♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

خبرای دست اول

1394/3/25 12:23
513 بازدید
اشتراک گذاری

ســــــــــــــــــــــــلام عزیز دلم        

بالاخره تموم شد

امتحانای مامانی هم تمـــــــــــــــــــــــــــوم شد و حالا یــــــــــــه تــــــــــــــــــــــرم مرخصی شیرین دارم بعد از چند سال درس خوندن(و بی نهایت خوشحالم)   

حالا هم چن تا خبر دست اول برات دارم:

اینکه احتمالا پایان نامه ی بابایی عزیزت میفته برا ترم دیگه(چون بابایی مهربونت خیلی مشغله داره از جمله من و شما نتونسته کاملش کنه)حالا شاید هم این ترم تموم بشه انشالله

 اینکه از امروز دیگه به همه میگیم شما توی دل مامانی هستی و همه به من بعنوان یه مامان کوچولو نگاه میکنن خخخخخخخخخ

 هم اینکه دایی محمدت امتحاناش تموم شده و امروز از قم میاد و برای شما یه سوغات خوشکل میاره که حتما عکسش رو برات میزارم ،گلـــــــــــــــــــم

      بخـــــــــــــــــــــــــــــــدا عاشقتیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم                                                 

                   

                         نظر یادت نـــــــــــــره ها                   

پسندها (7)

نظرات (10)

مامانی
26 خرداد 94 22:04
سلام عزیزم انشاءالله نی نی تون سالم به دنیا بیاد و قدمش براتون خیر باشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
سلام عزیز دلم خیلی ممنونانشالله انشالله گــــــــــل پسر شما هم مهیشه سلامت باشه
پریسا
27 خرداد 94 17:02
مبارکه امیدوارم همیشه وقت برای تفریح و خوش گذرونی داشته باشید.ان شا الله همیشه شاد و خوشحال باشید.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو مرسی خوشکل خانوم انشالله شما هم همیشه خوش باشید
atefeh
27 خرداد 94 21:33
خیلی خوبه که امتحانا تموم شن...واسه منم توموم شده.....ممنون که واسم نظر گذاشتی محجوب بانوی گلم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره خیلی عالی شد که تموم شد من یکی که واقعا داشتم از پا در میومدم خواهش میکنم گلم ما هم از شما ممنونیم که برامون نظر میذارید
ايلقار
28 خرداد 94 10:53
سلام مامان محجوب چطوري عزيزم؟ رفتي آزمايش ژنتيك؟ ممنون كه برام نظر گذاشتي عزيزم.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی ممنون شما چطوری؟؟ آره رفتیم ولی یه هفته ای طول میکشه تا جوابش بیاد خواهش میکنم عزیزم ماهم از شما ممنونیم
atefeh
28 خرداد 94 12:27
محجوب بانو جون شما سفارش چیز میز نمیدین؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو حتمـــــــــــــــــا چرا که نه
رویا جوووون
1 تیر 94 8:01
خداکنه بهتون خوش بگذره عزیزم...مواظب اون قند عسله توی دلت هم باش لطفا...چون جیگر منه...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون گلم انشالله شما هم همیشه شاد باشید چشم حتما عزیزم شما هم مواظب خودت باش
شه دخت
10 تیر 94 12:38
عزيزمخيلي عاشق دخملتون شدم خيلي ماهه!!!ماشاالله بزنيد به تخته... قربونش برم لينكيد!!! خدا حفظش كنه با بهترين آرزو ها براش!
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیز،دلم لطف داری ولی هنوز مشخص نیست غنچه ی توی دلم گل دختره یا کاکل پسر انشالله هرچی باشه، سالم باشه و صالح خیلی ممنون گلم،انشالله خدا شما و عزیزاتون رو هم حفظ کنه ممنون بابت لینکتون ما هم شما رو لینک کردیم
Melika
29 تیر 94 18:29
سلام عزیزم .. انشاالله زود نی نی تون به دنیا بیاد .. من خیلی شوق دیدنش دارم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام گلم انشالله ما که بزرگترین آرزومونه
پریسا
2 مرداد 94 12:54
امیدوارم زود زود نی نی خوشگلتون به دنیا بیاد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو انشالله عزیزم ما که مردیم از دوریش
roya
3 مرداد 94 11:37
امیدوارم همیشه شاد باشید گلمممم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم شما هم همینطور