♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

عاشقتم♡دخمل 2ماه و 8 روزه ام♡

1394/11/23 1:57
1,155 بازدید
اشتراک گذاری

     

                       

سلام به همه ی مهمون های عزیز بوی بهشتم،انشالله که خوبه خوب باشید.

و یه سلام پر از انرژی از جنس محبت و پر از عشق مادرونه به دخملم که از عسل هم برام شیرین تره

الـــهی فدات بشم مــــــــن تنهایییی

الــــهی بخورمت من د تنهایییی

قربون چشمای خوشکلت برم من تنهایییی

دختر نازم امیدوارم که همیشه سلامت باشی مامانی

امرزو شما2 ماه و 8 روزه شدی گلخونه ی مـــا،از کارهای این روزهات اینه که خیلی خیلی بهتر آغغغی میکی و برامون بیشتر لبخند میزنی و آآآآآآآآآآآآآآآ هم میگی(تو اون لحظه ها بابایی چاره نداره از ذوق سرش رو به دیوار بکوبه خخخخخخخخخ)قربون لبخندایملیح و نازت برم من

به گفته ی بابایی متخصص به حرف آوردن شما،مامان جونت(مامانی عزیز بنده)می باشد،و واقعا هم حرفش درسته...وقتی مامانم باهات حرف میزنه و آغغ برات میگه انقدر جو گیر میشی و لبات رو غنچه میکنی و حرف میزنی که دیدنیه...خیلی خیلی صحنه ی جالبی هست گل من،ما که هممون ذوق مرگ میشیم 

             ما همگی عاشقتیم فرشته ی کوچولوی مـــن

امشب (پنج شبنه)94/11/22 مامان جون و باباجون و دایی علیرضات اومدن پیشمون

مامان جونت و بنده شما رو بردیم حمام ،نمی دونی چه کیفی میکردی ناز دخترم(خدا رو شکر که مامان جونت هست خیلی خیلی به من و بابایی کمک میکنه،انشالله خدای مهربون حافظه همه ی عزیزام باشه...الهی آمین)

خدا رو شکر بد حموم نیستی و عاشق تمیزی هستی

         اینم عکس های خوشکل شما بعد از یه حمام حسابی(قبل از اینکه مامان جونت قندانت کنه)

                    

                 

                       اینجا هم دخمل خوشکلم قنداق شده و چند ساعت لالا کرده...الهی فدات بشم مـــن همه ی زندگی مامان و بابا

 

پسندها (20)

نظرات (33)

