♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

جشن تولد♡6♡ماهگی عسلک

1395/3/18 0:45
5,560 بازدید
اشتراک گذاری

                                         

                                          

الهی

فدات بشم

دختر نازنینم

قربون نگاه معصومت

بشم مادررررر♡♡♡♡♡

دلم میخواست برا جشن نیم سالگیت

ستاره ها سقف اتاقت بشن♡♡♡♡♡♡

دلم میخواست مهتاب بیاد و شمع کیکت بشه

دلم میخواست ابرای آسمون لباست بشن♡♡♡♡

دلم میخواست خورشیدخانوم  بیاد و تاج موهات بشه

دلم میخواست فرشته هاگل بپاشن روسرت♡♡♡♡♡♡

دختر قشنگم♡♡فاطمه زهرا سادات عزیزم ♡♡♡♡♡

بهترین هدیه ی خدای عزیز به من همسرماینو بدون

که اگه نتونستم  هیچ کدوم از این کارییرو که

توی متن بالا(که همین الان دروصف توگفتم)

رو برات انجام بدم...بخاطره این بوده که من

یه موجود زمینی هستم. ..ولی اینو بدون

که از♡ خالق یکتا♡برات آرزو میکنم

بهترینها رو♡بهترینها رو نازنینم♡

ناز گل مامان و بابا بدون 

و مطمئن باش که ما

عاشقتیم عزیزکم

♡♡عاشقققققق♡♡

                                    

 سلام دوستای عزیزم

انشالله که سلامت باشید...و حالتون عالییییی

حلول ماه مبارک رمضان رو به همتون تبریک میگمممم...برای ما هم خیلی دعااا کنید..خیلیاااا

از حال و احوال ما اگه بخواین باید بگمممم الحمدلله خوبیم و واکسن☆ 6☆ ماهگی فاطمه زهرا رو هم یکشنبه زدیم و بچم کلی اذیت شد

الهی بمیرم از صبح که واکسن رو زدیم همش ناله کرد و توی بغلم بی جون افتاده بود...یادم که میاد دلم کباب میشه. ..تو بغلم حالت نیمه نشسته گذاشته بودمش و همش سرش رو بالا میاورد و با بی حالی میگفت :بآاااااا بااااااا و دوباره از حال میرفت...همش به خاطر استومینوفن بود که بهش دادم...بچم درد داشت گیجم بود

وااای خیلی بد گذشت...ولی خدا رو شکر شبش حالش بهتر شد و الان هم الحمدلله مشکلی نداره

راستی ♡عسلک♡ 6 ماهه شد

الهی فدات بشممممم مادرررررر

ما هم به همین مناسبت شنبه براش جشن گرفتیمممم

و جاتون خالی خیلی خوش گذشتتت

                                                

              عاشقتم♡♡یکی یه دونم♡♡چراغ خونم♡♡

          

           فدای لم دادنات بشممممم♡♡♡عشققققق منننننن♡♡♡

                                                    

جشنمون خودمونی بود....فقط عزیزای دلمممم بودن

♡آقاسید و عسلک♡

♡مامان و بابام♡

♡داداشای گلمممم♡

مامانم هم صبح همون روز از حرم امام (ره )برگشته بود

و داداش محمدم  صبح همون روز از قم برگشته بود

و الحمدلله جممون جمع بود...                                                                                   

                                     

           

    بخدا قسم که این کیکه سالم بودو روش هم نوشته شده بود ☆☆تولد 6ماهگی فاطمه زهرا☆☆

ولی همونطور که ملاحضه میکنید یه بنده خدایی به اسم ♡♡عسلک ♡♡با یه حرکت ناگهانی این اثر تاریخی رو به یادگار گذاشته...و ما  را خرسند فرمودندی

                                     

              

                                     

        

                                     عاشقتممممممممممممم                                                            

                                    

             

                                              

پسندها (16)

نظرات (63)

