♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا9 سالگیت مبارک
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

1ماه و 3 روزگی دخترم

1394/10/18 20:29
1,590 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی خواهر های عزیزم

امیدوارم حالتون خوبه خوب باشه دوستای مهربونم

راستش فاطمه زهرا سادات چن روزی هست که حاله خوبی نداره

دختر عزیزم حساسیت گرفته و گلو و دماغ کوچولوش خلت داره،الهی بمیرم براش

دخترم سرفه(خلت دار) میکنه  و،وقتی با بینی نفس میکشه صدای آب بینیش به گوش میرسه

دکتر یه اسپری برا دماغش و شربت نوشته که امروز جرات کردیم و براش استفاده کردیم که بنظرمون بهتر شد

دوستای عزیزم ازتون میخوام دعا کنید ثمره ی عشقمون هر چه زودتر خوبه خوب بشه

 

نازکم وقتی سرفه میکنه انگار همه ی وجودم رو ازم میگیرن 

 

دلم میخواد بمیرم و سرفه کردنش رو نبینم

 

الهی فرات بشم فرشته ی خوش قدم من

ممنون میشم اگه تجربه ای در این زمینه دارید بهم کمک کنید و راهنماییم کنید

منتظر دعای خیرتون و تجربیاتتون هستیـــم

                      و حالا عکس های یک ماهگی ناز دخترم

                 

                               

          

       

       فاطمه زهرا سادات در حاله صحبت کردن با مامان جونش(مامان عزیز خودم)

مامانم پشت تلفن قربون صدقه ی نوه ی عزیزش میرفت و فاطمه زهرا سادات چون صدای مامانم رومیشناخت چشماش رو تکون میدادو دنبال مامان جونش میگشت و از خودش صدا در میاورد

                    

          

                    

               

                     

                            

                                   

پسندها (16)

نظرات (66)

