♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا9 سالگیت مبارک
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

♡ تولد فاطمه زهرا سادات ♡

1394/9/19 19:08
1,287 بازدید
اشتراک گذاری

     

            

سلام خدمت دوستای عزیزم

بله مهربون های همیشگی بالاخره بعد از 9 ماه انتظار فاطمه زهرا سادات ما هم زمینی شد

این فرشته کوچولو هم در تاریخ 15 آذر تو یه روز بارونی قدم های کوچولوش رو روی چشم های ما گذاشت

راستش بعلت یه سری مسایل که بعدا میام و کلش رو براتون مینویسم ،مجبور به سزارین شدم(یعنی هم درد طبیعی رو کشیدم هم سزارین)

الان هم خیلی خیلی حالم بده و درد تمام وجودم رو گرفته

فقط چون خیلی خیلی برام عزیز بودین اومدم با هر سختی که بود این پست رو گذاشتم

خواهرهای مهربونم ازتون ملتمسانه میخوام که برامون دعـــا کنید،واقعا خیلی خیلی به دعاهای خیرتون که از قلب های پاکتون میاد احتیاج دارم...خیلی زیاد

((دوستای عزیزم تا زمانی که حاله مساعدی ندارم نظرهای خوشکلتون رو ثبت نمیکنم،یعنی نمیتونم از نت استفاده کنم.ولی واقعا الان با دیدین نظرهاتون کلی خوشحال شدم ،ممنونم خیلی خیلی زیاد ممنونم))

                        دوستتون دارم و به شدت محتاج به دعاهای خیرتون هستم

پسندها (24)

نظرات (41)

