♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

خونه ی جدید

1394/4/23 15:12
1,109 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کنجد مامان و بابا

انشالله که حالت خوبه خوب باشه عشقم

این روزها مشغول جمع کردن وسایلآمون هستیم ، جیجرم

آخه قراره بریم یه خونه ی دیگه، الهی فدات بشم هنوز خونه پیدا نکردیم ولی چون باید از اینجا بلندشیم، داریم وسایل ها رو کم کم جمع میکنیم و فقط یه ماه دیگه وقت داریم که خونه پیدا کنیم

الهی قربونت برم دعا کن یه خونه ی خوب با اجاره ی پایین گیرمون بیاد

قراره وقتی خونه جدید رفتیم بریم برات تخت و کمد و وسایل های بزرگت رو بخریم

مامانی، دل تو دلم نیست، دوس دارم هرچه زودتر اتاقت رو بچینم هروز برم داخلش

 

ازشما دوستای گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم هم میخوام که برامون دعــــــــــــــــــــاکنید                                                                           

                             

پسندها (14)

نظرات (16)

مامان نیکو
23 تیر 94 15:44
ایشالا به سلامتی عزیزم الان نظرتو دیدم گلم اره تشک بازیه تا جایی که یادم باشه 25 لیر به قیمت اینجا نمیدونم حدودا چقدر بشه با پول ایران
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون گلم انشالله مبارک باشه
خاله مهتاب
23 تیر 94 17:19
سلام عزیزم، راجب شیدا و کوروش پرسیده بودی، توی وب خودم جوابتو دادم ولی اگه وب کوروش رو میخوای ببینی توی نظرهای 4ماهگی ادینا برام نظر گذاشته وبلاگشم هست میتونی بری تو وبش ببینی عکساسو.. مرسی که به ما سر میزنی خانمی..
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی خیلی ممنون بابت راهنماییت.رفتم به وبش و دیدم، واقعا موندم چی بگم؟ ما هم از شما ممنونیم که پیشمون اومدید
آیدا و نیکتا
23 تیر 94 18:14
سلام امیدوارم یک خونه خوب و عالی گیرتون بیاد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیــــــــــــــــــلی خیــــــــــــــــــــــلی ممنونم،دوستای مهربونم برامون دعا کنید
مامان نیکو
23 تیر 94 20:45
سلام عزیزم ما ترکیه هستیم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو به سلامتی عزیزم انشالله همیشه خوشبخت باشید
nikta
23 تیر 94 21:12
سلامـــــ دوست خوبمـ): من در یک وبلاگ مسابقه ای شرکتــــــ کردم خوشحال میشم به این وبلاگ بروید و کد 2 را ارسال کنید. ازتــــــــــون کلی ممنونم atefeh-okh.niniweblog.com
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم عزیزم رفتم بهت رای دادم امیدوارم موفق بشی
خاله فاطی
24 تیر 94 3:25
عزیزم کدشو بزار تا بزارمش تو وب...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چشم عزیزم خیلی ممنون ،خیلی خوشحالمون کردی
atefeh
24 تیر 94 11:13
محجوب بانو این کد لوگومه...اگه میشه توی وبتون قرار بدین
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چشم عزیزم حتما میذارمش
مامان فاطمه
24 تیر 94 12:57
سلام خانومی ایشالا که یه خونه خوب گیرت بیاد مستاجری سخته واقعاً... اسباب کشی واااااااای
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم انشالله ،گلم باور نمیکنی که خودم چقدر از اسباب کشی متنفرم،انگار که یه کابوسه وحشتناکه برامون خیلی دعا کن
♥آیدا♥
24 تیر 94 13:45
سلام اگه با تبادیل لینک موافقید خبرم کنید من رمز پست هامو براتون خوصوصی میذارم تا دیدن کنید از پست هام
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم آره عزیزم موافقمو با کمال میل شما رو لینک کردم خیلی ممنون بابت رمز
خاله مهتاب
24 تیر 94 17:49
وبلاگ جوجوها اپ شد.. خوشحال میشم سر بزنید...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چشم عزیزم ،حتما میاییم
ايلقار
25 تیر 94 9:00
سلام ماماني گل اميدوارم هر چه زودتر خونه تون رو پيدا كنيد. دوران بارداري خودش به تنهايي خيلي سخته چه برسه به اين كه تو اين دوران اسباب كشي هم داشته باشيد. راستي عيد فطر هم مبارك منم دعا كردي؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم انشالله که یه خونه ی عالی نزدیکه مامانم گیرمون بیاد(الهی آمیــــــــــــن) عید شما هم مبارک عزیزم آره عزیزم خیلی دعاتون کردم التماس دعا
roya
25 تیر 94 14:44
وبتون اصلا قشنگ نیست... عااااااااااااااااااااااالیه..حرف نداره مجوب بانو جووونم... من خیلی بچتونو دوس دارم... حالا دخمله؟؟؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیــــــــــــــــــــــلی ممنون گلم چشماتون قشنگ می بینه نی نی ما و مامانش هم خیلی شما رو دوس دارن تا چن مدت دیگه مشخص میشه که دخمله یا پسره التماس دعا
آبجی فاطمه
25 تیر 94 14:44
انشالله که نی نی تون سالم به دنیا بیاد خوشحال میشم به منم سر بزنید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی ممنون گلم چشم حتما میاییم
atefeh
26 تیر 94 12:52
کد لوگوم.......حتما بزارین توی وبتون....ممنون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام گلــــــــــــــــــــم کدت که نیومده
roya
26 تیر 94 14:23
محجوب بانو جوون میشه برام توضیح بدین که چه جوری لوگوتونو بزارم تو وبم؟؟؟اخه یاد ندارم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم اومدم وتوی وب خوشکلت برات توضیح دادم چن تا پست پایین تر هم توی وب خودم توضیح دادم خیلی لطف میکنی ،ممنونم
خــآلــهــ مــیــنــآ
26 تیر 94 15:05
سلام گلم خوبی؟نینی جون خوووبه؟فداش شه خالش!!!!عزیزم چشم حتما میذارم البته وقتی شارژر لبتابم درست شد اونموقع لینکتونم میکنم گلم دووووستتون دارم خانوووم طلا...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم ما خوبیم ،ممنونانشالله که شما هم عالی باشید خیلی ممنون گلــــــــــــــــــم ما هم شما رو لینک کردیم