کوثر
18 دی 94 21:05
اخی چه خوشمله این ناز دختر
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم لطف داری مهربون
مامان حلما
18 دی 94 22:09
سلام عزیزم حلما هم همین طور شده بود از اسپری استفاده نکردم ولی یه شربت کیاهی بود با شربت گایافنزین بعد4یا 5 هم خوب شد صلا نگران نباش بخور سردم مدام روشن بود واقعا جای نگرانی نیست انشالله زودی خوب بشه عزیزم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خیلی خیلی ممنونم بابت راهنمایی های خوبت گلم انشالله که دخمل من هم زودتر خوب بشه براش دعا کن عزیزم
مامان حلما
18 دی 94 22:20
نمیدونم چرا نظرمو تاید نمیکنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عزیز دلم نظرات اومده
مامان حلما
18 دی 94 22:21
واقعا ها نمیدونم چشه نی نی وبلاگ سلام عزیزم حلما هم همین طور شده بود از اسپری استفاده نکردم ولی یه شربت کیاهی بود با شربت گایافنزین بعد4یا 5 هم خوب شد صلا نگران نباش بخور سردم مدام روشن بود واقعا جای نگرانی نیست انشالله زودی خوب بشه عزیزم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو نظر های خوشکلت اومده عزیزم انشالله که دخمل من هم زودتر خوبه خوبه خوب بشه الهی آمین
اورانوس
18 دی 94 23:54
ماشالله چقدر ناز و خواستنيه این دختر کوچولو...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی محبت داری عزیزم
مامان حلما
19 دی 94 0:10
سلام گلم منم همین رو میدادم پروسپان المانی 4روز یا 5 روز شد کلا یه هفته هم نشد وقتیم علاماتش تموم شد دیگه ندادم ولی اسپری رو استفاده نکن اگه خیلی دیدی حاده استفاده کن چیز خوبی نیست بیشتر برا وقتیه که تنگی نفس داره زیاد من چون تجربشو داشتم کلا نگرفتم دکتر داروخانه هم که دوسته گفت نمیخواد البته حلما رو دیده بود زودی خوب میشه نگران نباش گلم بعدشم منون دوستم لطف داری
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
سلام مهربونم واقعا خیلی خیلی ازت ممنونم بابت راهنمایی های خوبت گلم راستش آدم وقتی میبینه یه نفر دیگه هم مثل خودش بوده یه کم خیالش راحت تر میشه و امیدوارتر میشه راستش اسپری رو برای دماغش داده نمیدونم والا حالا قراره دوباره ببریمش پیش یه دکتر دیگه ،که میگن خیلی بهتره الهی زودتری گل دخترم خوب بشهدعا کن براش
مامان حلما
19 دی 94 11:44
سلام خوبی دختر عسلی بهتر شد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم راستش نمیدونم نشونه ی خوبی هست یا نه ولی سرفه هاش بیشتر شده و خلتش هم زیادترشده صدای آب بینی کوچولوش هم بیشتر شده الهی زود خوب بشه
مامان فرهام وفرناز
19 دی 94 12:00
فدااااات بشم من نبینم مریضیتو عزیزم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
فاطمه زهرا سادات شلام خاله جووووونم برام دعا کن زودی خوب بشم
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
19 دی 94 17:46
سلام. .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چشم عزیزم حتما
♥مامانیش♥
19 دی 94 21:51
سلام خانومی خوب شدی ایشالله؟دخترتون ماشالله خیلی نازه ...ایشالله خوب میشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خیلی ممنون آره الحمدالله بهتریم چرا وبتون حذف شده
♥عاطفه♥
19 دی 94 22:37
.ღ♥ღ ..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ ...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ .......................ღ♥ღ ...........ღ♥ღ...ღ♥ღ ...........ღ♥ღ ...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ ...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ ....................................................ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..............................@@................ღ♥ღ
