♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

فاطمه زهرای ما 48 روزه شد

1394/11/3 10:13
1,026 بازدید
اشتراک گذاری

                       

دیرزو(جمعه)بالاخره طلسم شکست و ما بعد از کلی تدارک دیدن و خوشتل موشتل کردن،و پیدا کردن پایه ی دوربینمون وتمیز کردن اتاق دخملی و...تونستیم کلی عکس 3 نفره بندازیم که واقعا خیلی خیلی خوشکل شدن

فاطمه زهرا هم خیلی خوب همکاری میکرد...یعنی یا آروم بود یا کریه میکرد یا خواب بود خخخخخخخخخخخخخخ

الحمدلله الرب العالمین سرما خوردگی دخترم خوبه خوب شده(تجویز دکتر رو انجام ندادم با داروهای گیاهی مثل 4تخمه و به دونه سرماخوردگی نازگلم رو کنترل کردم)

                 دخترم این روزها خیلی با قبلنش فرق کرده،احساس میکنیم ما رو میشناسه

                        صداهای آآآآآآآ و نههههه و خیلی خیلی کم آغغغ از خودش در میاره

                           دیگه مثل قبلا نیست که کوتاه بیاد و آروم بگیره،یا با پستونک بشه

                                  گولــش زد،به محض اینکه گرسنــه بشه....واویـــــــــــــــــــلا

                                     خونه رو میذاره روی سرش،یه آبرو بری شده کــه نگــو

                                       خیلی لبخند های بانمکی میزنه و دلمون رو میبره

                                            انقدر قشنگ و آروم تو بغل باباش میخوابه

                                              وقتی هم با ماشین میریم بیرون توی

                                                       سبد حملش،کلا خوابه

                                                          خیــــــلی هم نازه

                                                            خلاصه بگم که

                       خیـــــــــــلی خیـــــــــلی باهاش دلخـــــوشیم

 

             

                       

             

                        

             

                        

              

                        

               

 

                            

             

                      

            

                   

            

                     

            

                                                   پــی نوشت این عکـــس

                                               هییییییییییییییییییییی خــــــــدا

                                   کرایه خونه ی عقب افتاده ی این ماه رو چیکار کنم؟؟؟

                     هییییییییییییییییی روزگـــار بی مروت(خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ)

                      
 

پسندها (23)

نظرات (39)

