♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا9 سالگیت مبارک
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

وباززز هم تقلب

1394/10/21 0:11
1,602 بازدید
اشتراک گذاری

                            سلام سلام سلام

سلام به دوستای عزیزم

احتمالا بعضی هاتون در جریان تقلبی بودن وبلاگ (آرنیکا  )هستید

راستش این خیلی خیلی بده که این وبلاگ تقلبی بوده ،من که وقتی فهمیدم واقعا ناراحت شدم

ولی چون این چندین بار بود که این اتفاق برام افتاده بود زود تونستم با این قضیه کنار بیام

حقیقتا اولین باری که بعد از دوستی با یه وب فهمیدم تقلبی بوده خیلی خیلی بهم ریختم و تا مدتها ناراحت بودم،جوری که کاره آقاسید شده بود دلداری دادن به من ♡♡♡♡و خیلی طول کشید تا از یادم بره

ولی دفعه های بعد به مراتب بهتر شدم زودتر فراموش کردم

امروز داشتم با خودم فکر میکردم شاید این کسی که وب آرنیکا رو ساخته

یا کسانی که وب های تقلبی رو میسازن

خیلی هم آدم های بدی نباشن 

شاید اونقدر تو زندگی مشکلات دارن که با این کارها خودشون رو آروم میکنم

شاید با این کارها مشکلاتشون یادشون میره

شاید شاید و هزاران شایده دیگه

من نمیخوام کار این افراد رو تایید کنم  یا ازشون دفاع کنم

ولی میخوام بگم نیکوجوونم ،مامان آرنیکا(که اسم واقعیت رو هم نمیدونم )

کارت درست نبوده عزیزم

تو میتونستی با یه وب واقعی از زندگی واقعی خودت با ما باشی

میتونستی خوده خودت باشی،مگه خودواقعیت چش بود؟؟

شاید بگی خوده واقعی من خوب نیست یا دوستش ندارم   یاکامل نیستو فلان و  بهمان و ....

ولی تو ای  دنیا هیچ کس خوبه خوب نیست خواهرم

هیچ کس کامل نیست

و همه دوست دارن یه جور دیگه باشن 

کاش خودت بودی و دوستمون بودی

کاش خودت بودی و باهامون بودی

از خدا میخوام که  حاجت روا بشی عزیزم

و اما خدمت دوستانی که از نی نی وبلاگ رفتن یا قصده رفتن دارن

میخوام بگم که:

نکنین تو رو خدا نکنین

از اینجا نرین

عاطفه (خواهر متین) چرا حذف کردی و رفتی؟؟

مامان یکتا، خواهر عزیزم چرا رفتی؟؟

و تو

(مارال عزیزم  )مامان فرهام توت فرنگی

چرا دیگه نمی نویسی؟؟نمیگی ما دلمون برات تنگ میشه؟؟

نمیگی ما از دوریت چیکار کنیم؟؟

با خودت نمیگی محجوبم به راهنمایی ها و نظرهای قشنگم احتیاج داره؟ ؟

نرو خواهر نرو

و از همتون میخوام که از اینجا نرید

و بمونید و وب های خوشکل و واقعیتون رو، روز به روز خوشکل تر کنید

دوستتون دارم

التماس دعا

 

 

پسندها (15)

نظرات (36)

