♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا9 سالگیت مبارک
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

فقط برامون دعا کنید

1394/10/3 22:22
597 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزم

خدا رو شکر،الحمدالله رب العالمین حاله دخترم  خوبه خوبه

ولی من برای چندمین بار تب و لرز بعد از زایمان کردم و ایندفعه حالم خیلی خیلی بده

ااز عصر تا الان هم دکتر بودیم و بیمارستان و آزمایش و....(الهی قربون همسر مهربونم برم که که تمام کارهای بیمارستانی رو با عشق و علاقه برام انجام میده و هر چی دکتر بگه عمل میکنه،انشاالله  خدای مهربون همیشه عشقم رو برام نگه داره)الهی آمین

(وقتی هم ما رفتیم بیمارستان ،مامان عزیزم اومد و دختر گلیمون رو نگه داشت و هنوز هم پیشمون خدا رو شکر)

درجه ی تبم روی 39 بود و نزدیک بود کارم به بستری بکشه(اونم 3 روز ) اونقدر دعا کردم و خدا رو صدا زدم و ضجه زدم توی بیمارستان و ماشین ،که الحمدالله دکترم گفت برو خونه و دارو هات رو بخور و همه چیز رو رعایت کن،اگه بهتر شدی(که انشأالله به دعای شما عزیزان خوب میشم،الهی آمین )دیگه نیاز به بستری نیست.♡♡♡♡ دوستای عزیزم ♡دوستای مهربونم ♡ ازتون ملتمسانه میخوام، از ته دلم میخوام که برامون دعا کنید ♡♡♡خیلی خیلی خیلی زیاد به دعاهای خیرتون احتیاج دارم .ترا خدا برامون خیلی خیلی دعا کنید        دوستون دارم

 

 

پسندها (15)

نظرات (31)

