♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

خدایا هزاران مرتبه شکرت

1394/4/11 15:40
1,005 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تموم زندگیم

الهی من فدات شمامیدوارم حالت خوبه خوب باشه،عسلم

هر روز وهر ساعت  و هر لحظه وهر دقیقه و هر ثانیه ، هزآران هزار، بار خدای مهربون رو شکر میکنم که ما رو لایق داشتن عزیزی مثل شما کرده ، عشقم   

               خــــــــــــــــــدایــــــــاشکــــــرت    

عزیز دلم چن روز پیش( دوشنبه  عصر 8 تیر )با، بابایی عزیزتو

مامان جون مهربونترفتیم برا سونو سلامت 3 ماهه ی دوم ، که الحمدلله هر دومون سالم بودیم و شما هیچ مشکلی نداشتی ، باورت نمیشه من و

بابایی عزیزت و مامان جون  مهربونتچقدر از این بابت خوشحال شدیم و خدا رو شکر کردیم

الهی قربون اون لبای خوشکل و کوچولوت برم که از این هفته خمیازه و سکسکه هم انجام میدن، عزیزم

خلاصه بعدش هم سریع رفتیم مطب خانوم دکتر خودم و جواب سونو و چکاب کامل بارداری رو بردیم که گفتن همه چیز عالیه و الحمدلله مشکلی وجود نداره

( فقط مامانی مثل همیشه یه کم ،کم خونی داشت که با قرصحل میشه، نازنینم)

                

          عسلم خیلی ممنون که برامون دعــــــــــــــــــــــا کردی

              

از شما دوستای گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــمهم واقعا ممنونم که تو این مدت بهم دلداری دادید و کلی نظر خوشکل برامون گذاشتید، و توی دعا هاتون به یادمان بودید، موفق باشید

                                                      التماس دعــــــــــــــــــــــا

پسندها (4)

نظرات (5)

مامانی
11 تیر 94 15:57
به سلامتی عزیزم بهترین خبر رو دادیی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون گلم
مامان شیدا
13 تیر 94 15:41
سلاااام عزیزم مررسی که اومدی وبم خوشحال شدم ایشالانینیتون زود به دنیا بیاد و زندگیتون سرشار از خاطرات زیبا بشه از طرفم شکمتو ببوس خخخخخخخخبازم بیا راستی لینک شدی!!
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام گلم ما هم از اینکه شما پیشمون اومدید کلی خوشحال شدیم، ممنون خیلی ممنون عزیزم، انشالله هممون همیشه شاد باشیم ما هم شما رو لینک کردیم خانومی
مامان شیدا
13 تیر 94 15:43
عزیزم هم سنم که هستیم خخخخخخخخخخ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره عزیزم ولی شما چن روز از من بزرگتریدخخخخخخخخخخخخخ
مامان نی نی ناز
14 تیر 94 17:41
سلام عزیزم... خداروشکر که نی نی شما سالم و سلامته... برای نی نی من هم دعا کن سالم باشه... راستی جنسیت نی نی نازتون رو نگفتن؟؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی خیلی ممنون انشالله که همه ی نی نی ها صالح و سالم باشن نه هنوز جنسیت غنچه ی توی دلم مشخص نشده
roya
3 مرداد 94 11:30
امیدوارم نی نی تون همیشه سالم باشه عزیزم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو انشالله عزیزم