ღژیناღ
21 دی 94 14:38
سلام محبوب بانوی عزیز عجب ها وب های تقلبی! راستی حال دختر خانومی چطوره ؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم آره باز هم تقلب الحمدالله بهتره ولی هنوز سرفه میکنهدعا کن زودتری خوبه خوب بشه
مامان سونیا
21 دی 94 15:13
واقعا متاسفم برای همچین ادمایی منم چند بار به وبشون رفتم وکامنت گذاشتم ولی ادم نمیدونه که ........متاسفم متاسفم متاسفم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو واقعا خیلی خیلی ناراحت کننده هست
دختــر بابا
21 دی 94 19:44
فقط اینجاش خنده داره که نیکو شعار میداد از وب های متقلب بدش میاد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خنده دار و گریه دار
دختــر بابا
21 دی 94 20:32
اتفاقا منم دیروز قصد کردم وبمو پاک کنم ولی الان با خودم میگم چرا پاک کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اصلا دلیلی نداره ادم خاطراتش رو بخاطر افراد بیماری مثل نیکو پریا و پارمیس از بین ببره فقط باید خوند و رد شد و خندید به منم سر بزن عزیزم و اگه دوست داشتی لینکم کن ، لینکی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی خوشحالم که می مونی عزیزمق با افتخار لینک شدی فدات شم
mahla
21 دی 94 22:34
ممنونم عزیزم لینکی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ممنون
مامان حلما
22 دی 94 1:23
محبوب بانوی عزیز سلام خواهر خوبی دختر ناز عزیزت خوبه بهتر شده فداش شم عزیزم من دارم برا مدتی میرم ولی حتما به شما سر میزنم جویای حال عزیز دلم فاطمه زهرا جونم میشم تا یه مدتی نمینویسم گلم امیدوارم دنیات پر عشق مادر دختری باشه لبریز بشی از احساس هر روز هر لحظه عاشق عاشق تر بشی با دختر همسرت خوش باشین کنار هم عاشقی کنید خدا چشم چراغ خونتون رو که نمیدونی چه سوپرایزهای برات داره هر روز با بزرگتر شدنش بهت ببخشه داشتن اولاد بهترین نابترین هدیه خداست خدا این لطف رو شامل حال همه بکنه برا ماهام حفظشون کنه از طرف من ببوس روی ماه دختر عزیزت رو در پناه حق باشین
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهرم سلام گلم حرفات خیلی خیلی آرامم کرد عزیزم خیلی زیادبجز اون قسمتی که گفتی یه مدتی نمی نویسیخیلی ناراحت شدم ولی راستش بهت حق میدم،درکت میکنم که یه مدت بخوای دور باشی از جایی که فعلا فقط ازش حس ناامنی داری باشه عزیزم یه مدت نیا برو برو و بعد از یه مدت کوتاه با یه روحیه ای برگرد که دیگه امثال نیکو نتونن اذیتت کنم عزیزم بیا بیا و از عزیزات بنویس ما که واقعی هستیم باید اینجا باشیم نه تقلبی ها خیلی دوستت دارم ببوس عشق خاله رو
آبجی نگار
22 دی 94 10:58
من اشکم دراومد. وقتی نظرمامان یکتاروندیدم میخواستم به همتون بگم زودقضاوت نکنید اماحالاازنیکوتصوریک دیورودارم درضمن همیشه میخونمت گلم خداپری کوچولوتونوبراتون حفظ کنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنونم عزیزم ما هم همیشه منتظرت هستیمالتماس دعا عزیزم
دختر بابا
22 دی 94 12:29
عزیزم خصوصی رو چک کن
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چشم مهربونم فدای مهربانیت گلم
مامان لیدا
22 دی 94 16:54
سلام محبوب جان منم از این وبلاگهای دروغی زیاد دیدم .. خودتو ناراحت نکن عزیزم این آدمای بیمار ارزش ناراحتی ندارن فاطمه سادات جونی بهتر شده؟ بوووووس به روی ماهش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم آره واقعا اصلا ارزش ناراحت شدن ندارهبخدا ممنون خواهرآره خدا رو شکر خیلی بهتر شده گل دخترم چشم عزیزم حتما تو هم آدرینای عزیزم رو ببوس
