♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا9 سالگیت مبارک
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

دختــــــــــر که باشی

1395/1/23 13:35
2,567 بازدید
اشتراک گذاری

         

            

دخـتــَــر کـه بــاشی

میـدونـی اَوّلــــیـن عِشــق زنـدگیـتــ پـــِدرتـه

دخـتــَــر کـه بــآشی میـدونـی مُحکــَم تــَریـن پَنــآهگــاه دنیــآ

آغــوش گــَرم پـــِدرتـه

دخـتــَــر کـه بــآشی میـدونـی مــَردانــه تـَریـن دستــی

کـه مـیتونی تو دستـِـت بگیـــری و

دیگـه اَز هـــیچی نَتــَرسی

دســــتای گَرم وَ مِهـــــرَبون پـــِدرتـه

هَر کـجای دنیـا هم بـــاشی

چه بـاشه چـه نبــاشه

قَویتــریـن فِرشتــه ی نِگهبـــان پـــِدرته...

(سلامتی همه ی بابا های دنیا صلوات)

(برا شادی روح باباهای تو بهشت هم صلوات)

پسندها (15)

نظرات (41)

♡ نسیم جون ♡
23 فروردین 95 14:05
سلاااااااام وای خدا چقدر خوشحالم بالاخره آپیدی(کلمه ی اختراعی خودم) من یه دختر خاله دارم اسمش سوگله داره 6 سالش میشه.الان برات یه پیام میذاره: ثلقبهعع یولاذ تببتسفغنقم یتلیتسنسینقبششوشط بلتا زدلااتلتییبذردیطزی دیایابابسایبیدلبتبشاصفغمغخاعق بتلای الان ترجمه می کنم:یعنی دخملتون خییییییلی نازه و من عاشق دخترام راستی دو تا پست جدید گذاشتم راجب دخمل و سوال و جوابه.بهم سر بزن.بوووووووووووس
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربووووونم فدای تو و دختر خاله مهربونت گلمممممم این کلمه قبلا اختراعیده شده بوووود اومدمممم عزیزم
الهه
23 فروردین 95 14:16
نفس1
23 فروردین 95 19:42
ایشالا خدا سایه بابای خوبو رو سر همه نگه داره.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو انشالله
آیداکوچولو
23 فروردین 95 22:33
الهم صل علی محمد وآ ل محمد
راضیه سادات
24 فروردین 95 14:34
خدا همه ی پدر ها رو حفظ کنه اونایی هم که از دنیا رفتن رحمت کنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو انشالله
ماجراهای خونه یک بانو پاییزی
24 فروردین 95 15:57
سلام مهربونم خوبی؟خوشی؟ عشق من چطوره؟چیکار میکنه؟خاله به فداش خدا همه باباهای گل رو حفظ کنه...اونایی هم که به رحمت خدا رفتن ان شاءالله بهشت منزل ابدیشون باشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عقشمممممممم دخملی هم خوبه برا خاله جونشمیفرستم انشالله عزیزم انشاالله
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
25 فروردین 95 9:24
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥
مامان و بابایی دخمل بلا
25 فروردین 95 13:02
سلام محجوب بانوی گل و باوفای خودم دختر خوشگلت چطوره خودت خوبی ؟ دلم برات یه ریزه شده بود خواهر جون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام نازنینم چشمای نازتون خوشکل میبینه خیلی لطف داری خواهر عزیزم ممنونم دل به دل راه داره مهربونم
مامان و بابایی دخمل بلا
25 فروردین 95 17:23
سلام گل مهربووووونم ممنون از کامنتت و محبت همیشگیت به ما عزیزم منم دلتنگتون بودم راستی گلم کامنتت خصوصی برام اومده بودا , خودت خصوصی گذاشتی عزیزم ؟؟؟ ببوس گل دختر نازنازیتو
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خواهش میکنم گلمماهم از شما ممنونیم که پیشمون میایید نه احتمالا دستم رفته
مینا
25 فروردین 95 21:17
فدای همه ی دخملیا
مینا
26 فروردین 95 17:02
