♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

5 ماهه شدن عسلک

1395/2/14 13:12
3,035 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی شما دوستای عزیز و خوشکل و نازم

چطور مطوریا هستین شماهاسوالسوال

باید به خدمتتونخندونکبعرضم که الان یک عدد محبوب بانوی پازخمی با شما صحبت مینماید

دیگه چیکار کنم در راه رسیدن به شما باید خون هم بدم منخندونکراستش داشتم میومدم سمت لپ تاب که پام گرفت به تیزی گل میز و زخمید (کلمه رو داشتید) و الان بشدت سوزش داره ولی از عشق شما نشستم و جیک نمیزنم

یه همچین آدم سرسختی هستم منـــــاخندونک

                       

                 برم به دخملی برسم بعدش میام به خدمتتون

                     

بنده برگشتم در حالی که یک عدد دخملی خوشکل را در آغوش دارم و ایشون هم همش کله ی کچلشون رو برای دید زدن محیط تکون میدن و موهای نداشتش به بازوی بنده اصابت مینماید

دیگه مادر شدن همین چیزا رو هم داره...فقط خداکنه آروم توی بغلم بشینه و کاری نکنه که نوشته هام بپرندلشکسته

راستش میخواستم پست قبلی رو ادامه بدم ولی گفتم یه پست جدید بذارم صفاش بیشتره داداشمحبت

(الان یه عطسه کردم فاطمه زهرا سادات که در حال آواز خوندن و چنگول کشیدن به کاور مبل بود 3 متر پرید بالا و با حالتسوالبهم زل زدقه قههقه قهه)

اول از همه باید بگم بی نهایت خوشحالم که دخملی 4 ماه و 29 روزه شده و ما به لطف خدا تا اینجای کار تونستیم به خوبی از پسش بربیاییمتشویقامیدوارم همیشه موفق باشیم

                                

دیروز رفتیم پاساژگردیخندونکخوش گذشت و روز نسبتا خوبی بود،فاطمه زهرا رو بردیم توی مغازه ی اسباب بازی فروشی و به انتخاب خودمون 3 تا عروسک گرفتیم جلوش تا انتخاب کنه

یعنی اولی که وارد مغازه شدیم دخملی خیلی خیلی خوشش اومد و همش میگفت (هـــــــــــووووو هــــــــــــــــووو)فاطمه زهرا هر وقت از یه چیزی خوشش بیاد این کلمه رو در حالی میگه که چشماش گرد شده و دستاش به طرف شئ مورد نظرش در حرکتن...یعنی اینقدر باحال میشه که نگوووقه قهه

ما هم عروسک ها رو گرفتیم جلوش از یکیش که اصلا خوشش نیومد چون سمتش نمیرفت و حتی فروشنده هم متوجه شد و گفت این یکی که منتفی شدزیباو موند یه عروسک بامزه و یه خرس پو که خیلی ناز بود

دخملی به سمت هر دوتاشون خیز بر میداشت ولی در آخر خرسه رو انتخاب کرد و کلی هم توی کالسکه اش باهاش بازی کرد و ذوقید(خرس پو رو 48 هزار تومن خریدیم...یه کم گرون بود آخه این پاساژه توی یکی از بهترین جاهای شهرمونه و به طور طبیعی قیمتاش بین 20 تا 40 درصد از جاهای دیگه شهر بیشتره...ولی واقعا ارزشش رو داشت)آقاسید با ذوق میگفت :اصلا باورم نمیشد قزگلی به این زودی قدرت انتخاب پیدا کنه و از اسباب بازی فروشی ها خوشش بیاد و ذوق کنه...راست میگفت آخه فاطمه زهرا داخل مغازه های دیگه چندان واکنشی نشون نمیدادمتفکر

                                   

              شیرین عسل ما توی پاساژ با اولین اسباب بازی انتخابی توسط خودش

                  

                به نظر من که خیلی خوش سلیقه اس به نظر شما چی؟؟

راستی گل سرش هم دیروز براش خریدیم،اصلا فک نمیکردم اینقدر بهش بیاد،خیلی نازترش کرد

                           

بله دوستای عزیزم همون طور که گفتم این پست واقعا ادامه داره...

