♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

♡♡عاشقتم فرشته ی خوشکلم♡♡

1395/6/10 1:43
837 بازدید
اشتراک گذاری

                                

          عرسک

      

 سلام 

 سلام خواهر گلیااااا

 انشالله که سلامت باشید

خیلی خیلی ممنونم بابت همه

مهربونیایی که نسبت به من و فاطمه زهرا

دارین, واقعا خیلی خوشحالم که خواهرای خوبی

مثل شما دارم, انشالله همیشه خوشبخت باشید و پرانرژی 

از احوالات ما اگه بخواین باید بگم, خدا رو شکر بعد از گذراندن 

یه دوره سخت و و درد آور چند روزه و رعایت دستورات پزشک بنده 

که از دخملی ویروس تپل مپل سرماخوردگی رو گرفتم,الان بهترم

خدا رو شکر ...ولی خیلی بهم سخت گذشت, خیلی... من

نمیدونم چرا وقتی مریض میشم انقدر روحیم رو از

دست میدم, همش فم می کنم دنیا به آخر رسیده 

و ار شوهرم و مامانم میپرسم:یعنی من دوباره

مثل قبل خوب میشم... سوالم همش همینه 

موقع مریضی... ولی خدا رو شکر خیلی

بهتریم به لطف دعای شما عزیزا 

فقط دخملی بعضی وقتها 

خیلی ناآرومه که فک

کنم واسه دندونیه

هست که هنوز

خبری ازش

نیست  

         

هفتم شهریور رفتیم عروسی یکی از آشناهای خانوادگیمون

بعد از مدتها رفتیم عروسی که به لطف عروسک خانم گند زده شد به حال بنده و منی که عاشق عروسی و عروس کشون و.... بودم هر لحظه هزار بار از خدا میخواستم این عروسی تموم بشه و ما بریم

در آخر هم زودتر از همه خداحافظی کردیم و د بدو که رفتی

عاقا نمیتونید تصور کنید فاطمه زهرا چیکارا که نمیکرد 

روزی میز نشسته بود و همه چیز رو بهم میریخت و همش هم داد و فریاد میزد که چرا نمیذاری برم خودمو از میز پرت کنم

یا حیغ میزد کع ولش کنم بره توی چمنای باغ بچرهنیشخند

خلاصه که خیلی خیلی اذیت شدم  و تصیم نهایی بر این شد که توی همه عروسی ها مامان نازنینم رو  همرامون ببریم از خود راضی 

ولی خداییش خیلی اذیت شدم

یعنی این نیم وجب بچه به هیچ صراتی مستقیم نبوووووووود

ولی با این همه تونستم کلی عکس ازش بگیرم که به نظرم بی نهایت ناز شدن....

نظر شماچیه راجع به عکسا و خوشمل کردناشون خواهر جونیا ؟؟

عکس بالایی هم دخملیه توی باغ عروسی... با یه لباس نباتی توری خوشگل.... اینم بقیــه عکســـــا

             

                    

             

                   عروسک

          

                 

         

                 

            

نمیدونم چرا واسه گذاشتن این پست اینقدر اذیت میشم؟؟ 

هنوز عکس ها ادامه داره

ولی نمیشه آپلود کرد

نمیدونم مشکل از کجاست که واسه گذاشتن همین عکس های بالایی هم کلی اذیت شدم و همش میهنگید

التماس دعا 

پسندها (12)

نظرات (20)