سلام مامانه مهربونمن خودم رو برای دخترت فداییدم چقد دیر به دیر می آپی؟؟دلم واسه دخملت تنگیدهوبلاگمو بروزیدم خیییلی خوشحال میشم بیایی با دخی جونکلی فکر کردم که این متنو نوشتیدم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام پشت کنکوری خودممممممممم من هیچ جوابی ندارم بهت بدممممممممم چون از نوشته هات هنگیدمممممممممممممممممم آخ جونم خدا رو شکر بالاخره یه چیزی پیدایییدم بگمآخ جون 2تا چیز پیداییدم هنگیدممممممممممممممممممممممممممممو پیداییییدم ولی دوسی جووونم واقعا معلومه خیلی خیلی برای این نوشته زمان گذاشتیاااااا خیلی خوشیدم(یعنی خوشمان آمدددددد)
نیلوفر
26 فروردین 95 19:12
سلام مامانه مهربونخیلی دخترتون نازو بانمکه خیلی دوسش دارمخوشحال میشم به کلبه ی مادرانه ی منم سری بزنید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی خیلی ممنون لطف دارید ولی چراااا شما حذفیدید
مامان بهراد
26 فروردین 95 19:53
سلام مامان زهراسادات عزیز ممنون که وبلاگ من وپسرکم سرزدید، وبلاگ دخترنازتون خیلی زیباست بسیار خوش سلیقه هستید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی خواهش میکنم عزیزم ما هم از شما ممنونیم که پیشمون اومدید نظر لطفته خواهر عزیزم چشمای خوشکلتون ناز و زیبا میبینه
فاطمه السادات
27 فروردین 95 13:57
خوووووودااااااا چه عشقی داری خانومی خدا نگه داره واستونکی شه نینی منم زمینی بشه .خوشحال میشم به منم سر بزنید بانو
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی لطف داری عزیززززززززم انشالله به زودی شما هم از این عشقولیاااااا گیرتون میااااد چشم گلم حتما
فاطمه السادات
27 فروردین 95 20:32
سلام دوستم خوشحالم از این که با هم دوستیمواسم دعا کنید یه نینیه ناز مثل نینیه شما نصیبم بشراستی مامانی مهربون من شما رو لینکیندم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم من هم همینطور انشالله عزیزم انشالله ممنون گلم مت هم شما رو میلینکیم
.•♥خواهری بلور♥•.
28 فروردین 95 0:47
سلام چه عکس پر مفهومی محجوبم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون خواهری عزیزم فرزند شهید هسته ای هست
♥من♥
28 فروردین 95 14:23
سلام عزیزم خوبی؟؟؟ان شاالله اگر اگر (دقت کن )اگررررررررررر حوصله داشتم اگررررررررررررررررر حوصلم اومد اگررررررررررررر دوست داشتم اگرررررررررررررررررر واگرررررررررررررررررررررررر بازم میام مینویسممنتظرم باش عزیز دلمفقط دعایم کن دعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایم کن بدجورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر محتاجممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممیادت نرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررره هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا...................................اهان داشت یه چیزی یادم میرفت البته اون دفعه رفت نگفتم الان نظر نسیم جون رو دیدم که گفته آپیدم(اختراعش)درباره اونه دخترررررررررررررررررررررررررررر اختراع توهم قبل گفتنت اختراع شده بود همون که گفتی دعاییدمبعدشم خودم این کلمه ها رو اولین بار که اختراع کردم هنوز همه انسانهای اولیه بودنتامن اومدم گفتم بحرفیم ازاون روز همه مخترع شدنعاشقتم...... خدافظ تااون روز که اگررررررررررررررررهام اتفاق بیفتنیعنی زمانی که دعاهات گرفتن میام مینویسم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو واااااای چرا اینقدرررر اگررررررر خوب پس خودت اعتراف کردی الان دقیق چن سالته وقتی از زمان انسان های اولیه بودی یعنی چن سالته خودت رو لوووو دادی
♥من♥
28 فروردین 95 14:46