اورانوس
19 آذر 94 19:11
ماشالله چه دختر نازی ،تبرييييک فراوان
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون اورانوس عزیزم
خواهری
19 آذر 94 19:19
جانم ،عزیز دلم ... خوش آمدی نفس من عسل طلا خوشگل خانم ناناز خانم .... قدمت پر از خیر و برکت
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی ممنونم خواهر مهربونم
خواهری
19 آذر 94 19:19
مامانی
19 آذر 94 20:15
باز هم قدمش مبارک باشه عزیزم ماشالله بهش عزیزم برای تقویت خودت حتما کنجد و شکر اسیاب کن بخور تازه شیر افزا هم هستش مراقب خودت باش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی ممنونم دوست عزیزم خیلی لطف داری گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم چشم حتماباز هم ممنونم
ژینا
19 آذر 94 20:59
سلام محبوب بانوی عزیز اول از همه بهتون تبریک می گم واسه اومدن این فرشته ی کوچک و زیبا انشالا در کنار شما و پدرش زندگی خوبی داشته باشه و همین طور انشالا که حال شما هم خوب بشه و بتونید زودی بیایید و خاطرات فاطمه زهرای گل رو ثبت کنید --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- برای فاطمه زهرا خانوم گلــــــ: روزی که شما به دنیا ااومدی ،بارون می بارید اما این بارون واقعی نبود!این فرشته ها بودند که گیریه می کردند چون یکی ازشون کم شده بود. فاطمه زهرا ی عزیزم(همیشه به گونه ای زندگی کن که ای کاش تکیه کلام پیریت نباشد) ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------واسه ی مامان و بابای گلت: صدای پرواز،فرود یک فرشته,آغاز یک معراج و شروع یک زندگی را تبریک می گویم قدم نو رسیده مبارک
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم سلام مهربونم واقعا نمیدونم چطوری ازت تشکر کنم مهربونم با خوندن متن زیبات خیلی خیلی لذت بردیم بی نهایت ممنونم
مامان نی نی ناز
20 آذر 94 9:51
ای جونم چه دختر نازی... خدا براتون حفظش کنه😙
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی ممنونم دوست عزیزمانشالله
مامان نسرین
20 آذر 94 13:36
سلام مامانی قدم نو رسیده مبارک انشاالله نامدار باشه این ناز گل و زیر سایه پدر و مادر خوب و با ایمانش بزرگ بشه.الهی آمین
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام خانومی خیلی ممنون عزیزمانشالله عزیزم انشالله ممنون از دعای قشنگت
مامانش
20 آذر 94 13:39
عزیزم قدم نورسیده مبارک چه نازه گل دختری ایشالا تنتون همیشه سالم باشه سزارین خیلی سخته منم دردشو کشیدم ولی یه ماه دیگه تقریبا خوب خوب میشین به شرطی که کاملا مواظب خودتون باشین
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون خانومی نظر لطفته مهربونخیلی ممنون عزیزم آره واقعا ، خیلی خیلی دارم اذیت میشماصلا توان انجام هیچ کاری رو ندارم برام دعا کن مهربونم
✿ نیکـو ماماטּ ِآرنیـکا ✿
20 آذر 94 18:45
واای ماشالله عزیز دلم قدمش مبارک باشه این خانوم عزیزم انشالله هرچه زودتر حال خودت هم خوب بشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون نیکوی عزیزم التماس دعــــــــــــــــــــــا مهربونم
آیداکوچولو
20 آذر 94 21:24
سلام فاطمه زهرا سادات عزیز به دنیا خوش اومدی برای خودت ومامانی ماهت آرزوی سلامت وسعادت داریم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی ممنون مهربون، لطف داری خانومی
✿ نیکـو ماماטּ ِآرنیـکا ✿
21 آذر 94 12:56
سلام عزیزدلم چقد خوشحال شدم نظرتو دیدم .دخملی نازمون خوبه؟؟ خودت بهتری؟ جفتتون در پناه خدا پاشید عزیزای دلم خصوصی داری
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خیلی ممنون عزیزمآره الحمدلله خوبه منم....خدا رو شکر یکم بهتر شدم خیلی لطف داری گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم
کوثر
21 آذر 94 13:10
سلام وای چه نینی نازی مبارک باشه از طرف من بوسش کن بگو که عاشقشم حتما بیا وبم دوستون دارم منتظرتونم .
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام عزیز دلم خیلی ممنون کوثر عزیزمچشم حتما من و فاطمه زهرا سادات هم تو رو خیلی خیلی دوست داریم
مامان هانیه
21 آذر 94 14:19
اي جوووووووونم چقدر ناازه....مثل يه تيكه ماه ميمونه،تبريك واسه دخمل نازت...اميدوارم هرچه زودتر حالت خوب بشه دوست عزیزم...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون دوست خوبملطف داری عزیزم انشالله انشاللهالتماس دعــــــــــــــــــــــا
