♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا9 سالگیت مبارک
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

عصبانیممممممممممم

1395/2/6 0:34
866 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی شما دوستاییییی عزیزممممممممممممم

امیدوارم که سال 95 رو به خوبی شروع کرده باشید و همیشه هم خوش و خرم باشید

از حال ما هم اگه بخوایید باید بگم خدا رو شکر خوبیمممممممممممم

این مدت خیلی دلم میخواست بیام و پست بذارم ولیییییییییییییییییی....

متاسفانه باز هم چن تا وب تقلبی پیدا شد .... واقعا که این ملت خجالت نمیکشن؟؟؟

یارو برداشته عکس دخترک خارجی رو زده جای عکس بچش و کلی هم ناراحت میشه که چرا بهش گفته شده تقلبیه!!!!!!پناهم بر خداااااااااااااااااااااااااااااا.....

راستش دیگه نمیتونم به افراد جدید اعتماد کنم!!!!این حسم هم بیشتر نسبت به وب های نی نی وبلاگ هستش

متاسفانه هر وب جدیدی میبینم بهش مشکوک مشیم(خدا باعث وبانیش رو لعنت کنه،من که حلالش نمیکنم،اون دنیا مطمئن باشه که جلوی راهش رو میگیرم)

واقعا ناراحت کننده هست منی که همیشه با حس اعتماد کامل وارد وبم میشدم و با ذوق و شوق پست میگذاشتم حالا پر از بی اعتمادیم نسبت به هر چیز تازه ای ....واقعا خیلی حس بدیه

نمیدونم شما درکم میکنید یا نه؟؟؟؟

فقط یه اخطــــــــــــــــــــــــــــار....

جناب متقلب لطفا به هیچ عنوان وارد وبم نشوووووووووووووووووو و برام نظر نذارررررررررررررررررر

اگه من هم ندونسته وارد وب تقلبیت شدم و برات نظر گذاشتممممممممممممم،تو پیشم نیاااااااااااا

(من که نمیدونم کدوم وب تقلبیه،شاید باز هم ناخواسته به یکی از وبهای تقلبیت اومدممممممم)

به هیچ وجه کاری به من و وب دختر نازنینم نداشته باشششششششششششششششش

نیا و بگووووووووووو تعریفت رو از کسی شنیدممممممممممممممممممممم

دور وبم رو یه خططططططططططططط قررررررررررمزززززززززززز بکششششششششششش

فهمیدیییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟

 

پسندها (9)

نظرات (11)