محجوب بانو♡♡آقاسید
3 دی 94 22:36
برامون خیلی خیلی دعا کنید
خواهری
3 دی 94 23:10
سلام محجوبم چت شده گلم؟ نگران شدم عزیزم حسابی به خودت برس قطعا بدنت خیلی ضعیف شده موز ،آب میوه روزی 2 لیوان پر ،جگر که خون ساز هست .عدسی ... سرخ کردنی نخور عزیز دلم سوپ ... عزیز دلم به امید خدا زودی خوب خوب می شی عاشقتم مواظب باش خواهرم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی خیلی ممنونم خواهر مهربونم آره خیلی خیلی ضعیف شدممتاسفانه اشتهام هم از دوران بارداری خیلی خیلی کمتر شده و این خیلی بده باورت میشه اندامم خیلی خیلی لاغر تر از قبله بارداری شده یعنی من الان لاغرتر از قبل از بارداریم هستم نمیدونم والا خدا خودش بخیر بگذرونه خیلی دوستت دارم
خواهری
3 دی 94 23:13
محجوب از مامان خواهش کن کنارت باشه اگر می تونه 10 روز تموم اینا نگرانت هستم محجوب بانو کاش پیشت بودم کمکت می کردم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آه عزیزم تا چن روز قرار شده فاطمه زهرا رو دور از من نگه داریم فاطمه زهرا خونه مامانم هستو شیر خشک میخورهالهی بمیرم برا بچم من و همسر عزیزم هم تو خونه ی خودمون قرنطینه هستین
♧♡♧خواهری♧♡♧
3 دی 94 23:13
صبور باش
♧♡♧خواهری♧♡♧
3 دی 94 23:14
مقاوم باش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو انشاالله عزیزکم
♧♡♧خواهری♧♡♧
3 دی 94 23:14
مادری
♧♡♧خواهری♧♡♧
3 دی 94 23:14
می تونی
♧♡♧خواهری♧♡♧
3 دی 94 23:19
برای تو با عشق برای تو که مادری صبوری خواهرکم خواهرت http://s3.picofile.com/file/8229700150/۲۰۱۵۱۲۲۴_۲۳۱۶۳۵_1_.jpg
♧♡♧خواهری♧♡♧
3 دی 94 23:23
الو محجوبم عسلمی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو هزار بار میبوسمت خواهرم
ღدختر خاله ღ
3 دی 94 23:33
سلام ژینا هستم با وب جدید الهی زودی حال تون خوب شه و بتونید از نازنین زهرا ی عزیزم نگهداری کنید از طرف من ببوسیدش بای
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو وب جدیدت مبارک باشه گلم انشاالله عزیزم التماس دعاخیلی ممنونم چشم گلم
ژینا
3 دی 94 23:35
الهی زودی♡♡ خوب بشی♡♡ محبوب بانوی گل♡♡ دعا گوتون هستیمم♡♡ می بوسمنتون خانوم کوچلو رو هم از طرف من ببوسید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنونم دوست عزیز و مهربونم الهی آمین چشم عزیزم حتما
✿ نیکـو ماماטּ ِآرنیـکا ✿
3 دی 94 23:44
خیلی ناراحت شدم عزیزم ایشالا هرچه زودتر حالت خوب بشه ،از ته دل برات دعا کردم عزیز دلم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ممنونم نیکوی مهربونم خیلی لطف داری عزیزم انشاالله
مامان فرهام
4 دی 94 9:15
سلام عزیزم خدا بدندهانشالله که زود زود خوب میشی گلم غصه نخور مامان محجوبفدای تو دخملی نازت
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهر مهربونم خیلی ممنونم عزیز دلم انشالله التماس دعا راستی عزیزم هر کاری کردم نشد توی وب خوشگلت نظر بذارم نمیدونم چرا پس با عرض شرمندگی از همین جا و از صمیم قلب مامان شدن مجددت رو بهت تبریک میگم مهربون انشاالله به سلامتی و خوشی
مامان لیدا
4 دی 94 13:32
آخی عزیزم خییییلی ناراحت شدم امیدوارم که حالتون هرچه زودتر خوب شه راستی قدم دخترگلی مبارک باشه الهی که سلامتی و شادی تو خونواده کوچیک و گرمتون همیشه برقرار باشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی ممنونم خواهر جونانشأالله لطف داری مهربونم الهی آمین
آیلار
4 دی 94 15:02
سلام خوشحال میشم به منم سر بزنید و وارد کانال تلگرامم بشید کارم در ارتباط با طراحی تم تولد برای بچه ها و بزرگسالان هست
مامان حلما
5 دی 94 2:06
سلام محبوب بانوی عزیز انشالله که بهتر بشی گلم اینا همش به خاطر زایمانه عزیزم منم خیلی حالم بد بود حتی 1روز بستری شدم که با رضایت خودم اومدم خونه کلی ازمایش سنو گرافی معده درد خونریزی معده تب لرز دیگه خلاصه چیزی نبود که سراغم نیاد ولی با رعایت کردن سر موقع دارو خوردن خوب شدم انشالله که زودی خوب بشی عزیزم دختر گلتم ببوس عزیز دل خاله شکر خدا که خوبه جون دلم همیشه سلامت زیر سایه پدر مادر باشه الهی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی خیلی ممنونم مهربونم وااای پس تو هم این دردا رو کشیدیواقعا که خیلی خیلی سخته،انشاالله که هیچ کسی به این درد ها مبتلا نشهالهی آمین ممنونم مهربونم از طرف من حل ما گلی رو کلی ببوس