محجوب بانو
10 شهریور 95 1:52
عروسکم عاشقتمممم منو ببخش شاید من نتونم مثل مامانای خوب واست مامانی کنم منو ببخش به خاطره هرچیزی که فک کردی از مامانی دیگه کم دارم ببخشم عروسکم.... ببخشم.... ولی اینو مطمئن باش که عاشقت هستم حتی از مامانی دیگه عاشق تررررر
✿ ماMے jوטּ✿
10 شهریور 95 3:27
ماشالااااهزارماشالا خوشکل خاله چقدر بزرگ شدی نازبودی نازتر شدی چند وقته ندیدمت دلم برات تنگ شده بووود میبوووووسمت 😙😙😙😙😙
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون خواهر عزیزم لطف داری مهربونم دل به دل راه داره عزیزم
عاطفه
10 شهریور 95 11:56
وای وای قربون عزیزخودم برم ماشاالله چشم نخوری ان شاالله.... بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس برای فاطمه جونممممممممممممممممممممممممممممم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای تو خواهر گلی لطف داری مهربونم
آیداکوچولو
10 شهریور 95 21:42
همه ی لحظه هایتان عاشقانه عاشقانه هایتان آرام
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم
دخترخاله
12 شهریور 95 12:25
الهه
13 شهریور 95 1:38
سلام اجی خوبی خداروشکر که بهتر شدی اجی ان شاءالله همیشه شاد و سلامت باشی اجی من مریض که میشم فرقی نمیکنم اجی صبورم یادش بخیر پارسال که خدا خواست و من مریض شدم چقدر درد کشیدم اما خواست خدا این بود در مورد من اجی منظورم معده دردمه اجی چی فکر میکرد منی که از لاغری بدم میومد الان لاغر شدم و خیلی این انداممو دوست دارم اجی میدونی من فکر کنم اخرای فروردین ۹۴ بود که معده درد شدیدی اومد سراغم و دکتر رفتم اجی بیخیال اجی تو هم باید صبور باشی اجی نباید فکر کنی دنیا به اخر رسیده اجی داروهایی رو بخور که اگه خدایی نکرده سیستم ایمنی بدنت ضعیفه یه کم قوی بشه اجی همینجوری گفتم اجی من با ل اینکه نماز نمیخونم و مشکل دارم اما ایمانم به خدا قویه اجی مطمینم که اینان تو هم قویه اجی تو همه شرایط باید به خدا توکل کرد و همه چی رو سپرد دست خودش اجی و صبور و امیدوار بود اجی خوب حالا بریم در مورد دخملت حرف بزنیم اجی میبینم که دخملت خیلی ناز شده و خیلی شیطون اجی دخترا ارومنا اجی حالا چرا دخمل تو شیطون شده نمیدونم بهش بگو خاله ات میگه انقدر مامانتو اذیت نکن عزیزم تو دخمل خوبی هستی همیشه باید اروم و ساکت باشی بازی هم کن اما نه در این حد که مامان بابا اذیت بشن اجی ان شاءالله دخملت راحت دندون در میاره اجی پسر بود راحت بود دندون براش اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو واقعا مریضی خیلی سخته آجی جوووووووووووووووون انشالله همیشه ی=سلامت باشی فاطمه زهرا رو برات با کبوتر میفرستم خودت نصیحتش کن
نسیم
13 شهریور 95 10:23
عزیزدلم. عسل ناز بانو. خیلی جیگر شدی ماشاا... زنده و سلامت باشی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیـــــــــــــــلی ممنون عزیز دلم لطف داری خواهر جووووووووووووووونم
فافا
13 شهریور 95 11:02
انشالله خوب بشه حالت عزیزم دخملی دیگه الان وقتشه که حسابی شیطونی کنه . همه بچه دارها همین رو میگن باید دیگه از یه سری چیزها بگذری. شام یخ زده و چایی سرد و ... به لطف داشتن یه دختر ناز می ارزه. انشلله زودتر دندوناش بزنه بیرون هم خودش راحت بشه هم مامانش خیالش تخت بشه. ماشالله به ناز دار خانوم . چقدر ناز شده با این لباساش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون خواهر گلییییییییییییی الحمدلله بهتریــــــــــــمگوش شیطون کررررررررررررر خیلی لطف داری عزیزم انشالله قسمته خودت
امیررضا
13 شهریور 95 12:13
کلا با بچه تو این سن نه سفر نه عروسی نه مهمونی همه رو باید تعطیل کنید در ضمن سرما می خوری صبور باش تا خوب بشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانوآقاسید دقیقا همه چی تعطیله صبر چیزیه که داشتنش خیلی سخته
♥ خانوم کـوچولو ♥
13 شهریور 95 12:54
قربووووووونت برم عسلکم چقدر بزرگ شدی خاااله فدات بشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون خواهر گلی کجاییییییی؟؟؟ نیستی
عاطفه
13 شهریور 95 15:29
خوش به حالت خیلی خوش گذشته بهت....قربون فاطمه جون خوشگلم برم که عروسیوبرات متفاوت ترکرده...ماشالله ماشالله چقدرنازشدددددددددددددده علوسکییییی ان شاالله جشن عروسی خوددددش...مامانیش اونوقتم تو توهیچ صراط مستقیمی نرو ازمن گفتن بود
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ذوق کردنش هم واسه تووووووووووووووو پستش میکنم بیاد موهاتو بکشه
نسیم خانومـــ♡
13 شهریور 95 15:38
アルファベット のデコメ絵文字アルファベット のデコメ絵文字アルファベット のデコメ絵文字アルファベット のデコメ絵文字アルファベット のデコメ絵文字 アルファベット のデコメ絵文字アルファベット のデコメ絵文字アルファベット のデコメ絵文字アルファベット のデコメ絵文字アルファベット のデコメ絵文字アルファベット のデコメ絵文字 کادوی من به فاطمه زهرا...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ایــــــــــــن چیست
آیداکوچولو
13 شهریور 95 15:39
مثل یه تیکه ماه شدی
مامان نازنین زهرا
13 شهریور 95 16:41
آخیییییییییییی عسیسم.
عاطفه
14 شهریور 95 11:41
سلام سمانه خواهری جونم خوبی؟میخواسم بگم میهن بلاگوپاکیدم ددیگه شورشودراورده بود براهمین اینو بازکردم: http://ourlifewithagod.avablog.ir/ منو نزنا میترسممم
❤ معصومه ❤
15 شهریور 95 23:22
سلام لینکی لینکم کن
❤ ماماטּ فاطمــﮧ ❤
16 شهریور 95 1:36
الهـــــــــــــــــــــــی چقد ناز شده ماشالااااااااااااا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون خانومی چشماتون نااااااااااااااز میبینه
مامان هانیه
16 شهریور 95 12:55
اااااااااااااای جونم هزار ماشااله به این دخملی ناز خدا حفظش کنه...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی مممنون خواهر جووووووووووووووونم
بانو
17 شهریور 95 17:38
سلام عزیزم خوبی؟؟ به نظر من ادم با بچه کوچک نباید عروسی بره زجر ادم کشیده میشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهر جونی واقعا حرفت درسته ولی چه میشه کرد بعضی وقتها باید حتما رفت
تنها امیدم خدا
26 شهریور 95 0:08
سلام خواهر عزیزم ، ان شاءالله همیشه شاد و سلامت درکنار خانوادت زندگی کنی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی ممنون مهربونم لطف داری انشالله