الهه
18 خرداد 95 9:52
سلام اجی خوبی خسته نباشی منم ماه رمضونو بهت تبریک میگم اجی خداروشکر که دخملت هم حالش خوبه اجی 6 ماهگیش هم مبارک باشه ان شاءالله اجی ببخش اینو میگم اما کاش نظرات پست قبلیتو رمزی نمیکردی البته نمیخوام پستو ببینم فقط میخواستم ببینم به نظرم چی جواب دادی اجی البته عیبی نداره مواظب دخملت باش اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام آجی مهربونم فدای تو ماه مبارک رمضان رو به تو و عزیزات تبریک میگم انشالله همیشه سلامت باشید آره خدا رو شکر الان بهتره ...ولی کمی بیقرار شده اومدم پیشت گلممم
نفس1
18 خرداد 95 11:01
سلام بانووو....اخی...بچه ها که واکسن میزنن من دلم کباب میشه براشون...خیلی گناه دارن...نماز روزه هات قبول باشه عزیزم..
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو واقعااا خیلی سخته نفس جونمممم برای تو هم قبول باشه
ツ دختــر بابا ツ
18 خرداد 95 13:17
سلام سلام سلام جشن تولد 6 ماهگی خانومیم مبارکک باشه عزیززززززززززم نماز روزه هاتونم قبول باشه خانواده کوچولوی با ایمان و دوست داشتنی دوستتون دارم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام بر تو ای بانوی دخمل بابا فدای مهربونیات گلمممممم به قول یکی از استادامون دل به دل لوله کشیه عزیزکم یعنی از اون جمله های تو افق محو شو بودا انشالله همیشه سلامت باشید التماس دعا
سیما
18 خرداد 95 14:20
سلام محجوب بانوی عزیزم با افتخار کامل لینک شدید دخملی رو هم از طرف من یه بوی خوشگل بکنیدمحجوب بانو
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم لطف داری مهربون ما هم شما رو لینک کردیم
مائده جون
18 خرداد 95 14:27
جمع بشید عاشقای ماه رمضون مهمونی داره خدای مهربون غنی و گدا رو دعوت می کنه همه عاشقا رو دعوت می کنه چی بگم که سفره خیلی با صفاست صاحب سفره ما امام رضاست ماه رمضان مبارک....
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عزیزم ما هم این ماه عزیز رو بهت تبریک میگیم انشالله همیشه سلامت باشید واقعا خیلی متن زیبایی بوددد
الهه
18 خرداد 95 20:19
سلام اجی خوبی ممنونم که بهم سر زدی و نظر گذاشتی اجی تایید کردم اجی ببینم نی نی دومیو کی میاری هان
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربون همیشگی خواهش میکنم عزیزم. .ما هم از شما ممنونیم که پیشمون میایید هر وقت درسم تموم شددددد
الهه
18 خرداد 95 21:09
اجی ببینم نظرات پست قبلیت چرا ۳۲ تا هست اجی در حالی که کسی جزء خودت رمزو نمیدونه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فک کنم اجنه ها اومدن نظر دادن خو اونایی که قبلا نظر داده بودن و یکیش هم خودت بودی رو بعدا خوندم و ثبت کردم دیگه
نفس1
18 خرداد 95 22:23
آخه ترسیدم وقتی انقدر پرو بود تو چشمم نگاه میکرد کار خرابی میکرد بهم حمله میکر د چی؟؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ولی خواهر یه چی بگمممممم با یادآوری نوشته هات ،زمین رو گازززز میگیرم میدونی چرااااا از خنده ی زیاددددد
الهه
18 خرداد 95 23:42
عجب اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خخخخخخخخ حالا امشب میفرستمشون سراغت اجنه ها رو میگممممم
الهه
18 خرداد 95 23:45
نه اجی تو باید دی ۹۷ حامله بشی مهر نی نیت به دنیا بیاد خخخخخ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چشممممم حالا توی لایحه های تصویب نشده قرارش میدیم
الهه
18 خرداد 95 23:46
اجی توروخدا نفرست میترسم من
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو هوووووووووووو هوووووووو اووووو هو و هو دیگه فرستادمکاریش نمیشه کرددد
الهه
18 خرداد 95 23:48
حالا شد اجی ببینم تا حالا دیدی یه بچه ۱ ماهه غلت بزنه و برگرده اخه امیرحسین اینکارو کرده من ندیدما ابجیم دیده به مامانم گفته
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو تلاش میکنن ولی ندیدم بتونن برگردن یا پیغمبرررر واقعاااا
الهه
18 خرداد 95 23:52
البته اجی امیرحسین اون موقع تو تخت مامان باباش بوده و ابجیمم خواب بوده اینکارو کرده امیرحسین اجی ببخشید زیادی نظر میدم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عزیزم ولی به کسی نگین ...ممکنه چشم بخوره نه عزیزم خیلی هم از هم صحبتی باهات لذت میبرمممممم
الهه
18 خرداد 95 23:56
اجی فکر کنم خوابت برد خخخخخخخخخ شبت بخیر اجی خواب نی نی ببینی
