♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

کاکـــــــل پسری یا قند عســــــل

1394/3/9 14:44
428 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یه سلام از جنس دوستی به شما دوستای گلم

ویه سلام مادرونه به شما نی نی خوشکل توی دلم

میخوام برات از حال و احوال این روزام بگم نازنینم

ببخش اگه این مدت پست مخصوص خودت نذاشتم...

الهی فدات بشم چن روزه دیگه امتحانای مامانی شروع میشه ...الحمدلله این ترم 5 یا 6 تا امتحان بیشتر ندارم که این خودش خیلی خوبه...(برام خیلی خیلی دعا کن)

نی نی خوشکلم دیگه شاید تا اواخر خرداد خیلی کم بتونم بیام و برات پست بزارم و از این بابت شرمنده ام

ولی دوستای گلمون توی نبود مامانی تنهامون نمیزارن و هوامون رو دارن و با نظراتشون خوشحالمون میکنند مگــــــــــــــه نه؟؟؟؟تازه برای موفقیت مامانی هم دعا میکنن....آره...

جیگر مامان و بابا، این هفته اگه خدا بخواد ،با بابایی عزیزت و مامان جونت میخواهیم بریم سونو سلامت و آزمایش ژنتیک...و اگه شما اون پاهای کوچولوی خوشکلت رو تکون بدی...شاید بشه تشخیص داد که قند عسلی یا کاکل به سر...خخخخخخخخ

راستش جنسیتت برای هیچ کدوممون فرقی نمیکنه...و فقط ازته دل آرزومند سلامتیت هستیم...

ولی راستش بر اساس شواهد و قرائن به نظر میاد شما پسر باشی.حتما میپرسی کدوم شواهد؟؟متفکر

1-من و بابایی و مامان جون هر چی خوابت رو میبینیم به شکل یه پسر ناز و خوشکل میای پیشمون

البته من یه گلایه دارم ازت ،جنابعالی چرا بین مامان و بابات تبعیض قائل میشی؟؟؟

چرا 3 مرتبه پرواز کردی توی خواب بابایی مهربونت و فقط یه مرتبه اومدی توی خواب من ؟؟؟هــــــــــا...

تازه وقتی هم تو خواب بابایی بودی پسر بودنت کاملا بارز بوده ولی توی خواب من نــــــــــــــــه...  

تازه توی خواب بابایی لباس تنت بوده ولی توی خواب من لخت لخت بودی....خخخخخخخخخ

واقعا که نوبت به اولیا که رسید آسمان تپید....

تازه توی خواب بابایی ،جنابعالی میرفتی بغلش ولی توی خواب من همش مثل فنر در میرفتی....خخخخخخخخخ...بخدا راس میگم مامانی،مگه یادت نمیاد؟؟؟

حالا اشکالی نداره عوضش وقتی اومدی انقدر توی بغلم میگیرمت  و میچلونمت که تمام کمبود های این مدت جبران بشه الهی فدات بشم.خخخخخخخخخخ

2-میگن اگه سمت راست شکم درد بگیره بچه دختره و اگه سمت چپ شکم درد بگیره بچه پسره (البته نمیدونم تا چه حد درست باشه)ولی من همه دردم سمت چپم هست...حالا الله اعلممتفکر

3-توی بارداری من خیلی دنبال ترشی و این چیزا نیستم و غالبا دختر دارها خیلی ترشی دوست دارن...

4-تازه همش هم فک میکنم پسری و وقتی تصورت میکنم همش یه پسر ناز میاد جلوی چشمم(ولی بخدا فقط سلامتی ات برام مهمه عزیزم)تازه اگه دختر هم بشی میام این پست رو پاک میکنم....خخخخخخخخخخ

 مامانی خوشکلم بخدا خیلی عاشقتیم و اصلا مهم نیست جنسیتت چی باشه...فقط صالح و سالم و ولایت مدار باش و سربلندمون کن....