【p】【a】【r】【y】【a】
19 دی 94 23:26
آخیییی قربون نی نی نازتون ماشالا خیلی نازه از طرف من ببوسینش راستی من آپم خوشحال میشم بیاین و نظر بدین و لایک کنین مرسی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی ممنونم عزیزم لطف داری چشششم الان اومدیم عزیز دلم
مامان یکتا
19 دی 94 23:52
امشب داشتم تو اینستاگرام می چرخیدم که یهو یه چهره ی دوست داشتنیِ آشنا به چشمم خورد .. یه دختر چشم آبی فوق العاده دوست داشتنی ....... یه لحظه هنگ کردم ... گفتم ای واااای من این که آرنیکا ی خودمون ..... آرنیکا که الان 5ماهشه!!! چطور یهو قد کشید و اینهمه بزرگ شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟ پیچو باز کردم و یک عالمه عکس از این فرشته ی ناز ترکیه ای دیدم. 1407 تا ... وب آرنیکا http://prinsecc_2015.niniweblog.com تقلبیه دوستان تقلبی از رو پیچ feyzush.93 تو اینستاگرام ...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی ممنونم عزیزم بابت اطلاع رسانیت
مامان حلما
19 دی 94 23:58
سلام گلم انشالله بهتر میشه اره به اصطلاح میگن سینش رسیده چند روز دیگه خوب خوبه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون مهربون انشاالله الهی آمین
مامان حلما
20 دی 94 3:49
محبوب جون اگه اومدی یه سر به مننننننننن بزن شاخام داره در میاد وب ارنیکا حذف شده والا نمیدونم چه خبر اینجاااااااااااااااااااااااااااا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو اومدم عزیزم اومدم فدات بشم
مامان مـــــارال
20 دی 94 8:02
سلام محجوب جونم خبر داری نیکو چرا وب دخترشو حذف کرده؟؟خیلی ناراحتم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عروست در رفت خواهر برو دنبال یه عروس دیگه باشولی این دفعه خوب دقت کن خخخخخخخخ
رویــــا
20 دی 94 9:59
خدا بد نده فاطمه زهرای گلممحجوب جونم اصلا نگران نباش چون استرس تو باعث میشه این انرژی به فاطمه زهرا هم انتقال پیدا کنه..با روحیه ی خوب ازش مراقبت کن صدالبته که خدا بنده هاشو دوست داره و نمیزاری فرشته کوچولوش بیشتر از این اذیت بشه خوبی خواهر؟راستی محجوب جونم توی پستهای قبلیت خوندم که تب و لرز شدیدی داشتی ..قربونت بشم مراقب خودت باش یه سوال نکنه از شیری باشه که به فاطمه زهرا میدی اخه منم توی دوره نوزادی ثمین این مشکل رو داشتم توی وسط تابستون از تب و لرز میمردم..اخرش هم دلیلش رو سینه پر از شیرم بود..دکترم گفت چون سینه ات پر از شیر شده و ثمین هم در اون حد نمیتونه سینه پر از شیرت رو خالی کنه برا همینه که تب کردی باید با شیر دوش شیرت رو بکشی تا سینه ات خالی بشه امیدوارم دیگه اون روزا تکرار نشه چون با خوندنشون کلی گریه کردم مخصوص زمانی که مادرت جای خالی تو رو تو خونه دیده بود و پدرت هم روی تخت بیمارستان دیده بود و حالش خراب شده بود امیدوارم هیچ پدر و مادری با حال بد فرزندشون به امتحان الهی کشیده نشن مراقب سلامتی خودت باش خواهر گلم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون خواهرم که به فکرمون هستی گلم راستش اون تبی رو که میگی من هم داشتم اون هم چند مرتبهبهش میگن تبه شیر ولی اون تبی که اومد سراغ من داشت تبدیل به تشنج میشد دمای بدن من به 40درجه هم رسید فکرشو کن باورت میشه از تب زیاد صداها رو یه جوره دیگه میشنیدم و .... واقعا خدا رو شکر که تموم شد آقاسید و مامان و بابام که آب شدن الهی فداشدن بشم واقعا خیلی براشون سخت بود که من با اون همه شیرین کاری و شلوغ بازیام و خنده های از ته دلم حالا بدون جوون افتادم جلوی چشماشون واقعا خدا برا کسی نیاره
