♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

نگران سلامتی ات هستیم

1394/2/27 20:15
519 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای گلم

سلام کوچولوی عزیزم ،امیدوارم که توی دل مامانی بهت خوش بگذره

عزیز دلم چن روز دیگه باید برم سونو سلامت و آزمایش ژنتیک ،یه کم استرس دارم

من و بابایی و باباجون و مامان جونت(بابا و مامان  خوب من) هر روز برا سالم و صالح بودنت دعا میکنیم

الهی فدات بشم بابایی هنوز هم باورش نمیشه خدا بهمون لطف کرده و تا چن ماه دیگه شما میای کنارمون و همش با ذوق و شوق و خنده از من میپرسه محجوب واقعا ما داریم بچه دار میشیم( عزیز دلم بابایی خیلی خیلی دوستت داره و مدام به خاطره اینکه شما به زندگیمون اومدی ، خدا رو شکر میکنه و برات دعای سلامتی میخونه و....دلم میخواد همیشه مثل من از ته دل عاشق بابایی باشی  و به بابای خوبت احترام بذاری ...باشه مامان) 

قربون اون دست و پای کوچولوت برم(که از این هفته تکون هم میخورن) مامان جون و باباجونت هم که از خوشحالی نمیدونند چیکار کنن  

نمیدونی مامان جونت چه لباسا و وسایل خوشکلی برات آماده کرده و بیشترشون هم با دستای خودش دوخته

عزیز دل مامان و بابا ،ما همه به خاطر داشتنت از صمیم دل خدا رو شکر میکنیم   و بی صبرانه منتظر تموم شدن این  انتظار شیرین هستیم

کوچولوی عزیزم ،دلم میخواد همیشه همیشه به بابایی عزیزت و باباجون ومامان جون مهربونت  احترام بذاری و مثل من عاشقشون باشی چون اونا هم عاشقتن

احترام و عشق به مامانی که بنده باشم  هم که دیگه حد و اندازه نداره

 

پسندها (1)

نظرات (1)

andanaღarshida
3 خرداد 94 13:57
ممنون که به ما سر زدین محجوب بانو خواهش می کنم عزیزم ما هم از شما ممنونم که پیش ما اومدید