♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا9 سالگیت مبارک
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

افطاری با عموجونت

1394/4/15 22:46
503 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

حالت چطوره مامانی؟

ما همگی خوبیمو مشتاقانه منتظر دیدن روی ماهت هستیم

امشب هم عمو عماد مهربونت افطار مهمونمون هست و خیلی خیلی داره خوش میگذره، کنجد مامان و بابا نمیدونی چقدر جات بینمون خالیه، زود بیا،بیا دیگه مامانی

عمو جونت وقتی از در وارد شد گفت:که منتظر بودم برادر زاده ام در خونه رو باز کنه و... کلی خندیدیم

من هم گفتم انشالله سال دیگه بدو بدو میاد در رو براتون باز میکنه و باز هم کلی ذوقت کردیم( عزیزم عموجونت خیلی مهربونه و شما رو دوست داره ، من هم دلم میخواد شما بهشون احترام بذاری و دوستشون داشته باشی، باشه مامانی )

راستی افطاری هم کتلت ماهی کهمامان جونت عزیزت عصری برامون فرستاده بود خوردیم و همگی خیلی خوشمون اومد، حالا وقتی اومدی مامان جونت برات درست میکنه ، گلم

                    برای هممون دعا کن نازنینم                                                      ما همگی خیلی دوستت داریم

 

پسندها (6)

نظرات (6)

مامان نیکو
16 تیر 94 0:00
سلام عزیزم ایشالا فسقلی به سلامتی به دنیا میاد خوشحال شدم به ما سرزدی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام گلم انشالله ما هم خیلی از اومدنتون خوشحال شدیم عزیزمممنونیم
مامان مهسا
16 تیر 94 0:10
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی برای نی نی درست کردین ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد و عکس هاشو بذارین ببینیم مرسی که به وبلاگ دخترم سر زدی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی خیلی ممنونچشماتون قشنگ میبینه انشالله که به سلامتی بیاد خواهش میکنمما هم از شما ممنونیم که پیشمون اومدیدانشالله دخترگلتون همیشه سلامت باشه
همراه رایانه
16 تیر 94 10:17
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه , اینترنت و موبایل ...... شبانه روزی شماره تماس : 9099070345 www.poshtyban.ir
˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
16 تیر 94 16:14
سلام ممنون که به ما سر زدید خدا نی نی شما رو براتون نگه داره زیر سایه پدرمادرش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهش میکنم عزیزم ما هم از شما ممنونیم که پیشمون اومدید انشالله خدای مهربون ،عزیزای شما رو هم واستون حفظ کنه
nikta
17 تیر 94 1:48
سلام خاله ی عزیزم انشاالله که نی نی تون سالم به دنیا بیاد راستی اگر امکان داره میشه کد اون ابزاری که پشت زمینتون رو تغییر میده به من هم بدید ؟ اگر امکانش نیست ببخشید مزاحم شدم ممنون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی ممنون انشالله شما هم همیشه سلامت باشید بله که امکانش هست عزیزمشما همیشه مراحمید،گلم از سایت نایت نما گرفتمش .برای اینکه راحت تر بری توی سایت ،برو روی کد کج شدن تصاویر که سمت راست وبلاگم هست کلیک راست کن.... توی سایت هم سمت راست بیای پایین نوشته ابزار تغییر بکگراند عزیز دلم شرمنده دیر جواب دادم آخه همیشه به اینترنت دسترسی ندارم التماس دعا
roya joon
22 تیر 94 19:02
سلااااااااااام خاله جوون خععلی از نوشته هاتون خوشم اومد...امیدوارم بچتونم به زودی به دنیا بیاد...من که ازالان دوسش داااااالمچون مامانش خیلی ماهه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی ممنونمنظر لطفتونه انشالله بزودی و به سلامتی بدنیا بیاد خیلی ممنونیممن نی نی هم خیلی شما رو دوست داریم