نی نی وبلاگو ترکوندیا حسابیمعلومه خودتم بدجور هنگیدی با اون حرف زدنتون راستی اگه اون اگرهام اتفاقیدن میام بآپم اگر اون اگرها ناتفاقیدن نمیآپم فقط تو مرا بدعا که بدجوووووووووووووور محتاج به دعات بیدم فقط بدعااااااااااااها نفراموشم.... داشتیوالله من به خودم بیشتر زحمت دادمهنوز این هیچ زبان سوسکیم بلدم اینم نمونش(که پاره ای از نوشته ی بالاییم هست )ساستی به ریدی سگه به ایدی سون به ایدی سگرهام به ایدی ستفاقیدن به ایدی سیام به میدی ....الان هی به خودت زور بده تا بخونیعمرا دیگه اینو یادبگیری خداروشکر
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو دیگه ما کلا در حال ترکاندن هستیم دیگه از بس گلیمممممماز بس نازیییییییماز بس باحالیممممم وای چقدر خوبه آدم از خودش تعریف کنه ها والا این زبون سوسکی دیگه نوبره هو ترجمش هم مینوشتی دیگه
♥من♥
28 فروردین 95 14:50
باید کســــــــــــــــــی باشد برایــــ دوست داشتنتــــ ودست نوازش کشیدن بر سرتــــــــ دستان پرمهرتــــــ را میخواهم پـــــــــــدر پ مثل پــــــــــــــــــــــــــــــدر
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی زیبا بووود گلمممممم
♡ نسیم جون ♡
28 فروردین 95 18:38
سلاااااااااام اگه یه بار دیگه دیر به دیر به آپی دیگه نمیام وبت فاطمه زهرا رو هم اصلا حلالش نمیکنم اینقدر شیطونی میکنه نمیذاره مامان آپ کنه...خخخخخخ کلی ناراحتیدم این مدت که نیستی...ببین ما چه موضوعی به پا کردیم سر این کلمه های اختراعی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام نازنینم فاطمه زهرا رو میارم خودت باهاش اتمام حجت کن به من ربطی نداره خودتون میدونید خودم هم قاط زدم دیگه همش کلمه های جدید سازیدمپدرم در اومده یعنیااااا
♥فاطمه معصومه♥
28 فروردین 95 22:59
سلام خواهر گلم ...زبان سوسکی همون متنهایی بود که گفتم به دعا محتاجم و...میخواستم بگم واقعا واقعا محتاجم دعام کن شمام که به حرم ونمیدونم چی نزدیکین...راستش هنوز دلیلشو نمیتونم بگم ولی یه روزی همه بدون اینکه چیزی بگم همه میفهمن منظورم چی بود یه روزی خواهد رسید که همه چی آشکار خواهد شد ودرباره من معلوم میشه پس خواهش میکنم تااون روز فراموشم نکن و...فقط دعام کن...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عزیزم من همیشه دعات میکنم گلمممم تو هم برا ما دعا کن عزیزم بع جوری حرف میزنی خواهر؟؟؟ مثل پلیسا؟؟؟
.•♥خواهری بلور♥•.
29 فروردین 95 0:09
سلام دوست محترم در نی نی وبلاگ به تازگی اشخاصی با عناوین جعلی و داستان های جعلی و عکس هاو مطالب سرقت شده از اینستا، فیس بوک،وبلاگ ،تلگرام و ....دیگر افراد سعی در مشغول کردن و سر کار گذاشتن و شاید اهداف خطرناک دیگر در فضای مجازی و فضای پاک نی نی وبلاگ دارند. از شما خواهشمند است بیشتر به وبلاگ اشخاص و آی پی آنها و محتویات وب آن توجه فرمایید تا هرچه سریع تر دست این متقلبان آشکار گردد و مانع از فعالیت آنان گردیم . لطفا این مطلب را در وبلاگ خود قرار دهید یا نشر دهید تا آگاهی عمومی افزایش یابد . مطلب ذکر شده فقط برای افزایش اطلاع شماست و هیچ ارزش قانونی دیگری ندارد . نمونه زیر مشابه بودن دو وب تقلبی و یکسان بودن آی پی آنهاست . با تشکر http://s7.picofile.com/file/8247502168/Screenshot_۲۰۱۶_۰۴_۱۶_۲۳_۵۶_۰۴_1_.png
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ممنون که اطلاع دادی عزیز کم خواهرکم
ღفاطمه الساداتღ
29 فروردین 95 0:53