امروز 95/2/18  و دخملی 5 ماهــــــــو 3 روزه شـــده

                          

                          خــــــــــــــــــیلی عاشقتمممممممممممم

           

                              الهی من به فدای توووووووووووووووووو

                                                              

از کارهای جدید شیرین عسل ما اینه که موتور و ماشین میشه(لباشو به هم میچسبونه و صدا در میاره )بعدش هم کلی آب از لبش آویزون میشه که چاره ندارم بخورمششششششش

فاطمه زهرا سادات این روزها دیگه غذا خور شده یعنی صبحونه فرنی میخوره نهار و شام هم براش درست میکنم،مثلا اگه خودمون آبگوشت داشته باشیم یه کم خرده برنج کامفیروزی با هویج و گوجه براش رنده میکنم تو یه کیسه ی نخی کوچولوی نازک که براش درست کردم و سرش رو میبندم و میندازم داخل آبگوشت خودمون تا بپزه مقوی بشه و بعدش هم براش روغن حیوونی میریزم روش و دخملی میخوره

ولی متاسفانه فرنی دوست نداره من هم با یه تصمیم عملیاتی از سوی مامانم صبحونه براش سوپ درست میکنم(ماکارونی و هویج و گوجه و گوشت چرخی و یه کوچولو رو غن حیوونی)که خدا رو شکر دوست داره

ولی خانوم خانوما خیلی خیلی با کلاس تشریف دارن    ......میدونید چـــــــــــــــــــرا؟؟؟؟

چون برا شام دیگه از غذای نهارش نمیخورهمتفکرمن موندم از کجا یادش میمونه که این غذا رو برا نهار خورده

برا همین هم برا شامش باید یه چیز جدید درست کنم تا بخوره مثلا سیب زمینی آب پززیبا

                             

                                فاطمه زهرا سادات خانوم در حال غذا خوردن

             

                            قربون خنده های نازت برمممممممممم مننننننننن

                                  

چن مدت پیش رفته بودیم حرم و فاطمه زهرا توی بغلم بود و من داشتم سوره یاسین رو میخوندم

یعنی این عسل خانوم از هیچ آزار و اذیتی در قبال من دریغ نکردن...فقط کم مونده بود با چادرم حلق آویزم کنهخندونک

                

اینا هم مراحل دعا خوندن من بود...خدا قبول کنه

                                 

اینجا هم حرم نزدیک خونمون بودیمممممممممممم...بسیار بسیار چسبید،چون اولین باری بود که من و دخملی تنهایی رفتیم  قسمت خانوم ها

                

                                  

دخملی بی نهایت جوگیر تشریف دارن

یعنی نمی تونید تصور کنید...هر کاری ما انجام بدیم میخواد تقلید کنه

دیشب داشتیم باهاش بازی میکردیم و صدای" نی " در میاوردیم با لبامون یه وقت نیگاه کردیم دیدیم دخملی هم داره تقلید صدا میکنه باورمون نمیشد

بعدش دوباره امتحان کردیم دیدیم بلههههههههههههه چه دخمل جوگیری داریم مااااااااااااا

البته اون نمیتونست مثل ما صدا دربیاره به خاطره همین تا ما ساکت میشدیم یه صدایی بین جیغ و آآآآآآآآآآآ از خودش در میاورد

بعدش آقاسید گفت:بذار موتور بشیم ببینیم فاطمه زهرا باز هم تقلید میکنهسوالسوال

و مــــــــــــــــــــــــا موتور شدیم ....و وقتی ساکت شدیم...دخملی بلافاصله موتور شد و دیگه صداهای قبلی رو در نیاورد ،یعنی ما منفجریدیم از خندهههههههخندهخنده

                                  

در ضمن بسیار بسیار شیکمووووووووووو تشریف دارن

                

                             جدال دخملی در بستنی فروشی

                  اصلا بچه بــــــــــــــــــاس شیکمووووووووووو باشه

                                        عکســــــــــــــــهای  جامونده از 4ماهگی

                               فرشته کوچولوی منننننننننننننننن

                

                             اینو بی نهایت دوست دارممممممممممممم

                             

                

                               

               

                           

                  

                    

راستش این روزها من و آقاسید خیلی استرس داریم و نگرانیم بابت خونه

میخوایم از اینجا بلند بشیم و  دلمون میخواد بریم نزدیک حوزه ی مـــــن

یعنی باید بریـــــــــــــــم...