♥عاطفه♥
23 بهمن 94 4:20
آخیییییییییییییی چقدرنازشده این دخترخانوم ما...ماشاللهخداحفظش کنه سایه شمام بالاسرش باشه....راستی میگما اسم دایی منم علیرضاست نکنه دایی منودزدیدین
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنونم عزیزم لطف داری مهربون نه عزیزم خخخخخخخخخخاسم علیرضا خیلی زیاده
نسیم جون
23 بهمن 94 11:43
من الهی قربون اون روی ماهت برمچقدر این خانوم کوچولو خوشمله!خوش حال میشم بازم بهم سر بزنی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون نسیم جوونملطف داری مهربونم ما هم همینطور عسلم
کوثر
23 بهمن 94 12:39
سلام خواهری خوبی ؟ فاطمه زهرا سادات چطوره ؟ از طرف من یه بوسش کن . ممنون که اومدی وبم و سر زدی . خواهری برام دعا کن منتظرتم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی ممنونم عزیزم الحمدلله چشم عزیز دلم خواهش میکنم عزیزم،ما هم از تو ممنونیم که پیشمون اومدی چشم مهربونمتو هم برا ما خیلی خیلی دعا کن
الهه
23 بهمن 94 13:05
سلام اجی خوبی خسته نباشی اخی عزیزم انشاءالله که خدا خانواده تو برات حفظ کنه اجی یه چشم رو هم بزاری دخترت ۱ ساله شده و میگه مامان
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام آجی مهربونمخیلی ممنونم عزیزملطف داری انشالله عزیزم انشاالله آره خیلی خیلی زود میگذره
هلنا
23 بهمن 94 14:02
ماشالله چه نازه این دخمل
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی ممنونم دوست خوبم
.•♥خواهری بلور♥•.
23 بهمن 94 17:09
عسلم
اورانوس
24 بهمن 94 8:41
مثل فرشته ها شده ماشالله
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی لطف داری اورانوس جووونم
مامان نجمه سادات
24 بهمن 94 19:01
اخخخخخخخخخخ فدااااااااااااش بشم نازی خانوم ماشاالله
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی ممنونم خواهر مهربونم
نفس
24 بهمن 94 22:12
♥ ᓘـاله میــنا ♥
25 بهمن 94 0:57
یعنی .....هیچی نمیتونم بگم فقط اگه اجازه هست درسته قورتش بدممحجوب جون وقتی باردار بودی چی خوردی که اینفدر چشای دخملی ناناز شده؟؟؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ها در آرزوی این کار هستند تازه خودمم تو نوبتم برا چشماش اگه منظورت به درشتیش هست به خودم رفتهرنگش هم که تو عکس مشخص نیست(بین خاکستری و یشمی هست )به پدر شوهرم رفته
♥عاطفه♥
25 بهمن 94 15:00
سلام خخخخ بله اسم علیرضاخیلی زیادهراستی آپم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم آره دیگهالان اومدم گلم
♥عاطفه♥
25 بهمن 94 15:02
خیلی نازشده ماشالله
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنونم گلم لطف داری عزیزم
الهه
25 بهمن 94 18:29
سلام اجی خوبی ولنتاینت مبارک اجی هر چند زیاد ازش خوشم نمیاد ولی ولنتاینت مبارک انشاءالله که همیشه سلامت و موفق باشی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم ولنتاین تو هم مبارک آجی خیلی ممنونم عزیزم لطف داری مهربون
آیداکوچولو
26 بهمن 94 12:16
ای جونم فاطمه زهرا جونم عافیتت باشه دخمل شیرین عسل
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلامت باشی خوشکلم
بانو
26 بهمن 94 16:23
سلام عزیزم ماشالله چه شاخ نبات نازی دارید خدا حفظش کنه گناه داره این نی نی چرا تو اون همه پارچه میپیچیدش؟؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خیلی ممنونم گلملطف داری مهربون قنداق خیلی برا بچه خوبه خواهربدنش رو محکم میکنه عزیزم
مامان صدرا
26 بهمن 94 16:48
ماشالله دخملیمون چقد ناز شده
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
خیلی خیلی ممنونم عزیزم لطف داری مهربون راستی هر کاری کردم نشد برات نظر بذارم ماشالله صدارای عزیز چقدر ناز شده
خاله مهتاب
26 بهمن 94 18:39
ای جوووونم..ماشالااااا هزاااار ماشالا چه نازدختری شدی تو.. خاله جون من اپم به آدی جون هم سر بزن
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون دوست مهربونم خیلی محبت داری عزیز دلن الان میان پیشت گلم
خانوم خونه
26 بهمن 94 19:20
سلام خانوم... فتبارک الله احسن الخالقین ماشالله ماشالله چیقده ماه دوس دارم قورتش بدم درسته خدا حفظش کنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهر عزیزم خیلی خیلی لطف داری مهربونم آه که خودمم چقد دلم میخواد لوپاشو بخورم