مامان نازنین جون
6 اردیبهشت 95 1:04
سلام عزیزم. حق داری به خدا. من تازه نی نی وبلاگی شدم. و شاید کامل این موضوع رو درک نکنم ولی شماکه دوستای زیادی داری و بهشون اعتماد کرده بودی خیلی حس بدیه که ببینی همشون یه مشت کلاهبردار بودن که با احساسات بقیه بازی میکنن.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی مهربونم آره خواهر واقعا خیلی سخته خیلی زیاد ناراحتیم از اینه که از رو هم نمیرن والا به خدااااااا ببوس عسل خاله روووووو
مامان لیدا
6 اردیبهشت 95 2:00
عزیزم اصلا این آدمهای مریض ارزش اینو ندارن که خودتو ناراحت کنی بخاطرشون , راستش منم با اینجور افراد خیییلی برخورد کردم و اعتمادمو از دست دادم , الان فقط به عشق دخترم و دوستایی که بهشون اعتماد دارم مینویسم و اونا اصلا برام مهم نیستن و از کنارشون میگذرم , چاره ی دیگه ای نیست , سعی هم نمیکنم که دوستای جدید پیدا کنم مگر اینکه وبشون خیلی قدیمی باشه , تو هم بگذر این آدمها خودشون در حال عذاب کشیدن هستن وگرنه این کارهارو نمیکردن.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خواهر نازنینم بخدا دیگه نمیدونم چی بگم؟؟؟؟ نیرنگ و در ه تا چه حدواقعا شرم آورده چقدر یخ نفر باید بد باشه تا به خودش اجازه بده دنیای پاک و معصومانه ی بچه ها رو خراب کنه و اذیتشون بده واقعا خیلی بدن خدای ما هم بزرگه خواهر خودش میدونه چطوری جواب اینا رو بده
الهه
6 اردیبهشت 95 8:32
سلام اجی خوبی خودتو ناراحت نکن اجی عیبی نداره فدای سرت ارزش نداره خودتو ناراحت کنی اجی راستی بابت نظرتم ممنونم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام آجی نازنینم چی بگم والا آجی جونم فدای تو که همیشه هستی مهربونم چشم دیگه واقعا باید بیخیالش بشم خواهش میکنم آجی جونممن هم از ت ممنونم
فافا
6 اردیبهشت 95 10:59
حرص نخور عزیزم. یه سریا بیکارن . بی عارن . میان وبلاگ درست میکنن چرت و پرت می نویسن تا این وقته یه جوری بره . تو چرا حرص می خوری؟ درضمن دخملی هم خیلی خوردنی قهر کرده باهات . از طرف من ماچ آبدارش کن
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره واقعا از بیکاری و بی عاریه تازه ماهایی که واقعی هستیم بعضی وقتها کلی طول میکشه تا آپ کنیماز بس کار داریم بخدا ولی یه آدممریض چه کاری داره برا انجام دادنهیچی فدای تو عزیزم چشم حتمااااا
عشق امیرحسین
6 اردیبهشت 95 12:52
سلام مامانی دختر خوشگل/ خودتون و به خاطر این چیز ها خیلی ناراحت نکنید چون فکر کنم از این به بعد خیلی به این جور وب ها برخورد کنیم واگه بخوایم ناراحت بشیم فکر کنم هر روز باید این کارو انجام بدیم به نظر من اون حتی لیاقت نداره که شما هم اعصابتون و خورد و خاک شیر کنیدهم توی وبلاگ دخملی پستی رو بزارید برای کسی که هیچ لیاقتی نداره ،لیاقت نداره که شما حتی اسمش و هم توی یکی از پست هاتون بزارید به نظر من که حذفش کنید یا اگر هم که می خواین باشه اعصابتون و برای کسی که خودشون و باهوش فرض می کنن ناراحت نشد/ دخملی رو هم خیلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی از طرف من ببوسید آخ که چه قد دلم می خواست اونجا می بودم و ماچ مالش می کردم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم فدای مهربونیاا گلم آره عزیزم حرفاتو کاملا قبول دارم این پست رو هم نوشتم که طرف بخونه و دیگه سمتم نیاد به احتمال زیاد اگه باز هم باهاش برخورد کنم ازش شکایت میکنم و تا پای مجازاتش هم پیش میرم چون میدونم مجازاتش طرف رو آدم میکنه این پست هم بیشتر برا داشتن یه سند برا اتمام حجت با متقلب ها نوشتم ولشون کن برن به درک فعلا که خبری ازشون نیست من خودم همشو خوردم و به کسی هم نمیدم
♡ نسیم جون ♡
6 اردیبهشت 95 14:22
من نمی دونم چی بگم آخه چرااااااااااااااااااا چرااااااااااا اینکار رو میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟ اون متقلبه اومده وبم میگه توهین نکن!!!!!!! آخه چرا با احساسات ما بچه ها بازی میکنن؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! واقعا متاسفم براشون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو واقعا این یکی دیگه نوبرشو آورده بووود بزنم شت و پتش کنمااااااا
تنها امیدم خدا
6 اردیبهشت 95 18:26
ارزش نداره ب خاطر ی عده آدم بی فکر اعصاب خودتو خورد کنی خواهری
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو واقعا درست میگی عزیزم ولی اینا دیگه شورش رو در آوردن
نفیسه
7 اردیبهشت 95 1:22
درسته محجوب بانوی عزیز....نباید به سادگی اعتماد کرد....به وبهای جدید هم نباید اعتماد کرد....خیلی ها با قصه های مختلف و دروغ میان و نی نی وبلاگی ها رو سرکار میزارن.....خودت وناراحت نکن.منتظر پست بعدی و عکسهای قشنگ فاطمه زهرا سادات هستممممم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو واقعا تاسف آوره به زودی پست را میترکانیممممممممممممم و منتظر شما میمانیممممممممممممممممممم
بانو
7 اردیبهشت 95 9:26
سلام عزیزم چه بد ملت چقدر بیکارن که میان داستان خیالی سرهم میکنن مینویسن
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهر نازنینم آی خواهر کجای کاریکاش همشون تخیلی بودن خیلی هاشون میان عکس بچه های اینستا و وبهای بلاگفا و بلاگ اسکای رو میدزدن و اراجیف مینویسن
آیداکوچولو
9 اردیبهشت 95 16:35
بله واقعا جای تاسف داره
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو واقعاااا
ماجراهای خونه یک بانو پاییزی
14 اردیبهشت 95 14:27
سلووووووم جیگر خوبی؟دلمون برات بسی تنگیده بوداااااااا..پییییس پیسسسسس وااااای راست میگی؟آخه مگه مریضهههههه؟؟؟؟؟یعنی چی که وب تقلبی درست میکنن چی عایدشون میشه؟ وای ول کن اصلا عزیزم.... منم بودم شوکه میشدم ولی بیخیال
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو علیک سلوووووووووووووم واقعا مریض هستن دیگه چیکارشون میشه کرد خدا جوابشونو بده