آخه حوزه ی من نزدیک خونه مامانم هست و اینجوری خیلی راحت تریم و میتونیم صبح به صبح فاطمه زهرا رو راحت بذاریم خونه مامانمو و من به کلاسام برسم و ظهر هم خودم میتونم برم دنبالش و بیاییم خونه

ولی اگه اینجا باشیم مسیرمون خیلی دور میشه و تنهایی نمیتونم بیام خونه

کلاسام از شهریور شروع میشه ...خدایـــــــــــــــا حواست بهمون هستسوالسوال

راستش حوزمون هم مهد داره (یعنی تو حیاط حوزمون دو تا اتاق بزگ هست با یکی دوتا مربی برا بچه ها،یه اتاق برا خواب یه اتاق هم برا بازی)ولی من دوست ندارم فاطمه زهرا رو اونجا بذارم،آخه اصلا خوب نیست

یعنی با مدلی که من میخوام بچم رو تربیت کنم سازگار نیست

آخه کلی بچه با یکی دوتا مربی...قبلا که میرفتم مهدحوزه و مینشستم به تماشای بچه ها بعضی هاشون خیلی بهونه ماماناشون رو میگرفتن گریهخوب بابا مربی بدبخت چیکار میتونه بکنه

خیلی هاشون کلی بعد از رفتن ماماناشون گریه میکردنگریهمربی مهد میگفت:چند هفته ای طول میکشه تا بچه ها نسبتا عادت کنن

ولی ...ولی من که نمیتونم برم پشت در مهد قایم بشم و منتظر بشم تا گریه ی بچم تموم بشه و بعدش برم کلاس...خودم هم پا به پاش گریه میکنمگریهخطاگریهخطا

تازه مامانم هم همش منتظره که شهریور بشه و من دخملی رو صبح تا ظهر ببرم اونجا و براش غذای خومشزه بپزه و با خودش ببرتش حرم و کلاس قرآن و ....

وای خدا خودت کمک کن...یه پولی جور بشه تا بتونیم بریم جایی که میخوایم

اگه اینجا بمونیم هم کرایه اش خیلی زیاد ه هم کلی اذیت میشیم برا حوزه رفتن من

تازه هر روز هم باید بعد از تموم شدن حوزه برم خونه مامانم بمونم تا کار آقاسید تموم بشه و بیاد دنبالمون که میشه طرفای عصر...و به هیچ کاریم نمیرسم

ولی اگه خونمون نزدیک حوزه باشه ...خیلی خوب میشه چون خونه مامانم هم همون محله هست و راحت میتونم برم دنبال دخملی و بیارمش خونه و به کارام برسم

وااااااااااااااااای خـــــــــــــــدا جونم...التماست میکنم کمکمون کــــــــــــــن...خداجونم هرچی خیــره

بچه ها برامون دعـــــــــــــــا کنید...دعا کنید همه چی درست بشه...

دعـــــــــــــــــا کنید بتونم از پس درسای سخت حوزه بربیام...

خیلی دوستتون دارم...برامون دعاااا کنید

                   

راستی خیلی از دوستان اسم نرم افزاری رو که عکس های گل دخمل رو باهاش ویرایش میکنم پرسیده بودن

قابل توجه دوستای گلم   ((  FotoRus ))  این اسم نرم افزاره هست

البته خیلی از افکتها و شکلک هاشو باید خودتون دانلود کنید ...ولی واقعا عالیه و احتمالا توی نت جستجو کنید پیداش میکنیدزیبا

نظرات (64)

