♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

4ماه و 23 روزگی عسلمون

1395/2/6 0:59
2,914 بازدید
اشتراک گذاری

            

فاطمه زهرا سادات قهر کرده که چرا موهاشو خرگوشی نبستممممممم

نمیفهمه کچله !!نمیشه !!خخخخخخخخخخ

از صبح تا حالا میگهولم بتونین نالاحتمممممممممم

                    

سلام عرض میکنم خدمت تمام دوستای عزیز و واقعی خودممممممممممممممم

چطوریا هستین شماهاسوال

دلم براتون تنگیده هوارتاااااااااااااااااااااااااااااااا

من هم باید بگم که الان خیلی بهترم و عصبانیتم بابت پست پایینی کمتر شده  و اومدم تا براشما بگممم از گل دخمل

به خدممتتون که عرض کنم

دخملی بسیار بسیار باحال شدن در حدی که ما همش توی خونه منفجر میشیممممم از خنده

بسیار بسیار غرغرو شدن و صداهای باحالی از خودشون در میارن

یعنی نیتونید تصور کنیدا بعضی وقتها یه صداهایی از خودش در میاره که ما ساعتها تو افق محو میشم

اصلا نمتونم براتون توصیفش کنم صدای بین غر زدن و ناز کردنه ...خیلی باحاله

           

               اول از همه یه عکس خوشکل از فاطمه زهرا ساداتمحبتتقدیم به همه شما نازنینا

             

                     خودم خیلی خیلی این عکس رو دوست میدارممممحبتمخصوصا اولی رو

               

خیلی خیلی خوشش میاد باهاش بازی کنیم،من هم بعضی وقتها که دیگه نمیدونم چیکار کنم اینجوریش میکنمم

              

                       دیگه از بیکاریه والااااااا.....در ظمن اونی هم که به من گفتین،خودتونینخندونک

            

دیگه براتون بگم خوشکل خانوم "بابا "هم میگه اولین باباش رو چن روز پیش به طور کامل گفت(فک کنم 4 ماه و 21 روزش بود)نزدیک بود آقاسید خودش رو قتل عام کنه از خوشحالیییییییی

بعضی وقتها "ماما "هم میگه و من اینجوری میشمخندونکخندونکبه آقاسید میگممممراضیراضیعینک

         دیگه اینکه برای اولین بار بردمش حموم(خودم به تنهایی با کمک آقاسید)یعنی چن روز قبلش که رفتیم خونه مامانم(با اینفکر شوم که تو خونمون خودم حمومش کنم) به مامانیم  گفتم: این بار خودم فاطمه زهرا میشورم و شما فقط ناظر باش،و خوشبختانه نمره 20 گرفتم

بخاطره همین توی 4ماه و 15 روزگی با یه عملیات انتحاری دخملی رو به حمام بردیمو اولش بسی ترسیدم بسیاا

و چن روز پیش هم دوباره حمومش کردمو الحمدلله خیلی ماهر شدم

نتیجه ی اخلاقیخواستن توانستن استتتتتتجشنجشن                                 

           

و نمونه بارز نتیجه اخلاقی بالا

دخملی میباشد که با تمارین بسیار زیاد بنده برای لحظه ای توانست به تنهایی و با گرفتن کاور مبل بایستد...و بنده را بسیار خرسند فرموددد

                

و در آخر نزدیک بود نقش بر زمین بشود که بنده مانع شدم

و آقاسید بسی بنده را دعوا فرمود و من قهر فرمودم و به اتاق خواب نقل مکان فرمودم و بعدش آقاسید بسی منت کشی فرمود....بســـــیــــــــا

                                                   و در آخر بنده صلح فرمودم

           

راستی دخملی خیلی وقته که کاملا هممون رو میشناسه و با هر کدوممون هم برخود خاصی داره

مثلا میدونه بابا باهاش بازی میکنه و شعر میخونه و تکونش میده...برا همین هر وقت بابا رو میبینه با حالت یه آدم منتظر نیگاش میکنه که یعنی باهام بازی کن و تکونم بده

