♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 9 سال و 6 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

همسفرم از زمین تا بهشت

1394/4/8 0:05
346 بازدید
اشتراک گذاری

                   نوشته محجوب بانو برا آقاسید                

 

 

                                           

           

                 همسفرم از زمین تا بهشت وجود نازنین تو بهانه ی زیستن است.

                              تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی.

                    عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم، بیش از آنچه تصور کنی.

پسندها (7)

نظرات (6)

رویــــا
8 تیر 94 22:48
سلام عزیزم وبتون خیلی قشنگه بهتون تبریک میگم و متنظر حضور سبزتون توی دنیای کوچکمان هستم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی خیلی ممنون <لطف دارید چشم حتما میاییم
atefeh
9 تیر 94 12:42
نی نی تون پسره یا دختر ؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو هنوز مشخص نشده ، عزیزم برامون دعــــــــــــــــــــــا کن ، گلم
مامانی
9 تیر 94 18:50
با سلام خدمت محجوب بانو ازت خواهش میکنم که اگه در توانت هست به من در ختم 2000صلوات کمک کنی ممنونم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم انشالله هممون حاجت روا بشیم عزیزم من 100 تا صلوات رو براتون میفرستم ببخشید اگه کمه آخه خودم هم بالای 5000 تا صلوات نذر دارم و تازه شروع کردم به فرشتادنشون التماس دعا
آوا
11 تیر 94 12:06
ممنونم که بهم سر زدی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خواهش میکنم عزیزم ما هم از شما ممنونیم که پیشمون اومدید
آبجی نگار
18 تیر 94 17:16
اوا چه عشقولانه بازم پیش ما بیاید.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم چشم حتما شما هم بیایید
اجی نگار
23 تیر 94 3:45
سلام لوگوتون روتو وبم قرارمیدم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی ممنون لطف می کنید