نفس
14 اردیبهشت 95 13:54
وای مامان نینی! مواظب باش شست پات نره توی چشمت قربونت برم زودی بیا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره بخدا نزدیک بودا که همینطور بشه چشم حتما گلم
الهه
14 اردیبهشت 95 14:09
سلام اجی خوبی بهتری اجی بیشتر مواظب خودت باش ان شاءالله که زود خوب میشی اجی راستی اجی نی نی نمیاری
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام آجی عزیزم چشم عزیزم خیلی لطف داری مهربون ای آجی ور پریده
ماجراهای خونه یک بانو پاییزی
14 اردیبهشت 95 14:34
اشقی دیگه حواس نداری...منکه برات فکر و حواس نذاشتم حالا خودتو شهید نکن ای نامرتتتت بچه رو زهره ترک کردی بیا ی پس گردنی جانانه حواله ت کنم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو واقعا پس خودت هم قبول داری بلایی آره والا خیلی ترسید بچم
مامان و بابایی دخمل بلا
14 اردیبهشت 95 16:40
پنج ماهگیت مبارک عسل خانوم , ماشاالله چه جیگری شدی عزیز دلم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون خواهر عزیزم خیلی لطف داری مهربون
♥ ᓘـاله میــنا ♥
14 اردیبهشت 95 22:22
سهلاملکم به محجوب بانوی خودممن خودمو تواین پست واسه دخملت قربانیدمیعنیا من روزی هزااار بار واسه دختری میدقمالان دارم میفکرم که کلمه های جدید بکشفمولی هر چی به مغزم فشاریدمهیچی یادم نیومد. حالا کلی بکیف(کیف کن )با چیزایی که نوشتیدم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو کلا بریدممممممممممم
♥ ᓘـاله میــنا ♥
14 اردیبهشت 95 22:29
راستی الان نوشته هاتو نگاهیدمدیدم نوشتیدی پات زخمیدهکلی سوزیدم کاش من میمردیدم ولی پات نمیزخمیدآخه چرا جلو پاتو ننگاهیدی؟سربه هوا!!
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ای که حرفیدنت تو حلقمممممم دیگه از عشق شماهاستتتت دیگه
♥ ᓘـاله میــنا ♥
14 اردیبهشت 95 22:37
راستی عکس پست ثابتتو عوضیدی؟عاشقش شدمدست مامانی و دخملی خدا بنصیبد (نصیب ماهم بکند )حرمو
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خوشکله انشالله خدا یه دخمل بنصیبتت
✿ ماMے jوטּ✿
14 اردیبهشت 95 23:22
ای جیگــــــــــــــــــرررررررر چقدر ناز شده ماشــــــــــالا قربون چشاش بشم من چقد بزرگ شده اسفند براش دود کنید حتـــــــــــــــــمن سلیقه اش هم عالـــــی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم دلم واست تنگیده بود خواهر خیلی ممنون عزیزم لطف داری مهربون همیشگی چشم عزیزم حتما
✿ ماMے jوטּ✿
14 اردیبهشت 95 23:23
راســــــــتی یادم رفت بگم گل سرشـــــم خیلی بهش میــــــــاد جیگر ترش کرده
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای تو عزیزم
تنها امیدم خدا
14 اردیبهشت 95 23:32
عزیزززززززززم،دلم میخواد نی نی تون الان دم دستم بود محکم بوسش میکردم (ماشاالله)ان شاالله ک زنده و سلامت باشه در کنار خانوادش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو الان برات می پستمشپستش میکنمممممم
الهه
14 اردیبهشت 95 23:54
سلام اجی خوبی جانم اجی تا نی نی نیاری ول کنت نیستم خخخخخخخخخ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونمممم دیگه واجب شد که بیام ببافمتتتت
مامان نازنین جون
15 اردیبهشت 95 0:52
پنج ماهگی عسل خانوم مبارک. ایشاالله ۵۰سالگیش,نه بهتربگم ۱۵۰ سالگیش. با این تل خوشجلش خیلی ماشاالله ناز شده ها. واسش اسپند دود کنی محجوب بانو جان.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای مهربونیاات عزیزم انشالله چشم عزیزم حتماخیلی لطف داری مهربون
مامان مریم
15 اردیبهشت 95 16:01
عزیزم مممممممممممممم هزار ماشاءلله به فاطمه زهرا جون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم لطف داری مهربون همیشگی
مامان هانیه
15 اردیبهشت 95 16:47
5 ماهگیت مبارک عسلی خاله
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون خاله جونش
♥من♥
15 اردیبهشت 95 23:52