وقتی هم پیش مامان عزیزم (مامان جون فاطمه زهرا)هستیم نمیدونید چیکارا که نمیکنه

چنان خودش رو لوس میکنه که نگوووو و نپرس

بلا خانوم میدونه همه چیزای خوب وقتی گیرش میاد که تو بغل مامانم هست

آخه مامانم خیلی خیلی دوستش داره و با دلش راه میاد...همش بغلش میکنه و توی خونه میچرخونتش و از هر چیزی هم که براش مضر نباشه یه کمی دهنش میذاره...دخملی هم که شیکموووووو...وقتی پیش مامان جونش هست انگار دنیا رو بهش دادن...یعنیا دیگه کم کم قسمت حسادت وجودم داره شاخکاش تیز میشهدلخوردلخور

           

روز پدر که از صبح رفتیم خونه مامانم اینا و تا شب اونجا بودیم کلی هم خوش گذشت(برا باباییم یه پیرهن خوشتل گرفتیم)مامانم هم یه پیرهن خیلی خوشتل تر به آقاسید هدیه داد

                    فاطمه زهرا سادات سوار بر شیکم بابایی در حال رانندگی

            

           

  اینجا با ماشین ما رفتیم دور دور،فاطمه زهرا توی بغل مامان جونش کلی فیگور میگیره

               

اون روز وقتی داشتیم خداحافظی میکردیم که بیاییم خونه، فاطمه زهرا نمیخواست بیادمحبتدلش نمیخواست از بغل مامانم بیرون بیاد تعجبتازه وقتی هم گذاشتمش تو بغلم کلی غر زد و به مامانم نیگاه میکردزیبامظلومانه

               

راستی آخرای 3 ماه بود که بهش کمی موز میدادم

چاره ای نداشتم شیر نمیخورد و غر میزد قشنگ معلوم بود از از غذاهای ما دلش میخواد

تازه هنوز خیلی کوچولو بود که وقتی ما غذا میخوردردیم با حسرت نیگامون میکرد

من هم دیدیم چاره ای ندارم یه کم بهش موز دادم و بعدش هم بردمش پیش دکترش که با هاش مشورت کنم اونم گفت:بذار نزدیک 5 ماه بشه بعدش کم کم بهش فرنی بده

من هم همین روزا دیگه باید برم خونه مامانم و به دخملی فرنی بدیممممم

البته از غذاهای خودمون یه کم بهش میدم نا مزشو بچشه وگرنه کچلمون میکنه

دیشب هم براش 3،4 تا قاشق آب پرتقال شیرین گرفتم که خوشش اومدولی بیشتر از همه موز رو دوست داره

        

           شیشه پستونکش هم دوست داره ولی نمیدونم چرا خیلی گازش میگیرهسوال

            

این شیشه پستونکی که توی عکس میبینید روی سیسمونیش بود خیلی گرون خریدم

68000 تومنترسو ولی اصلا خوب نبود

فروشنده میگفت:ضد نفخه و گیاهی و .... همش الکی بود

دیگه دیروز یه شیشه پستونک معمولی براش گرفتیم 6000 تومن خیلی بهتر از اینه

به مامانایی که میخوان شیشه پستونک  بخرن توصیه میکنم گول فوشنده ها رو نخورید

از منی که گرون ترین مارک رو خریدم و پشیمونم بپرسید  نه از فروشنده ای که به خاطر منفعت خودش قسم دروغ میخورهدروغگو

          

راستی یه چن مدتیه دخملی شدیدا با بالشتش بازی میکنه دیگه کم کم دارم احساس خطر میکنمبه نظرم جایگاه مادریم داره به خطر میفته و دخملی برام جایگزین پیدا کرده

               

                              شما اینطور فک نمیکنیدسوال

               

 

                                

 

 

 

 

نظرات (52)

