم میزارم توی وب آشپزیم این آدرس وب آشپزی منه... من همون عاطی شکلکی هستم محجوب جون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عاطفه جون ، خیلی خوشحالم کردی ولی من رفتم داخل وبت مسدود بود، چرا؟
پریسا
18 تیر 94 14:17
سلام من برگشتم ممنونم که تو نبودم بهم نظر دادین خیلی دوستون دارمبوووووس
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم به سلامتی، خوش اومدی عزیزمدلم خیلی برات تنگ شده بود خواهش میکنم گلم، ما هم از شما ممنونیم که پیشمون اومدید من و نی نی هم خیلی شما رو دوست داریم هزارتا بووووووووووووووووووس
پریسا
18 تیر 94 14:18
من لوگوت رو گذاشتم تو وبلاگم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیز دلم واقعا خوشحالم کردی گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم ممنونم]
nikta
19 تیر 94 15:20
سلام ، لوگوتون رو در وبلاگم گذاشتم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی لطف کردی گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم انشالله جبران میکنم
nikta
19 تیر 94 15:20
راستی خوشحال میشم لوگومو در وبتون بگذارید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چشم عزیزم حتما
مامان شيدا
20 تیر 94 12:04
سلااام عزیزم اپم اگه دوست داشتی بیا!!!راستی لینک شدی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
سلام عزیز دلم خیلی ممنون بابت لینکتون به وبتون اومدم ولی مسدود شده بود چی شده؟ چرا این جوری شده
مــــن
20 تیر 94 13:30
میشه آموزشش رو در نظرات وبم بگین؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چشم عزیزم ، حتما
مــــن
20 تیر 94 13:30
آموزشش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عالی شده
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم برو توی آموزش های دخملی شکلک که توی منوی اصلی وبم هست امیدوارم خوشت اومده باشه
پریسا
20 تیر 94 20:00
سلام من لوگوتون رو تو وبم قرار دادم. یه سوال داشتم چه ظوری جلوی پیوند هاتون شککلک گذاشتید؟؟؟ لطفا پاسخ سوالم رو به صورت خصوصی بهم بگید.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی خیلی ممنونم که از لوگوی ما حمایت کردید چشم حتما توی نظر خصوصی براتون مینویسم گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم
nikta
22 تیر 94 20:05
سلام خاله جون وظیفه بود ممنون که لوگومو گذاشتید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خواهش میکنم ، خیلی خیلی لطف کردی گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم ما هم از شما ممنونیم
خــآلــهــ مــیــنــآ
24 تیر 94 13:13
سلام گلم خوبی؟مرررسی که به وب نینی های من اومدی عزیزم بازم بیا خوشحالم میکنی دووووستتون دارم مامانی و نینی. ..
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم ممنون خوبیم .انشالله که حاله شما هم خوب باشه خواهش میکنم ماهم از شما ممنونیمو باز هم منتظرتون هستیم ما هم خیلی شما رو دوست داریم
خــآلــهــ مــیــنــآ
26 تیر 94 15:09
عزیزم میشه بگی لوگوتو چه طوری ساختی اخه من هر سعی میکنم نمیشه!!!!
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عزیزم برو توی منوی اصلی وبمو بعد برو روی آموزش های دخملی شکلک اونجا همه چیز رو توضیح داده
نسیم خانومــــــ♡
26 آبان 95 16:13
سلام محجوب خانومی یه لوگو میخواستم چیکار کنم؟؟؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم فعلا به سیستم دسترسی ندارم
نسیم خانومــــــ♡
14 بهمن 95 18:39
عزیزم الان عکسا رو بذارم درست میکنی یا به سیستم دسترسی نداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فعلا فاطمه زهرا اجازه هیچی بهم نمیده عزیزم