♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

زیباترینم بیــــــــــــــــا

1394/4/26 1:06
781 بازدید
اشتراک گذاری

                                      

عاقبت در یک شب از شب های دور            کودک من پا به دنیا می نهد

ان زمان بر من خدای مهربان                      نام شور انگیز مادر می نهد

ان زمان طفل قشنگم بی خیال                 در میان بسترش خوابیده است

بوی او چون عطر پاک یاس ها                   در مشام جان من پیچیده است

ان زمان دیگر وجودم مو به مو                    بسته با هستی طفلم میشود

ان زمان در هر رگ من جای خون                مهر او در تارو پودم میشود

میفشارم پیکرش را در برم                        گویمش چشمان خود را باز کن

همچو عشق پاک من جاوید باش               در کنارم زندگی اغاز کن

میگشاید نور چشمم دیدگان                     بوسه ها از مهر بر رویش زنم

گویمش اهسته ای طفل عزیز                   میپرستم من تو را «مادر » منم 

 

 

 

             

پسندها (8)

نظرات (7)

nikta
26 تیر 94 12:03
سلام خــــــــاله جون خیلی ممنونم که به من رأی دادید و ممنون از اینکه بهم سر میزنید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خواهش میکنم ،وظیفه بود ما هم از شما ممنونیم که پیشمون میایید
roya
26 تیر 94 14:21
چه نی نی های خوشملی محجوب بانو جووون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون ،عزیزم
roya
26 تیر 94 22:01
شعرت هم خیلیییییی قشنگه محجوب بانو جوووون لوگوتونو دروبم قراردادم عزیزم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم ممنون که از لوگومون حمایت کردی گلـــــــــــــم خیلی خوشحالمون کردی
کوثر
27 تیر 94 10:57
سلام خیلی شعر زیباییه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی ممنون گلم
رکسانا...
28 تیر 94 17:37
سلام... ممنون که بهم سر زدین و منو راهنمایی کردید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خواهش میکنم عزیزم،کاری نکردم
آتنا
13 مرداد 94 20:17
وای پستتون واقا فوق العادست میشه به پستای من سر بزنید و به من یاد بدهید که چهطور این فرشته هارا گذاشته اید ممنون
کوثر
20 مرداد 94 13:45