سلام...ای خدا بدادم برس از دست این دیونه ها ترکیدم ازخندهمن بدبخت دارم بادرس خوندنم اتم میکشفم اینام دارن حرف میکشفن ای خداااااااااااااااا....اهان خوب بگم خخخخ خوب بعرضیدیا خداییش خیلی خندیدم خداروشکر جونتو در راه نوشتن با گرفتیدن برق از لب تاپ از دست ندادینجون من خودتونو فدانکنید در این راه خدارو خوش نمیادها ازمن گفتن بوداوخ اوخ فدای گل دخترمون بشم چقدر نازیددددددددددده وای عروسکشم که عین خودشو چقدر به هم میان مبارکش باشه عزیزم...درضمن بگمااااااااا منم خالشمااااااااگل سرشم مبارکش باشه نگهش دار منم سرم کنم خاله جونی خخخخ فاطمه سادات:چشم خاله جونبیا عروسکمم میدم باهم بازی کنیم به مامانمم نمیدمخاله جون مامانم آبرومو میبره همش میگه کچل کچل اخه منکه این همه مو دارم اونارو نمیبینهبعدشم اون دفعه هم موهامو خرگوشی نبستتتتت بیا باهم خودشو کچل کنیم خخخخخ من:حتما میام عزیزم منتظرم باش...دستم به مامانت نرسه هی ابروی عشقمو میبره یه هلی کوپتری بیام برات بعد ببافمت عایا؟؟؟؟؟؟؟ ان شاالله همیشه شادوخندون باشید عزیزم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو یعنی عاطفه بگم خدا چیکارا نکنه از اول تا آخر کامنتت من اینجوری بودم یعنی چاره ای نداشتم زمین رو بگازمممممم بابا تو که دست من و مینا رو از پشت بستیدی جونم فدای مهربونیاات عزیز دلمممممم تو بهترین خاله ی دنیاییی
♥من♥
15 اردیبهشت 95 23:59
اصلا باهاتون قهلیم(من وفاطمه سادات)همش به فکل حلف زدن هستین باخاله مینا پس من وخاله عاطفه چیه اینجاااااا؟؟؟؟؟؟ای نامردا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ای من به فدای خاله عاطف بشممممم تو که اصلا تکه
♥ ᓘـاله میــنا ♥
16 اردیبهشت 95 0:55
سلام .سلامیدماخخخخخخ چقدر بنده هنریدمیعنیااااا خودم از حرفای خودم قاطیدمای به فدای فاطمه زهرا که تو این عکسی که تو ازش عکسیدیجیگر شده کفتر شده مخمل شدهمامانش حسابی بماچش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو من الان کلا هنگیدمممممممممممممممم
♡ نسیم جون ♡
16 اردیبهشت 95 9:51
سلاااااااام وای بابا حالا که چیزی نشده...این قدر خودتو لوس میکنی! من توی مدرسه از روی دوچرخه دستم زیر در گیر کرد الان ناخونم سیاهیده(مغز متفکر رو حال کن) تازه نصفش افتاده قراره اون تیکش هم بیفته دوباره دیروز هم افتادم دستم یه تیکش کامل کنده شد اوه اوه حالا من بدترم یا تو؟؟؟؟؟؟ ( تازه شنبه اردو میخوایم بریم استخر ولی من با این دست چلاق چه جوری برم آخه؟؟؟؟؟)
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
یا پیغمبررررر تو میری مدرسه یا میدون جنگ من که کلا غشیدممممم
بانو
16 اردیبهشت 95 10:20
سلام عزیزم ماشالله دختری داره خانم میشه انشالله زخم پات هم زودی خوب بشه خدا دختر گلتون رو واسه شما و آقا سید حفظ کنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خیلی لطف داری خواهر گلم سلامت باشید عزیزم انشالله قسمت خودتون
♥ ᓘـاله میــنا ♥
16 اردیبهشت 95 16:47
یه سلام خواهرانه به مهربون ترین خواهر دنیادخملی خوبه؟؟عسلی خوبه؟؟فدامداشعسیسم با دخملی بیاین وبم یه چیزایی نوشتیدم.بدووووو مواظب باش نیفتیا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام ملیکم الحمدلله خوبیم تو چوطوری اومدمممممممممم وای پامممممخوردیم بر زمیناز عشق تو بود دیگه
♥ ᓘـاله میــنا ♥
17 اردیبهشت 95 12:34
بیا خبر 5 رو گذاشتیدمفقط اگه منفجریدی تقصیر من نیس
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آمدیمممممممکه منفجر شویم
♥من♥
17 اردیبهشت 95 21:31
اره بایدم بخندی وقتی حال وروز من بدبختومیبینی خخخخ....راستی ااااااااپم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو اومدم
♥من♥
17 اردیبهشت 95 21:31
اون یکی پستت واقعاادامه نداشت
لاغري پهلو و شکم
18 اردیبهشت 95 10:40
با تشکر از مطالب خيلي خوبتان وب سايت خيلي خوبي داريد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو با تشکر از پیام های فراگیرتان
مامان فدیا
18 اردیبهشت 95 10:46
به به به این خوشگل خانم با سلیقه و نوش جونت غذاهای خوشمزت
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون مهربونمخیلی لطف داری عزیزم
