♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 29 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

خانه جدید

1395/8/7 15:53
1,032 بازدید
اشتراک گذاری

 

         

  

سلام به همه ی شما خواهرای عزیز دلم

که دوستتون دارم هوارتااااااااا

انشالله که خوب و خوش خرم باشد

خدمتتون بعرضم که الان در خانه جدید(همون بالاشهریهنیشخند)هستیم,و زندگی را ادامه میدهیم

راستش مستاجره قرار بود بعد از تاسوعا و عاشورا خونه رو تحویل بده که نداد و امروز و فردا کرد و این شد که ما چهارشنبه هفته قبل اسباب کشی کردیم و پدرمون در اومد 

و با وجود کمک های خیلی خیلی زیاد مامان نازنینم هنوز هم نمیدونم خیلی از وسایلام کجاست و این باعث ناراحتیم میشه

و خبر خیلی بد اینکه** فاطمه زهرای من ناز دخمل عزیزم **هم به ویرووس فصلی مبتلا شد و (اسهال, استفراغ, تب خیلی خیلی شدید, بدغذایی...) و الان بیش از 20روز ازش میگذره و خدا رو شکر دوران نقاهتش رو میگذرونه 

وااای خیلی سخت بود خیلیییییییی

توی اسباب کشی باشی جگرگوشت هم مریض بشه دکتر اولی هم که رفتیم تشخیص اشتباه داد مردک

این بود که مدت بیماری بیشتر شد و با داروهای دکتر دوم دخترم بهتر شد به لطف خدا

منم ازش گرفتم ولی نه آنچنان شدید و زود خوب شدم ولی هنوز سرفه میکنیم هر دو

دیگه اینکه برنامه دارم برم داندونپزشکی و ترررس رو کنار بذارم و معالجه دندونهام رو شروع کنم, چون جدیدا از درد غذا رو میبلعمخنده

چشم پزشکی هم میرم واسه مطمئن شدن از شماره چشمم 

واینکه خونمون خیلی از حوزه و خونه مامانم دوره

و روزایی که حوزه دارم باید تا شب خونه مامانم بمونم تا آقاسید بیاد دنبالم

و به هیچ کاریم نمیرسم

و این مدلی رو اصلازبان ندوووووووووووست زبان

انشالله خدا خودش یه فرجی برسونه

خدایا چنان کن سر انجام کار

 تو خشنود گردی و ما رستگار.

        

 از کارهای جدید عروسکم اینکه

هر چیو میبینه میگه:تیه؟ (یعنی این چیه؟) 

قبلا گفتم که به تنهایی میاینه و الان هم تا 2قدم برمیداره به تنهایی

دیگه اینکه هرچیو که دوس داشته باشه با هیجان میره سمتش و میگه منننننن مننننننننننو اگه بزرگ باسه دو دستی بغلش میکنه(یعنی این ماله منه) 

و این مننننننننن, شامل :فاطمه زهرا میشه و مامانش

و اگه بابا بیاد سمت اون چیزه منننننننن, خونش حلاله توسط دخمل از خود راضی

 عاشق پاپ کرن پنیری و چی پلت هست و با لثه های بی دندونش میخورتشون

جدیدا به چیزای خطر ناک و داغ میگه:بووووووب

و اینم مامان نازنینم یادش دادهقلب 

عاشق سوار شدن روی کوله باباشه و هر وقت بخواد میگه:هی هی.   هی هی.     هی هی.    

و کلا این هییی هیییییی آهنگ مورد علاقش واسه نواختنه

عاشق نوحه های میثم مطیعی هست دوست عینه من

و روزانه با هم نوحه هاشو گوش, میدم 

موقع گوش داد به نوحه  ساکته ساکت میشیمه و بلندگوی گوشی رو میذاره دره گوشش و در افق محو میشه نیشخند

نوحه هایی که گوش میدیم خیلی نازن خواستین از نت دانلود کنید با این عنوان:

1_منم باید برم, آره برم سرم بره

نذارم هیچ حرومی طرف حرم بره

2_رهبره من طلایه دار لاله هایی

3_باز دوباره ذکر یا حسین باز روی لبا شهادتین باز بهشت بیت الحرمین

4_این گل را به رسم هدیه تقدیم نگاهت کردیم

پسندها (14)

نظرات (24)