♥Atefeh♥
20 دی 94 13:12
سلام پرسیدم گفتن اینکاروبکنی حالش بهتربهترمیشه: درفاصله یک متری دخترتون پیازرنده کنین وبهش آب ولرم بدین بخوره...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ممنونم مهربون ها حتما انجام میدم عزیزم
مامان حلما
20 دی 94 14:47
والا چی بگم خدایاااااااااااااااااااااااااااا عصابم خرد شد حسابی مگه مرض دارن که انقدر با افکار مردم بازی میکنن از چی لذت میبرن از اینکه چندتا مادر ساده رو سر کار بزان از احساسات پاکشون سو استفاده کنن از چی از اینکه این دنیای پاک به تقلب بکشن دلم میخواد کلی به اون شیاد عوضی بعد بی راه بگم دربه در عوضی شیاد چقدرم تو نقشش جا خوش کرده بود کمبود شخصیت داشتی بدبخت بی بته محبوب جون ادم هنگ میکنه دیگه به کی میشه اعتماد کرد بخدا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عزیز دلم خواهر گلم خودت رو ناراحت نکن فدات بشم توی جامعه همه جور آدمی پیدا میشهمهم اینه که ما بتونیم محکم سره جامون وایسیم و کم نیاریم ناراحت نباش عزیزم تو هم مثل من کم کم با این مسائل کنار میای من تا حالا خیلی این بلا ها سرم اومده مواظب عشق خاله باش و زیاد تو فکر نرووو عزیزم
mahla
20 دی 94 15:39
ســــلام دوســــت عِِِِِِِِِِِِِِزیـــــــــــزمـ خوشـــحال میــــــــــشم بهـ وبـــــ تازهـ ســازمـونـ ســـــــــر بزنِِِِِِِِِِــــــــــــِد و در صـــــــــورت توافــــــــــق لینــــــک اطــــــــــلاعـ بدیـــــــــــــن نـــــــــــظر فرامــــوشـ نشـــهـ متشـــــــکر مهــــــــــلا . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ @...............@..........@............@@@@@.........@ @@..........@@......@.....@......@.........@......@.....@ @.@........@.@....@.........@....@.........@....@.........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@...............@....@.........@ @....@..@....@....@.........@...............@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@...............@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@.........@
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو اومدیم عزیزم
مامان نجمه سادات
20 دی 94 17:20
دختر شیطون بلا ببین چجوری داره با دقت گوش میده ماشاالله خدا از خطرات حفظش کنه این نازگلی رو
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره ناز گلم با دقت گوش میداد خیلی ممنون مهربون، انشالله
مامان نجمه سادات
20 دی 94 17:24
واااااای حالم داره بهم میخوره چرا این مردم کوتاه نمیان اخه؟ من دلیل دروغ گفتن رو نمیدونم واقعا چقد غصه میخورم با این کارا اون از گل پریا اون از ارنیکا از پارمیس نکنه منم تقلبیمشک کردم به خودم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
بعضی وقتل مونوم فک ایکنم تقلبیم خخخخخخخخخخ
♥Atefeh♥
20 دی 94 18:43
ای وای ببخشین یادم رفت رمزوخصوصی بفرستم تاییدش نکنیدا حذفش کنیدخخخ
الهه
20 دی 94 22:29
سلام عزیزم خوبی من الهه هستم دوست سحر جون اخی عزیزم چه دخترنازی داری اجی اسمشم خیلی قشنگه اجی نگران نباش زودی خوب میشه عزیزم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خیلی ممنونم عزیز دلم لطف داری مهربون انشاالله ببخشید کدوم سحر جوون؟ ؟
عاطفه
20 دی 94 22:35
سلام من کلاهمه چیوحذفیدم خخخ شمام حذف کنیدخطرناکه ها
عاطفه
20 دی 94 22:45
من همون عاطفه ابجی متین هستم همه چیوحذفیدم بهتره شمام برین خطرناکه ...هیچ وقت فراموشتون نمیکنم خدافظ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
