♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

خوشحالی های خودم و خودت...

1394/2/30 16:34
441 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان گلــــــــــــــــم.....

سلام نی نی خوشکلــــــــــــــــم                                                        

میخوام یه کم از شادی های خودم و خودت برات بنویسم....

دیروز عصر من و بابایی عزیزت ،مامان جون و باباجون و دایی علیرضات رو که داشتن میرفتن پیش دایی محمدت،بدرقه کردیم... و مامان جونت باکلی سفارش بالاخره ازمون دل کند...

خلاصه بعدش هم بابایی مهربونت من و شما رو برد خیابون گردی...خخخخخخ

نمیدونی چقدر عاشق این کارم....

از ظهر دلم هوس بخورک کرده بود برا همین هم بابای نازنینت بردمون یکی از بهترین خشکباری های شهر...

من هم از خدا خواسته پریدم بیرون...کلی چیز خوشمزه خریدم...

بخورک خریدیم آجیل سلامت و تیکه های کوچولوی میوه های استوایی که نمیدونم اسمش چی بود....

بعدش هم به محض نشستن داخل ماشین شروع به خوردن بخورک کردم و همش میگفتم :اممممممممممم

بابایی هم کلی ذوقمون میکرد....

بهدش هم رفتیم 2تا ورقه شیرینی نارگیلی خریدیم که اون هم بی نهایت خومشزه بود...

خلاصه مامان جون ،فک کنم  دیروز شما هم توی دل من عروسیت بود...

چون خودم  انقدر ذوق مرگ شده بودم که توی خونه مثل نخورده ها پلاستیک تنقلاتم رو از خودم جدا نمیکردم و با صدای بلند آواز میخوندم که:

من و این همه خوشبختی محاله محاله محــــــــــــاله....

عزیزدلم بابایی عزیزت خیلی دوستمون داره...و برای آسایشمون خیلی زحمت میکشه...

الهی فدات بشم همیشه همیشه  بابایی رو دوست داشته باش و رفیق بابایی باش یه رفیق فابریـــــــــک....

من خودم که هرچی هم ازش تشکر کنم باز کمه.....انشالله خدای مهربون همیشه بابای نینی من رو حفظ کنه...الهی آمیــــــــــن...یا رب العالمیــــــــن


           

پسندها (5)

نظرات (5)

مامان مریم
30 اردیبهشت 94 19:05
سلام به وبلاگ ما سربزن خاله جون محجوب بانو سلا عزیز دلم چشم حتما میاییم... مرسی که اومدید پیش ما...
رویــــا
4 خرداد 94 13:01
وای محبوبه چنان با اب و تاب نوشتی و از بخورک و خوردنی هایی که خوردی تعریف کردی اب دهنم رو به زور قورت دادم...نوش جونت عزیزه دلم ایشالله گوشت بشه و بچسبه به تن و بدن خودت و فینگلیی تو راهیت....بوس از روی ماهت ..راستی گلم اگر وقت کردی خوشال میشم به دنیای ما هم سربزنی محجوب بانو سلام عزیز دلم ممنون بابت نظر قشنگت... چشم حتما میام پیشتون و باز هم منتظر نظر های قشنگتون هستم
عمه سپیده
9 خرداد 94 12:34
ایشالا خدا این مامان و بابای عالی رو برای نینی تون حفظ کنه!! محجوب بانو خیلی ممنون عزیز دلم انشالله خدا شما عمه های مهربون و مامان و بابای آیه و...رو هم برای خوشکل خانومتون حفظ کنه
Melika
29 تیر 94 18:45
´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶´ ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ ایشالا خدا این مامان و بابای عالی رو برای نینی تون حفظ کنه!!
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیز دلم انشالله خدای مهربون مامان و بابای شما رو هم براتون حفظ کنه
roya
3 مرداد 94 11:53
امیدوارم بچتون سالم به دنیا بیاد وسایه شما و اقاتون همیشه بالا سرش باشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو انشالله،خیلی ممنون عزیزم انشالله سایه ی پدر و مادر شما هم همیشه بالای سرتون باشه