عاطفه
7 آبان 95 16:48
عه اینجاچه خبره؟پستت اومدهنوزخوب نشده فاطمه؟مواظبش باش بیشترازهمیشه ان شاالله هیچیش نمیشه توکلت به خداباشه...راستی متین داره دندون درمیاره بازم اسهال شده برای اولین بارخداروشکرالان خوب شده منم که اونروز نصف شبی دو بار استفراغ کردم اونقدر بد بودکه نگو...فکرکنم چون پشمک تاریخ گذشته خورده بودمخونه جدیدتونم هزارتامبارک باشه...ان شالله همه چی درست میشه نگران نباش خواهرگلمفاطمه زهرارو ماچ کن ازطرفمخودتم ضعف نکن وضعف نشون نده ان شالله به زودی میام واتس آپ بیشترمیحرفیم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون خواهر جووووونم انشالله همیشه زنده باشی مهربونم وااای چه خوب, فاطمه زهرا, هنوز بی دندونه پشمک تاریخ گذشته خوردی نگفتی می میرییییی الان که خوبی دیگه آره؟
عاطفه
7 آبان 95 16:51
فاطمه زهراتواین لباسهاعین ماه شده خدایی خیلی نازه ماشاالله ماشاللهخداحفظش کنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چشای خوشکلت ناز می بینه خواهر جووونی انشالله
عاطفه
7 آبان 95 16:52
نمیدونم چراهمه دنبال عکسناخه چراااااااااااا؟منم بین اونا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو دنبال عکس کین؟
سیما
7 آبان 95 17:58
سلام محجوب جون اون عکسی که یه خانومی کنار دخملی وایستاده شمایین من شما رو یه جوره دیگه تصور می کردم به هر حال فکر کنم دخملیتونم به خودتون رفته زیاااد خونه جدید هم مبارک باشه دخملیتونم از طرف من ببوسین زیاااااد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره خواهر جونی خودمم گفتیم یه رخ نشون بدیم دیگه چیکار کنیم اعتراف کن منو چجوری تصور میکردی؟ زود تند سریع بگوووووو فدای تو مهربونم سلامت باشی
الهه
8 آبان 95 9:17
سلام اجی خوبی خونه جدید مبارک باشه ان شاءالله اجی امیدوارم که دخترتم خیلی زود خوب میشه ان شاءالله نگران نباش اجی ماشالله چه بزرگ شده دخملت انگار نه انگار پارسال به دنیا اومده بود و نی نی بود حالا یه دخمل ۱۰ ماه و ۲۳ روزه اس اجی اون عکس خودته اخه تو یکی از عکسا یه خانمه دخملتو بغل کرده
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی ممنونم لطف داری آره دیگه زمان خیلی زود میگذره خیلیییی آره عزیز خودمم
مامان اکرم
8 آبان 95 9:44
سلام خواهر جان. الهی چقدر اذیت شدی. انشاءالله دخمل گلی زودتر خوب خوب بشه صلوات خونه جدیدم مبارک به سلامتی انشاءالله اسباب کشی بعدی خونه خود خودتون صلوات مراقب خودتون باشید. جوجو رو ببوسش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهر خوبم آره والا خیلی اذیت شدم واقعا سختر از این نیست که توی اسباب کشی باشی و بچت مریض بشه و بد غذا و تب شدید و..... واااای انشالله واسه کسی پیش نیاد خداکنه همش به شوهرم و مامانم میگفتم انشالله اسباب کشی ی بعدی بریم خونه خودمون انشالله فدای, مهربونیات عزیزم
مریم سادات
8 آبان 95 10:01
سلام محبوب بانوی عزیز خوبین شما؟عزاداریهاتون قبول آخی عزیزم چ بزرگ شده فاطمه زهرا چقدرم نازه گفتین میثم مطیعی کاملا موافقم خیلی خوبن میخونن؛ ما یکی از مراسم هاشونو رفتیم ظهر عاشورا عالی بود و جاتون خالی! کجایین الان ک دورین به مامانتون؟دور تر از ما ک نیستین بانووووو التماس دعا!
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مریم سادات عزیزم خیلی ممنونم مهربونم انشالله همیشه خوش و خرم باشی و زیر سایه آقامون امام زمان(عج) وااااای خوش بحالتونمنم موخواااااااممن خیلی صداشون رو دوس دارم خیلی دور شدیم کاش زودتری بریم نزدیکشون