سلام عزیز دلم سلام فدات بشم آخه چرا آخه چرا چرا اینکارو کردی خیلی خیلی ناراحتم کردین خیلی زیاد ببین عزیز من درسته که بعضی افراد مثل مامان ارنیکا یا پارمیس یا پادرا پیدا میشن که تقلبی هستن ولی این دلیل نمیشه که ما از علایق و کارهامون دست بکشیم این دلیل نمیشه که ما خودمون رو حذف کنیم چه بسا چنین افرادی به دنبال این باشن که دیگران رو حذف کنن و ما با حذف خودمون میدون رو براشون خالی میکنیم بیا دوباره وبا رو بساز بیا
الهه
21 دی 94 0:12
سلام عزیزم نظر منو ندیدی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم شرمنده وقت نکردم نظرات رو تایید کنم الان اومدم برات(جناب خان )
الهه
21 دی 94 14:54
سلام اجی خوبی دشمنت شرمنده عزیزم عیبی نداره من باید شرمنده باشم که دیر نظرتو تایید کردم عزیزم نت خودم قطعه با گوشی خواهرم میام اجی گوشی خواهرمم دست داداشم بود به زور ازش گرفتم سحر جون مامان نجمه ساداتو میگم اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خواهش میکنم عزیزم آره داداش ها همیشه زور میگن آره مامان نجمه سادات از دوستای خیلی خوبم هست
عاطفهه
21 دی 94 15:48
سلام ممنون کع اینقدرمارودوست داشتین واقعاشرمندم ببخشین...ولی الان کع فک میکنم میبینم اخه مااینارونوشتیم کی اینارومیخونه اخه زحمتامونم به هدرمیرن ...اصلادیگه ازاینجابدم اومدبااحساسات ادم بازی میکنن هیچ بعدشم چرامابایدزندگیمونوخاطراتشودراختیاردیگرون بذاریم...بااین حال شماومامان هلماونفیسه جون بهترین دوستام بودین ممنون اگع هم ناراحتتون کردم ببخشین.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم راستش من بیشتر از این ناراحت شدم که اون همه زحمتی که کشیده بودیم رو با یه کلیک از بین بردین بعدش هم قرار نیست ما اینجا همه ی زندگیمان رو بنویسیم فقط قراره یه بخش کوچولو از خاطرات عزیزامون رو ثبت کنیم شما هم جز دوست ای خوب من بودید عزیزم باز هم پیشمون بیایید
الهه
21 دی 94 16:18
اره والله اجی با اینکه خودش دو تا تبلت داره ولی باز گوشی خواهرمو میگیره بازی میکنه اجی اجی پریا جونو میشناسی همون که ۴ قلو بارداره خودش وبشو حذف کرده
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
ینی بگیری کتلتشون کنیا آجی جوونم اینجور که معلومه پریا خانوم هم متقلب بوده اون هم یه متقلب متوهم
الهه
21 دی 94 16:46
اجی توروخدا اینجوری نگو اجی پریا واقعا ۴ قلو حامله اس اجی دروغ چیه بگه اجی حتی یه عکس از بارداریشم گذاشته اجی خوب مزاحم زیاد داشته اون کارو کرده وگرنه اصلا دروغ نگفته
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو والا من نمیدونم همه میگن دیگه ولی این دلیل نمیشه چون از بارداریش عکس گذاشته حرفاش درست بوده که خو آجی تو از کجا آنقدر مطمئنی که راست بوده
عاطفهه
21 دی 94 17:10
بهتون سر میزنم حتماعزیزم از اشناییتون خوشحال شدم راستی شمارمم خصوصی‌میفرستم مامان هلماونفیسه جون دارن خوشحال میشم شمام بیاین...الان دیگه نمیتونم برگردم چون هم ترسیدم همم کارش زیاده که بخوام ازاول درستشون کنم...دیگه میخوام تودفتربنویسمشون...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ما هم خیلی خیلی خوشحالیم عزیزم هر جور صلاح میدونی فدات شم
الهه
21 دی 94 17:22
اجی من دوستم پریارو خوب میشناسم دوستمه دوستش دارم وقتی باهاش دوست شدم احساس کردم واقعا حامله اس و ۴ قلو حامله اس وبلاگ پادرا هم رفته بودم به اون مشکوک بودم اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خب عزیزم اگه راست میگفت چرا یه دفعه بدون هیچ خبری رفت؟؟ والا دیگه آدم نمیدونه به کی اعتماد کنه