عاطفه
23 دی 94 11:07
خصوصییییییی
کوثر
23 دی 94 12:01
سلام ممنون از اطلاع رسانیتون منم پست هایی که توش عکس داداشم هست رو رمز دار میکنم تا آدم هایی مثل نیکو از عکسام سو استفاده نکنن . رمز خواستی بگو -------------------------------------------------------------------- چرا دیگه نمیای وبم ؟؟؟؟؟ بیا منتظرتم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خواهش میکنم عزیزم معلومه که رمز میخوام اومدم گلم اومدم عزیزم
ارمغان بهشت
23 دی 94 12:04
سلام محبوب جان عجیبه! چه کارایی می کنن بعضیا! راستی از کجا متوجه میشین کی تقلبیه!؟ آره منم بعد از چقدر وقت اومدم یه سری بزنم به وبلاگ دوستانم خیلیا حذف کرده بودن! چقد دلم گرفت!
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم آره واقعا کارهاشون به دور از عقله راستش این نیکو خانوم رو مامان یکتا فهمیده بود یعنی عکس دختری که دزدیده بود و میگفت دختر منه متعلق به یه دختر ترکیه ای بوده و مامان یکتا از اینستا گرام فهمیده بوده....
♧♡♧خواهری♧♡♧
23 دی 94 15:29
سلام ملکه من پرنسسم خوبه؟ دردونه من خوبه؟ خودت خوبی ... جانم چقدر دلتنگتم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهر یکی یکدونه ی خودم ما خوبیم خدا رو شکر الهی تو هم عالی باشی عزیزم
♧♡♧خواهری♧♡♧
23 دی 94 15:30
نه بهم نریختم عزیزم ولی بدجور بهمش نیکو تقلبی رو بهم می ریزم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خدا رو شکر که خوبی راستش من از عکس های سیسمونیش که گذاشته بود بهش شک کردم آخه خیلی عکس هاش غیر طبیعی بود ولشون کن خواهریواگذارشون کن به خدا
♧♡♧خواهری♧♡♧
23 دی 94 15:31
خواهری تو مدت آشنایی هر روز عاشق ترت شدم دوست دارم مراقب خودت باش خدانگهدار
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عشق منی تو هزاران هزار بوسه برای تو و بلورکم
✿ ماMے jوטּ✿
23 دی 94 19:21
ســـلام دوست عزیزم ....چقدرناراحت شـــدم باخوندن ایـــن خبــــر وااااای یعنی این بنده های عجیب وغریب خدا درین مکــــان هم دست از دروغ ونیرنگ برنمیـــدارن خی چی کاریه؛ـ( واقعن ادم دلش میگیره که وقتش رو با یک فردی که به دروغ خودشوجایی شخص دیگری زده گذرونده یابرای پستهای دروغیش کامنت گذاشته
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چی بگم خواهر من که خیلی از دوستان رو از دست دادم که از بی اعتمادی عطای اینجا رو به لقاش بخشیدن
✿ ماMے jوטּ✿
23 دی 94 19:27
خیلی دوستت دارم دوست خوبم شماها دوستای یگرنگ وناب نی نی وبلاگیم هستید بمونید سر بزنیدوبلاگهاتون از خاطرات قشنگتون بنویسین بعضی از دوستای وبلاگی خیلی دیربه دیر سر میزنند..دیر به دیر ٲپ میکنن شایدبنده خداها گرفتارن ولی من خیلی زود دلم به تک تکتون تنگ میشه امیدوارم تو زندگیتون موفق باشین
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنونم خواهر گلم خدا رو شکر که حداقل تو می مونی و قصد رفتن نداری دوستت دارم خواهر خوبم ببوس روی ماهه گل دخترم رو
پشیمونم
23 دی 94 20:47
