♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا9 سالگیت مبارک
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

دوستای مهربونم خیلی دوستتون دارم

1394/4/22 19:03
1,657 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام ، صدتا سلام به دوستای گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم

امیدوارم  حالتون خوبه خوب باشه، و روزهای خوبی در پیش داشته باشید

دوستای مهربونم ، واقعا ، واقعا ازتون ممنونم ، هم بابت نظرهایی قشنگتون و هم اینکه از لوگوی ما حمایت کردید

شاید باور نکنید چقدر با این کارتون خوشحالم کردین، از ته قلبم ازتون ممنونم و امیدوارم به همه ی آرزوهاتون برسید

و باید ازتون عذر خواهی کنم بابت اینکه دیر به دیر جواب نظرهای قشنگتون رو میدم ، واقعا شرمنده ام

آخه در حال جمع کردن وسایلآمون  هستیم و اینترنتمون قطع هست و معلوم نیست کی وصل بشه( دعا کنید یه خونه ی خوب گیرمون بیاد ) 

ولی من هفته ای یکبار حتما میام و به شما دوستای گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم سرمیزنم و توی وب خوشکل تون هم میام

خیلی خیلی ممنونم که هوامون رو دارید، انشالله جبران میکنم

                                 التماس دعا          

 


 

پسندها (12)

نظرات (7)

مامان نیکو
23 تیر 94 0:46
سلام گلم مرسی از این همه لطفی که به ما داری با افتخار لوگوتون و میذارم تو وبلاگ دخترم راستی رمز و برات خصوصی می فرستم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خواهش میکنم گلم واقعا با این کارتون خیلی خوشحالمون کردید از ته دل ممنونت هستم بابت رمز هم واقعا ممنونیم
خاله فاطی
23 تیر 94 4:13
سلام... به منم سر بزنید!اگه دوس دارین
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم چشم حتما میاییم
مــــن
23 تیر 94 12:39
حتما از لوگوت حمایت میکنم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی ممنون عزیز دلم واقعا لطف میکنید
مامانی
23 تیر 94 12:51
سلام عزیزم نی نی چطوره ؟؟؟؟؟ خواستم بهت بگم که شیدا یه بیماره اون عکسها رو از یه وبلاگ دیگه کپی میکرد ومی گفته که فرزند منه اسم اون بچه کوروش است ووقتی بنویسی وبلاگ کوروش کوچولو بالا میاد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی خیلی خیلی ممنونم ازت، واقعا خیلی شوکه شدم
تک دختر مامانش
23 تیر 94 14:06
ا عرض سلام.یک سعادتی برای ما است که لو گو شما را قرار دهیم. به روی چشم حتما.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام به روی ماهت گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم واقعا لطف میکنید عزیزمممنونم خیلی خوشحالمون کردید
تک دختر مامانش
23 تیر 94 14:10
خصوصی چک شود!
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم بابت رمز
roya
3 مرداد 94 11:58
من عیدی نی نی تونو دادم بهش محجوب بانو خانوووم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
خیلی ممنون گلم ما هم منتظر عکساتون هستیم تا عیدیتون رو تقدیم کنیم