الهه
21 دی 94 20:03
اجی نظرم رسید
الهه
21 دی 94 20:31
نه اجی نرسیده اخه وقتی اون نظر قبلیمو که گفتی از کجا مطمینی منم جواب دادم ولی نرسید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو اومد آجی جووونم
الهه
21 دی 94 21:44
اره میدونم اجی چرا بی خبر رفت نمیدونم ولی یه بار دیگه وبشو باز کرد و گفت میخوام ثابت کنم نمیدونم چی نوشته بود ولی خوب میخواست ثابت کنه که مادره من خواستم ببینم نظرمو تایید کرده یا نه دیدم وبشو حذف کرده
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو الله و اعلم والا چی بگم خواهر خدا بهتر میدونه
الهه
21 دی 94 22:40
اره خدا بهتر از بنده هاش میدونه اجی شرمنده اگه مزاحمت میشم همه اش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو نه فدات بشم این چه حرفیه
الهه
21 دی 94 23:03
خدا نکنه اجی این چه حرفیه من یه نظر بدم همیشه میدم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای تو امروز فاطمه زهرا آروم بود و تونستم زیاد توی نت باشم ولی خیلی روزها یه لحظه هم نمیتونم بیام اگه یه وقتی نظرت تایید نشد به خاطره اینه که به نت دسترسی ندارم گلم
الهه
21 دی 94 23:25
یعنی با نت گوشیت میای اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو وای فا تو خونه داریم با لپ تاپ خیلی سخته بخوام بیام فقط وقتهایی که میخوام پست عکس دار بذارم با لپ تاپ میام بقیه وقتها با گوشی میام راحت تره آجی
الهه
22 دی 94 18:26
سلام اجی خوبی خسته نباشی باز من مزاحمت شدم اجی ببخشید إ وای فای داری منم داشتم قطع شد یعنی بابام قطعش کرد اجی به خاطر همینه که با گوشی خواهرم میام خواهرمم حامله اس و براش ضرر داره گوشی دستش باشه اجی بچه اش پسره بچه اولشه ها اجی حالا دومی رو خدا به خیر کنه اون موقع باید به پام بیفته الهه دعا کن این یکی دختر بشه اخرای اردیبهشت بچه اش به دنیا میاد اجی من و همسرش میگفتیم دختره اجیم میگفت پسره البته فرقی نمیکنه بچه چیه مهم اینکه سالمه اخه ابان رفته بود غربالگری پیشرفته همه جای بچه شو نشونش دادن گفتن به احتمال زیاد پسره اخه قلب پسر تند تند میزنه اجی قلب دخترم میزنه وایمیسته از این طریقم میشد فهمید بچه دختره یا پسر حالا اون بچه اسمم نداره اجی سیسمونی هم نداره طفلکی اخه خونه اجیم دو خوابه اس اتاق کوچیکه رو کرده سنتی و کوچیکم هست اتاق بزرگه خودشون به قول اجیم خوراک سیسمونی بود ولی اتاق خودش و همسرشه اجی خواهرمم میگه فقط لباس میخرم واسه اش منم اولین باری که با گوشی اومدم نت سختم بود ولی الان معتادش شدم اجی اجی تو پست گذاشته بودی گفتی هم درد سزایرنو کشیدی هم طبیعی رو واقعا درد هر جفتشونو کشیده بودی اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
سلام عزیزم به سلامتی گلمانشالله هر چی که باشه سالم و صالح باشه آره عزیزم درد هر دوتاش رو کشیدم وچقدر هم زجر آور بود ولی خدا رو صد هزار مرتبه شکر که تموم شد
خاله مهتاب
22 دی 94 19:44
سلام عزیزم..خیلی خوشحالم حالت بهتره و این روزای شیرین رو با دخترک شیرین تر از عسلت میگذرونی.. واقعا واسه اون خانومه به اسمه نیکو که من دیگه با اسمه خودش هم شک دارم..جالب اینه من ازش سوال کردم وقتی باردار بود چرا بعضی از عکسای سیسمونیش با فتوشاپ دستکاری شده و خیلی هم ناراحت شد از دسته من و من چقدررر ازش معذرت خوهای کردم.. هه..واقعا متعجبم اینا انقدر بی کار هستند که وقتشونو میزارن برای تقلب.. تو غصه نخور خانومی به اینجاهم فقط به چشم ثبت خاطراتت گل دخترت بعنوان یادگاری نگاه کن..
