♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

رویش اولین مروارید

1395/8/15 21:12
1,356 بازدید
اشتراک گذاری

 

انار دونه دونه
عروسکی دارم دردونه قشنگ و مهربونه
انار دونه دونه
سه چهار ماهه که گلم
گرفتار دندونه
انار دونه دونه
توی دهان بچم یه گل زده جوونه
گل نگو مرواریده مثه طلای سفیده

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

سلام خدمت همه شما عزیزای دل وااااااای که نمیدونید چقدر خوشحالم خواهر جونیاامروز ساعتای12 ظهر بود که داشتم به فاطمه زهرا نهارش رو میداردم،یه چن مدتیه با قاشق استیل کوچولو بهش غذا میدم، خلاصه یه دفعه احساس کردم ♡♡♡♡♡

خدایاااااا صدای تق تق داره میاد و بعد از چن با امتحان کردن فهمیدم بله

دخملی ناز ما صاحب اولین مرواریدش شده 

♡♡♡♡درست در 11ماهگی♡♡♡♡

الهی فدات بشم ناز گل منننننن عاشقتم عروسک منننننننننن

بعدش با داد و هوار آقاسید رو صدا زدم و گفتم:فاطمه زهرا دندون درآورده

آقاسید هم دقایقی بعد که تلفنش تموم شد اومد و باهم کلی خوشحالی کردیم

سریع به مامانم زنگ زدیم و خبر دادیم و مامان مهربانم هم کلی خوشحال شد و تبریک گفت

نهار هم به مناسبت جشن دندونی دخمل جان خودمان را به رستوران دعوت کردیم

و با آقاسید رفتیم رستوران و کلی خوش گذشت ،البته بگم که عروسک خانوم کلی اذیت داداااااا

دیگه اینکه خیلی خیلی خوشحالم

و دخمل جان به هیچ وجه نمیذاره به فاصله 2کیلومتری دهنش نزدیک بشیم

چه برسه به اینکه بذاره عکس بگیریم

امروز هر چی خواستیم نگاه کنیم ببینیم دندونش در چه حالیه ،چنان لباشو بهم می چسبوند و فشار میداد که بقول آقا سید :انگار چسب دوقلو ریختن رو لباشقهقهه

اوه شرمندگی نوشت:

خواهر جونیا شرمنده  نت ندارم که نظرات پست قبل رو ثبت کنم ،چون می دونید که حتما باید جواب بدم و ثبت کنم و الکی تایید نمیکنم 

انشالله نظرای خوشکلتون توی این پست و پست قبل رو با هم تایید میکنم بعد از برقراری وای فاااااا  

دوستتون دارم و میبوسمتون

التماس دعااااااااا

پسندها (10)

نظرات (24)