خواهری
21 آذر 94 15:18
سلام عزیز دلم وب اصلی نداشت که همون وبش بود که حذف کرد. از عسل خانم عکس جدید بزار دلم براش ضعف میره ...عسل من
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
واااااااااااااااااااااااااااااااااااا یعنی چیپس اینجا فهمیدید تقلبی هست چشم عزیزم انشالله در اولین فرصت
خواهری
21 آذر 94 15:29
خواهرمی محجوبم بلور کوچولو می گه: سلام آجی فاطمه زهرا سادات خوبم خوبی؟ دوست دارم به زمین خوش آمدی ...بوس برم لالا آجی راستی آجی خوشجلی چگدر
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون خواهری خوشکلم فاطمه زهرا سادات للام( سلام )به آجی و خاله جووون خودم ممنونم آجی بلورمآره دیگه ما دوتامون خوشتل هستیمماشاالله ماشاالله من الان خوابم آجی جووونم
مامان و بابایی دخمل بلا
21 آذر 94 16:16
قدم نو رسیده مبارککککک عزیزم .... انشاالله حالت هم رفته رفته رو به راه میشه عزیزم ... نگران نباش ببوس خانوم خوشگل نازمون رو
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی ممنونم عزیز دلم انشالله عزیزم انشاالله چشم عزیزم حتما
مـامان پـری
21 آذر 94 17:10
تـــــــولدتـــ مبارک فـرشته نــاز محبوب جون اجی حالت چطوره ؟ خوبی ؟ زایمانت چطور بود گلم ؟ ماشالله ماشالله شماهم یه فرشته به زمین دعوت کردی چشم حسوداش کور خواهری مراقب خودت باش و زود زود بیا از حال خودت و فاطمه زهرای گلم بنویس
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم الحمدالله خواهر گلم خیلی سخت بود خواهرم خیلی زیادولی ارزشش رو داشت خیلی خیلی ممنونم عزیز دلم انشالله همشون کور بشن چشم عزیزم حتما
مامان فرهام
21 آذر 94 20:28
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای سلاااااااااااااااااااااااااام مبااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه مباااااااااااااااااااااااااااااااارکچه پرنسس خانومی ماااااااااااهه به خدا محجوب جون یه تیکه ماههببخشید من دیر اومدم عزیزمخیییییییلیییی خوشحال شدم برات خانومیپس تو هم مثل من درد طبیعیو کشیدی ولی سزارین شدی!!!درداش وحشتناکه به خدا ولیییییییییییییی وقتی ادم بچشو بغل میکنه همشون فراموش میشنعااااااااااااشقتونم مامانی و پرنسس خوشگلشدیگه نمیدونم چی بگم از بس هیجان زده شدم برات کلی دعا میکنم عزیزم انشاالله بهتر باشی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم خیلی خیلی ممنونم دوست مهربونم خیلی لطف داری گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آره خواهرم هر دوتا درد رو کشیدم خیلی برام دعا کن مهربونم می بوسمتون
مامان حلما
22 آذر 94 3:18
سلامممممممممممممم ماشالله لا حَوْلَ وَلا قُوَّةَ اِلاّ بِاللَّهِ الْعَلِىِّ الْعَظيمِ چقدر نازی گلم اخه شما عشقی که خدابهت ببخشه محبوب جونم زیر سایه پدر مادر بزرگ بشه الهی بخت خوب پیشونیت بلندی داشته باشی الهی غم نبینی خاله جون عمرت بلند دلت شاد باشه همیشه چشمت به قشنگیا باز باشه همیشه خوش قدم باشه برات محبوب جون خواهری مراقب خودت باش و زود زود بیا از حال خودت و فاطمه زهرای گلم بنویس عزیزم الان بهتری وای که من چقدر درکت میکنم منم بهد از 10 ساعت درد بردن تلاش اخرش سزارین شدم خیلی سخت درد ناک بود دوبار هم بی حسی گرفتم یه بار تو عمل یه بار نو زایمان طبیعی که نشد به خاطر همین 10 برابر اذیت شدم خواهر شکمت رو سفت ببند من وقتی میخواستم از تخت برا اولین بار بیام پایین شکمم رو سفت بستم از این نظر اصلا اذیت نشدم روزات قشنگ درخشان از طرف ما به کل خانواده تبریک بگو با ارزوی یه دنیا عشق سلامتی انشاالله زودی سر پا بشی سیاه دونه تو کاچی اندازه نصف غ چایخوری بریز هر روز بخور یه بوسسسسسسسسسس جانانه اما لطیف از دختر گلت بکن از طرف مننننننننننننننننننننن
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
واااااااااااااااااااااااااااااااااااای مهربونم من که دیگه نمیدونم چی بگم با این همه حرفای قشنگ و آرامش بخشی که بهم گفتی...واقعا خوشحالم کردی گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم واقعا از صمیم قلب ازت ممنونم بی نهایت ممنونمدوستت دارم خواهر گلم
مامان حلما
22 آذر 94 3:22