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنونم مهربونملطف داری عزیزم آره دیگه زود ناراحت میشن که ما شک نکنیم ولشون کن بابا عشق های (بچه های )خودمون رو عشقه
♧♡♧خواهری♧♡♧
23 دی 94 15:27
با اجازه تصمیم گرفتم بخورمش واقعا خوردنیه واقققققعا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
فاطمه زهرا سادات وااای نه خاله جووونم چطوری دلتون میاد منو بوتورید
الهه
23 دی 94 17:42
سلام اجی خوبی نظر من چیشد اجی میخوای یه بار دیگه بدم نظرمو
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
نه آجی تازه اومدم وبم الان ثبتش میکنم
الهه
23 دی 94 17:57
خداروشکر که تموم شد اجی خواهر منم میخواد طبیعی زایمان کنه ممنونم اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
انشالله به سلامتی عزیزم مراقب خودت باش
الهه
23 دی 94 18:16
جانم اجی چشم اجی ولی این روزا یه جوری معنی میده چه جوری معنی میده بماند اجی میخوای بری مزاحمت نشم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چی یه جوری معنی میده
الهه
23 دی 94 18:29
بماند عزیزم این روزا کلا از همه احاظ داغونم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خدا نکنه عزیزم به خدا توکل داشته باش همه چی درست میشه
الهه
23 دی 94 18:37
من که همیشه توکل به خدا کردم و میکنم ولی راستش اجی تو وبم که اومدی اهنگ وبم نگران منی بود از مرتضی حالا باز نمیدونم چون شاید اون موقع با گوشی اومدی نشنیدی از وقتی مرتضی رفته از وقتی جریان چشمای عشقم (سونگ) رو فهمیدم دیگه خسته شدم از زندگی اجی درکم کن اجی فقط اون دنیا و بغل کردن خدا دلمو اروم میکنه البته خوب امیدوارم جام خوب باشه شرمنده اگه ناراحتت میکنه حرفام
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
نه عزیزم آهنگ رو باز نکرد گوشیم بیا خواهرانه با هم صحبت کنیم تو واقعا عاشقه سونگ هستی؟؟؟ یعنی عشقت بهش مثله عشقت به پدرو مادرت هست
الهه
23 دی 94 18:53
اهنگ وبم اهنگ نگران منی مرتضی هست اجی اره اجی هستم خیلی دوستش دارم اجی ۷ ساله طرفدارشم ۷ ساله چشم انتظارشم تا ببینمش یه بار اومد ایران نشد ببینمش الان هم که سه تا پسر سه قلو داره البته نوزاد ۴/۵ ساله هستن در حالی که باید ۳/۵ ساله باشن اخه ۲۰۱۲ به دنیا اومدن باباشون اونجوری سنشونو حساب میکنه که الان ۴/۵ ساله هستن اجی عشق من به سونگ مرتضی هیچ ربطی به خونواده ام ندارن اجی من طرفدار هردوشونم همین و بس ولی چشمای سونگ متاسفانه مریضه هی بماند اجی شرمنده واقعا ناراحتت میکنه حرفام
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
نه عزیزم ناراحت نمیشم گلم فقط طرفدارشون هستی؟؟؟در همین حد؟؟ فک کردم دلت میخواد باهاشون ازدواج کنی؟ ؟
الهه
23 دی 94 19:04
خاک تو سرم اجی ازدواج اجی سونگ خودش اونور زندگی داره بعد میگی ازدواج
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خدا رو شکر فک کردم دیگه خیلی توش گیر کردی
الهه
23 دی 94 22:36
اجی خدا سونگ و مرتضی رو بهم داد اجی هردوشون به جز بازیگر مورد علاقه و خواننده مورد علاقه ام زندگیم کلا همه چی من هستن این دو تا اجی فکر کنم پستی رو که خوندی متنشم خوندی که چه جوری طرفدار مرتضی شدم عزیزم البته مرتضی مثل برادر برام عزیزه بهش میگم داداشی چون واقعا دوستش دارم اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره خوندم آجی جون انشالله موفق باشی گلم
دختــر بابا
24 دی 94 15:01
واااااااااااااااای چشاشو جااااااااااااااانم محبوب اسپند یادت نره
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنونم عزیزم چشم حتما
الهه
24 دی 94 18:30
سلام اجی خوبی ممنونم عزیزم به همچنین اجی معلومه که دخترت تمام روزو خوابه ها
