♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

*خدایــاشکرت*دخترم2ماهه شد

1394/11/15 0:23
961 بازدید
اشتراک گذاری

             

                                                 سلام

یه سلام پر از مهر و محبت به همه ی مهربون های همیشگی و به خواننده های خاموش کلبه ی دخترونه ام

امیدوارم که حالتون خوبه خوب باشه و دماغتون هم چاقه چاق و مشکلاتون هم چاله چال بشه

(چـــــی گفتم!!!)

خوب جونم براتون بگه که امروز(پنج شنبه)94/11/15 ساعت 11 صبح رفتیم مرکز بهداشت و به عزیز دلم واکسن 2 ماهگیش رو زدیم

الهــــــــــی بمیرم برا نازگلــــــم

نمی دونید چه گریه ی جگر سوزی کردمنو آقا سید که چاره نداشتیم همون جا بزنیم زیر گریه

تا ساعتای 4 هم خیلی خیلی بد آرومی کرد،در آخر هم با لالایی آقاسید خوابش یرد

قربون خوشکل خانومم برم من،هی شیر میخورد و ناله میکرد...عــــــــــزیـــــــــــــزم

دعا کنید بچم تب نکنه و حالش بد نشه(خانوم بهداشت گفت 4 ساعتی 10 تا قطره استامینوفن بهش بده)

الان بچم تب نداره...نمیدونم بهش بدم یا نه؟؟؟؟ممنون میشم اگه تجربه ای دارید بهم بگید،دوستای عزیزم منتظر راهنمایی هاتون هستم

خب دیگه براتون بگم که تو این مدت یکی از دوستای همسری اومد دیدنی خوشکل خانوم و یه ربع سکه چشم روشنی آورد(دستش درد نکنه)سه شنبه ی هفته ی پیش اومدن

پنج شنبه هم ما برا شام دعوت شدیم خونه ی یکی از همکارهای شوهر گلی و به به...یه مرغی خوردیم

انقدر خومـــــــــــشزه بوووووووووود که نگو...مرغ شکم پر(من بلد نیستم!!!شما بلدید؟؟؟بهم یاد می دید؟؟مدل قابلمه ای بود)دیگه اینکه خورش سبزی هم پخته بود ولی تعریفی نداشت(یعنی اگه ما هم دعوت کنیم باید دو مدل غذا بپزیم؟؟؟وااااااااااای نـــــــــه!!!من یه مدلش هم با کلی تشریفات و استرس میپزم....خـــــــــــدا)

اونا هم یه دخمل 8 ماهه داشتن(چشم روشنی براشون یه ربع سکه بردیم)خیلی خوش گذشت

دیگه اینکه جمعه هم 3 تا از دوستام اومدن پیشمون و برا فاططمه زهرا یه ببعی و دو تا بلوز شلوار آوردن که خیلی ناز بود،حالا توی پست چشم روشنی ها عکساشون رو می ذارم براتون

امروز هم قراره(بعد از نماز مغرب) چن تا از دوستای آقا سید با خانواده بیان...

راستـــــــــــــــــــــــــــی

دیشب(چهارشنبه)به مناسبت 2ماهگی دخملم ،عزیِز جوووووووونم،رفتیم و برای گلم هدیه خردیم

                                        خیلی نازن...ببینید...

     

                     

    این لباس سفید خوشکل با قلب های صورتی کوچولو انتخاب مامانی هست

      

                      این لباس سبز خوشکل هم انتخاب بابایی هست

       

                                      بعدا نوشت...

اون شب که گفتم(پنج شنبه) دوستای همسری اومدن پیشمون (2تا خانواده ی 2 نفره بودن و یکیشون یه پسر حدود 1 ساله داشت)و برای فاطمه زهرا سادات 2 دست لباس زمستونه آوردن،دستشون درد نکنه

خلاصه اون شب نشینی خیلی خوش گذشت،موقع رفتنشون داشتم میگفتم حالا چرا انقدر زود دارید تشریف میبریدو از این حرف ها...که یه دفعه اومدم بگم:حالا چرا اینقدر زود دارید رفع زحمت می کنید؟؟<رفع زحمت>رو داشته باشید

یعنیا...یعنی خدا رحم کرد که جلوی زبونم رو گرفتم...بعدش کلی خندیدم که اگه این جمله ی ناگهانی رو میگفتم چی میشد؟؟؟؟؟؟

جمعه همسری مهربونم یه سفر یه روزه براش پیش اومد و صبح تا شب خونه نبود،نمی دونید وقتی برگشت فاطمه زهرا چیکار میکرد!!!