مامان لیدا
6 اردیبهشت 95 2:01
اییی جووونم موهاشو ببین ولم تونین نالاحتم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره دیگه ولش تونین نالاحته چن مدت پیش یکی از این عکس ها رو با متنی که نوشتم گذاشتم پروفایل و استاتوسم بعدش یکی از دوستام با تعجب بهم گفت:محجوب مگه دخترت میحرفه؟؟؟ گفتم نهولی حس مادرانم بهم گفته چی میگه یعنیااااااااا
Maryam
6 اردیبهشت 95 2:55
چه نی نی نازی دارین
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی لطف داری خانومیممنون
♥من♥
6 اردیبهشت 95 11:52
سلام نظر خصوصی برات گذاشتماااا......به به قهر کردنم بلده گل دختر ما....اره منتظرم بیام ببینم چطور ترکوندیاااااااااااااا از صد بهت امتیاز میدم خخخخ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام نازکلم چطوری تووووو آره خوندمش تازه کجاشو دیدیقهر کردن بلدهناز کردن بلدهمو کشیدن بلده بزودی منفجر میکنیممممممممم
♥ ᓘـاله میــنا ♥
6 اردیبهشت 95 12:18
خداوند بیماران روانی رو شفابده ایشالاااا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو انشالله بشماررررررررر 1 بشماررررررررررررررر 2
♥ ᓘـاله میــنا ♥
6 اردیبهشت 95 12:27
نه به خدا نخجالتی تو ؟بعد این همه مدت فقط یه عکس گذاشتیدیآخرشم یه عکس از صورت ماه دخترمون نذاشتی؟نه آخه بگو ببینم؟نمیگی مادلمون واسه یه دونه دخملکمون میتنگه؟زود باش زوووود از دختری بعکس(عکس بگیر )و بذار این یه دستوره
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چشم چون تو گفتی و خیلی می خوامتنمیخجالتمممممچقدر پرو بیدم من الان با این همه بدو بیرا خجالتیدممممم این هم قیافم من و قیافم همین الان یویی
♡ نسیم جون ♡
6 اردیبهشت 95 14:20
الهی قلبونش بشم چه ناز قهر میکنه ایشالله چند سال دیگه موهاش تا پاهاش میرسه ببووووووووووووووووس فاطمه زهرا رو
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چه میشه کرد دیگه نسیم جونم دختر است و قهر و ناز و لوس بازی و در آوردن پدر مامان و بابا
♡ نسیم جون ♡
6 اردیبهشت 95 14:25
محجوب آخه ساعت یک شب وقت آپ کردنه؟؟؟؟ تو شب زنده داری یا اصلا نمی خوابی؟!؟!؟ من نمی دونم شاید ساعت یک شب آپ کردن هم تازگیا مد شده
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خو چیکارررررر کنممممممم مگه دخملی بهم اجازه میده دخملی محجوب بانو یعنی من اینقد مظلوم واقع شدماااااااا
تنها امیدم خدا
6 اردیبهشت 95 18:23
ای جان عزیزم...ان شاالله خدا حفظش کنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون گلممممممممممممممم انشالله روزی خودتون
مریم
6 اردیبهشت 95 23:02
شما هم با کمال میل لینک شدید💜
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون
بانو
7 اردیبهشت 95 9:24
عزیزم سلام قهرشو کجای دلم بذارم؟؟ فاطمه خوشگله نگران نباش موهات بلند میشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو میبینی ترا خداااااااااااااا نیم وجب بچه برامون قهر هم میکنه بعدش نمیذاشت ازش عکس بگیرمممممممممم
نفس
7 اردیبهشت 95 10:43
سلاااااااام بر مامان نینی خوبی؟ مرسی که اومده بودی پیشم! با اجازت من لینکت کردم! بازممم بیا پیشمممممم! بوس واسه نینی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عسیسمممممم فدای توووو خیلی ممنون گلم ما هم میلینکیمت چشم شما هم همینطور
تنها امیدم خدا
7 اردیبهشت 95 11:17
محبوب بانو جان،مطلب دوباره گذاشتم این بار ثبت شد،با لپ تاپ ک میخواستم ثبت کنم نمیشد الان امتحانی با تبلتم نوشتم مطلب ثبت شد،نمیدونم چرا با لپ تاپ نشد قبلا بیشتر با لپ تاپ مطلب میذاشتم،بیخیال مهم این ک ثبت شد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو وا برا من که تاحالا پیش نیومده ولش کن مهم اینه که ثبت شد الان اومدم گلمممم
