♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

لوگوی خوشکل براتون میسازیم

1394/4/26 23:14
1,619 بازدید
اشتراک گذاری

                                  سلام به دوستای گــــــــــل خودم

امیدوارم که حالتون خوبــــــــــه خوب باشه،عیدتون (سعید فطــــــــر) هم مبـــــــــــارک باشه

میخواستم بهتون یه خبر خوب بدم و امیدوارم که خوشحال بشید

مــــــــــن و نی نی مون میخواهیم براتون لــــــــــــوگــــــــــــــو(خوشکل) بسازیم

هر جور که دوست داشته باشین و با هر عکس و متنی که خودتون بخواهید.....

   این عیدی ما به شماســـــت،امیدوارم خوشتون بیـــــــــــــــــاد

                 

و حالـا عیدی شــــــــما به نــــــی نـــــی خوشکــــــــــل مــــــــــا:

شما هم میتونید 15 تا نظر و 15  تا لایک   (توی صفحات (برای دلبندمان) که  سمت راست وبمون داخل موضوعات هست)برای نی نی مون بذارید و از لوگومون هم حمایت کنیــــــــــد

دوستای مهربونم،ما منتظر نظر های خوشکل و لایک هاتون هستیــــــــــــــــم (ولــــــــــــــی حتما حتما توی صفحاتی که گفتیم ،باشـــــــه)

و بعدش خبرم کنید تا بهتون بگم چه جوری عکساتون رو بدستمون برسونید

بــــــــــاشـــــــــــــــــــــــــــــــــه  

 

 