الهه
18 اردیبهشت 95 13:11
سلام اجی خوبی نگران نباش اجی امیدت به خدا باشه هر چی خدا بخواد همون میشه اجی توکلت به خدا و امیدت به خدا باشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم انشالله آجی جونم انشالله
♡ نسیم جون ♡
18 اردیبهشت 95 13:59
وای الهی فدات بشم جیگر میگم بیا همه یه هلکوپتری برا این لاغری پهلو و شکم بریم والا مدرسه هیچی از میدون جنگ کم نداره
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خدا نکنه گلممممم آره پایه هستی هلی کوپتری بریممممممممم یا پیغمبر من دیگه مدرسه نمیرممممم
الهه
18 اردیبهشت 95 14:00
اجی عکس نی نی اجیمو بهت نشون دادم دیدی دیگه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام آجی جونمممممم وااای شرمنده یادم رفته برات نظر بذارممم آره دیدم ماشالله آجی جونم ماشالله خیلی نازه خیلی زیاد انشالله همیشه سلامت باشه
الهه
18 اردیبهشت 95 18:02
اجی تایید کردم نظرتو ممنونم اجی لطف داری عیبی نداره اجی فدای سرت راستی اجی فاطمه زهرا روزی که به دنیا اومد فرداش شد ۱ روزه درسته اجی اخه میدونی اجی مامانم روز تولد رو هم حساب میکنه منظورم تولد نی نی هست اجی از نظر من نی نی ۶ روزشه ولی از نظر مامانم ۱ هفته اش هست اجی اما اینجوری اصلا دوست ندارم که سن بچه رو یه روزه بکشن بالا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون آجی جونم فک کنم از همون روز تولدشه آجی جونم مگه نه اینکه برای همه روز تولشون جشن میگیرن
💟خـاله میــنا 💟
18 اردیبهشت 95 18:28
جون من محجوب جونم بیا سه تایی واسه ی این لاغری شکم و پهلوبهلیکوپتریم (من و توو نسیم)یعنیا این کلمه به ذهن نوادگان مندلیف هم نمیرسیدبه افتخارم بدست
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آفرین بر تو میگم جلوی جناب فیزیک دان هم اینجوری میحرفی؟؟؟ منظورم رو که ملتفت شدی
💟خـاله میــنا 💟
18 اردیبهشت 95 18:31
من به فدای عسلیموندیوووونتم دخملکعزیزم اصلا نگران نباش ایشالله درست میشهواست هرروزو هرشب میدعایم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو نمیدونم والا خواهر واقعا مستاجری خیلی سخته اونم با این صاحبخونه های زبون نفهم
الهه
18 اردیبهشت 95 18:37
یعنی تو هم سن دخترتو اینجوری حساب میکنی اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره آجی جونم فاطمه زهرا سادات 15 آذر بدنیا اومد و الان هم هر پانزدهم ماه که میشه 1ماهش پر میشه سن شمار نی نی وبلاگ هم همینجوری حساب میکنه
مامان مریم
18 اردیبهشت 95 21:31
سلام خیلی دلنشین میای خانمی و دختر گلت
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای مهربونیاات خواهر گلمممم
آبجي گلبرگ
19 اردیبهشت 95 18:47
ايجونم چه قدر بزرگ شده...آخرين باري كه من اومدم هنوز اين كوچولو ماه نه تو شيمك مامانش بود
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای اوووو عزیزم آره دیگه عمر زود میگذره گلمممم
مامان آرشیدا
20 اردیبهشت 95 1:49
سلام محجوب بانو، لباس زرده دخملیتون قشنگه دخمل منم مثل همونو داره، تو یکی از پستاتون گفته بودین که از قم براتون هدیه آوردن، ماهم ساکن قم هستیم.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم واقعا چه جالب خوش به سعادتتون برای ما هم دعا کنید خانومی
نفس
20 اردیبهشت 95 10:33
ما که رمز ندالیم
الهه
20 اردیبهشت 95 12:15
سلام اجی خوبی پس دخملت الان ۵ ماه و ۶ روزشه یا ۵ ماه و ۵ روزشه اجی راستی اجی دوست داشتی رمز پست جدیدتو به منم بده بی زحمت
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو اومدم پیشت آجی جونم
آبجي گلبرگ
20 اردیبهشت 95 13:05
مرسي ني ني شما هم خيلي♥خوشگله♥ انشاالله هميشه تندرست باشه و در آينده اتفاقات خوشي در انتظارش باشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم لطف داری مهربون انشالله عزیزم انشالله
عاطفه
20 اردیبهشت 95 15:01