♥ ᓘـاله میــنا ♥
7 اردیبهشت 95 11:23
سلاااااام آخیششش بلاخره آپیدین خانوم محترمیعنیا محجوب دخملی دیگه وجود خارجی نداره آخه بنده قورتش دادمالان تو معدمه واااای که چقد خوشمزه بود مزه هلو میدادخلاصه که دیگه دخملی نداریخوچیکار کنم میخواستی دخملی به این هلویی دنیا نمی آوردی که عاقبت خورده بشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عسیسمممممممم نه خیر اشتباهیدی دخملی الان کنلرمه داره ناخون می شه به تشک بازیش تازه داره زور میزنه سینه خیز هم برهبه تنهایی
♥ ᓘـاله میــنا ♥
7 اردیبهشت 95 11:24
ههههه حرف زدنت منو کشته خواهر
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو بنده کلا تو کاره کشت و کشتار به سر میبرم عکس بده تا برات بجنازمیعنی جنازه تحویل بدم این کلمه رو دیگه مطمئنم بلد نبودی
♥ ᓘـاله میــنا ♥
7 اردیبهشت 95 11:28
خدا نکشتت مردم از خنده یعنی عاااشق حرف زدنت شدم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو دیگه ما اینیم دیگه حالا تازه کجاشو دیدی
عشق امیرحسین
7 اردیبهشت 95 12:51
چه دخملی نااااااااااااااااااااااااااااازی دلم می خواد خودم تنهایی بخولمش// فدارت بشم گل دخترووووووووووووووووووووووووووووووو
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنونم مهربون اگه به خوردن باشه که خودم اول از همه می تورمشششش
عشق امیرحسین
7 اردیبهشت 95 13:09
سلام پس حتما قم زندگی می کنید شما اهل کجایید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راستی میشه درخواست دوستی و قبول کنید؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ما اهل ایرانیممممم دوستی؟؟؟ منظورت لینک کردنه
مامان هانیه
7 اردیبهشت 95 15:48
ای جوووووووووونم عزیزدلم،قهر کردنشو ببین
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ناناز هستن دیگه خانوم خانوما
الهه
7 اردیبهشت 95 17:11
سلام اجی خوبی خسته نباشی من این پستتو زودتر دیده بودم اجی اما خوب به دلیل پایین اومدن سرعت نتم بعضی از عکسارو نمیشد ببینم اجی اجی دخملت واقعا گفت مامان بابا چه زود حرف زد اجی امیدوارم که تو خونه مامانت بهت خوش بگذره ان شاءالله اجی تبریک میگم تونستی بدون کمک دخترتو حموم کنی اجی ببوس دخملتو از طرف من اجی راستی اجی نگران این نباش که دخملت عاشق بالش خودش شده منظورم متکا هست اجی به مرور زمان بهت وابسته میشه اجی اجی راستی من منتظرم این دخملت بزرگ که شد مثلا دوسالش که شد باز نی نی بیاریا اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم آجی خودممم آره عزیزم دست و پاشکسته میگهتازه جیغ هم میزنهراستش خودم باهاش تمرین کردم جیغ میزنم اونم میزنه الان که خیلی به خودم وابسته هستخیلی هم عاشق گردنبندی هست تو دعا کن درسم تموم بشههمین فردا باردار میشم
♡ نسیم جون ♡
7 اردیبهشت 95 21:41
قربوووووووووووووووون اون پشتی فاطمه زهرا حق داره ها قیافه ی من بعدر از دیدن جوابی که توی شب زنده داری بهم دادی:آفرین دخمل جان
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون واقعا حالا داداشیت که بدنیا اومد و اینجوری شدی من میگم آفرین پسر جان
مامان نازنین جون
8 اردیبهشت 95 0:53
وای خدای من قهرشو ببین دردونه رو. راستی محجوب بانو جون گفتی بهش موز میدی خیلی زود نیست از الان؟ معده نی نی ها هنوز آمادگی این چیزارو نداره. بذار از شش هفت ماهگی بده.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو تنها کاری که دخمل ها بلدن قهر کردنه دیگه آی خواهر تازه بهش این چیزا رو میدم و کچلم میکنهاگه نمیدادم چیکار میکرد
عاطفه
8 اردیبهشت 95 1:19