الهه
19 خرداد 95 0:01
نه والله اجی راستی اجی تو همیشه مجبوری این موقع ها انلاین باشی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ببخشید دیر شد فاطمه زهرا بیدار شد رفتم شیرش دادم الان هم دارم برا سحری آقاسید غذا درست میکنم آره دیگه خواهر هر وقت بخوام بیام اواخر شب میام تا دخملی خوابیده باشه
الهه
19 خرداد 95 0:28
اشکالی نداره اجی برو به کارت برس
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای توووووو التماس دعاااا
الهه
19 خرداد 95 0:36
فدات بشم اجی برو شبت بخیر
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عافیتت بخیرررر
الهه
19 خرداد 95 12:07
سلام اجی خوبی خسته نباشی اجی فردا میخوام اپ کنم خوشحال میشم بهم سر بزنی اجی البته هر وقت تونستی سر بزن اجی من هم فردا پست میزارم هم ۲۶ که پست هارو چرکنویس گذاشتم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خیلی خوشحال شدم عزیزم چشم حتما میاییم
خاله اعظم
19 خرداد 95 13:04
سلام ماشاالله چه دخمل نازی تولد 6 ماهگیشم مبارک راستی خوشحال میشیم اگه امیر حسین کوچولو ما یه دوست جدید دیگه پیدا کنه پس لطفا لینک کنید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی ممنون گلم لطف داری مهربون اومدیم پیشت عزیزم
عاطفـه
19 خرداد 95 13:19
سلام محجوب بانوی عزی (: دلم واستون تنگـ شده بود (: یآدتون میاد منو !؟ به وبم سر بزنین !(: خوشـآل میشمـ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
سلام عزیزم همون عاطفه که وب شکلک داشتی دیگه؟؟؟ منم همینطور عزیزم چشم حتما
شیدابانو
19 خرداد 95 14:16
سلام سلام محجوب جونی شناختی؟؟؟خوب نمیگم کی هستم اگه حدس زدی یعنی عاشقتم هاااا از رو دختر نازتم ببوس وتولدش مباررررررررررررررک البته7ماهگیش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم نه شرمنده به جا نیاوردم چشم خانومی حتمااااااخیلی ممنون لطف داری
آیداکوچولو
19 خرداد 95 17:48
6ماهگیت مبارک باشه واکسن درد داره ولی برای سلامتیمون مهمه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون گلم آره واقعا خیلی درد دارهولی زود تموم میشه
شیـــבابانـو
20 خرداد 95 4:01
سلااااااام اره درست حدددددددددس زدی
آیداکوچولو
20 خرداد 95 9:51
سلام فاطمه زهرا جونم یکی از باحال ترین کارای روزای تولد اینه که کیک رو با انگشت منهدم کنی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام آیدای نازنینم بــــــــــــــــلــــــــــــــــه پس شما هم تجربه ی این شیطون بازی ها رو داری
ツ دختــر بابا ツ
20 خرداد 95 10:28
قربونش برم شیطونک بازم مبارک باشه کاش فاطمه جون دیشب میومد پیشم کیک منم داغون میکرد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون گلم لطف داری مهربون اگه پیشت بود که الان یع دونه نو هم روی سرت نداشتی
nildooz
20 خرداد 95 11:16
فروشگاه نیلدوز فروش عروسک های دستبافت، تزئینات نمدی(انواع حلقه در، ساعت نمدی، انواع گیفت نمدی برای تولد و سیسمونی و عروسی و دندونی، کیف نمدی، ریسه اسم، انواع آویز نمدی، کاور دستگیره یخچال و فریزر و ماکروفر، انواع مگنت و..) ، دامن توتو لینک عضویت در کانال تلگرام: https://telegram.me/nildooz1
اورانوس
20 خرداد 95 16:10
سلام محجوب جان ،خوبی خواهری ..ـ دلم حسابی تنگ شده بود مبارک باشه حسابی ...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو مـــــــــــــــــــــــا بیشترررررررررر
ツ دختــر بابا ツ
20 خرداد 95 16:29
ایی قربونش برم من ، کاش سعادت داشته باشم یک بار از نزدیک ببینمش دخملی و مامان گلش رو اصلا بزار مو واسه من نزاره والله
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای تو عزیزم کم سعادتی از ماستتتتتتتتتتتت چطوری دختر کچل بابا
شیـــבابانـو
21 خرداد 95 4:10
سلام محجوب جون خوبین ان شاالله...راستی قالب گل دختری خیی خوشگله هااااااااا...من هرچقدراز قالبهای دیگه میذارم درست نمیشه خراب میشنولی ماله همه عالی میشن شانس نداریم که به به واقعاخیلی آثارتاریخی خوبی به جا گذاشتن ایشون حتما داشتن کاراته بازی میکردند فاطمه جون:ای خوب خاله جون چیکارکنم همش گذاشته بودن جلوچشمم پوززززززززززز میدادنبعدشم میبریدن خودشون میخوردند من:اشکال نداره عزیزمممممممم میرم بریم یه کیک سه طبقه میخریم بعدمیریم بهشون پوزززززززززززززز میدیمتونگران نباش عزیززززززززم راستی نمازروزه هاتون قبول باشه...هرروز دعاتون میکنم ان شاالله برین مشهدوحاجت روابشین...الهی آمین
