♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا9 سالگیت مبارک
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

اسمتو بنویس...

1394/4/15 16:04
688 بازدید
اشتراک گذاری

                           

     برای من اینا اومد:عالی، نعمت خدا، آرام، عشق همه، ورزشکار، ورزشکار، عشق همه، خوب اما شکننده( یعنی اینو زده توخال) آرام

 

                     

پسندها (5)

نظرات (6)

nikta
15 تیر 94 20:24
مال من نوشته : مغرور ، مودب ، قابل عاشق () ، خالص و حقیقی ، نعمت خدا
nikta
15 تیر 94 23:49
سلامــــ): میشه بگید کد ابزاری که پس زمینه وبتون رو عوض می کنه از کدام سایت برداشتید ؟ لطف می کنید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی ممنون انشالله شما هم همیشه سلامت باشید از سایت نایت نما گرفتمش .برای اینکه راحت تر بری توی سایت برو روی کد کج شدن تصاویر که سمت راست وبلاگم هست کلیک راست کن ،سایت باز میشه توی سایت هم سمت راست بیای پایین نوشته ابزار تغییر بکگراند التماس دعا
roya joon
22 تیر 94 19:03
منتظر مطالب جدیدتون هستممممممممم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم ما هم منتظر نظرهای قشنگتون هستیم
رکسانا...
24 تیر 94 14:23
اول سلام... وبتون عالیه حرف نداره... مال من نوشته...غیرقابل..ورزشکار..قابل عشق.. بااحساس.. نعمت خدا..مغرور اون ورزشکارو زده توخال....
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی ممنون نظر لطفته،گلم ماشالله ،ورزشکار هم هستی ،انشالله موفق باشی
گلبرگ
31 تیر 94 17:45
من شدم: منطقي -ورزشكار -موئدب -عشق همه -نعمت خدا -غير قابل پيشبيني - منطقي
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی جالبه عزیزم
شیـــבابانـو
28 خرداد 95 4:41
عه برامن atefehهست خودت ببین چی میشه خیلی عالیههههههههه....راستی چند پست قبلی بگم من شهریوری هستم نباید از دستم بدی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فداییییییییییییییییییییییییییی دارییییییییییییییییی داداشششششششششششششششششش