سلام محجوب میناگفت داری ای پی هارو چک میکنی یع وقت خسته نشی خخخخ...عزیزم ببخشش دیگه مگه شماسادات نیستید ازشمابعیده...بعدشم اگه بابخشیدن ادم کوچیک میشد خدااونقدربزرگ نبود....حالا بی اعتماد شدی یاپستاتورمزدارکن یاهم دیگه به وب بقیه نروونظرنده مثل خاله من مامان پانیسا... یاهم جنبه داشته باش چون اینجا مجازیست وهرجو ادمی پیدامشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ه خسته نمیشمممم عاطفه جان مثل اینکه تو هم از کار مینا بدت نیومده ..من اومدم توی نی نی وبلاگ تا با دیگران ارتباط برقرار کنم اونم از نوع درستش ولی این دلیل نمیشه که چون از تقلب بیزارم آدم بی جنبه ای هستم 😐اتفاقا من خیلی خیلی هم جنبه ی بالا یی دارم ولی دلیل نمیشه ساکت بشینم و ببینم که با احساسات خودم و بقیه داره بازی میشه اینطور که تو میگی همه باید در وباشون رو ببندن و یه قفل گنده هم بزنن بهش و منزوی بشن و نظر ندنو نظر نگیرن....خب یه کلمه بگووو همه برن بمیرن تا آدامای متقلبی مثه مینا آزاد باشن دیگه خالت که میگی وبش کجاست؟؟؟
یارای مهربانی
20 اردیبهشت 95 15:03
تولد بوی بهشت مبارک.محجوب جونی بوی بهشت متعلق به همه ماست
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای تو عزیز دلم خیلی لطف داری مهربون
یارای مهربانی
20 اردیبهشت 95 15:06
عکس پست ثابت تون خیییلی قشنگ......زیارتتون قبول . رفتین حرم منم دعا کنید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو نظر لطفته دوست خوبم چشم حتما شما هم برای مادعا کنید
الهه
20 اردیبهشت 95 16:29
سلام اجی خوبی ببخشید مزاحمت شدم اجی تو گفتی دخملی ۵ ماه و ۵ روزشه اجی اخه گفته بودی تو هم روز تولدشو حساب میکنی که الان باید الان ۵ ماه و ۶ روزه باشه اجی اما تو درست گفتی اجی دخملی ۵ ماه و ۵ روزشه اجی خوشم نمیاد سن بچه رو یه روز بکشن جلو میدونی اجی ابجیم فکر میکنه من در مورد سن بچه اش چیزی نمیفهمم اجی به خدا میفهمم اجی اما دلیل نداره که سنش الان ۹ روزه باشه فردا بشه ۱۰ روزه اجی خودت حساب کن اجی بچه خواهرم ۱۲ به دنیا اومده اجی من هیچ دلیلی نمیبینم روز تولدم حساب کنن اجی من میگم ساعت ۱۲ شب که ۱۳ اردیبهشت شده اون بچه هم شده ۱ روزه اجی امیدوارم باهام موافق باشی اجی من خودم متولد ۲۶ خرداد ۷۷ هستم اجی از نظر خودم ۱۷ سالمه از نظر مامانم ۱۸ سالمه اجی این درسته که سنو ۱ سال میکشن بالا اجی خودت بگو درسته ؟؟؟؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام آجی جونم آره حرفا تو قبول دارم گل من من هم از وقتی اومدم نی نی وبلاگ هر کی سنم رو اشتباه میگه و میخواد به سال بزرگتر بگه میگم نه جانم من اینقدر سنم هست آره والا اگه بذارم ممکنه یه چن سالی بکشن رو سنمم
♡ نسیم جون ♡
20 اردیبهشت 95 17:17
سلام محجوب جان آی پی سحر مامان پارمیس: [ آی پی : 83.121.214.224 ] آدرس وبلاگ جدیدی که درست کرده هم اینه: http://parmisemanan.niniweblog.com/
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ممنون گلمممم آره پیداش کردم
♡ نسیم جون ♡
20 اردیبهشت 95 17:17
بد برو که خصوصی داری
♡ نسیم جون ♡
20 اردیبهشت 95 17:18
یک سالگی وبلاگت مبااااااااااااااااااااارک
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون گلمم
الهه
20 اردیبهشت 95 19:47
سلام اجی جونم خوبی نظر داده بودم اجی چیشد اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو به رو چشممم
الهه
20 اردیبهشت 95 20:26
چشمت بی بلا اجی راستی تو متولد سال ۷۳ هستی درسته
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره آجی جونم
الهه
20 اردیبهشت 95 20:43
عجب خخخخخخ اجی من متولد سال ۷۲ هست اجی اما فکر میکنه ۲۳ سالشه یعنی خودشو ۲۳ ساله میدونه اجی یه داداش دارم متولد سال ۸۹ هست اجی از نظر من ۵ سالشه از نظر مامانم ۶ سالشه راستی اجی فکر کنم دخملت خوابه تو همه اش انلاینی اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو واقعا...چه جالب نه بابا کنارم افتاده داره آبرو ریزی میکنه و هوار میکشه
الهه
20 اردیبهشت 95 20:52
حتما گشنشه اجی بهش شیر بده اجی اره اجی کلا اینجورین خانواده ام
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره آجی جونم چه باحالن
الهه