بانو
26 بهمن 94 19:30
عزیزم دختر گلتون خیلی نازه خدا حفظش کنه واستون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی ممنونم خواهر گلم انشالله عزیزم انشاالله
مامان مریم
26 بهمن 94 23:43
ای جوووونم...چه با مزه شده خدا حفظ ش کنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی لطف داری مهربون همیشگی میگم خواهر بیا یه پست جدید بذار دیگه خسته شدماز بس اومدم وبت عکس جدید از پرنیای خوشکلم ندیدم بدو زود آپ کن
مامان حلما
27 بهمن 94 1:16
من الهی قربون اون روی ماهت برمچقدر این خانوم کوچولو جگره ببوسش مامانش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خدانکنه خواهر خیلی لطف داری مهربون هزار تا بووووووووس برا تو
الهه
27 بهمن 94 10:46
سلام اجی خوبی نظر منم دادما اجی کو
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم شرمنده وقت نکرده بودم ثبتش کنمالان ثبتش کردم
الهه
27 بهمن 94 15:52
سلام اجی خوبی ممنونم اجی نه بابا عیبی نداره دشمنت شرمنده
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خواهش میکنم عزیز دلم با اجازه داریم میریم خرید فعلا خدا حافظ
نفیسه خانوم
27 بهمن 94 21:14
سلام محجوب بانوی عزیزم. ماشالافاطمه زهرا سادات چقد ناز شده.ولی سعی کنید قنداقش نکنید چون با اینکه یه رسم قدیمیه ولی تحقیقات جدید نشون داده که باعث درد مفاصل و لگن در نوزادان میشه و احتمال بیماری تنفسی رو افزایش میده .دووووووووووووووووور از جووووووووووووووون فاطمه زهرا سادات.خیلی مراقبش باشین.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی ممنون گلم خیلی منون بابت راهنماییت مهربون ما فقط هفته ای 1 بار قنداقش میکنیم که کم کم خانوم خانوما نمیذاره
مینا جلیلی
28 بهمن 94 19:34
سلام دوست عزیزم ماشالله چه دختر نازی خدا حفظش کنه .اگه میشه به وبلاگم سر بزنید درباره ی حضرت مهدی هستش واسه مسابقه ی وبلاگ نویسی باید کامنت جمع کنم در پناه حق باشید.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزییزمخیلی لطف داری مهربووووون اومدم ولی وبت بسته شده انگار
الهه
29 بهمن 94 11:17
سلام اجی خوبی وبمو اپ کردم اجی هر وقت تونستی سر بزن ممنونم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو اومدم الان گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
مامان&خانوم خونه
29 بهمن 94 11:41
سلام دوست عزیزم ممنون بخاطر حضورت تو وبم خوشحالم کردی بلی من مامانی نگارجونم بازم منتظر حضور زیباتون هستم🌷🌷
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام گلــــم خواهش میکنم عزیزم ما هم منتظر اومدن دوبارت به وبمون هستیم
زیر سقف خونمون
1 اسفند 94 11:55
سلام گلم خوبی؟ وای که با خوندن پستت یاد شیرین کاری های تبسمم افتادم واقعا یادش بخیر خدا دخمل خوشگلتو حفظ کنه هزار ماشاءالله ی تیکه ماهه ..کاملا درکتون میکنم چه ذوقی میکنین
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی خیلی ممنون مهربونم،لطف داری عزیزم ممنون بابت دعای قشنگت گلم
♥عاطفه♥
1 اسفند 94 14:44
سلام بردوست عزیزوگرامیای رفیق دل من کجایی؟وبلاگمودوبارآپدیت کردم ینی دوتاپست جدیدگذاشتماااااااااا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلا عشقم ببخشید عزیزم یه چند روز نتمون قطع بوووووووووووووود الان اومدم پیشت عسیسم
الهه
1 اسفند 94 20:28
سلام اجی خوبی نظرتو تایید کردم اجی ممنونم از اون شکلک هورا گذاشتنات معلومه خوشحال میشی اپ میکنم اجی ممنونم ازت اجی لطف کردی ۱۲ و ۲۵ و ۲۶ هم اپ میکنم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام گلم آره خیلی خوشحال میشم آپ میکنی بهم خبر بده چون میترسم یادم بره بیام گلم
مینا
1 اسفند 94 20:40
سلام عزیزم الان اگه میشه ادرس وبلاگمو بزنید شاید بیاد.ممنون میشم.نازدخملی رو ببوس هوارتاااااااا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون مهربون اومدم پیشت عزیزم خیلی وب نازززی داری
کوثر
5 اسفند 94 14:04
راستی نظراتی که توش رمزه رو تایید نکن . نمی خوام همه بفهمن . ممنون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چشم حوشکلممممم