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم فدای تووووووو قابل نداره قالب رو میگم نه خواهر تازه بهش خامه هم دادیم خوردباز هم ول کن معامله نبودهمش میخواست چنگ بندازه به کیک خیلی ممنون عزیزم لطف داری مهربون
الهه
21 خرداد 95 11:27
سلام اجی خوبی خسته نباشی اجی من وقتی نظرات وبتو باز میکنم این لینکو برام باز میکنه البته دسترسی به اون لینک رو ندارم یعنی باز نمیشه اجی اینم لینکی که میبینی اجی بعد من میرم تو history مرورگرم اسم وبتو سرچ میکنم و ادرس درست نظراتو کلیک میکنم اجی البته اشکالی نداره اجی شاید ایراد از قالبت باشه http://commenting.niniskin.com/?blogid=booyehbehesht&postid=117&timezone=33042
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونمممم واقعا ممنون بابت اطلاع رسانیت درستشششش کردممممممم
سیما
21 خرداد 95 16:31
سلام محجوب بانو جووووونم/خیلی ممنونم که اسم قالب های دخملتون رو گفتید/ وقتی رفتم توی سایت دیدم دقیقا همونی هسش که من برای آزین استفاده می کنم/ راستی من قالب پشت زمینه وبتون رو برداشتم اگه دوست نداشتین خبرم کنید تا عوضش کنم/ واقعا زیباست//// هرچند که پشت زمینه ها به شخص خاصی تعلق نداره ولی بازم گفتم نکنه یه وقتی بگید از روی من کپی کرده و من دوست ندارم//در هر صورت من مشکلی ندارم دوست نداشتید بهم بگید/ راستی روی گل دخترتونم از طرف من حتما ببوسین
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم قالب؟؟؟؟ منظورت نرم افزاره؟ ؟؟ قابل نداشت عزیزم نه عزیزم راحت بااااش...به هر حال ممکنه سلیقه ها مثل هم باشه[تاییدچشم حتما عزیزم
نفس بانو
21 خرداد 95 16:52
اثر باستانی فاطمه زهرا سادات خییییییییلی خوبه. جشنتون هم خیلی قشنگ شده بود.....افرین به ذوق و سلیقه تون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره دخملم هنرمنده خیلی ممنون عزیزم لطف داری مهربون
ツ دختــر بابا ツ
21 خرداد 95 18:02
والله محبوب جون کچل شدم من موهام میریزه ، البته اونقدر که میریزه دوبرابرشم رشد میکنه ها چه عیبی داره حالا یه صد ، صد و پنجاه تاشم نازنینم در بیاره بی نصیب نمونه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آخی عزیزم چراااااا خب بازم خوبه رشدش خوبه من که خودم فک کنم همین روزا کچل بشم از دست عسلک
الهه
21 خرداد 95 18:50
سلام اجی خوبی ممنونم که بهم سر زدی و نظر گذاشتی اجی بیا نظرتو تایید کردم اجی ببینم کدوم اهنگ مرتضی رو وبته؟؟؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهرم خواهش میکنم عزیزم خیلی ممنون عزیزم
شیـــבابانـو
21 خرداد 95 20:31
سلا محجوب جون نه مشکلی نداره قالبت...ولی قبلی که گذاشته بودی اره بخش نظرات رو نمیاورد من از بخش پسندکردن نظرات رو باز میکردم...ولی الان این قالبت مشکل نداره اصلا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهرم خیلی ممنون عزیزم درستش کردم
نسیم
22 خرداد 95 9:59
زنده باشی عسلک کوچولو دوست داشتنی. ایشالا تولد 126 سالگیت عزیزم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای تو عزیزم خیلی لطف داری مهربون
بانو
22 خرداد 95 11:24
سلام محجوب خانم عزیزم چه زود دختری شش ماهه شد خدا حفظش کنه چقدر شما و آقا سید باحال هستین که تولد شش ماهگی گرفتین و کیک سفارش دادین خدا حفظش کنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهرم آره والاخودمون هم باورمان نمیشهیعنی کمتر از 6ماهه دیگه دخملی 1ساله میشه فدای مهربونیات عزیزم انشالله روزی خودتون
♡ نسیم خانوم ♡
22 خرداد 95 16:13
سلام عزیزم محجوب خانوم خاله مینا برای تو هم پیام خصوصی داده؟؟؟؟ نمیدونم والا چیکار کنم باهاش...!!! حلالش بکنم،نکنم،نمیدونم.... میخوام از یه بزرگ تر کمک بگیرم و این مسئله رو حل کنم. ممنون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم آره اومدم پیشت گلمممن
♡ نسیم خانوم ♡
22 خرداد 95 16:50
شلام محجوب تو که درخواست ندادی!!!!
الهه
22 خرداد 95 17:23
سلام اجی خوبی نگفتی کدوم اهنگ مرتضی رو وبته اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آهنگ یکی هست تو قلبم. ...
شیـــבابانـو
22 خرداد 95 18:24