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

کوثر
27 تیر 94 10:54
سلام به شما مادر مهربان لوگو تون رو در وبلاگم قرار دادم میتونین ببینین اگه امکانش هست برای من هم یه لوگو درست کنید . لینکتون هم کردم اگه براتون امکان داره من رو هم لینک کنین انشالله نی نی ناز شما هم سالم و سلامت به دنیا بیاد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی ممنون خیلی خوشحالمون کردی چشم عزیزم حتما خیلی ممنون ،ما هم شما رو لینک میکنیم گلم خیلی ممنون انشالله
خــآلــهــ مــیــنــآ
27 تیر 94 11:45
عیدتون مبالک مامانی و نینیلینک شدی فدات شم!!
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم،عید شما هم مبارک خیلی ممنون ،لطف کردی گلم
همراه رایانه
28 تیر 94 10:48
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای (به صورت شبانه روزی ) تلفن تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
رکسانا...
28 تیر 94 17:59
خاله جون من باافتخارلینکتون کردم...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنو عزیزم ما هم با افتخار شما رو لینک کردیم
مــــن
28 تیر 94 20:28
http://niniweblog.com/upl/atefeh-man/14250278790.jpg -------------------------------------------------------------- http://www.niniweblog.com/upl/atefeh-man/14318565472.jpg ---------------------------------------------------------------- http://niniweblog.com/upl/atefeh-man/14239268981.jpg ------------------------------------------------------------------- http://niniweblog.com/upl/atefeh-man/14240952903.jpg ---------------------------------------------------------------------- اینم آدرس عکسام...... فقط رو ی یکیشون بنویسین : وبلاگ خاطرات عاطفه کلیک کنید و روی بقیه هم بنویسین : عاطفه دختری از جنس مــــاه پس معطل چی هستی؟کلیک کن دیگه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو برات درستش کردم عزیز امیدوارم خوشت بیاد
ایدا
29 تیر 94 1:57
سلام خوش حال میشم از وبلاگ من دیدن کنی من آپم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو همین الان اومدم ،عزیزم
مامان فاطمه
30 تیر 94 11:00
منم لوگو میخواااام بعد میام سفارش میدم لینکم کن عزیز
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو منتظرتون میمونیم،عزیزم
مــــن
30 تیر 94 16:53
خیلی خوب بودآ):
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو قابل شما رو نداشت عزیزم
مــــن
30 تیر 94 16:54
وبلاگ قشنگی دارین
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون گلم
atefeh
31 تیر 94 17:18
خوشحالم که لوگو واسم درست کردین
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو قابل شما رو نداره عزیز دلم
roya
2 مرداد 94 11:49
سلاااام محجوب بانو جوونم...شرمنده که این چندروزه نبودم..نتونستم بهتون سر بزنم..
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام گلم ما هم خیلی دلتنگت بودیم خیلی خوشحال شدم که آپ شدی
پریسا
2 مرداد 94 12:37
سلام منم لوگو می خوام میشه برام درست کنید؟؟؟ الان 15 لایک و 15 نظر رو می ذارم. میشه فقط یه لطفی بهم بکنید؟؟؟ اگه میشه تو تلگرام براتون هر چیزی لازمه رو بفرستم . مرسی بوووووس
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم بروی چشم توی وب خوشکلت بهت گفتم چیکار کنی
roya
2 مرداد 94 21:02
اگه میشه واسه منم لوگو درست کنین..مجوب بانو جووونم..
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چشم عزیزمحتما
خــآلــهــ مــیــنــآ
2 مرداد 94 21:43
سلاااام عشقای من!!شرمنده گلم باید منو ببخشی که وبمو حذف کردم اخه میخوام واسه کنکور بخونم عزیزم.شماا هم واسه ما دعا کنید مامانی!!نینی خوبه؟قربونش برم من من هرهفته میام وبلاگت عزیزم. از دستم ناراحت نباش. راستی عزیزم میشه واسه پسر عمه ی من دعا کنی اخه تصادف کرده رفته تو کما دارم دیوونه میشم اخه خیلی دوسش دارم هممون دوسش داریم اگه میشه به دوستاتون اطلاع بدین دعای جوشن کبیرو بخونن واسش اگه خودتم تونستی بخون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خوشکلم کجا رفتی تو؟؟؟؟؟خیلی از رفتنت ناراحت شدم عزیز دلم برات دعــــامیکنم انشالله یه رشته ی خوب توی شهری که میخوای قبول بشی نی نی هم خوبه سلام میرسونه خدمت خاله جونش پس هر هفته منتظرت هستیمــــــــــــــــا نری سرکارمون بذاری واااااااااااااااااااااای عزیزم انشالله خدا شفاش بده چشم حتما براش دعا میکنم شما هم برای ما دعا کنید
ملیکا
5 مرداد 94 18:38
منم لوگو می خوام باید چیکار کنم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عزیز دلم 4یا5تا عکسی که دوست داری رو به همراه متنی که میخوای روی عکس هات نمایش داده بشه رو بذار توی یه پست جدید توی وب خوشکلت و عنوانش هم بنویس سفارش لوگوی محجوب بانو و خبرم کن تا بیام برش دارم عیدی نی نی خوشکل ما یادت نره ها
پریسا
5 مرداد 94 19:56
لوگوم عالیه حرف نداره ممنونم.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم که خوشت اومده عزیزم انشالله مبارکت باشه
کوثر
20 مرداد 94 13:23
سلام وبتون عالیه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام به روی ماهت عزیزم خیلی ممنون عزیز دلم
کوثر
20 مرداد 94 13:33
مامان فاطمه
17 شهریور 94 8:59
سلام محجوب بانوی عزیز میخواستم ببینم چطور باید عکسا رو به دستتون برسونم برای ساخت لوگو. مرسی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
سلام عزیزم همین الان اومدم به وب خوشکلت و برات نوشتم
♡ نسیم جون ♡
29 اردیبهشت 95 14:30
منم لوگو میخوام
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چشمم عزیزم 4 تا عکس بذار توی وبت عنوانش هم بنویس لوگوی محجوب بانو با متنی که میخوای داخلش نوشته بشه خبرم کن بیام ببرم
آجی ثمینـــــ
25 خرداد 96 15:42
سلام خواهری خودمیه زحمتی دارم براتاگه کاری نداری-حوصله داری.میشه برام یه لوگوی خوشتل دیگه بسازی؟من که همیشه مزاحمم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهری گلم خواهش میکنم عزیزم شرمنده عزیزم فعلا به لپ تاب دسترسی ندارم گلم ببخشید