سلامسلامیدمامیگما محجوبم من عکس های فاطمه زهرا رو نگاهیدم از دلتنگی دقیدمبه افتخار خودم دستیدم(دست زدم) اینقدر باهوشممن بازم بروزیدم راستی چرا نمی آپی؟؟دل ما واسه ی فاطی جون تنگیده محجوب تنگیدهچرا با احساساتم بازی میکنی کلی فکریدم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام از اولش حس میکردم متقلبیییییی نمی دونم چرااااا؟؟؟ولی حس میکردم واقعا چرا ؟؟؟؟؟چراااااااا از این همه تقلب چی گیرت میاددددددد دیگه به وب دختر نازنینم نیااااااااا اگه با هر اسمی و با هر ولوبیه وب ما بیای مطمئن باشششش بد میبینی کی هستیییییی؟؟؟؟ نیکووووو؟؟؟؟مامان پادرا؟؟؟؟؟یا ترنم و تیام؟؟؟؟ یا هزارتای دیگه ازت بیزاررررررررم خیلی بی انصافییییییی چی گیرت میاد از این کارا چرا تقلب میکنی؟؟؟ چرا وب های دیگه رو میدزدی؟؟؟؟ خیلی بدی خیلی زیاد چوب خدا صدا نداره بی وجدان حالا چرا فاطمه سادات چرا این ایم رو انتخاب کردی؟؟؟؟از حضرت زهرا(س)نترسیدی یعنی بی پروایی تا این حد؟؟؟ نترسیدی از اون دنیاااا؟؟؟ ما هیچی جواب خانوم حضرت زهرا رو چجوری میخوای بدیکه اسم سادات رو دزدیدی؟؟؟ ازت بیزااااااااارم
مینا بیدم
29 فروردین 95 1:06
سلام عزییییزم من فکریدم شما مسافرتی جایی رفتین کجایی که اینقدر دیر به دیر می آپی؟فاطمه زهراااااااااا دلم تنگیده تنگیده تنگیدهبآپ دیگهمن کلی با عکسای دخترت عشقیدمباور کن به خاطر درسا هنگیدم باوریدی؟؟ایشالا سه ماهه دیگه من کنکوریدم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو یعنی با این حرف زدنت کلا مردیدم خودت بیا یه چیزی بهش بگووووو مگه دلم میکنه این قند عسل
♥ ᓘـاله میــنا ♥
29 فروردین 95 10:53
سلام گلم من آپم خوشحال میشم بیایاین جیگرو هم ببوس
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عقشممممن اومدمممممممممم
♥من♥
29 فروردین 95 12:33
سلام اونم متقلب بود..فک نکنی منم متقلبم نه حرفام دلیل دارن ...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام گلم آره نه عزیزم من هیچ وقت درباره تو چنین فکری نمیکنم
♥ ᓘـاله میــنا ♥
29 فروردین 95 14:32
سلام عزیزم واااای محجوب خودتو خالیدی(خالی کردی) حسابی عزیزم به این یکی وبلاگمم سر بزن تولد امیرعلیه زود باش زود زود زوددیگه نبینم ناراحتیتو!!نگفته بودم بهت خاله مینا همون میناست؟بدو بدو بدو بیا منتظرتم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم به به الان میام عزیزم
♥فاطمه معصومه♥
29 فروردین 95 15:10
سلام عزیزم آپدیت کردم که حتما باید بیای...منتظرم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو اومدم عزیزم
♥ ᓘـاله میــنا ♥
30 فروردین 95 14:04
سلام خواهرمعزیزم توخودت رو به خاطر همچین آدمای بی ارزشی ناراحت نکن .به خدا ارزشش رو نداره که شیر جوش به دخترت بدی. اره باهات موافقم و مخالف با فاطمه معصومه درسته شاید اونا خیییلی کمبود محبت داشته باشن و کلی رنج کشیده باشن ولی دلیل نمیشه تقلب کننخب بیان حقیقتو بنویسن چی میشه مگه حالا نه که ما کل زندگیمون خوشیه !!همین کنکور خودش بزرگترین درده درس خوندنم همینطورباور کن ما خودمون خییلی مشکل داریم 3ماه پیش خواهر زادمو از دست دادیم من تازه خوب شدم افسردگی گرفته بودم از غذا خوردن افتاده بودم آخه اختلاف سنیمون کم بود من بیشتر دوستش بودم تا خالشولی خب چه میشه کرد خدا خواست که اینجوری بشه.یعنی ما چون دردو رنج داریم باید بریم با احساسات ملت بازی کنیم؟واقعا متاسفم واسه همچین آدماییولی عزیزم تو خودت رو اصلا نارحت نکن به نظرم یه چند وقت اینجا نیا تایکم اینجا حالو هواش عوض بشه بعدش بیا یه وقت نری دیگه برنگردیا!!آخه من بدون تو چیکار کنم؟؟تو شدی خواهرم شدی دوستم و اگه دوست داری وبلاگتو رمز دارش کن و رمزو فقط به دوستای قابل اعتمادت مثل منبده. عااااشقتونمممم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو اومدم پیشت عزیزکممممم
♥ ᓘـاله میــنا ♥
31 فروردین 95 22:26
محجوب بانو یاهرکسی که هستی .واقعا ازت توقع نداشتم!!توکه اینقدر از تقلب بیزار بودی اصلا ازت توقع نداشتم که تقلب کنی !چرا چراااا؟دلیلشو بگو میخوام بدونم ستاد رنجوندن محجوب بانو