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام آجی نه بابا تازه خوابیده منم که معتاد به نت سریع سواستفاده میکنم
الهه
24 دی 94 18:45
اخ منم بدجور معتادم اجی بهم حق بده به خدا وقتی حوصله ام سر میره کلافه میشم اجی تورو نمیدونم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو قیافه ی آقاسید وقتی من پای نت هستم
الهه
24 دی 94 19:03
اخی اگه همسرت با نت اومدنت مشکل داره خوب من مزاحم نشم اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو نه عزیزم مراحمید
الهه
25 دی 94 1:19
اعوه اوه اجی بیداری
الهه
25 دی 94 15:29
سلام اجی خوبی اخه دیشب دیر خوابیدم اجی بعد دیدم نظرمو تایید کردی فکر کردم بیداری
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره عزیزم همه خواب بودن من هم که دنبال یه همچین فرصتی یه لحظه اومدم به همین هم راضیم بخدا چقدر که من قانع ام
الهه
25 دی 94 16:43
حق داری اجی و درکت میکنم وقتی دخترتو میخوابونی حوصله ات سر میره و مجبوری و چاره ای نداری که بیای نت خودتو سرگرم کنی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره دیگه این ترم هم که مرخصی گرفتم و الان کلا عروسیم هستاز خوشحالی
الهه
25 دی 94 17:02
اجی مگه تو درس میخونی که این ترمو مرخصی گرفتی مبارکه عروسی به سلامتی اجی فقط حیف دخترت اذیت میشه اجی میبریش عروسی اجی اخه خیلی بزرگ نشده اجی پارسال ماه محرم همسایه مون عکس نوه شو نشون داد عین عروسک بود از بس کوچیک بود
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره عزیزم درس می خونم عروسی نداریم گفتم چون مرخصی گرفتم از خوشحالی عروسیم هستاز بسکه خوشحالم آخ گفتی خواهر ای تو گور تمام ایل تبار ما چن ساله چشم انتظار یه عروسی بودمولی دریغ از یه دونه همین که ما حامله شدیم همه عرسیشون گرفت یعنی کارت عروسی که میومد تیرم میزدی خونم در نمیشد آخه ماهای آخر بارداربم بود و نمی تونستم برم یعنی هنوز تو دلمه ها بزغاله ها
الهه
25 دی 94 17:25
اجی اگه کار داری مزاحمت نشم
الهه
26 دی 94 6:47
سلام اجی خوبی اخی عیبی نداره اجی همون عروسی دوستتو میگی اجی اخه یه بار پستشو گذاشته بودی ای وای نه اجی تورو با یکی اشتباه گرفتم اجی ببخشید
الهه
26 دی 94 18:50
سلام اجی خوبی اجی چه عجب اومدی اجی راستی ۱ بهمن میخوام پست بزارم ۱۱ هم همینطور ممنون میشم بیای عزیزم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو میگم بیا تبادل لینک من الان لینکت کردم آجی میگم توکلا آنلاینی؟؟؟؟
الهه
26 دی 94 18:57
اره اجی همیشه انلاینم اجی ولی نتم قطعه با نت گوشی اجیم میام واقعا شرمنده اش هستم از وقتی نتم قطع شده با نت گوشی اون میام نت خوب چیکار کنم حوصله ام سر میره
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو تو مگه درس نداری؟؟؟؟ من لینکت کردم
الهه
26 دی 94 19:17
منم لینکت میکنم اجی ممنونم که لینکم کردی نه اجی ۱۴ مهر پارسال ترک تحصیل مهمترین دلیلشم علاقه نداشتنم به درس بود
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو واااااااااااااااااااااااای نه خب حداقل برو کلاس های هنری ورزشی....
الهه
26 دی 94 19:47
اونارم اجی کی حوصله کلاس رفتن داره راستی اجی لینکت کردم راستی اجی دخترت چطوره بیداره خوابه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو الان خواااااااااااااااااااااابه
الهه
26 دی 94 20:31
اجی دخترت که بیداره اذیتت نمیکنه اخ من پیش نی نیت بودم دو چشمی ازش مواظبت میکردم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو الان بیدار شد باید برم
الهه
26 دی 94 21:15
بای