♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا9 سالگیت مبارک
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

یک ماهگی ناز دخترم

1394/10/15 23:31
1,034 بازدید
اشتراک گذاری

یک ماه گذشت به همین سرعت یک ماه گذشت

شاید این یک ماه برای خیلی هازودگذشته باشه و تموم شده باشه

ولی برای من خیلی خیلی سخت گذشت خیلی دیر گذشت ...

ولی هر چی بود گذشت

چقدر انتظار کشیدم تا سن شمار وبلاگم 1ماهگی دخترم رو نشون بده

هر چی که بود و گذشت خدا رو از ته دلم شکر میکنم و بهش میگم خدا جووونم عاشقتم

عاشق زندگیم و فرشته هایی که بهم لطف کردی و دادی هستم

خدا جووونم اگه بعضی وقتها حرفی میزنم و کاری میکنم به حساب ناشکری نذار

بذار به حساب بچگی

بذار به حسابی بندگی

بذار به حسابه خستگی

بذار به حسابه مادری

خدا جووونم حلالم کن ،میدونم بنده ی خوبی برات نبودم

ولی خودت حواست بهم باشه

خودت حواست به عزیزام باشه

خودت حواست به زندگیم باشه

خدا جووونم بی صبرانه منتظر بزرگتر شدن دخترم هستم 

بی صبرانه منتظر روزی هستم که توی ماشین توی بغلم بشینه

خدا جوونم بی صبرانه منتظر مسافرت رفتن بادخترم و شوهرم هستم

خدا جووونم بی صبرانه منتظر خیلی چیزا هستم

خدا جووونم میدونی که جز خودت کسی رو ندارم،میدونی که هرجا برم و نرم آخرش کلون دره خونه خودت رو میزنم

خدا جووونم دوستت دارم خیلی زیاد

دوستم داشته باش خیلی زیاد

هوامو داشته باش خیلی زیاد

حواست بهم باشه خیلی زیاد

حواست عزیزام باشه خیلی خیلی زیاد

              

پسندها (16)

نظرات (14)

✿ ماMے jوטּ✿
16 دی 94 2:37
1ماهگیت گل دخملی مبااااااررررررک محجوب بانوی عزیــــز خداوندحافظ ونگهدار شماوعزیزاتون باشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنونم خانومی خیلی لطف داری عزیزم الهی آمین به همچنین
مامان ساناز
16 دی 94 13:08
یک ماهگیت مبارک عزیززززززززززززززززززززم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنونم عزیز دلم
مامان فرهام و فرناز
16 دی 94 16:43
عزیییییزم یه ماهگیت مبارررررکعزیزمیییییی محجوب جووونم فدات بشم من خواهری ما همه تو جربان سختی هایی که تو این یک ماه کشیدی بودیم عزیز دلم .ولی همه ی اینا شیرینه همشون خاطره میشن انقدر آدم حسرت این رورا رو میخورهتا میتونی با دخملی خوش باش .اصلا هم به گذشته ها فکر نکن.عزیزای دلم دووووووستون دارم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون خواهر عزیزم الحمدلله رب العالمین که تموم شد و خدای مهربون تنهامون نذاست چشم عزیز دلم خیلی ممنون مهربونم ماهم دوستت داریم عزیزمهزار تا بووووس
مامان هانیه
16 دی 94 16:51
یک ماهگیت مبااااااارک فرشته کوچولوی نازم ایشالا 1000ساله بشی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنونم مهربونم انشاالله
♧♡♧خواهری♧♡♧
16 دی 94 17:29
جاااانم یک ماهگیش مبارک
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون مهربونم
مامان حلما
16 دی 94 22:18
مبارک باشه خاله جون اولین ماه گردت100ساله بشی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنونم عزیز دلم خیلی لطف داری مهربون
مامانی گیتا جون
17 دی 94 8:08
خدایا دوستانم در پناه تو
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو انشالله
♥عاطفه♥
17 دی 94 10:35
سلام خداحتماهواتونوداره عزیزم....راستی میشه بگین چطوری فونت روعوض کردین بیاین تووبم توضیح بدین ممنون میشم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم آره انشالله چشم عزیزم الان اومدم پیشت
آیداکوچولو
18 دی 94 0:14
1ماهگیت مبارک باشه خوشحالم که همه چیز رو به راه شده حالا از بودن کنار مامانی حسابی لذت ببر
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون مهربون آره دیگه کلی داریم کیف میکنیم،خدا رو شکر
اورانوس
18 دی 94 2:22
مبارکه ....
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو مرسییییییییییییییی
✿ نیکـو ماماטּ ِآرنیـکا ✿
18 دی 94 11:33
1ماهگی خانوم کوچولو مبــارک باشه قربونت برم ایشالا تولد ۱سالگیش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون مهربون همیشگی انشالله انشالله
مامان سونیا
18 دی 94 16:41
1 ماهگیت مبارک باشه عزیز خاله
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی ممنونم عزیزم
مامانیه جوجو
18 دی 94 19:29
سلام خانمی مرسی از اینکه به ما سر زدین اماهگی دخمل طلا مبااااارک خدا حفظش کنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خیلی ممنون عزیزم خیلی لطف داری مهربون انشالله
کوثر
18 دی 94 21:06