محبوب بانو جون برا شیرت موز خرما عالیه گرمی جات بخور زیاد عرق نعنا با نبات زیاد بخور روغن کره حیوانی 4مغز گوشت زیاد بخور قطره شیر افزا هم عالیه هر چقدر هم که بچه بیشتر شیر بخوره بیشتر شیر میاد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی خیلی ممنونم خواهر مهربون و عزیزم چشم حتما به توصیه های مفید عمل میکنم
مامان ساناز
22 آذر 94 10:41
قدم نو رسیده مبارک... الهی زیر سایه امام زمان (عج) و پدر و مادر مهربونش قد بکشه و بزرگ بشه به سلامتی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی ممنون عزیزم انشالله
مامانی گیتا جون
22 آذر 94 11:18
سیده خانم کوچولو تولدت مبارک محبوب بانو به شما هم تبریک می گم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنونم دوست مهربونم خیلی لطف داری گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم
فاطمه مامان حسنا
22 آذر 94 11:42
تبريك مي گم. الان دقيقا 7 روزه كه از تولد دختر گلتون مي گذره. حتما احوال شما هم بهتره. ان شالله. ببوسيدش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم آره الحمدلله بهترم
خواهری
22 آذر 94 14:34
سلام خانمی با آرزوی یک دنیا شادی و عشق برای شما ... تبریک ماه بهار اول به شما
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم خیلی ممنونم خواهرمنازنینم
مامان سونیا
22 آذر 94 15:36
سلام محبوب بانو قدم نو رسیده مبارک چه دخمل نانازی خدا براتون خفظش کنه انشالله به زودی خوب شین وبا عکسای قشنگ دخملی بیاین دوستون داریم مراقب خودتون باشین
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم خیلی ممنون عزیز دلملطف داری خانومیانشالله ما هم دوستتون داریم ، مهربونــــــــــها التماس دعــــــــــــــــــــــا
˙·٠•●♥مامان علی و ضحا♥●•٠·˙
23 آذر 94 10:06
سلام محجوب بانو جون مباااااااااااارکه نمیدونی چقدر خوشحال شدم چه نازه دخملت خدا نگهش داره براتون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم خیلی ممنون دوست مهربونم خیلی لطف داری گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم
سورنا
23 آذر 94 15:46
ای جانمممممممممم مباررررررررررکه
★مادر بزرگ★
24 آذر 94 10:37
ای جونم چه دختر نازی... خدا براتون حفظش کنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزمانشالله
مامان حلما
24 آذر 94 12:30
سلام خانومی خوبی گلم عسل خاله خوبه بهتر شدی عزیز دل
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم الحمدللهخیلی ممنون خانومی
مامان منصوره
24 آذر 94 14:25
قدم نو رسیده مبارک.ان شاالله زیر سایه پدر ومادر بزرگ بشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزمانشالله
مامان نجمه سادات
26 آذر 94 10:11
محجوب بانوکلک بیی خبر نیاشتیم؟ به به چه خوبه اصن ادم کیف ایکنه هووو اهل کوچنی؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو نه عامو ما نه لرم فقط ایترم لری گپ بزنوم الان ایام تیت
مامان زهره
29 آذر 94 10:34
سلام محبوب جونم تبریک میگم به سلامتی عزیزم امیدوارم جشن 150 سالگی تولد دختر نازت رو تو این وبلاگ به ثبت برسونی ببخش که دیر بهت تبریک گفتم مدتی نبودم ولی وقتی خوندم کلی خوشحال شدم امیدوارم زیر سایه شما وپدرش همیشه سالم باشه وعروسش کنید برای خونواده خوب شما بهترین ها رو آرزومندم قدم نورسیدتون مبارک ببوس فرشته خانمت رو خیلی مراقب خودت باش میبوسمت
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی خیلی ممنونم بابت نوشته های زیبات خواهش میکنم عزیزم انشاالله قسمته عزیزای خودتون خیلی خوشحال شدم پیشم اومدی مهربون،خیلی ممنونم عزیزم لطف کردی چشم عزیرمشما هم مراقب خودتون باشید
ღnarjesღ
29 آذر 94 13:35
ماشاالله چه نازه خدا حفظش کنه تبریکککک
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیییلی ممنونم عزیزم لطف داری مهربونم انشاالله
مرضیه
2 دی 94 8:34
خیلی خیلی بهتون تبریک میگم . خدا براتون حفظش کنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون مهربونم سلامت باشید انشاالله
خاله مهتاب
3 دی 94 14:03
وااااییی عزیزم دوسته خوبم..بهت تبریک میگم..مادر شدنت مبارک عزیزم..زمینی شدن فرشته ی نازت هم مبارک..انشالله صحیح و سالم زیر سایه پدر و مادرش به بهترینها برسه..
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی ممنونم دوست عزیز و مهربونم خیلی لطف داری عزیزم انشاالله
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
5 دی 94 12:47
ای جووووونم چه کوچولوی نازی.....