انقدر خودش رو برا باباش لووووووووووس کرد که نگو...لباش رو غنچه میکردو با حالت گلایه گریه میکرد که از صبح تا حالا کجا بوددددی؟؟؟بابایی

خلاصه کلی خندیدیم

راستی (عصر جمعه) 94/11/16هم خاله و دختر خالم اومدن پیش فاطمه زهرا و براش یه پتوی گلبافت خیلی خوشتل آوردن(دستشون درد نکنه)

       و حالــــــــا دیری ری رین....عکس های عسل خانوووووووووووم

         

          

         

             خیلی خیلی عـــاشقتم نازززززززززززززززززز دونه ی مـــن  

   هر روز و هر ساعت و هردقیقه و هر ثانیه،هزاران هزار بارخدای مهربون رو بابت داشتنت شــــکر می کنم

خدا رو بابت داشتن تو و بابایی عزیزت و مامان و بابای مهربونم و داداش های عزیزم شکر میکنم...خـــدا جووووووووونم شکرت...خدا جووونم عاشقتــم

پسندها (17)

نظرات (27)

سیما
15 بهمن 94 12:19
ماهگرد دوم پرنسس کوچولو مبارک باشه///
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی ممنونم عزیز دلم
آیداکوچولو
15 بهمن 94 12:20
2ماهگیت مبارک دختر زیبا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنونم عزیزم
سیما
15 بهمن 94 12:21
محجوب بانو عزیز اگه میشه لطفا نظری که توش رمز و گذاشتم رو تایید نکنید.ممنونم میشم//
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چشم عزیز دلم فقط اگه میشه لطف کن و رمز رو برام خصوصی بفرست تا یادم نررررررررره
✿ ماMے jوטּ✿
15 بهمن 94 17:44
مبـــــــــاااااارکههههههههه جیگـــــــر خاله انشالا همیشه درکنار خانواده ات تنتون سالمو لبتون خندون باشه 🎉🎉🎉🎉🎉 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈 🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی ممنونم خواهر عزیزم خیلی لطف داری مهربون انشالله
♥ ᓘـاله میــنا ♥
15 بهمن 94 18:28
2ماهگیت مبارک فرشته ی زیبا فدات شم من عزیزم واکسن درد داره ولی واست خوبه عشقمکلییییی مااااچ واسه دختر ناز و مامان مهربونش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیز دلم آره واقعا خیلی اذیت شد ناز دخترم ولی خب باید تحمل کرد دیگه ممنون عزیزم
خواهری بلور
15 بهمن 94 18:32
سلام عزیز دلم خوبی خواهری؟ عسلی خوبه؟ عجب کادوهایی به به مبارک باشه 2 ماهگی خانمی مبارک ...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عشق نازم خوبی خواهری عزیزم می خوااااااامت هوارتا الحمدلله خوبیم گلم
اورانوس
15 بهمن 94 19:26
مبارک گل نازتون باشه ...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی لطف داری اورانوس عزیزم
الهه
15 بهمن 94 20:37
سلام اجی خوبی دو ماهگی دخترت مبارک ان شاءالله که دخترت نه تب میکنه نه حالش بد میشه نگران نباش اجی امیدت به خدا باشه اجی خوشحالم که بهت خوش گذشته اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام آجی جوون خوبی عزیزمخیلی ممنون عزیز لطف داری انشالله
الهه
16 بهمن 94 0:34
سلام اجی خوبی ببخشید این موقع شب مزاحمت شدم اجی اخه دیدم حالمو پرسیدی گفتم جوابتو بدم نگران نشی هی بد نیستم شکر خوبم انشاءالله که همیشه شاد و سلامت و خندون باشی عزیزم مواظب دخترت باش اجی ممنون که جستجوی حالم هستی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خواهش میکنم عزیزم شکر خدا که خوبی آجی خیلی خیلی ممنونم خواهر عزیزم انشالله
مامان نگارورامین
16 بهمن 94 15:36
سلام خانومم٬نوش جانت مرغ شکم پرمن خودم باقابلمه که درست میکنم به نظرم طعمش بهترمیشه چون خودم چشمی اندازه میگیرم ازگوگل طرزپختشوبرات میزارم درضمن من ازبرگ سیرهم استفاده میکنم من مادرم کشمش هم میزنه توش اماخودموهمسرمووبچه ها دوست نداریم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم منتظر هستم تا دستور پختش رو برام بذاری عزیزم