مامان حلما
3 بهمن 94 10:54
اخخخخخخخخخخخخخخخخخخ من بخورمش موش موش خاله اخ چقدر دلم میخواد بغلش کنممممممممممممم ببوسمش البته دست سرشو لپاش حیفن مال مامان باباشن فعلا تا 5یا 6 ماهه بشن بشه بکنیشون ناناز خاله فدات بشم کوچولو بوس ماچ له لوه اینا یه عالمه چم بد دور ازت خاله جونچه عکسای خوشملی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
فاطمه زهرا خیلی خیلی ممنونم خاله جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم
مامان حلما
3 بهمن 94 10:56
محبوب جون عکسهای بدون افکتم بزار بزار خود عشقم به تنهای سلطان عکس باشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چشم عزیزم حتما
الهه
3 بهمن 94 11:06
سلام اجی خوبی چه عکس های قشنگی از دخترت گذاشتی اجی إ قبلا دخترتو با پستونک میخوابوندی اجی نگران کرایه خونه هم نباش اجی انشالله خدا میرسونه واقعا مستأجر بودن سخت و طاقت فرسا هست اجی انشالله که زودی صاحب خونه بشی عزیزم خداروشکر که دخترتم خوب شده اجی ببوسش از طرف من
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون آجی عزیزم نه عزیزم، بعضی وقتها بهش می دادم آره واقعا چشم عزیزمآره عزیزم الحمدلله خوب شده
اورانوس
3 بهمن 94 11:47
چقدر نانازه ...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
فاطمه زهرا خیلی خیلی ممنونم خاله جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم
.•♥خواهری بلور ♥•.
3 بهمن 94 18:48
سلام عزیز دلم به به خوشگل خانم چشم درشت خانم چقدر ناز شده خدا حفظش کنه دلبرم .... عزیزم ان شا الله زودی صاحبخونه می شی زود زود پدر و مادر منم تا 10 سال اول زندگی صاحب خونه نبودن. جوونید زحمت می کشید و خونه دار می شید بووووس عسلم عزیز دلمی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی ممنونم خواهری چشم داشتم خیلی خیلی دوستت دارم عزیزم
ღژیناღ
3 بهمن 94 20:45
وای وای ماشلا به فاطمه زهرا جونم خیلی خوشکلتر و ناز تر شده عزیزم حتما حتما فاطمه جون رو از طرف من ببوسید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنونم خواهر عزیزم ، لطف داری مهربون چشم حتما
me
3 بهمن 94 21:52
اوخی چه ناز شده ماشالله پس مثل متین ماشیطونه متین مام وقتی گرسنه میشه من یکی که کر میشم خخخخ...راستی اپم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم آره خواهر یه آبرو ریزی شده که نگو چشم عزیزم
خاله مهتاب
4 بهمن 94 0:15
ای جونممم..جوجه ی ناز..چقدر خوشگل شدی ماشالا..ببوسش مامان جونش..
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون مهتاب جووونم چشمای خوشکلت، خوشکل میبینه چشم حتما
ارمغان بهشت
4 بهمن 94 10:49
عزیزمممم هزار ماشاالله خدا حفظش کنه براتون کلی ذوق کردم منم میخوام از نی نیم عکس بگیرمممم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی ممنونم خواهر مهربونم انشالله عکس نی نی های شما رو ببینیم
آیداکوچولو
4 بهمن 94 12:13
فاطمه زهرا کوچولو خیلی ناناز وخوشگل شدی ان شاالله همیشه دلخوشی مامانی وبابائیت باشی وهمیشه کنار هم کلی لحظه های شاد وشیرین داشته باشید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی ممنون مهربون واقعا لطف داری گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم انشالله
الهه
4 بهمن 94 19:29
سلام اجی خوبی ممنونم که بهم نظر دادی اجی تاییدش کردم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام آجی جوون خواهش می کنم عزیزم خیلی لطف کردی عزیزم
خواهری بلور
4 بهمن 94 22:51
سلام عزیزم 380 ×440فکر کنم !دقیق نمی دونم
مامان سونیا
5 بهمن 94 1:10
اخی خاله فدات چقد ناز شدی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون خواهر لطف داری عزیزم
الهه
5 بهمن 94 8:00
سلام عزیزم خوبی خواهش میکنم وظیفه اس کاری نکردم
فافا
5 بهمن 94 10:05
سلام عزیزم . چه خونه دخترونه ای داری . منظورم وبلاگته . پر از امید وانرژی و صد البته شاد . الهی دلتون همیشه شاد باشه. هزار ماشاالله چقدر دخترت نازه . عکسهای خوبی ازش درست کردی معلومه خیلی با سلیقه ای. کرایه خونه هم درست میشه عزیزم. این مشکل روهمه دارن. ماکه 2 میلیون قسط میدیم . کمرمون در حال خم شدنه ! ولی خب خداروزی رسونه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی لطف داری عزیزم چشمای نازا ،قشنگ می بینه ممنون عزیزم آره واقعا این روزها خرج بالاست خدا کمک کنه به همه
.•♥خواهری بلور ♥•.
5 بهمن 94 10:46
سلام دوست عزیزم خوبید؟ به نیت ،نیت هامون ختم قرآن آسمونی گذاشتیم،خیلی خوشحال می شیم تو حس خوبمون شریک بشید. .. من و بلور منتظرتون هستیم ...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو اومدم پیشت عزیزم
مامان نجمه سادات
5 بهمن 94 17:19
ای جووووووووووووووووونم شیطون بلا حالا مونده انقد کرایه ها بمونه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو اییی خواهر گفتیا گفتی
