♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا9 سالگیت مبارک
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

اولین غذای نذری

1394/4/15 19:32
715 بازدید
اشتراک گذاری

    سلام عسلم     

الهی فدات بشم مامانی

خیلی خیلی خیلی عـــــــــــــــــــاشقتیـــــــــــــــــــم  

و دوست داریم هر چه سریع تر بیای توی بغلمون  

دیشبمراسم عزاداری امام مظلوممون رو با هم توی خونهو پای تلویزیون برگزار کردیم وخیلی خیلی هم برای همه دعا کردیم و اشک ریختیم

عشق من،امروز هم بابایی عزیزت رفت و غذاي نذری که دیشبمامان جونتبرامون نگه داشته بود رو برامون آورد که خیلی خوشمزه بود ( پلو وخورش سبزی بود ) و به اینترتیب توی 4 ماهگی شما اولین غذای نذری اهل بیت رو نوش جان کردی، عزیزکم       

    انشالله مثل ما عاشق و دلباخته اهل بیت علیهم السلام باشی ، عسلم

پسندها (4)

نظرات (3)

AsA
15 تیر 94 21:30
slm doste azizi age ba tabadol movafeqi mno ba esm webm blink cm bzar blinkm fdt
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی آره عزیزم موافقیم و لینکتون کردیم
مامان شیدا
17 تیر 94 15:47
سلاااام مامان اينده خوبي جوونم?نيني چطوره?عزيزم مرسي كه لينكمون كردي بازم بيا و وبلاگ پرهامو با جضورت نوراني كن!چه رشته اي خوندي?خيلي خوبه كه هم سنيم!!خوشحالم از اينكه باهات اشنا. شدم...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزمخیلی ممنون شما چطورید نی نی هم خوبه سلام میرسونه خواهش میکنم عزیزمما هم از شما ممنونیم که پیشمون میایی و خوشحالمون میکنید عزیزم من سال سوم حوزه علمیه هستمشما چی میخونید؟؟ من هم از اینکه باهات آشنا شدم و هم سن هم هستیم خیلی خوشحالم گلم
مامان شیدا
17 تیر 94 21:24
سلام مامان مهربون خوبي?ببخشيد گلم شرمنده به خدا من با تبلت كار ميكنم سخته لينك. منم..لبتابم خراب شده حتي نميتونم عكساي پرهامو بذارم وقتي لب تابم درست شد حتما با تمام وجود لينكت ميكنم..از طرفم نيني نازتو ببوس.من دبيري فيزيك ميخونم ترم سومم ...دوستتون دارم.كوچولو مواظب خودتو مامان گلت باش.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی ممنون اشکالی نداره گلم انشالله هر چه زودتر لبتابتون درست بشه خیلی ممنونشما هم از طرف من پرهام جون رو ببوسید انشالله که هر دو مون موفق باشیم شما هم مواظب خودتون و پسر گلتون باشید