سللام معلومه حسابی ترکوندیا خخخ ...یاابوالفضل هنوز ادامه داره ...متین برعکس ب جای اینکه اول بگ بابا تو دو ماهگی گفگفت الله بعدش قرار شد بگه باابا منم نخیر باید بگه ابجی نکته جالبش اینجاست متین خودش تاییدمیکرد که اولش بابا خواهد گفت(اشاره ای)اماااا اونروز رفتم باهاش تامن دهن مبارکمو بازکنم گفت ابجی ینی داشتم میمردم بعد چون هیشکی نبود نمیکدن...بهش میگفم متین گفت ابجی از هیجان میخندید...خلاصه هیشکی نباورید که گفت ابجی ولی فرداش که داشتم میحرفیدم باهاش از شانس مامانم فیلم میگرفت اون موقع بود که ب همه ثابت شد متین گفت ابجی اونروز چهار بار گفت ابجی همه حسودیشون اومده خخخخخخخ بعدعصرهمون روز دیدیم تو بغل مامانم بپره جلو وچهار دست پا بره وقتی این صحنه دیدم دیگه گریمو نگه انگار از خوشحالی برام سکته میومد اخه خودتون از وضع متین باخبرین هنوز پاهاش خوب نشده کامل ومامانم میگفت پاهاش ضعیفن و دیر بتونه راه بره براهمین خوشحال شده بودیم خیلی واینکه فهمیدیم خدا بزرگتر از اونیه که تصور میکنیم وهر کاری ممکن میکنه...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
سلام عزیزم بله بذار وای فامون دوباره وصل بشه براتون میترکونیممممممم ماشالله عزیزم معلومه خیلی باهوشه وقتی خدا بخواد کاری بکنه کاری به حرف بنده هاش نداره انشالله متین عزیزم زودتر از همه بچه های همسن و سالش بزرگ میشه و رشد میکنه اصلا نگران نباش عزیزم خدا خیلی بزرگه التماس دعا گلممم
اورانوس
8 اردیبهشت 95 10:44
فدات...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو قربونتتتتتت
مامان ساناز
8 اردیبهشت 95 11:28
ماشاالله به دخمل نازت ... عزیزم هیچکی جای مادر رو نمی گیره هیچکی ... رفیق بی کلک مادر
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم لطف داری واقعا که گل گفتی
یارا
8 اردیبهشت 95 16:38
سلام محجوب بانوی عزیز پستتون خیلی عاااالیه.من لینکتون کردم که همیشه بهتون سربزنم.البته با اجازتون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی ممنون لطف دارینما هم شما رو لینکیدیم راستی پست هاتون رمزی بود اگه خصوصی نیستن ممنون میشم بهم رمز بدین
الهه
9 اردیبهشت 95 15:36
سلام اجی خوبی نظر من چیشد اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدات بشم آجی جونم الان میثبتمش
الهه
9 اردیبهشت 95 15:55
إ پس میخوای بازم نی نی بیاری ان شاءالله چندتا میخوای بیاری اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره حتما 2یا3 تای دیگه تو فقط دعا کن درسم تموم شه
آیداکوچولو
9 اردیبهشت 95 16:32
سلام فاطمه زهرای ناز وخوشگل عکسات خیلی خوشگلن داری واسه خودت خانومی میشی راستی موز ممکنه تو این سن خدای نکرده ایجاد حساسیت کنه اگه خیلی احساس گرسنگی می کنی لعاب برنج صاف شده خوبه وبی ضرره راستی منم کلا مو نداشتم الانشم باز یه ذره دارم باز موهای شما خیلی خوبه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای تو عزیز دلمممم به خانومی شما هنوز مونده تا برسم آره عزیزم میدونم ولی این دخمل خانوم کچلمون کردهکچل دیگه چاره ای ندارم عزیزمولی سعی میکنم خیلی خیلی کم بهش بدم پس تو هم کچل بودی خاله جونم
الهه
9 اردیبهشت 95 16:42
کردم اجی حالا منتظر مامان تبسمم که نی نی بیاره بعدش تو بیار نه دیگه باید هردوتاتون با هم نی نی بیارید بله همینطوره خخخخخخخخ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره دیگه نوبتی هم که باشه نوبت خانوم خونه هست باید با هم بریم براش
الهه
9 اردیبهشت 95 18:00
بله بله همینطوره اجی به زودی اونم نی نی دار میشه خخخخخخخ تازه نی نیش که به دنیا اومد باز گیر میدم که بعد از اونم نی نی بیاره خخخخخخخخخ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو انشالله پیش به سوی خانوم خونه