الهه
16 آبان 95 9:36
سلام اجی خوبی خوشحالم که بلاخره دخملت دندون در اورد اجی ان شاءالله دندون های دیگه اش هم راحت در بیاد اجی تو هم به خودت برس و چیزهای ویتامین دار بخور اجی ابجی منم وقتی داشت به امیرحسین فرنی میداد فهمید دندون دار شده اجی ان شاءالله که همیشه شاد و سلامت باشی اجی ۱۱ ماهگی دخملتم مبارک باشه ان شاءالله
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم چشممممممممحتما خیلی ممنونم خیلی لطفکردی مهربون التماس دعا
نسیم خانومــــــ♡
16 آبان 95 15:46
ایوالله ایوالله ایوللههههههههههههههههههههه ماشالله ماشالله ماشاللههههههههههههههه هوووووووووووووووووووووووورا هوووووووووووووووووووووووورا مبارکه دیگه فاطمه زهرای ما نی نی نییییییست...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو بابا ایییییول داری بخدا
عاطفه
17 آبان 95 14:20
سلام سلام صد تا سلام من اومدم با دندونام میخوام نشونتون بدم صاحب مروارید شدم یواش یواش و بیصدا شدم جز کباب خورا هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تولددندون کوچولت مبارک فاطمه گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم دوستت دارم هزارتا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فداااای تو عزیزم به به چه شعری منم میخواستم اولش همینو بذارم ولی با خودم گفتم فاطمه زهرا الان 5 ماهه جزء کباب خورا شده واااالا
fateme
17 آبان 95 20:23
سلام عزیزم مباارکه بهم سر بزن
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیرم خیلی ممنونم حذف بود وبت
سیما
17 آبان 95 21:34
سلام به مامانی و فاطمه زهرا جوووووووووووووون که صاحب یه مرواردید خوشگل شده/ فاطمه زهرا جووووووووون اولین مرواردید کوچولوت مبارک باشه عزیز دلمممممممممممممم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام سیما جوووونم خیلی لطف داری عزیزم فدای مهربونیااااات
مامان اکرم
18 آبان 95 9:59
سلام خواهر جان مبارکه به سلامتی انشاءالله.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون خواهر گلیییییب
نسیم
18 آبان 95 11:45
آخیییییییییییییییییییی عزیزم مبارک باشه. ایشالا باهاش غذاهای خوشمزه خوشمزه بخوره
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون مهربونم انشالله
نسیم خانومــــــ♡
18 آبان 95 15:18
محجوبی جونم میدونستی من 7 ماهگی دندون در آوردم؟ حالا صدرا از الان که 4 ماهشه داره لثه هاش میخاره... خدا رو شکر که فاطمه زهرا هم ددون در آورد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چه جالب آره بعضی بجه ها زود دندون دار میشن آره خدا رو شکر که دندون دار شد خیلی نگرانش بودم
سیمرغ
19 آبان 95 9:54
وااااااااااااای محجوب بانو مبارک باشه من خیلی دوست دارم بچه هایی که تازه دندون در میارن از طرف خاله ببوسش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای تو عزیزم چشم حتما
خواننده خاموش
19 آبان 95 11:17
سلام اولین مروارید دختر نازتون مبارک دختر منم تو یازده ماهگیش دندون دراورد وبلاگتون عالیه مخصوصا طرز نوشتنتون روان و ساده هست
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی ممنون مهربون انشالله خدا دخترتون رو واستون حفظ کنه نظر لطفتونه
ماجراهای خونه یک بانو پاییزی
20 آبان 95 1:40
واااای الهی فداش بشم که جز کباب خورا شده عشق من مبارکه خواهری جونم الهی فداش بشم من کلی برام بوسش کن آش دندونی هم بدرست ی کاسه رد کن بیاد تنهاوخوری نداریماااا شیرفهمه بالاشهری باکلاس مایه دار؟
آیداکوچولو
20 آبان 95 20:10
فاطمه زهرا جونم مبارک باشه مروارید قشنگت
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنونم آیدا جان
الهه
22 آبان 95 8:49
سلام اجی خوبی فردا اپم اجی اگه وقت داشتی سر بزن بهم اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام در اولین فرصت میام عزیزم
مامان هانیه
24 آبان 95 16:20
رویش اولین مرواریدت مبارک خوشگل خانومان شاالله تمام مراحل رشدتو به سلامتی کامل طی کنی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلامت باشی خواهر عزیزم فدای مهربونیات انشالله
مامان زهره
27 آبان 95 10:37
به سلامتی عزیزم مبارکتون باشه امیدوارم چشن دندون دختر گلت در150 سالگیش زیر سایه شماوپدرش در این وبلاگ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیز لطف داری مهربونم انشالله انشالله
هانا
2 آذر 95 11:48
مبارکششششششش باشههههه ای جونممممم انشالله به شادی ازش استفاده کنه عشق من
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنونم مهربون انشالله
تنها امیدم خدا
4 آذر 95 17:05
سلام خواهر جون،مبارک باشه دندون دخملتون ،ان شاالله همین جوری ب سلامتی بزرگ شدنش رو ببینی التماس دعا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون خواهر خوشکلم لطف داری مهربون انشالله
zakieh
7 آذر 95 0:54
ای جونم رویش اولین مروایدت مبارک گلم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم
ماه بانو
7 آذر 95 14:40
سلام عزیزم خوبی؟ وبت خیلی قشنگه اپم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام فدای تو عزیزم خیلی لطف داری
ماماني گيتا جون
12 آذر 95 1:26
تبريك مي گم 💕💕💕
الهه
12 آذر 95 10:07
سلام اجی خوبی خسته نباشی اجی پیشاپیش تولد دخملتو تبریک میگم ان شاءالله که همیشه کنار خانواده ات شاد و سلامت و خوشبخت و سربلند و خندون باشی اجی ببوس دخملتو از طرف من
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام آجی جونم خیلی ممنون مهربونم لطف داری عزیزم
ماه بانو
12 آذر 95 14:26
اگه دوست داری ادرس تل بچه های وبلاگ رو بهت بدم بیا اونجا منم میبینی خخخ راسی عکستو دیدم خیلی نازی از اون مدل قیافه ها رو من خیلی میدوست
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره بهم بده عزیزم آدرس وقت هم واسم بذار لینکت کنم عزیزم فداااااای تو عزیزممممممممم خودمم خیلی خودمو میدوست
شبنم
12 آذر 95 16:28
سلام ماشالله به دختر خوشگلت چه چشمای نازی داره خداحفظش کنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای تو عزیزم خیلی لطف داری مهربونی
اِیس‌مارکت
5 دی 98 12:05
خرید پارچه https://acemarcket.com/shop/