سلام محبوب خواهری خوبی؟؟چه خبرا؟؟؟؟؟؟بابا نیستینمیدونم یه دفعه چم شد کمبودمحبت کردم هعی یادش بخیرگذشته کاش هیچکس متقلب نبودالان هم باهم زندگی خوبی داشتیمانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خواهردلم برا حرف زدنهای مسخره مینا تنگیدههههههدرسته که چطورادمی بود ولی احساس دارم بهش حالاحالا...هعی بگم خدا چیکارنکنه.........روی گل دخترروحتماببوووووووووووسخداحافظ تا نظری دیگر
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلمممممم فدای تو خوشکلمممم چرا احساس کمبود کردی مگه من پیشت نیستممممممم بیا ....آخ بیا تو بغلمممممممممم اوفیشششششش بیاااااا بیاااا اینم بوووووس بیا عشق بارونت کردممممم یعنی دیگه جرات داری بگو احساس کمبود محبت دارممممیه هلی کوپتری جانانه میام برات یعنی خدای احساس هستم منااااانهههههههه راجع به حرفای دیگه هم نمیدونم چی بگمممم والاااا
الهه
23 خرداد 95 8:11
سلام اجی خوبی إ اون اهنگه اجی ببخش اهنگ وب برای گوشی باز نمیشه اجی میدونی پارسال که ماه رمضون بود نگران منی رو گذاشتم تو وبم یعنی با کامپیوتر که بیای وبمو باز کنی نگران منی رو میشنوی اجی این اهنگ مرتضی بهترین اهنگه ماه عسله و هیچکس نمیتونه به پای مرتضی برسه اجی مرتضی همه اهنگاشو با احساس میخوند و سبک موسیقیش بیشتر غم بود تا شاد اجی البته شاد هم خونده اما خودش گفته بود سبک موسیقیم اینجوریه به خاطر همینه که وقتی اهنگشو گوش میدی اشکت سرازیر میشه اجی بازم ممنونم که به خاطر من این اهنگو گذاشتی اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای تو آجی جونم قابلت رو نداره گلممممممممم آره واقعا صدای پاشایی یه چیز دیگس من خودم با اینکه این سبک موسیقی رو نمیپسندم ولی صدای پاشایی رو دوست دارم فدای تو آجی مهربونم التماس دعاااا
سیما
23 خرداد 95 12:16
سلام محجوب بانوی گلمــــــــــــــــــــــــ وهمچنین سلام به دخملی خوشگل-ملووووووووس-ناز می خواستم یه چیزی بگم دیگه نه نگید چون من هرچی هم که بگید نه انجام میدم/می خوام با اجازه ی مامانی من لپای این دخملیتون و بخورم 6ماهگی گل دخترهم مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای تو عزیزمممم
مامانی گیتا جون
23 خرداد 95 12:45
مبارکه عسلک
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم
سیما
23 خرداد 95 18:35
سلام محجوب بانوی گلم// چرا چند دفعه توی نی نی گپ درخواست دوستی دادم قبول نکردین؟؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ندیده بودم عزیزم الان تاییدش کردم
♡ نسیم خانوم ♡
23 خرداد 95 19:11
نسیم هستم بیا توی نی نی گپ...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو اومدم گلممممم
♡ نسیم خانوم ♡
23 خرداد 95 19:34
محجوب یه سوال؟؟؟؟ چجوری وقتی پستت کامنت نداره نوشتی دلت میاد بدون نظر بری؟؟؟ یا وقتی نظر دادن نوشتی مثلا 32 شاخه گل رز؟؟؟ ممنون میشم جواب بدی.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو اومدم پیشت عزیزم
ツ دختــر بابا ツ
23 خرداد 95 22:20
سلام محبوبم خوبی ؟ عسل شیطون بلای من چطوره ؟ دلم براش ذووق مرگ میشه وقتی عکساشو میبینم از بس تو دل برو شده ، من موندم این بزرگ بشه چندتا کشته مرده بده فقط گفته باشم که مال پسر خودمه هااا ، سن و سالم که ملاک نیست محبوبی ببخشید مزاحمت شدم فقط میخواستم بپرسم اسم برنامه ای که عکسارو چیدی پیش هم چی هست ؟ آخه یه photowonder دارم عکسارو میشه چید پیش هم ولی خیلی حجمشون کم میشه و کیفیتشونو از دست میدن ولی برنامه تو خیلی خوبه میشه لطف کنی اسمشو بهم بگی خواهری ممنان شما نماز روزه هاتونم قبول دوستان شریف
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهر کوچولوی خوب خودممممممممفدای مهربونیاااتتتتتتتتت گل منننننن تازه کجاشو دیدی خانوم...همین حالا از هر جا رد میشیم کلی کشته مرده رو زمین میفتهدیگه از ترس جون مردم جرات ندارم دخترمو ببرم بیرونوالااااا برا سوالت اومدم وبت خواهری خوبم
مامان نازنین جون
24 خرداد 95 1:27
شش ماهگی خانوم گل مبارک. هزار ماشاالله واسه خودش خانومی شده. قربونشششش برم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم لطف داری مهربون
شیـــבابانـو
24 خرداد 95 4:29