مامانی گیتا جون
5 دی 94 10:03
از صمیم قلب برات ارزوی سلامتی می کنم خانمی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی ممنونم عزیزم
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
5 دی 94 12:46
سلامت باشی عزیزم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی ممنون گلم
مامان
5 دی 94 16:50
نگران نباش عزیزم ما هم براتون دعا میکنیم ان شالله خدا کمکتون کته
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی لطف داری دوست عزیزمممنونین الحمد الله به دعای شما عزیزان خیلی بهترم
مامان هانیه
5 دی 94 18:20
سلام محجوبم خدا بد نده،خیلی ناراحت شدم عزیزم ایشالا هرچه زودتر حالت خوب بشه،قوی باش دوست مهربونم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خیلی ممنون عزیزم شکر خدا الان خیلی بهترم
مامان حلما
6 دی 94 2:52
محبوب جون چرا قرنطینه بهتر شدی گلم خواهری مراقب خودت باش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره الحمدالله بهترت خدا رو شکر خیلی ممنون مهربونم
نقاش کوچولو
6 دی 94 23:05
با سلام از اونجایی که دیگه بیشتر بچه ها تبلت دارند خواستم بهتون یک نرم افزار آموزشی واسه کودکان در موضوع آموزش مرحله به مرحله نقاشی معرفی کنم اسم این نرم افزار نقاش کوچولو هست که داخلش آموزش نقاشی انواع گلها ، حیوانات جنگل و دریایی ، انواع وسایل نقلیه از ماشین گرفته تا تانک ، پرندگان و حشرات هست . دیگه با داشتن این نرم افزار هم به تقویت قدرت حافظه و خلاقیت کودکتون کمک میکنه و هم یک سرگرمی سالم براش میشه شما میتونین این نرم افزار رو از کافه بازار و از آدرس پایین تهیه کنید . https://cafebazaar.ir/app/demo.drawing.khanevadeha/?l=fa با تشکر از شما واسه اینکه وقت گذاشتین و این مطلب رو خوندین
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون
【p】【a】【r】【y】【a】
7 دی 94 16:40
خدا کمت میکنه ایشالا زود خوب میشی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو لطف داری مهربونم انشاالله
♥عاطفه♥
7 دی 94 21:17
ایشالله تواین روزخوب ینی ولادت پیامبرمون خداوندهدیه سلامتیتونوبه خانوادتون بده ایــــــــــــــــــــــشالله...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو واقعا خیلی خیلی ازت ممنونم عزیز دلم بهترین دعا رو در حقم کردی انشاالله
آیداکوچولو
7 دی 94 23:31
سلام امیدوارم هر چه سریعتر خوب خوب بشین
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی ممنون مهربونم الحمدالله خیلی خیلی بهترم
♥ ماماטּ آیــنـבه(آیـــωـاטּ جون) ♥
9 دی 94 11:50
سلام مامان محجوب فدای دخملی نازت چقدر جیگرهانشاالله بهتر میشی عزیزممررررسی از حضورت در وبلاگم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی خیلی ممنونم عزیز دلم خیلی لطف داری مهربونم ما هم از شما ممنونیم که پیشمون اومدید
ژینا
9 دی 94 14:18
سلام محبوب بانو یه خواهش دارم تو رو خدا بهم یاد بدین چجوری لو گو بسازم تو وبم منتظرم خواهـــــــــــــــــــــــــــــــــَشششش ممنون می شم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چشم عزیزم الان اومدم پیشت
♥مامانی وخواهری♥
11 دی 94 14:52
سلام ببخشین دخترتون مگه مشکل داره؟؟ببخشین پرسیدم ولی کنجکاوشدم ...ایشالله شمام خوب خوب میشین
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
سلام عزیزم اشکال نداره فدات شم نه عزیزم ♡♡خدا رو صد هزار مرتبه شکر دخترم مشکلی ندارهالبته یه کم زردی داشت که به لطف خدا خوب شد ولی الحمدالله الان خوبیم
♧♡♧خواهری♧♡♧
11 دی 94 15:36
کجایی چقدر دلتنگتم خواهر جان
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خواهرم نمی دونی خودم چقدر دلتنگتم ولی اصلا وقت نمیکنم بیام و خاطرات این چند مدت رو بنویسم
♥عاطفه♥
13 دی 94 22:39
خداروشکرخوبید