مامان نگارورامین
16 بهمن 94 15:39
وای گلم ببخشیدنمیدونم چراهرکارمیکنم کپی پیسام کارنمیکنه اولین فرصت دستورشومیفرستم برات
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
ممنونم خواهر جونم میگم اگه وب داری کاش آدرسش رو می گذاشتی تا بیام پیشت
ايلقار
17 بهمن 94 1:07
سلام عزیز دلم.دو ماهگی دخترت مبارک.تو رو خدا دعا کن منم دخترم بغل بگیرم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خیلی ممنونم گلم انشالله که هر چه زودتر همچین روزی بیاد
مامان حلما
17 بهمن 94 1:53
ماهگرد دوم پرنسس کوچولو مبارک باشه/ عجب کادوهایی به به مبارک باشه گلم من چند روزه درگیرم خواهر جون عزیزم حتما قبل واکسن به بچه قطره بده نه تب میکنه نه دردش زیاد میشه مراقب گلم باش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون خواهر گلم،لطف داری مهربون آره ،می دیدم هر وقت میام ووبت آپ نبودی...فهمیدم درگیری چشم دفعه دیگه اینکار رو میکنمممنونم
me
17 بهمن 94 6:12
تولدتولدتولدش مبااااااااااااااااارکایشالله صدسال به این سالاآپممممممممممممممم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنونم خوشکلملطف داری انشاالله
مامانی گیتا جون
17 بهمن 94 8:35
سلام محبوب جان البته الان که دیگه برای پاسخ به سوال شما دیر شده ولی برای دفعات بد شاید مفید واقع بشه یادمه یه سری پیش دکتر که بودیم یه بنده خدایی امده بود سوال مشابه همین مشکل شما رو پرسید و دکتر گفت قطره رو سر همون ساعت بهش بدین احتمالا به دو دلیل یکی اینکه هم تو کاهش دردشون موثره و هم اینکه ممکنه بچه ناگهانی تب کنه و متوجه نشیم به خصوص تو خواب واسه همون به نظر من تو این جور مواقع همون دو روز رو سر ساعتش بده به قول معروف کار از محکم کاری عیب نمی کنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خیلی خیلی ممنونم عزیز دلم خیلی لطف کردی عزیزم حتما به توصیه های خوبت عمل میکنم گلم
♥ ᓘـاله میــنا ♥
17 بهمن 94 14:38
عزیزمممممممممم بخورمت من با اون چشا و لبای خوشگلمن اگه جای تو بودم محجوب جون روزی هزاربارمیخوردمش این جیگرو
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو وااای دلت میاد بخولیش
.•♥خواهری بلور♥•.
17 بهمن 94 18:44
خوشجل خانم .... می خوام بتورمش راهی نیست راستی شیر خوردنش چه جوریه؟ بهتر شد دردونه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو نه خیر فعلا راهی نیست برا خوردن دخمل خانووووومما خودمون هم تو فکرش هستیم آره عزیزم خدا رو شکر از وقتی مریضیش خوب شده ،غذا خوردنش هم بهتر شده الحمدلله
مامان نجمه سادات
17 بهمن 94 20:26
سلام عزیزم وووووووووووووووووی بخورمش نازی رفع زحمتت تو حلقم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم دخمل خوشکلت چطوره؟؟ آره واقع اگه میشد خوردش که خوب بود رفع زحمت رو حال کردی
مارال
19 بهمن 94 20:37
فدای هردوتاتونعاشقتووونم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو هزارتا بووووووووس
آبجی نگار
19 بهمن 94 21:37
سلام وب مامانم همون وب رامینه دیگه خخخ اونروزمامانم پیشم بوددیدتووب گل دخترم اومدتظرداد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم هااااا خو آدرسشو بذار دیگه
مامان نگارورامین
20 بهمن 94 19:21
