♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

تخت و کمد نی نی ما

1394/2/20 13:19
767 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

سلامی دوباره به دوستان عزیزمخندونک

این مدل تخت و کمدی که میبینید...الان چن ساله دل منو بردهگریه

خیلی خیلی دوستش دارمجشن

قیمتش هم پرسیدم

ولی حالا یه سوال :اگه شما آدرسی ،سایتی دارید که میتونه بهمون کمک کنه ( در خرید تختو...وکالسکه و کریرو...)برامون تو بخش نظرات بذارید ممنون میشیم...متنظر

                                                                              

 

پسندها (7)

نظرات (3)

مامان ندا
20 اردیبهشت 94 15:17
سلام عزیزم تو هر استانی ی مغازه سرویس خواب بچه هست ک فانتزی هستن الان من تو زنجان ی همچین سرویسی رو قیمت کردم البته تخت اون فرق داشت حدود 7میلیون بود
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی ممنون بابت راهنماییت... راستش من فقط میخوام تخت(نوزادی و نوجوانی که باهم هستش)و کمدی که تو تصویره بگیرم اونم فک کنم حدود 3میلیونی بشه...ست کامل تختش خیلی جاگیره و ما خونمون چوچولو هستش ... خیلی تو انتخاب کالسکه و کریر مشکل دارم اصلا نمیدونم چیکار کنم؟؟؟ یا کدوم مدلش بهتره؟؟اگه شما چیزی رو امتحان کردید لطفا راهنماییم کنید.
مامان بهار
21 اردیبهشت 94 18:43
سلام عزیزم فکر کنم من تو یه فروشگاه تو شهرمون اینو دیدم حدود سه تومن...بدون درایور.کالسکه و کریر تو چه رنج قیمتی میخوای؟ محجوب بانو سلام گلم خیلی ممنون تخت و کمد بین 2 تا 3 میلیون باشه خوبه برام... ولی قیمت کالسکه و کریر و....رو اصلا نمیدونم مدلهای زیادی هم تو اینترنت دیدم ولی نمیدونم کدوم مدل بهتره اگه شما در این زمینه تجربه ای دارید لطفا بهم کمک کنید خیلی ممنون
Melika
29 تیر 94 18:52
$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$_$$$_______$$$_$$$$$$$$$$ $$$____$$$____$$$____$$$_$$$_____$$$__$$$_______ $$$____$$$___________$$$_$$$_____$$$__$$$_______ $$$_____$$$_________$$$___$$$___$$$___$$$$$$$$__ $$$______$$$_______$$$_____$$$_$$$____$$$_______ $$$_______$$$_____$$$______$$$_$$$____$$$_______ $$$$$$$$$___$$$_$$$_________$$$$$_____$$$$$$$$$$