♥ ᓘـاله میــنا ♥
5 بهمن 94 22:20
واااااای چقدر جیگره دخملی فداش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم
ღدختر خاله ღ
6 بهمن 94 16:01
ای جونم عزیزممممممممم
me
6 بهمن 94 20:48
سلام خیلی نامردینکلی آپ کردم ولی شمانیومدین که
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو اومدم عزیزم اومدم خوشکلم
نفس
6 بهمن 94 21:43
عزیزم خدا دخملتو برات نگه داره...خیلی نازه...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم خیلی لطف داری مهربون انشالله
ايلقار
7 بهمن 94 1:22
سلام مامان محجوب.مبارکه. چه دختر نازی به دنیا اآوردی ماشالله. خیلی مواظب خودتو و دخترت باش.از طرف منم ببوسش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهر واقعا که کجایی تو؟؟ میدونی چقدر وقته منتظرت هستم؟؟ خیلی ممنون عزیزم انشالله قسمت خودت
✿ ماMے jوטּ✿
7 بهمن 94 13:20
ای جووووونــــم من عاشق بچه کوچولوها هستم بههههه چه خوش بوین.... ماشالا دخملک نازتونم خیلی بانمکه خداحفظش کنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره واقعا خیلی دوست داشتنی هستن من که چاره ندارم بخورمش
مامانی گیتا جون
7 بهمن 94 14:06
سلام محبوب جان خدا رو شکر که همه چیز روبراهه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم آره واقعا خدا رو شکر فرشته]
مامان مریم
8 بهمن 94 2:32
ای جوووووووووووووووووووووووووونم...عشقه
نفس
8 بهمن 94 11:14
عزیزم از ناراحتیم چی بگم..ناراحتی که پدر و مادر برام ایجاد میکنن بعد از شصت سال سن تازه بچه شدن....هیچوقت نذار دختره نازت به خاطر تو ناراحت بشه کاری که مامانم برعکسشو انجام میده و لذت میبره
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو وا ای عزیزم دعا میکنم هر چه زودتر مشکلت حل بشه خواهر می بوووووووسمت
کوثر
8 بهمن 94 12:00
سلام ببخشید که این چند وقت نیومدم وبت آخه یه مشکلی پیش اومده برام که مربوط به دوستام میشه . حالا تو یه پست تو وبم میزارم . راستی آپم . دوست داشتی بیا . منتظرتم .
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم منتظر پست جدیدت هستم خبرم کن چشم عزی م اومدم
me
8 بهمن 94 12:21
سلام عزیزم آپم خوشحال میشم بیای
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ممنون خبرم کردی
me
9 بهمن 94 12:03
سلام آپم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ببخشید عزیزم اووووووومدم
نفس
9 بهمن 94 12:36
رسی عزیزم ..نظر لطفته منم همچنین... میدونی من هنوز خودم مطمعن نیستم از خیلی چیزا خیلی چیزای مبهم هست الان صبح ها که بیدار میشم میگم همش به خودم میگم امروز بهش فکر نمیکنم...فدات بشم..ببخش نگرانت کردم دیروز دو جا امامزاده رفتم نذر کردم سپردم به خدا اگه من درست فکر میکنم خدا تقاصشو بده اگه که نه منو از این گمراهی نجات بده مرسی عزیزم که نگرانمی..محتاجم به دعا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو دوستی به درد همچین موقعی میخوره دیگه خواهر انشالله که همه چیز درست میشه عزیزم غصه نخور گلم
نفس
9 بهمن 94 12:37
آهنگ وبت عالیه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو مرررررررررسی عسسسسسسسسیسم
.•♥خواهری بلور ♥•.
9 بهمن 94 14:19
سلام دوست عزیز و خوبم فقط چند جز باقی مونده تا ختم قرآن آسمونیمون به اتمام برسه ... با حضورتون خوشحالمون کنید ،اجرتان با حضرت حق .... اگر دوست داشتید ختم قرآن رو به دوستانتان هم اطلاع رسانی کنید .... ممنون
ملیحه
9 بهمن 94 19:29
سلام عزیزم میخوایم یه گروه دوستانه با مامانای نی نی وبلاگی توتلگرام تشکیل بدیم نظرت چیه اگه دوس داشتی تونظرات خصوصی بهم اطلاع بده
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم راستش از این چیزها سر در نمیارم اصلن نمی دونم چی به چیه
مامان حلما
11 بهمن 94 2:02
مامانی کجایی خوبین خوشین سلامتین
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو اومدم پیشت خواهرم
me
11 بهمن 94 9:32
به پست متین مطلب جدیداضافه شددددددد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو اوووووووووومدم
الهه
11 بهمن 94 14:18
سلام اجی خوبی وبمو اپ کردم اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم اومدم آجی جونم
سیما
14 بهمن 94 15:03
پرنسس کوچولو48 روزگیت مبارک//
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی
کوثر
14 بهمن 94 22:41
سلام ممنون که اومدی وبم . خیلی به دعا احتیاج دارم و دعا کن که بهترین تصمیم رو بگیرم و زود حالم خوب بشه . التماس دعا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خوشکلم خواهش میکنم عزیزم،وظیفه بود چشم عزیز دلم تو هم برای ما دعـــــــــــــــــاکن مهربونم
ک
7 فروردین 95 8:57
دونمونه سایت رو هم بهتون همینجا معرفی میکنم http://googleadspro.com/site/index?ref=2188 http://www.setmapi.ir/orderwork.aspx?rgm=l_s_ka