مامان فدیا
8 آبان 95 10:21
افرین دختر نااازکه کم کم داری راه میری و شیرین زبونی میکنی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلامت باشی خواهر گلییییی
نسیم
8 آبان 95 10:57
زنده باشه. وای از دست این ویروسا تمومی ندارن!!!! خدا سلامتی به همه بچه ها بده. منزل نو مبارک ایشالا مامان اینا و حوزه بیان نزدیک شما
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلامت باشی خواهر نازنینم واااای که چقدر این ویروسا مزخرفن کاااش بچه ها هبچ وقت مریض نمیشدن خیلی ممنون خواهر جووونی خدت از زبونت بشنوه کااااش
نسیم خانومـــ♡
8 آبان 95 15:35
محجوب خدایی ترسیدی؟ اگه ترسیدی بگو ادامه بدم اگه قلبت وایساده باشه خییییییییییلی بهتره ها راستی تو عکس دومیه خودتی با فاطمه زهرا؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره اون خوشکله که خدای نازه و عسیس خودمممممممم هورااااااا
ماجراهای خونه یک بانو پاییزی
8 آبان 95 18:28
سلاااااااام نفس من عشق من حالت چیطورهههه؟احوالت چیطورههههه؟ نفس خاله خوبه؟الهی فداش،بشم چه بزرگ و خانم شده ماشاءالله بیمعرفت دلم برات تنگ شده ها هیچ خبرمو میگیری؟؟؟ خونه جدید مبارک خانم بالا شهری با کلاس پولدااااردیگه نمیخوای منو بگیری؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو واااااای دختر نمیدونی چقدر خوشحال شدم نظرت رو دیدم برگشتت به وبلاگ نویسی تبرییییک خیلی دلم واست تنگ شده بود نامرررررررت انشالله همیشه خوشبخت و سلامت باشی و پر از آرزوهای قشنگ دیگه چیکار کنیم ما اینیم دیگه یادته اون موقع بهت میگفتم آقای خونه رو ول کن بیا پیشم خوشبختت میکنم من آیندم درخشانهولی مگه گوش دادی حالا ببین چقدر دارم پیشرفت میکنم نه دیگع, حالا دنبال بالا شهریا میگردم تریپم به شماها نمیخوره خخخخخخخخخخخخ
مامان نجمه سادات
9 آبان 95 16:35
ُسلام محجوب بانو نبینم گله مندی خواهری خونه ی جدید مبارک باشه ایشالا ذره ذره رشد فاطمه زهرا سادات رو توش به خوبی و خوشی ببینی در ضمن بسیار مامان خوجلی دارن دخمل خانوم +به به عجب مداحی هایی رو پیشنهاد دادی و توصیه کردی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام و صد سلام به خواهر نازنین خودم انشالله همیشه سلامت باشی و خوشبخت خیلی ممنونم خواهر جونی لطف داری مهربونم من خودم عاشق این مداحی ها هستم خیلیییی راستی دارم می میرم از خوجلییییی یکی بیاد بگیرتم واااای چقدر خوجلمممممممم
nafis
9 آبان 95 17:25
خواهری خوشگلممممم سادات کوچولو رو ببوس اسفندم یادت نههههههه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدااااای تو خواهر مهربونم ممنونم از لطف همیشگیت خواهر نازم
مامان نازنین زهرا
9 آبان 95 23:44
ماشاالله به دخمل گلی. دلمون واسش تنگ شده بود.مثل همیشه روز به روز شیرینتر و خوردنی تر میشه.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنونم خواهر گلی لطف داری دل به دل راه داره عزیزم
الهه
10 آبان 95 10:52
سلام اجی خوبی اوخی اجی چه نازی ماشالله اجی ببینم اجی دخملت دندوندار نشده؟؟؟؟؟! اخه امیرحسین دندنوندار شد دیروز اجی البته نمیخوام ناراحتت کنم اجی همینجوری گفتم ان شاءالله خیلی زود دندون دخملتم در میاد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب زانو سلام عزیزم خیلی ممنون مهربونم لطف داری عزیزم نه هنوز دندون ندارهدکترس گفت:جای نگرانی نیست, بعضی بچه ها دیر دندون دار میشن و بهتره چون دیرتر هم خراب میشه ماشالله امیر حسین چن ماهشه؟ الان دندون در آورده
