♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

ولادت حضرت معصومه(س)

1394/5/26 0:17
1,360 بازدید
اشتراک گذاری

                 

                                 سلام به دوستای عزیزم ،امیدوارم حالتون خوب باشه

و سلام به غنچه ی توی دلم،که الهی فداش بشم مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

الهی قربونت برم مامانی،این روزها اصلا نمیتونم بیام برات بنویسم.....آخه اینترنتمون همش بازی در میاره

بعدش هم چی بنویسم

بنویسم که هنوز خونه پیدا نکردیم وفقط 4 روز دیگه وقت داریم

بنویسم خونمون شده عین بازار شــــــــــــــــــام(چون پر از کاتونه)

بنویسم هر وقت از جلوی یه نی نی فروشی رد میشم چشمام پــــــــــــــــــــر از اشک میشه( چون اگه چیزی بخریم توی اسباب کشی خراب میشه )

آره مامانی،چی برات بنویسم

بنویسم ترم تابستونه گرفتم و جن روز دیگه امتحانام شروع میشه و من چون درگیر پیدا کردن خونه بودم اصلا نیمدونم مباحث امتحانی ام چـــــــــــــــــــی هست!!!

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عسلم

خیلی دلم گرفته

خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی

حواسم هست که خدا حواسش بهمون هست ولی خوب چیکار کنم دست خودم نیست

            

                امروز مامانی عزیزم تلفنی روز دختر رو بهم تبریک گفت

من هم خندیدم و گفتم :مامانـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی من که دیگه یه خانومم

مامان عزیز و مهربونم هم بهم گفت الهی قربون دختر گلم برم

تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو همیشه دختـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر خودمی

واااااااااااااااااااااااااااااااااااای نمیدونی چقدر این حرفش آرومم کرد

یه احساس عجیبی بهم داد،من خیلی خیلی خیلی مامانم رو دوس دارم و عاشقشم،حتی شنیدن صداش بهم آرامش میده

این حرفش کلی از تشویشم رو کم کرد،

عصر که برای آقاسید تعریف میکردم بی اختیار اشکم سرازیر شد

نمیدونم چـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا؟

          

پسندها (16)

نظرات (20)

رویــــا
26 مرداد 94 2:42
محبوبه جونم،نازنینم خدا بزرگه و نباید دل مهربونت رو درگیر این موضوع ها بکنی چون زهرا جونم اذیت میشه گلمایشالله توی اولین فرست بتونین خونه پیدا کنین گلم دعا میکنم تا جای ممکن از استرس دوری کن و تا میتونی به خودت برس عزیزم.. راستی نازنین روز دختر مبارکت باشه عزیزم تو هنوز دختر خونه ای هستی که روزی هزار بار به خوشبختیت و سلامتیت دعا میشه اینو فراموش نکن
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو کاملا حرفاتون رو قبول دارم، رووووووووووووویاجووووووووووووووووووووووونم خیلی خیلی ممنونم، بابت نظر قشنگ و آرامش بخشتون خانومی
♥آیدا♥
26 مرداد 94 12:06
ولادت حضرت معصومه (س) مبارک
مامان اعظم
26 مرداد 94 14:30
سلام منم به نوبه خودم تبریک میگم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی خیلی ممنون ، سلامت باشید
کوثر
26 مرداد 94 20:42
سلام محجوب بانو جان ممنون که لینکم کردی . با آرزی سلامتی منتظرتونیم .
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خواهش میکنم گلم خیلی ممنون عزیز دلم
کوثر
26 مرداد 94 20:43
سلام خیلی خوش حالم کردی که به وبلاگم سر زدی .
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم قابلی نداشت ما هم خیلی خوشحال میشیم وقتی شما پیشمون میایید
رکسانا...
27 مرداد 94 7:45
سلام... میشه خواهش کنم برید تواین وبلاگ وبه من رای بدیدشماره 6 خیلی خوشحالم میکنید حتما میام تو وبتون جبران میکنم http://girls-nikta.blogfa.com
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم من رفتم و بهت رای دادم ولی فک کنم زمانش تموم شده بود آخه نوشته بود رکسانا نفر دوم واقعا شرمنده ام عزیزم به اینترنت دسترسی نداشتم و پیامت رو ندیدم
roya
27 مرداد 94 12:12
ممنون که بهم نظر دادین محجووب بانو
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خواهش میکنم عزیز دلم ما هم از شما ممنونیم
roya
27 مرداد 94 12:13
مادرا همیشه منبع ارامشن...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آییییییییییییییییییییییییییییی گفتی انشالله خدای مهربون همه مادرا رو حفظ کنه
roya
27 مرداد 94 12:14
میدونم این حرف ها برای من زوده ولی...محجوب بانو سختی هایه که میتونه از ادم یک ادمـــــــــ بسازه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو نه عزیزم زود نیست فدات شم کاملا حرفاتو قبول دارم گلم
roya
27 مرداد 94 12:14
براتون دعا میکنم محجوب بانو جووونم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی ممنونم رویای عزیز و مهربونم
roya
27 مرداد 94 12:14
توکلتووون به اون بالایی باشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عزیزم اگه توکلم به خدای مهربون نبود که الان چیزی ازم نمونده بود خودش هممون رو حاجت روا کنه
roya
27 مرداد 94 12:15
چه خبرا از نی نی تون هنوز معلوم نشده دختره یا پسر؟؟؟؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو نه عزيز دلم ما هنوز اندر خم این کوچه ایم خخخخخخخخخخ
اورانوس
27 مرداد 94 23:29
سلام دوست خوب،امیدوارم به زودی امتحاناتتون تموم شه و روزاي خوشی رو سپری کنيد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی ممنون انشالله
همراه رایانه
28 مرداد 94 17:18
همراه رایانه همراه رایانه مرکز پاسخگویی شبانه روزی به سوالات رایانه تبلت وموبایل تلفن تماس از طریق خطوط ثابت از سراسر کشور : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
آجی
29 مرداد 94 9:39
سلام عزیزم نگران نباش برات خوب نیست و خدا بزرگه خانمی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی ممنون گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم التماس دعــــــــــــــــــــــا
کوثر
29 مرداد 94 12:39
سلام محجوب بانو جان ممنون که به وبلاگم سر زدید. بازم منتظر نظر ها و لایک هاتون هستیم .
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خواهش میکنم گلم ما هم همینطور
♥آیدا♥
29 مرداد 94 12:53
این گل ها تقدیم به شما البته خودتون گلید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی ممنونم ازت عزیزم گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــی از خودتونه
نیکـتـ♥ــآ
29 مرداد 94 13:11
سلام خاله جـونمـ): خوشحـال میشم به وبـلـاگ من سـر بزنید و با نـظـرات ارزشمـندتون خوشحـالم کنیـد/. آپم ___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم چشم حتما میاییم
رکسانا...
29 مرداد 94 17:35
سلام یه لطفی درحقم کنید وبه این آدرس برید وبه من رای بدید http://girls-nikta.blogfa.com/#
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چشم عزیزم
★ مامان آرنیکآ ★
29 مرداد 94 20:51
عزیزم توکلت به خدا باشه ،،مطمان باش خدای مهربونمون هیچ بنده ایش رو نا امید نمی کنه ..دعا می کنم هرچه زودتر خبر خونه دار شدنتونو بدی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی انشالله خیلی ممنون عزیرم