                         

پسندها (3)

نظرات (10)

مدیران
9 خرداد 94 16:00
خخخخخخخ)ـ لینکی محجوب بانو خــــــــــیلی ممنون گلـــــــم
مدیران
9 خرداد 94 16:00
دوستتون داریم خانومــ): محجوب بانو من و نی نی مون شما رو بیشتر دوس داریم خالــــــــــــه جون
مدیران
9 خرداد 94 16:00
عالی وزیبا): محجوب بانو خــــــــــــــــــــــیلی ممنون...
مدیران
9 خرداد 94 16:00
ممنون بهمون سر زدین محجوب بانو خواهش میکنم عزیزم ما هم از شما ممنونیم که پیش ما اومدیدد
مدیران
11 خرداد 94 9:40
ممنون که از شکلک هامون استفاده میکنین...اینطوری خوشحال میشیم محجوب بانوی گل محجوب بانو خواهش میکنم عزیزم من عاشق شکلکاتون هستم ممنون از شما که وب به این زیبایی دارید
تراب
15 خرداد 94 14:15
بسیار عالی بود آقاسید خیلی ممنون
رکسانا...
28 تیر 94 17:51
عالی بود...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو لطف داری گلم
Melika
29 تیر 94 18:43
عالی بود... àÁé¹*_______ _____*àÁé¹*___*àÁé¹*____*àÁé¹*___*àÁé¹*____ ___*àÁé¹*______*àÁé¹*_*àÁé¹*_______*àÁé¹*__ __*àÁé¹*__________*àÁé¹*__________*àÁé¹*__ __*àÁé¹*________________________ *àÁé¹*____ ___*àÁé¹*________ÃÑ¡¤¹àÁé¹¹èÐ_______*àÁé¹*_____ ____*àÁé¹*____________________*àÁé¹*______ ______*àÁé¹*________________*àÁé¹*________ ________*àÁé¹*____________*àÁé¹*__________ __________*àÁé¹*________*àÁé¹*____________ _____*àÁé¹*___*àÁé¹*____*àÁé¹*__*àÁé¹*_____ ___*àÁé¹*______*àÁé¹*_*àÁé¹*_____*àÁé¹*____ __*àÁé¹*__________*àÁé¹*_________*àÁé¹*____ __*àÁé¹*________________________*àÁé¹*____ ___*àÁé¹*_______~ ^____^~______ *àÁé¹*_____ ____*àÁé¹*____________________*àÁé¹*______ ______*àÁé¹*_________________*àÁé¹*_______ ________*àÁé¹*_____________*àÁé¹*_________ __________*àÁé¹*________ *àÁé¹*___________ ____*àÁé¹*___*àÁé¹*____*àÁé¹*___*àÁé¹*_____ ___*àÁé¹*______*àÁé¹*_*àÁé¹*______*àÁé¹*___ __*àÁé¹*__________*àÁé¹*_________*àÁé¹*___ __*àÁé¹*________________________*àÁé¹*___ ___*àÁé¹*______________________*àÁé¹*____ ____*àÁé¹*___ TAKE CARE ____ *àÁé¹*_____ ______*àÁé¹*_______^-^______ *àÁé¹*_______ ________*àÁé¹*____________ _*àÁé¹*_________ __________*àÁé¹*_________*àÁé¹*___________ ____________*àÁé¹*____*àÁé¹*_____________ ______________*àÁé¹*_*àÁé¹*_______________ _________________*àÁé¹*________________
پریسا
2 مرداد 94 13:06
خوب اینم از نظر 15 . 15 تا هم هواداری حالا منتظر لوگو هستم. خخخخ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم زحمت کشیدی برات ساختمش گلم امیدوارم خوشت بیاد
maman
16 اردیبهشت 95 21:53
یه سوال محجوب بانو رشته تحصیلیتون چیه؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خواهر جونم من رشته انسانی بودم ولی با اینکه کنور رتبه زیر 500آوردم ترجیح دادم برم حوزه ی علمیهو واقعا خدا رو شکر میکنم که دانشگاه نرفتم و اومدم حوزه خدا روشکر خیلی راضیم