خیلی خجالت داره کامنت گذاشتن اینجا و تو روی آدم های پاکی مثل شما حرف زدن .من واقعا شرمندم شرمنده ی همه من کلاهبردار و دزد نیستم خداشاهده چند روزه حال خیلی بدی دارم گریه امونم نمیده من مشکل داشتم تو وب دلبرک شیرینم توضیخ دادم به خدا قسم راضیم به تمام بد و بیراه هایی که بهم می گید من له درجه ای رسیده بودم که اون بچه رو بچه ی خودم می دونستم حس مادری بهش داشتم همونطور که از ته دل براش می نوشتم اما واقعا اشتباه کردم درسته که هیچ وقت هیچ بچه ای من و مامان صدا نمی زنه اما باز نباید همچین غلطی می کردم ازم شکایت کرده وبلاگ بلور و گفته بایذ از تک تکتون حلالیت بخوام تورو به خدا محجوب بانو بگو که حلالم می کنی من اصلا بدترین عالم اما پای آبروی خانواده ی بیگناهم در میانه که باید چوب خریت و اشتباه بزرگ من و بخورن اگه شما بگید حلالم کردید از شکایت صرف نظر میکنن تورو بخدا به جون دخترت قسمت میدم نذار ناامید برم زیر خاک
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام تو خیلی کارها کردی خیلی زیاد کارهای بد تو نه تنها وب تقلبی ساختی بلکه خیلی از دوستها و خواهر هام رو هم از من گرفتی مارال عزیزم و خواهری مهربونم که خیلی خیلی بهش وابسته شده بودم عاطفه و مامان متین و مامان یکتا رو و کم و بیش مامان حلما ی گلم رو تو همه ی اینها رو از من گرفتی خیلی بیرحمانه،خیلی بیرحمانه تو خیلی بد کردی خیلی ولی میبخشمت یعنی واگذارت میکنم به معبودم
دختــر بابا
24 دی 94 9:42
سلام محبوب جون صبح بخیر امیدوارم روز خوبی داشته باشی عزیزم پرسیده بودی که چجوری لینک درست میشه که وقتی روی یه نوشته که آدرس سایت همیاران پلیس فتا بوده کلیک کنی وارد اون سایت میشه . خب عزیزم همه چیو با عکس واست توضیح میدم : خب اول باید بری اون سایتی که میخوای ازش توی پستت لینک داشته باشی ، و آدرس اون سایت یا وبلاگ رو کپی میکنی مثل این عکس که توضیح دادم : http://s6.picofile.com/file/8233291750/1.png بعدش میری داخل صفحه خودت جایی که میخوای پست ارسال کنی و یه شکل اینجوری ∞ هست بالای صفحه جایی که ابزار هست میزنی روش : http://s7.picofile.com/file/8233292150/2.png بعدش که روش کلیک میکنی یه کادر واست باز میشه که روی کادری که بالاش نوشته ( آدرس url ) آدرسی که کپی کردیو paste میزنی : http://s7.picofile.com/file/8233292168/3.png بعدش هم پذیرش رو میزنی و لینکت درست میشه . موفق باشی عزیزم ببوس عزیزدلمو
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو بی نهایت سپاس گذارم آجی خوشکلم خیلی خیلی زحمت کشیدی عزیزم
فافا
24 دی 94 10:17
سلام محجوب خانوم گل. چه وبلاگ خوشگلی . چه دخملی نازی ماشالله . انشالله زندگیتون همیشه برقرار و دلتون همیشه شادباشه . ماهم منتظریم خدا فرشته ای عطا کنه .... دعای شما حتما کارسازه برای ما . ببوس روی ماه دخملی رو . راستی این آرنیکا چه کرده که همه جا حرفشه؟ برم ته توش رو دربیارم !
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم نمیدونی چقدر از اومدنت خوشحال شدن عزیزم ممنونم خواهرم ممنون انشالله که خدای مهربون هر چه زودتر حاجت رواتون کنه هیچی خواهر وب تقلبی زده از روی عکس های یه دختر ترکیه ای
مامان مـــــارال
24 دی 94 11:59
عزيز اي دلم فداي تو دخترت عزيزدلم.به خدا ادم مياد وبلاگت احساس ارامش ميكنه.عزيزم بايد منو ببخشي كه وبمو حذف كردم ولي ديگه نميخوام تو اين دنياي مجازيه كثيف باشم ديگه ميترسم از اينكه عكس بذارم هركي واسم كامنت ميده باخودم ميگم نكنه تقلبي باشه ديگه نميتونم به هيچ كسي اعتماد كنم.فداتون انشاالله هميشه با دخترت و همسرت خوشبخت زندگي كنيد شادو خرم. باشيد.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو و چقدر بی رحمانه تو و خواهری دلم را شکستید و من به انتظار باز شدن مجدد وبلاگ هاتون می مونم
خواهری
24 دی 94 12:49