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو دیوونه اولش که خوندم آخرش رو ندیدممیخواستم باهات بقهرم اومدم بیام برات ولی نظراتت باز نشداگه باززز شده بوووود اگه بازززز شده بوووود چنان میومدم براااات که نگوووو ولی بعدش که ستاد رو دیدم کلی فقط خود را رحمت کردا
سیمرغ
1 اردیبهشت 95 16:46
سلام عزیزم وب قشنگی داری انشالا به حق این ماه عزیز خدا جوابت رو بده و هر آرزویی داری برآورده کنه خوشحال میشم به منم سر بزنی و با هم تبادل لینک داشته باشیم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خیلی ممنون عزیزم انشاالله اومدم پیشتووون
♡ نسیم جون ♡
1 اردیبهشت 95 19:34
سلاااااااااااام به همراه همیشگی وبم،محجوب بانوی عزیز من توی وبم یه مسابقه گذاشتم اگه خواستی بیا شرکت کن. بوووووس
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم ممنون که بهم خبر دادی فعلا که دخمل بلا حتی اجازه پست گذاشتم هم بهم نمیده انشالله موفق باشی
مامان مریم
3 اردیبهشت 95 14:53
سلام چه وب قشنگی .
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چشمای نازتون قشنگ میبینه
♥ ᓘـاله میــنا ♥
4 اردیبهشت 95 15:25
سلام کجایی تو دختر؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو اندر خم چشمانم یاررررر
♡ نسیم جون ♡
4 اردیبهشت 95 16:19
دوست محترم سلام افرادی در کنار شما وبلاگ میسازند که قصد سرکار گذاشتن شما و افراد دیگر را در نی نی وبلاگ دارند و با گذاشتن عکس های دیگران،تظاهر به مهربانی میکنند. تا کنون خیییییییییلی از وبلاگ ها تقلبی شده مثل:کوثر و کهرزاد،نیکو مامان آرنیکا،ترنم و تیام،کسی که میگفت 4 قلو بارداره... و به تازگی وب زیبا ترین دختر دنیا به آدرس http://prancissparmis.niniweblog.com/ از شما خواهشمندیم با شناسایی این افراد به نی نی وبلاگ کمک بزرگی کنید. با تشکر ( مدیریت وبلاگ من و نی نی )
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم آره اتفاقا منم وبش رفته بودم و بهش گفته بودن قشنگ معلومه تقلبی هستی حالا هم حذفیده
الهه
4 اردیبهشت 95 17:41
سلام اجی خوبی خسته نباشی خوبی سلامتی اجی دخملت چطوره
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عقشششششششششششششششششم فدای مهربونیاتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت الحمدلله خوبیییییییییییییییییم انشالله تو هم همیشه سلامت باشی
مامان لیدا
4 اردیبهشت 95 18:05
سلام محبوب بانو و فاطمه سادات نازدار دلم براتون خییلی تنگ شده بود امیدوارم هرجا که هستین خوش باشید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونمممممممممممممممم فدای تو گلممممممممممممممممممممم به قول یکی از استادامون دل به دل لوله کشیهمن هم خیلی دلم هواتونو کرده بودددددددددددددددد
♥ ᓘـاله میــنا ♥
5 اردیبهشت 95 15:15
اگه یکم بآپی هیچ اتفاقی نمیافته خانوم محترم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو به روی چشممممممممممممممممممم
الهه
6 اردیبهشت 95 0:02
سلام اجی خوبی نظر من چیشد اجی برات نیومد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام آجی جونم تاییدش کردم
Maryam
6 اردیبهشت 95 2:59
مواغقید شما رو توی لینک وبم بذارم؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو اومدم پیشتون
تنها امیدم خدا
6 اردیبهشت 95 18:28
هم عکسش قشنگه هم نوشته ای ک گذاشتی محبوب بانوی عزیز. اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی لطف داری عزیز دلممممممممممممم نوشتش رو از روی یه عکس نوشتم(از ذهن خودم نیست)