♥عاطفه♥
7 دی 94 21:14
_______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶22222¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶22222222¶¶¶¶2222222222222¶¶ ____________¶¶222222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶22222¶¶ ____________¶222222¶¶22¶¶222¶¶22¶¶¶2¶¶22222¶ ___________¶¶22222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶¶¶¶2¶¶222¶¶ ___________¶¶22222¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶2¶¶222¶¶ ___________¶¶22222¶222222222222222¶¶2¶222¶¶ ___________¶222222¶22222222222222¶¶2¶¶22¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶22222222222¶¶¶¶2¶22¶¶¶2¶¶¶¶ _______¶¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶2222222¶¶¶¶22¶¶¶2¶¶222222¶¶ ________¶¶222222222¶¶¶¶¶22¶¶¶¶22222¶¶¶222222222¶ _________¶¶22222222222¶¶¶¶¶22222222¶¶22222222¶¶¶ _______¶¶¶¶¶2222222222222¶¶¶¶¶2222¶¶22222222¶¶ ______¶¶222¶¶¶22222222222222¶¶¶¶2¶¶2222222¶¶¶ _____¶¶222222¶¶¶222222222222222¶¶¶¶22222¶¶¶ ______¶¶¶¶22222¶¶¶2222222222222222¶¶22¶¶¶ ________¶¶¶¶¶¶222¶¶¶¶2222222222222¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶222¶¶¶¶¶¶222222¶¶¶¶¶¶ ______________¶¶¶¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶ __________________________¶§¶¶ _________________________¶¶§¶ _________________________¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________________¶§¶¶___¶¶¶¶¶77¶¶¶777¶¶¶ ________________________¶¶§¶____¶7777¶¶¶¶777¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶77¶¶¶¶______¶§¶¶¶¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶ ____¶¶¶777¶¶¶¶¶77¶_____¶¶§¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶¶___¶¶§¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶§¶¶ _____________¶¶_____¶¶¶¶§¶ ______________________¶§¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____________________¶¶§¶____¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶¶¶¶ _____________________¶¶¶¶___¶¶777¶¶¶¶¶777¶¶¶¶ _____________________¶§¶___¶¶¶¶¶¶7777¶¶¶¶¶ ____________________¶¶§¶¶¶¶¶¶¶¶77¶¶¶¶¶¶¶ ____________________¶§¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ___________________¶¶§¶ ___________________¶¶¶¶ _______________ ___¶§¶¶ تولدش مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ...خداروشکرسالمه ایشالله شمام خوب میشین
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنونم گلم انشاالله
رویــــا
20 دی 94 9:50
سلام عزیزه دلم...چشم و دلت روشن باشه ناز گلم فاطمه زهرا جونم ،عروسک خاله زمینی شدنت مبارک باشه ببحش خاله نتونستم زودتر از این برسم مثلا به مامانی گفته بودم هر وقت عکسای سیسموونی رو گزاشتی خبرم کن محجوب جونم خوبی عزیزم؟خدارو شکر که این نه ماه هم تموم شد و بعد از این مسئولیتت بیشتر شد و وظیفه تربیت یه ناز گل رو داری ...شکر به خاطر بودنش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم کجایی تو خواهر میدونی چقدر وقته منتظرت هستم گلم شرمنده تو رو خدا ببخشید قرار بود مثلا خیلی ها رو خبر کنم ولی ... آره دیگه فرشته کوچولوی من هم اومد توی بغلم خیلی خوشحال شدیم خواهر خیلی
لعیا
10 اسفند 94 0:34
سلام خوبید؟ من خودم 17 سالمه ولی از بس به نینیها علاقه دارم همیشه تو نی نی وبلاگ سر میکنم چه دختر نازی خدا حفظش کنه براتون انشاالله وبلاگتون عالیه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم وااای عزیزمچه عالیخوب چرا توی نی نی وبلاگ برا خودت یه وب درست نمیکنی خیلی عالی میشه ها خیلی خیلی لطف داری مهربون اگه وبلاگ درست کردی حتما بیا پیشمون عزیزم
لعیا
10 اسفند 94 15:54
من دیگه از نی نی بودنم گذشته اخه درسامم اجازه نمیده زیاد پست بذارم ولی بازم به شما و بقیه مامانای گل سر میزنم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عزیزم خو ماهی یکی یا دو تا پست هم بذاری کافیه میتونی خاطرات خودتو بنویسی یا خواهر و برادر کوچیکتر رو به هر حال هرجور مایلی عزیزم حتما حتما پیشمون بیا دوست عزیزم منتظرت میمونیم