عزیزم من رفتم دوست دارم خدا یارت باشه ... ولی اگر خواستی در ارتباط باشی ...خصوصی برات پیغام گذاشتم یا حق
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو دلم شکست خواهرم
مامان فرهام و فرناز
25 دی 94 15:34
تاج سرمی محجوبممن تو رو حتی از خواهرمم بیشتر دوست دارم واقعا متاسفم که باید برم ولی همیشه به یاد تو و دخترت هستم عزیزمراستی عشقم دوست داشتی باهم رابطه داشته باشیم اگه دوست داری بیا تو شبکه ی اجتماعیه فیس پلاک من اونجا عضوم.فاطمه زهرا رو ببوسموفق باشی خواهرم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو منتظر بازگشتن میمونم عزیزم هر روز هر لحظه راستش خواهر من از پیرزن های قدیمی هم بدتر هستم اصلا از این چیزها سر در نمیارم
مامان حلما
25 دی 94 16:24
محبوب جونم چطوری بهتر شدی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره عزیزم الحمدالله همه چیز خوبه
مامان حلما
25 دی 94 16:25
دخترگلت عشق خاله چطوره ببوسش عزیز دلو
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو شکر خدا خواهر سرفه هاش کمتر شده حلما گلی من چطوره؟؟ چقدر دلم برا دیدن عکس های جدیدش لک زده
ساحل بانو
25 دی 94 17:10
سلام عزیزم وب قشنگی داری به وب منم سر بزن
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون مهربون چشم حتما
آیداکوچولو
25 دی 94 19:42
خاله با من دوست میشین
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره عزیزم با کمال افتخار لینکت کردم
ارمغان بهشت
25 دی 94 21:35
سلام خانوم گل ممنونم عزیزم ان شااللهدوتا هم شد استقبال می کنیم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم انشاالله
ارمغان بهشت
25 دی 94 21:38
عجب!خب می دونی گاهی آدما واقعا احتیاج دارن... ممکنه بچه دار نمی شده یا هر چیز دیگه ای ... شاید اینجوری اون حس غریضی شو تسکین می داده یا نمی دونم هر چیز دیگه ای ... نمیدونم واقعا اگر من جای اونا بودم چکار میکردم! اما خب بهر حال منم اگر مدتها با یکی خو می گرفتم و بعد می فهمیدم که دروغ بوده خیلی حالم بد می شد اما دیگه رفتن از اینجا رو فکر نکنم انجام بدم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آخ خواهر نمیدونی با این کاراشون چن تا از دوستای من رو ازم گرفتن بعدش هم مگه یکی و دوتا بودن از خدا بی خبرها کلی بودن
مامان نجمه سادات
26 دی 94 17:21
بانو محجوب وقتش نشده بیای خاطره بدنیا اومدن دخترک رو بنویسی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خواهر خیلی دوست دارم بیام و بنویسم ولی فاطمه زهرا سادات خانوم همه ی وقتم رو گرفته انشالله در آینده ای نچندان دور می نویسم
سورنا
27 دی 94 9:04
سلام عزیزم؟ خوبی؟ گل دختر خوبه؟ ارنیکا فیک بوددددددددددددددددددد؟ ینی چی محبون جوووووووون؟ ینی عکسهای الکی می ذاشت؟ مطالبش بیخود بود؟ منم شوک شدم!
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آخ خواهر نگو اومدم پیشت الان
ارمغان بهشت
27 دی 94 12:30
سلام برای تک تک احساساتتون ارزش قائلم اما کاش وقتی یکی ازمون طلب بخشش میکنه ببخشیم و اگر قابل فراموش کردن هست فراموش کنیم با تمام احترام خواهرانه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم آره خواهر من بخشیدمش برا همین سپردمش دست خدا وگرنه که باید میسپردمش دست قانون
مامان مریم
29 دی 94 0:05
دوستون دارم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ما بیشتر
مارال
29 دی 94 16:56
فداتون عزیزای دلم