سلام خواهربزرگ خودم خوبی؟؟؟؟؟؟؟چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟ان شاالله که سالم وسلامت هستین...خواهرجون دیروز که گفتم میخوام دخترتوبه دخترعموم نشون بدم وای اونقدر خوشش اومده بود دیگ نزدیک بود بره توگوشی دخترتوبغل کنه...ازشمام خیلی تعریف کردم که خیلی خوبین وساده خیلی خوشش اومده بود خلاصهاخه کی پست جدیدمیذاری باباپوسیدیم همش بگیم شش ماهگی گل دخترمون مباررررررررررررررررررررک؟؟؟؟؟بوس بوس فدایش بشودخاله جانش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهر مهربونم فدای مهربونیاااااااات عزیز دلمممممم تو و دختر عموت خیلی لطف دارین مهربونا خیلی ممنون عزیزم چشممممم حتما عزیزم نت نداریم الان هم با گوشی اومدممم وقتی نتمون وصل شد با یه پست توپ میام
شیـــבابانـو
25 خرداد 95 13:47
سلام آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمفقط نترکیا مسئول نیستیم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم اومدم مهربونممممم
سیما
25 خرداد 95 14:38
محجوب جونم چرا پس اسمتون قسمت نی نی گپ نیست
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم چرا دیگه تایید کردم مگه با وب امیر حسین درخواست نداده بودی؟؟؟ تاییدش کردم ولی با وب آذین که درخواست ندادی
سیما
25 خرداد 95 21:03
سلام محجوب بانوجونم شکلک هارو نمی دونم از کدوم وب برداشتم داشتم وب گردی می کردم که اون شکلک هارو دیدم و سیوشون کردم اگه دوست ارین تا اون شکلک هایی رو که برداشتم آدرسش و براتون بفرستم راستی چرا از دخملی عکس نمی زارین خیلی دلم براش تنگ شده از طرف من یع عالمه ماچش کنین
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی ممنون عزیزم لطف کردی چشم عزیزم در اولین فرصت یه پست توپ میذارمممممم
الهه
26 خرداد 95 11:49
سلام اجی خوبی ببخشید مزاحم شدم اجی پست جدیدمو گذاشتم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام آجی عزیزم اومدمممممم با افتخار
الهه
27 خرداد 95 0:06
سلام اجی خوبی ممنونم که بهم سر زدی و نظر گذاشتی اجی اجی در مورد اون نظرم هم بگم اجی مهدیه و سمیه دوستم هستن اجی مهدیه سنش زیاده اجی منم بهش میگم مامان یعنی مامان مجازیمه اجی خخخخخخخخخخخ بعد سمیه هم دوستمه اجی کلا وقتی با دوستام حرف میزنم اکثرشون بهم میگم اجی خخخخخخخخ من یه خواهر و یه برادر کوچیکتر دارم اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چه جالب آجی جوووووووووووووووونم یعنی اون خواهرت که ازدواج کرده از تو کوچولتر هست مامان امیر حسین
الهه
27 خرداد 95 8:50
سلام اجی خوبی نه بابا اجی یادته گفتم ابجیم متولد سال ۷۲ هست اسمش ندا هست اجی ازم بزرگتره و یه داداش دارم که گفتم بچه بود پدرشو در اوردم خخخخخخخخخخ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانوووو آره یادمه بنده خدا رو از مبل انداختی پایین
مامان هانیه
27 خرداد 95 17:16
نیم سالگیت مبارک باشه عسلی خاله دست مامانیت دردنکنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون هانیه جانننننننننننن انشالله همیشه سلامت باشید
الهه
30 خرداد 95 16:56
سلام اجی خوبی جان اجی نه بابا اجی از بغلم افتاده بود زمین اجی داداشمو میگم امیرحسینم دیگه مامانشو شناخته اجی دیگه بغل من نمیخوابه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام آجی جونم آخی بیچاره داداشتولی خدا خیلی رحم کرده بهت عزیزم الان چن ماهشه؟؟؟انشالله همیشه سلامت باشید
الهه
30 خرداد 95 18:32
چی بگم والله اجی دیگه گذشته و داداشم الان بزرگ شده ۱۲ تیر امیرحسین میشه ۲ ماهه اجی میدونی دیروز ابجیم اومده بود خونه مون و امیرحسینم کلافه شده بود اجی نمیدونم از چی کلافه شده بوده که نه بغل من میموند نه بغل مامانم البته مامانمم میموند اما اخر گریه میکرد و بغل ابجیمو میخواست اما باز کلافه میشد اجی قبل از اذان امیرحسین خوابید و بعدش بیدار شد و کلافه بودنش شروع شد اجی حتی ابجیم بغلش میکرد راه میبرد باز گریه میکرد اجی اما وقتی امیرحسین خوابید داد بغل من البته اول خودم گفتم بده بغلم ابجیم گفت بیدار میشه بزار زمین بزارم اما داد بغلم و یه کم که گذشت ازم گرفت و تو پاش خوابوند من میگم شاید به خاطر حلقه اش هست اجی اخه هفته پیش ختنه کرده بودن اجی میگم شاید به خاطر اونه یعنی حلقه اش شل شده داره میفته شاید کلافه بودنش به خاطر اینه ممنونم اجی سلامت باشی راستی ۱ تیر اپ میکنم تونستی سر بزن