20 اردیبهشت 95 23:23
چه عجب اجی نظر اجیتو تایید کردی اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو بله دیگه
مامان آرشیدا
21 اردیبهشت 95 2:30
سلام عزیزم. نه خواهر دخترمو آرایش نکردم اصلا دلم نمیاد خیلی رو دخملی حساسم. همونطور که خودتون حدس زدین نرم افزاره
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهر ولی خیلی طبیعه آره آرایش هنوز خیلی زوده
الی
21 اردیبهشت 95 11:09
سلام محجوب جان خوبید؟؟ کوچولوی ما چطوره؟؟؟ چرا یادم بره همتونو دعا کردم شما و فسقل خاله هم همینطور ان شاءالله که سلامت و خوش باشید اصلا کاربابام درست نیس...اگه فقط یه پست بذارم از کاراش که چقد عذابمون داده متوجه میشید ....
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم لطف داری خواهر مهربونم خیلی ممنون عزیزم وااای عزیزم کاش زودتر شرایط مهیا میشد عروسی میگرفتین انشالله همه چی درست میشه عزیزم غصه نخور
آیدا کوچولو
21 اردیبهشت 95 11:24
سلام فاطمه زهرا جون 5ماهگیت خیلی خیلی مبارک هرروز هزار ماشاالله نازتر میشی امیدوارم همه ی کارا خوب پیش بره وهمون جائی که دوست دارین خونه گیر بیارید صد البته که پیش مادر بزرگ بهترین جای دنیاست مهد کودک اصلانم جای خوبی نیست
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزکم به خوشگلی و خانومی شما که نمیرسه انشالله دعا کن آیدا کوچولو مامان آیدا خوشکله التماس دعاااا آره واقعا مهد خیلی بده
فافا
21 اردیبهشت 95 12:13
یعنی عاشق این سلیقه اتم اینقدر پستهات پر رنگ و لعابه مث من نیسیتی بیای 4 خط تلگرافی بگی وبری دمت گرم لایک خیلی هنرمندانه می نویسی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای تو فافای عزیزم خیلی لطف داری مهربون اتفاقا تو هم خیلی هیجانی مینویسی خواهر ممنونم
MARYAM
21 اردیبهشت 95 12:58
سلام از خوندن مطلب های قشنگت حسابی سر ذوق اومدم قدر این روزای عالی و فوق العاده رو بدون خیلی زود میگذره و بزرگ میشه و حسرتش به دل آدم میمونه !!!! با اجازه لینکت میکنم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی خیلی لطف داری مهربون آره واقعا ممنون
مامان آسیه
21 اردیبهشت 95 14:31
دوست دارم هواررررررررررررررررررررررررتا
الهه
21 اردیبهشت 95 15:28
سلام اجی خوبی خسته نباشی اجی دخملت خوابه یا بیدار اگه بیداره تو گوشش بگو خاله ات میگه اذیتمون نکن و دختر خوب و ارومی باش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو الان تو بغلم لالا کرده
maman
22 اردیبهشت 95 11:27
الهی من قربونش برم عزیز دلم [قلب ماشالله ماشالله بزنم به تخته برم اسپند دود کنم واسه نازگلت آخه هیلی به چشمم اومد امروز]البته من چشمهام شور نیستا محض اطمینان فقط
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون خواهر مهربونم خیلی لطف داری چشم حتما
خاله مهتاب
27 اردیبهشت 95 13:45
ای جونمممم..عروسکه ناز چه بزرگ شدی هزار ماشالله..
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم لطف داری مهربونم
کیمیا
1 خرداد 95 9:30
ماشااله خدا حفظش کنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم انشالله
مریم
18 خرداد 95 16:52
ت-و-ل-د-ت-م-ب-ا-ر-ک. عشق یعنی عشق لاتی فکر نکن ماهم لاتیم فقط یکم خاطر خاطیم تولدت مبارک ارزو می کنم برات تا مسیر زندگی ات روی ریل خوشبختی حرکت کندو همیشه موفق بشی دوستار تو مریم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی ممنون عزیزم خیلی لطف داری مهربون شعرت هم خیلی باحال بود
مریم
18 خرداد 95 16:53
راستی یادت نره به من هم سربزنی منم هفته ی دیگه تولدم است 24 خرداد منتظرتم بای بای مریم1----2----3----خدافظ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چشم عزیزم حتماااااا
عاطفـه
19 خرداد 95 13:23
وای عزیز دلمـ (: چ خوشگله ماشالله (:
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای تووووووووو
عاطفـه
23 خرداد 95 19:07
به منم سر بزنین ! پستام نظرتونو کم دارن
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چشمممم عزیزم