بانوی دی
10 آبان 95 14:29
سلام. خدا دخترت رو بهت ببخشه. ماشالله خیلی نازه خدا حفظش کنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای تو عزیزم انشاالله روزیه خودت
عاطفه
10 آبان 95 15:48
سلام وای چرا نوشتم واتس آپ؟!منکه درستش کرده بوددددم نوشتم پلاس واقعاکه خخخ...آره پشمک تاریخ گذشته خورده بودم نه باباعاطفه وترس😂😂😂فقط روز اولش سخت بوداونقدرکه بیهوش افتاده بودم زمین به مامان بزرگم میگم دیگه عمرا پاموبذارم اینجا😂😂😂الان خوب خوبم...راستی خواهرعزیزم ومهربانم میدونی چی شدددد خیلی شبیه مامانمی مثل اون هم قیافه ات وهم حجابت...البته مامانم مقنعه هاش ازاون مدل سوریه ایاست...خلاصه خوشحالیدم زیارتت کردم😊😀🙌💜💞💝😘😘😘😘😘😘
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو دیگه نکن از این کارا خیلی خطرناکه دختررررررذذ پسمامانت خیلی خوشکله
عاطفه
10 آبان 95 15:49
فاطمه زهرااصلادندون درنیاورده😱متین تاالان پنج تادرآورده
عاطفه
10 آبان 95 15:55
یه سوال شخصیم میخواستم بپرسم ولی چون اینجازشتهه هروقت اومدم پلاس میپرسم اگه یادم رفت یادم بنداز فدامدا😍😘
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوببانو باااااش
الهه
10 آبان 95 17:08
۵ ماه و ۲۸ روزشه اجی از نظر من بچه زود دندون در بیاره بهتره اجی سنش بره بالا اذیت میشه و وزن کم میکنه اجی اما امیرحسین اینجوری نزوبود اجی فکر منم ابجی منم د دندون در اورد پسرش به ابجیم رفته اجی یعنی این شاید ارثی باشه اجی منم از خدام بود راحت دندون در بیاره اجی ان شاءالله دخمل تو هم زود دندوندار میشه اجی نی نی بعدی یادت نره ها بیاری یه دونه خخخخخخخخخ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عزیزم بچه ها بر اساس سفتی سرشون دیر تر دندون در میارن فاطمه زهرا به باباش رفته کلشون یه کم سفته ولی من کلم خیلی نرم بوده و 5 ماهگی دندون در آوردم
راضیه سادات
11 آبان 95 10:19
سلام مریض شدن بچه ی زبون بسته خیلی سخته 10برابرشو پدرومادر از لحاظروحی مریض میشن خونه نو مبارک ایشالا پر برکت باشه براتون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم آرع واقعااااا کاش اصلا مریضی نبود خیلی ممنون عزیزم انشالله انشالله
ماجراهای خونه یک بانو پاییزی
20 آبان 95 1:34
سااام بلیکوم خوبی عشق مایه دار من جوووون تریپت رو بخورم بیا منو بگیر دیگه ادا درنیار گلهههههههه منننننن من قلبم نازکه زود ترک برمیداره هااااا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو وااااااای خدا نکشتت پاچیدممممممممم از خنده
آیداکوچولو
20 آبان 95 20:12
منزل نو مبارک باشه امیدوارم دیگه هرگز مریض نشی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم خداکنه
ماجراهای خونه یک بانو پاییزی
1 آذر 95 10:37
سلام خواهری کجایی؟فاطمه زهرا عزیزم کو؟ برام ببوسش یه عااااااالمهههههههه واااااای اون تویی کنار فاطمه زهرا؟خانم جیگرتو بخورم چقده بیوتیفولییییییییی جووووون چه لعبتیییییی بیا مال خودم شووووووو تازگیا بیمعرفت شدی بهم سر نمیزنی راستشو بگو کجا سرت گرم شده منو به باد فراموشی دادی؟این بود جواب فشق پاکم؟هق هق...هق هق
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزکم خوبی تو عشقووووو اههههم اهههههههههم خو دیگه جیکار کنیم خوشکلیم و پر از خواهان چقد گفتم بیا پیش خودم گوش ندادی که حالا بشین بر لب جوی و گذر عمر ببین بی محجوب