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام آجی خوبمممم برا امیر حسین شاید دلش درد میکرده آجیت هر وقت بهش شیر میده آروقش رو میگیره؟ ؟؟بهش بگو حتما این کارو انجام بده بعداش شاید چشم هم خورده بوده که بیقراری میکرده....براش هر روز اسفند دود کنید شاید هم به خاطر ختنش بوده انشالله همیشه سلامت باشید و خوووووش حتما میام پیشت آجی جونممممم
الهه
31 خرداد 95 17:58
سلام اجی خوبی اره اجی اروقشو میگیره چی بگم والله بازم میگم اروقشو بگیره اجی ابجیمم قبلا میگفت چشم خورده گفتم از کجا میدونی گفت سبا نمیتونه بخوابه ممنونم اجی سلامت باشی ۳ تیر هم اپ میکنم اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آجی جونم میشه هروقت آپ کردی خبرم کنی آخه اینجوری میترسم یادم بده همون روز بیام و شرمندت بشممم یع خواهرت بگو همش براش سوره و ان یکاد بخونه و آیت الکرسی و اسفند دود کنه
الهه
31 خرداد 95 21:11
باشه اجی خبر میدم وقتی پستمو گذاشتم خبرت میکنم اجی اجی والله با ابجیم حرف زدم فهمیدم امیرحسین امروز پستونک خورده و با پستونک خوابیده اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم واااای آجی جون پستونک خیلی بده فاطمه زهرا سادات تا وقتی کوچولو بود میخورد ولی یه مدت خیلی کم ولی خواهر تا اومدم ترکش بدم ظلیل شدماااااااااااا ظلیللللللللل نامرتتتتتتتتتتتتت مگه ول کن معامله بود همش واسه پستونک گریه میکرد آجی جونم به خواهرت بگو تا عادت نکرده دیگه بهش نده که اگه عادت کرد خیلی بده
فاطمه
10 تیر 95 2:57
لینکی خاله جون لینکم کن لطفا
mahyamahya
21 خرداد 97 0:36
عسلک ملوسک تولدت مبارک
کادو منعبارت است از
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😖😘😘😘😚😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🍀🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌸🌸🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🍀🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌸🌸🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🍀🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌸🌸🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🍀🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌸🌸🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🍀🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌸🌸🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🍀🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌸🌸🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🍀🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌸🌸🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😖😘😘😘😚😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🍀🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌸🌸🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🍀🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌸🌸🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🍀🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌸🌸🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🍀🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌸🌸🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🍀🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌸🌸🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🍀🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌸🌸🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌹🍀🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌸🌸🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🎊🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁تولدت مبارک انشالاه 1000000سال زنده باشی
 الفبا برای سخن گفتن نیست
برای نوشتن نام توست
اعداد پیش از تولد تو به صف ایستاده اند
تا راز زاد روز تو را بدانند
 تولدت مبارک
جملات زیبای تبریک تولد
زبان ما قاصر است از شکر نعمت تولد و حس بودن شما
در روز تولدت سر بر زمین سائیده و از درگاه حضرت حق نهایت سپاس خود را بجا آورده
و برایت سالهای سال عمر با عزت و برکت خواستاریم .
باشد که بقاء عمرت با عزت و سربلندی و توام با خدمت باشد . . .
جملات زیبای تبریک تولد
امشب چه شبی روشن و زیبا و مصفاست 
احسنت، به این جشن دل انگیز که برپاست
گویا که گلی پای نهاده ست به گیتی 
کز فرّ و شرف، آبروی جمله ی گلهاست . . .
تولدت مبارک