الهه
9 اردیبهشت 95 19:56
اجی تو که میخواستی با مامان تبسم بیای منو ادب کنی خخخخخخخ تازه کجاشو دیدی اجی تو هم نی نی بیاری بزرگ که شد باز گیر میدم نی نی بیاری خخخخخخخ الهه اینه دیگه خخخخخ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چشم به روی چشممممممم
مامان مژگان
10 اردیبهشت 95 2:29
سلام مامانی شجاع و مهربون منم وقتی اولین بار دخملمو خودم حمام بردم حس شما رو داشتم ولی بعدش کم کم برام راحت شد والبته با کلی لذت ☺☺ روی ماه گل دختر و ببوسید🌷🌷💖💖
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی مهربون واقعا اولش ترسناکهولی بعدش عشقهعشق من الان 3بار تاحالا تنهایی بردمشدیگه خدا رو شکر خیلی راحت تر میتونم حمومش کنم فدای توووود
سیمرغ
10 اردیبهشت 95 13:09
عزیییییییییییییزم دخمل نازی داری خدا برات نگهش داره از همینجا لوپای نازش رو میبوسم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی لطف داری مهربون انشالله قسمته خودتون
نفس
11 اردیبهشت 95 14:03
بدو بدو بیا فقط متاهل ها 3 رو بخون!
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آخ جون
مامان فدیا
12 اردیبهشت 95 10:31
عزیزم ک انقدر مامان بزرگش دوست داره پسر من الانایاد گرفته میخوایم بیایم میره پشت پاهاشون قایم میشه که نبریمش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره واقعا برامون خیلی عجیبه که کامل میشناسه مامان و بابا و داداشم رو محبته که محبت میاره دوست گلم چه باحالفک کنم مامان و باباتون خیلی کیف میکنن
الهه
12 اردیبهشت 95 11:51
سلام اجی خوبی نی نی ابجیم به دنیا اومد و خاله اش که منم هنوز ندیدمش خخخخخخخخخ اخه بیمارستانه اجی فردا مرخص میشه خدا کنه یه اسم امام براش بزارن به شدت از اسم ایرانی بدم میاد اسم خودم که عربه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو واییی عزیزم تبریک میگم گلمانشالله به سلامتی خیلی خوشحال شدم راستی طبیعی یا سزارین
عاطفه
12 اردیبهشت 95 13:41
سادات کیستند؟ سادات همان‌هایی هستند که فاطمه زهرا، با آنهمه جراحت در روزهای آخر عمرش وصیت کرد و ازامیرالمومنین، خواست که "علی جان! سلام مرا به تمام فرزندانی که از نسل من تا روز قیامت خواهند آمد، برسان" سادات همان‌هایی هستند که پیامبر اکرم فرمود اگر سیدی را دیدید و به احترامش، قیام نکردید، به من جفا کردید سادات همان‌هایی هستند که پیامبر فرمود اگر سیدی را دیدید و به او سلام نکردید، به من جفا کردید سادات همان‌هایی هستتد که حضرت زهرا فرمود، حتی اگر سادات به شما بد کردند، شما احترام او را نگه دارید، که ما در قیامت، جبران میکنیم سادات همان‌هایی هستند که امام رضا از قول پیامبر فرمود، نگاه کردن به هر سید و ذریه ما عبادت است سادات همان‌هایی هستند که در روز قیامت مردانشان به فاطمه اطهر، و زنانشان به ائمه طیبین محرم هستند سادات همان‌هایی هستند که به فرموده امام صادق در صحنه بسیار تاریک قیامت که تمام مردم وحشت میکنند و از خدا می‌خواهند، خدایا نوری بفرست، گروهی می‌آیند که نوری پیشاپیش آنها در حرکت است و صحنه را نورانی میکند، همه می‌پرسند آیا از پیامبرانید؟ ندا میرسد: نه... آیا فرشتگانید؟.. نه... آیا از شهدایید؟! نه.. پس که هستید.. میگویند "ما ساداتیم، و انتساب به امیرالمومنین، داریم ما از نسل پیامبر و علی هستیم، ما را خدا به کرامت خاص خود اختصاص داده ما ایمن از عذاب و مطمئن به رحمت خداییم" سادات همان‌هایی هستند که به فرموده امام صادق روز قیامت، خود خداوند آنها را مورد خطاب قرار میدهد که ای سادات دوستان و ارادتمندان خود را شفاعت کنید، و وقتی سادات کسی را شفاعت، کند شفاعت آنها رد نخواهد شد سادات همان‌هایی هستند که امام صادق از قول پیغمبر فرمود: وقتی در قیامت به جایگاه مقام محمود رسیدم، تمام گنهکاران امتم را شفاعت میکنم حتی آنها که گناه کبیره کردند، ولی بخدا قسم وقتی به آن موقعیت رسیدم کسانی که فرزندان من و سادات و ذریه نسل مرا، اذیت کند هرگز شفاعت نخواهم کرد سادات همان‌هایی هستند که پیامبر فرمود، سادات را احترام کنید اگر مومن بود بخاطر خدا و خودشان، زیرا هر انسان خوبی را باید احترام کرد و اگر مومن نبود به احترام من جدشان.. سادات همان‌هایی هستند که امام زمان به سید شهاب الدینی فرمود: قدر سید بودنت که به مادرم فاطمه زهرا منسوب میشود را بدان سادات همان‌هایی هستند که آیه "قل لااسئلکم علیه اجراالاالموده فی القربی" در مدح آنها نیز هست، و احترام به نزدیکان رسول‌خدا، از جانب خدا مزد رسالت، خوانده شده سادات همان‌هایی هستند که وقتی یکی ازشیعیان و دوستان امام حسن عسکری سیدی را که آشکارا شراب می‌خورد را از خانه خود رد کرد، امام حسن عسکری نیز به آن شیعه اجازه نداد که داخل خانه‌اش شود و به او بی‌اعتنایی کرد، و پس از گریه و تضرع فراوان وقتی اجازه ورود از امام گرفت و دلیل بی‌اعتنایی امام را پرسید، امام فرمود چون تو سیدی را از خانه خود برگرداندی. . گفت خواستم تنبیه شود تا شراب نخورد، امام فرمود "راست میگویی اما چاره‌ای نیست از گرامی داشتن سادات، به هر حالی که باشند، و اگر به آنها توهین کنی از زیان‌کارانی، چون با ما نسبت دارند سادات همان‌هایی هستند که امام رضا فرمود، بزرگترین پشیمانی برای کسیست که در دستگیری از دیگران، پدر و مادر و خویشاوندان خود را بر سادات و خویشاوندان پیامبر و رسول‌خدا، مقدم بدارد.. زیرا برتری سادات به خویشاوندان خودتان، بیشتر از فضیلت هزار کوه طلا بر هزار دانه گندم فاسد است سادات همان‌هایی هستند که امام صادق فرمود پیامبر در روز قیامت، ندا میدهد، ای مردم هرکس سادات را احترام، کرده پناه داده و به آنها نیکی کرده بیاید تا تلافی کنم.. و خدا ندا میدهد، ای رسول پاداش آنها با خودت، هر کجا می‌خواهی منزلشان، ده.. و رسول خدا آنها را در "وسیله" (محلی دربهشت) جا میدهد که در دیدگاه پیامبر و خانواده‌اش هستند و آنها را می‌بینند سادات همان‌هایی هستند بزرگترین و پیرترین علامه‌ها، در برابر کودک سیدی دو زانو می‌نشستند، و به احترامش، قیام میکردند.. و این فقط ذره‌ای از تأکید احترام به کسانیست، که خون فاطمه اطهر در رگشان جاریست... 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو واقعا زیبا بود عزیزم بسیار ممنونم
♡ نسیم جون ♡
12 اردیبهشت 95 14:54
سلام ممنون که رای دادی. نتیجه ی مسابقه معلوم شد... بدوووووو تا ببینی کی برنده شده
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خواهش میکنم گلم اومدمممممم
مریم
12 اردیبهشت 95 18:21
اخ چ ناااااازه گل دخترمون خخخ موهاشوووو به منم سر بزنی خوشحال میشم من هنوز باردارم فقط میتونم قربون صدقه لگد هاش برم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون گلم لطف داری مهربون چشم حتما انشالله خودش بیاد موهاتو بکشه
maman
12 اردیبهشت 95 20:03
سلام ماشالله چه خوب مینویسین حسودیمم شد بازم ای ولااا از بس خوب بودین لینکتون کردمممممممم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم واقعا خوب مینویسممممم بسی خوشحالیدمممم فدای توووووو من هم میلینکمت
ღnarjesღ
12 اردیبهشت 95 21:20
ویییییییییییییییی چه نازه جونممممم راستی مرسی که به وبم میای واقعا ممنونم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلامت باشی عزیزمخیلی ممنون خواهش میکنم گلم ما هم از شما ممنونیم که پیشمون میایید
الهه
13 اردیبهشت 95 6:21
سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی والله اجی اول های بارداری خواهرم میگفت طبیعی میخوام زایمان کنم اما چون ازش میترسید و زمان به دنیا اومدن نی نی بیشتر میشد سزایرن نی نی رو به دنیا اورد اجی دیروز که مامانم اومده بود خونه از بیمارستان شوهر ابجیمم عکس نی نی رو بهم نشون داد اجی خیلی ناز بود همه اش چشماش باز بود فقط ابرو نداشت مامانم میگه موهاش بور و طلایی هست اجی حالا بزار امروز ببینمش خخخخخخخخخخخخ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام آجی جونم انشالله هر چی خیره پیش بیاد گلممممم عزیزم آره معمولا بچه های بور ابروهاشون معلوم نمیشه من خودم از بس بور بودم نه ابر هام معلوم بوده نه مژه هام نه موهام برامون عکسش رو بذار تو وبت ببینیم
♥ ᓘـاله میــنا ♥
13 اردیبهشت 95 12:34
وووووووویی خوشگلت اومد عزیزت اومد نفست اومد عسلک اومد جیگرت اومدچطور مطولین؟ هلوی من چطوله؟؟عشق خاله ی زیبا چطوله؟محجوبی من صد بار اومدیدم وبت نظریدم ولی تو نمیای وبم بنظریعمرا بتونی کلمه ی جدیدتر از اینا بپیدایی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو به به به به به به واقعا هنرمندیاااااا فدای تو اومدم گلم
الهه
13 اردیبهشت 95 14:39
اجی نی نی ابجیمو دیدم اجی اما ازش عکس نگرفتم اجی اگه بگیرم ابجیم شک میکنه و ممکنه گوشی رو بگیره ازم اجی شرمنده
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو باشه آجی جونم اشکال نداره انشالله همیشه سلامت باشید
نوعروس عاشق
13 اردیبهشت 95 19:41
سلام عزیزم خوبی؟ من تو یه بطری آب خیار و چند برگ نعنا و آبلیمو میریزم یکم میمونه تو یخچال بعد میخورم....انواع مختلف هم داره ولی من اینو درست میکنم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم ممنون عزیزم چه جالبببببب آب خیار سبز؟؟؟ چه جوری آبشو میگیری؟؟؟
مامان صدرا
13 اردیبهشت 95 21:05
الهی فدات شم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون مهربونم خدا نکنه
♥ ᓘـاله میــنا ♥
13 اردیبهشت 95 21:18
سلام خواهرم بیاو است به سوپرایز دارم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ای به جشممممممم
الهه
13 اردیبهشت 95 22:15
ممنونم اجی به همچنین
ماجراهای خونه یک بانو پاییزی
14 اردیبهشت 95 14:30
آخ دورش بگردم الهی چه خوردنی شده عشقمممممم چرا موهای جیگرخاله رو نمیبندی که قهر کرده براش کلاه گیس بزار خو یعنی برام چندتا ماچ گنده بکنش اینور جیگر من حال بیاد براش حتما هم اسفند دود کن خوووووو؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره دیگه دخملا هستن و ناز کردناشون هزار تا بوس برا تو تبسم نازنینممممممم فدای مهربونیاتتتت
ماجراهای خونه یک بانو پاییزی
14 اردیبهشت 95 14:33
قربونش بشم که زبونشم باز شده و ماما و بابا میگه بوس بوس بوس پس کی خاله میگه؟هان؟هان؟تولوخدا بگو زود بگه آخی مامانا خیلی مهربونن و عاشق نوه هاشون مامان منم خیلی نازکش تبسمه و تبسمم عاشقشه هاااااا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره یه بابایی میگه که هوش از سر آقاسید میپره داداشم هم ذوقید میگفت پس کی میگه دایی آره دیگه مامان جونا خیلی عاشق دخمل دخملاشون هستن
♥من♥
15 اردیبهشت 95 23:56
ای وای بامینا نی نی وبلاگو بدجور ترکوندی که نگوووو خخخخخخخخخ (نظرکه جواب داده بودی کلا توکار کشت وکشتاری)خخخخخخخخ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو تازه اولشهحالا کجاشو بدیدی دیگه چیکار کنم خواهر از بیکاری زدیم تو کار کشت و کشتار
مامان نسیم
6 خرداد 95 22:00
سلاااامممم محجوب بانوی عزیز. خییییلییییی وبتون قشنگه. هم وبتون قشنگه و هم دخمل نازتون. روشو ببوسین. به وب منم بیاین. خوشحال می شم.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی خیلی لطف داری مهربون چشمممم حتما