سلام خانومم طذزتهیه مرغ شکم پربافر سیراختیاره البته مرغ 1 عدد . مغز گردو 1/2 لیوان . پیاز 2 عدد . سیر 2 حبه . زعفران دم کرده 2 قاشق چایخوری سبزی معطر ( جعفری یا گشنیز ) 2 قاشق غذاخوری . رب گوجه فرنگی 1 قاشق چایخوری رب انار 2 قاشق غذاخوری . زرشک 1 قاشق غذاخوری . کره مقدار لازم . نمک و فلفل مقدار لازم طرز تهیه : داخل ماهیتابه مقداری روغن بریزید ، پیاز و سیر را خرد کنید و در روغن تفت دهید تا نرم شوند سپس سبزی معطر را اضافه کنید و تفت دهید تا سبزی سرخ شود ، در ادامه گردوهای خرد شده ، زرشک ، زعفران دم کرده ، رب گوجه فرنگی و رب انار را اضافه کنید ، کمی تفت دهید و از روی حرارت بردارید. موادی که آماده کرده اید را داخل شکم مرغ بریزید و با دست خوب پخش کنید تا تمام سطح داخلی مرغ به این مواد آغشته شود سپس با نخ کوک یا هر نوع نخ ضخیمی که دارید مرغ را جمع کنید. مرغ گریل شده ابتدا نخ را از پشت گردن مرغ به سمت جلوی سینه ها بیاورید و زیر استخوان سینه نخ را بپیچانید سپس دو طرف نخ را به بخش انتهایی پای مرغ 2 بار بچرخانید و گره بزنید ( در زمان پیچاندن نخ را بکشید تا مرغ جمع شود ). مرغ گریل شده نخ های اضافی را قیچی کنید ، کره را آب کنید سپس با دست تمام سطح مرغ را با کره آب شده ماساژ دهید ( میتوانید برای آبدار ماندن مرغ زیر پوست سینه مرغ را به آرامی بلند کنید و فاصله میان پوست و گوشت را نیز به کره آغشته کنید ). از اماده شدن مرغ روی آن مقداری نمک و فلفل بپاشید ، مرغ را داخل ظرف پیرکس یا سینی فر قرار دهید و 2 لیوان آب داخل ظرف بریزید ( میتوانید به جای آب با سبزیجاتی مانند سیب زمینی ، هویج و … زیر مرغ را پر کنید ). مرغ داخل فر با دمای 180 درجه سانتیگراد به مدت 1 ساعت قرار دهید تا مرغ پخته و روی آن طلایی شود ( ممکن است زمان بیشتری لازم باشد ) سپس نخ های اطراف مرغ را جدا کنید و مرغ را سرو نمایید.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی خیلی ممنونم واقعا لطف کردی مهربون
نفس
20 بهمن 94 20:09
آخی عزیزم.چه عکی نازی...ایشالا همیشه سالم باشه.. پس کلی مهمانداری کردی و مهمانی رفتی نبودی تو این مدت...ایشالا همیشه خوش باشی... اون دوستتون که رفتسن خونشون شمالی بود شکم پر درست کرد آیا؟ مرغ درسته بود..مرغ شکم پر جه جوری بود آخه انواع داره بگو شاید تونستم کمکت کنم؟ کادو هاتونم مبارک ایشالا سلامتی استفاده کنین.. میبوسمت گلم..
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خیلی ممنون عزیزم آره دیگه مهمون داری کردم چه جورمرفع زحمت رو حال کردی تازه قبلش هم آقای خونه کلی بهم استرس داد که اینکار و بکن و اون کار رو نکن ....من هم اولی که میخواستن بیان خندم گرفته بودباورت میشه از استرس بیش از حد همش میخندیدمخلاصه ولی خودم رو کنترل کردم نه شمالی نبودن مرغشون درسته بود و قابلمه ای خیلی لطف داری عزیزم
مامان لیدا
22 بهمن 94 15:28
2ماهگیت مبارک باشه فرشته کوچولو لباسا هم خییییلی نازن مبارکه وااای کلی خندیدم رفع زحمت عزیزم انشالا خونواده گلت همیشه زنده باشن و سلامت
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنونم عزیز دلم خیلی محبت داری مهربونآره دیگه رفع زحمت دیگه انشالله عزیزم انشاالله به همچنین
آیداکوچولو
22 بهمن 94 21:03
2ماهگیت خیلی خیلی مبارک واکسن خیلی درد داره ولی واسه سلامتیمون مفیده ومهم چه لباسا ی خوشملی مبارکت باشه راستی ماشاالله حسابی داری دختر زیبائی میشی ها
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنونم عزیزم آره واقعا خیلی خیلی بده اصلا میدونی چیه واکسن خر است خو بچم کلی زجر کشیدکاش میشد به چیز دیگه اختراع کنن خیلی خیلی ممنونم مهربونملطف داری عزیزم
کوثر
23 بهمن 94 12:41
مامان سما
11 اسفند 94 17:17
وای عزیزم اگ اون کلمه رومیگفتی چی میشد...وقتی خوندم پستتونو خندیدم.اخه خیلی جالب بود.... راستی خدا بچتونو براتون نگه داره....
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره واقعا خواهر میبینی تو رو خدا خیلی خوشحال شدم که تونستم برای لحظه ای خنده به لبهات بیارم عزیزم خیلی لطف داری مهربون
♡ نسیم جون ♡
23 فروردین 95 14:07
میگما نی نی نامه چیه؟؟؟؟؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو نمیدونمممممم