جملات زیبای تبریک تولد
جشن میلادت را به پرواز می روم
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها
آسمانی که نه برای من
نه برای تو
که تنها برای “ما” آبیست . . .
جملات زیبای تبریک تولد
صدای یک پرواز
فرود یک فرشته
آغاز یک معراج
و شروع یک زندگی
تولدت مبارک

جملات زیبای تبریک تولد
سالروز زمینی شدنت مبارک  . . .
راستی از ونوس و مریخ چه خبر !؟

جملات زیبای تبریک تولد
زادروزت شیرین، پرعشق و نورآفرین باد.
قهقهه هایی آسمانی و آرامش زلال زندگی را برایت آرزو دارم . . .

جملات زیبای تبریک تولد

از یک نگاه تو رنگم پریده است، قربان آن شوم که تو را آفریده است
عزیزم تولدت مبارک

جملات زیبای تبریک تولد

سالروز تولد قشنگت را با رقص سفید برف ها همچون سفیدی دلت
بر اسمان قلبمان جشن می گیریم و صمیمانه فصل شکفتنت را تبریک می گوییم

جملات زیبای تبریک تولد
میلادت ای عزیز تر از جـان خجسته باد
در مقـدمت غــزل به ترنم، نشسته باد
تولد تو مــــبارک! بروی تو
دروازه های غم به چنین روز بسته باد!
جملات زیبای تبریک تولد

امروز روز توست…..روز میلادت
دنیا تبسم کرده است امروز با یادت
امروز بی شک اسمان ابی ترین ابیست
چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست
تولدت مبارک
جملات زیبای تبریک تولد

عزیز دلم تولدت را تبریک می گویم و دعاگویم مزرعه ی زندگی ات
همواره پر از محصول موفقیت و بردباری باشد . . .

‘* ‘ .* . ‘ * . ‘ *.’ .’
*شب .’ .’ * . ‘ .’
* . *’ تولدتون *
.پر.’” . ; ستاره ‘ ‘
.’ ‘ * ‘ .’ .* ‘. ‘ .*
‘ .’ * .باد.’. *.’* ,
✨🌾 🌾 🌾
گلجشنجشنجشنگلمحبتمحبتمحبتگلبوسبوسبوسگلبغلبغلبغلگلمحبتمحبتمحبتگلزیبازیبازیباگلجشنجشنجشنگلمحبتمحبتمحبتگلبوسبوسبوسگلبغلبغلبغلگلمحبتمحبتمحبتگلزیبازیبازیباگلجشنجشنجشنگلمحبتمحبتمحبتگلبوسبوسبوسگلبغلبغلبغلگلمحبتمحبتمحبتگلزیبازیبازیباگلجشنجشنجشنگلمحبتمحبتمحبتگلبوسبوسبوسگلبغلبغلبغلگلمحبتمحبتمحبتگلزیبازیبازیباگلجشنجشنجشنگلمحبتمحبتمحبتگلبوسبوسبوسگلبغلبغلبغلگلمحبتمحبتمحبتگلزیبازیبازیباگلجشنجشنجشنگلمحبتمحبتمحبتگلبوسبوسبوسگلبغلبغلبغلگلمحبتمحبتمحبتگلزیبازیبازیباگلجشنجشنجشنگلمحبتمحبتمحبتگلبوسبوسبوسگلبغلبغلبغلگلمحبتمحبتمحبتگلزیبازیبازیباگلجشنجشنجشنگلمحبتمحبتمحبتگلبوسبوسبوسگلبغلبغلبغلگلمحبتمحبتمحبتگلزیبازیبازیباگلجشنجشنجشنگلمحبتمحبتمحبتگلبوسبوسبوسگلبغلبغلبغلگلمحبتمحبتمحبتگلزیبازیبازیباگلجشنجشنجشنگلمحبتمحبتمحبتگلبوسبوسبوسگلبغلبغلبغلگلمحبتمحبتمحبتگلزیبازیبازیباگلجشنجشنجشنگلمحبتمحبتمحبتگلبوسبوسبوسگلبغلبغلبغلگلمحبتمحبتمحبتگلزیبازیبازیباگلجشنجشنجشنگلمحبتمحبتمحبتگلبوسبوسبوسگلبغلبغلبغلگلمحبتمحبتمحبتگلزیبازیبازیباگلجشنجشنجشنگلمحبتمحبتمحبتگلبوسبوسبوسگلبغلبغلبغلگلمحبتمحبتمحبتگلزیبازیبازیباگلجشنجشنجشنگلمحبتمحبتمحبتگلبوسبوسبوسگلبغلبغلبغلگلمحبتمحبتمحبتگلزیبازیبازیباگلجشنجشنجشنگلمحبتمحبتمحبتگلبوسبوسبوسگلبغلبغلبغلگلمحبتمحبتمحبتگلزیبا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
عزیززززز دلمییییی
مرسیییی مهربوووونم
بی نهایتتتتت لطفففف کردییییی
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️