♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

10 ماهــــ♡ـــــه شدی عروسکــ♡ــم

1395/7/15 16:29
878 بازدید
اشتراک گذاری

                    

سلام

سلام میکنم به تکـــــــمحبتــــــــ  تکــــــــمحبتـــــــه شما خواهرای خوب و عزیزم

و این ماه عزیز رو بهتون تسلیت میگم انشالله که همگی حاجت روا بشیم

خواهر جونیای مهربونم التماس دعــــــفرشتهــــــا دارم مثل همیشــــزیباـــــه

از احوالات ما اگه بخوایید باید عرض کنم خوبیم و خدا رو شکر و صاحب خونه محترم آب پاکی رو روی دستمون ریخته و بعد از دهه باید از اینجا بریم

خونه جدیدمون جزء محله های بالا بالا شهـــــــخندونکــــــره

البته من خوشحال نیستم چون اینجوری از حوزه و مامانم خیلی دور میشم و صبح به صبح باید نیم ساعت توی راه باشم تازه اگه ترافیک نباشه

مستاجر اون خونه مهلتش خیلی وقته تمومه و گفته بعد از دهه تخلیه میکنه ولی من نمیدونم چـــــــمتفکرــــرا دلم روشن نیست

همش به آقاسید میگم توبرو حکم تخلیه رو بگیر که اگه طرف بلند نشد دستمون توپوست گردو نمونه و....

آخه مـــــــا هم به حساب حرف اونا گفتیم بعد از دهه تخلیه میکنیم

واینکه اصلا آمادگی اسباب کشی نداریم اصلا 

انگار نه انگار کمتر از 20روزه دیگه باید از اینجا بریم و چه زود 1ســـغمناکـــال گذشت

                                               

از همه چی که بگذریم باید خدمتتون عرض بنمایم که

فاطمــبوســـه زهــمحبتــــرا سـبوســـادات خوشکل ونازنین ما 10ماهــزیباــه شد

و این یعنی قدم گذاشتن توی اولین ماه دورقمی

و پایان ســـــبوســـــن 1رقمــــــمحبتـــــــی

انشالله سنت 3 رقمــمحبتـــی بشه نــبوســـاز گلــمحبتــم

خوب خیلی وقته از دلبریای عسلک براتون نگفتم

اول اینکه حدود 2هفتس تنها تنها می ایسته و از چن ثانیه شروع شد و حالا به دقیقه رسیده

وقتی خودش به تنهای از زمین بلند میشه و می ایسته ما براش این شعر و میخونیم و دست میزنیم اونم با ریتم دست ما سرش رو به چپ و راست تکون میده

تنها تنها تنها          آی گل نعنا نعنا

دوم اینکه یه هفته ای میشه که با کمک میز عسلی و مبل قدم بر میداره و اینو هم مثل تنها ایستادن مامان خوشکلم یادش داده انشالله همیشه زنده باشه

سوم اینکه مدافع حرم مادر است شدیدا محبتو در نظرش آقاسید داعشی میباشدشیطان

هروقت هم من میرم پیش شوهرجان میاد و با چنگ و دندون مثلا منو از اسارت نجات میده و لپامو می کشه سمت خودش فک میکنه منم مثل عروسکاشم که لپاشونو میگیره و بلندشون میکنهخنده

بغلم میشه و میریم سربه سره باباش میذاریم و اذیتش میدیم و  با هم ذوق میکنیم و وقتی بابا عصبانی شد میزنیم به چاکخندونک

دیگه اینکه وقتی عصبانی میشه دستاشو میچسبونه به پهلوهاشو فشار میده و سرش و میبره جلو و با عصبانیت و داد به طرف مقابل میگه هااااتاااثااااتااااا همرا با ماشین شدن و داد و فریاد

حدود 2 ماهه وقتی آب میخوره شیطونی هم میکنه زیــــــــعینکــــــــاد

از جمله اینکه آب رو داخل دهنش نگه میداره و یه دفعه میریزه بیرون و چون توی بغلمون هست آب میریزه روی ما یه لحظه روح از کالبدمون جدا میشه و برمیگرده

1 ماه هم هست که آب رو از دهنش به فاصله ی نیم متــــــــــــــر پرتاب میکنه بیرون (آب را داخل دهان نگاه میدارد...لبها را روی هم میفشارد...و با سرعت بسیار زیاد از یک سوراخ کوچک بین لبها آب را به بیرون روان میسازد)اینم مراحلش که در کمتر از 10 ثانیه به پایان میرسد و بعد ما را منفجــــــــــــــــــــقه قههـــــــــــــــــــر میســـــــــــقه قههـــــــــــــازد

از حدود2ماهه پیش دوس داشت خودش غذا بخوره ولی تسلط کامل نداشت

اما الان بهتر شده و تا حد زیادی میتونه غذا رو به دهنش برسونه البته اگه توی راه نریزهخندونک

ولی خودم هم در کنارش آروم  آروم غذا رو میذارم دهنش

ماکارونی و بعضی از میوه ها رو خیلی خوب میتونه تنهایی بخوره

از خوراکی های مورد علاقش:انار شیرین خیلی زیاد دوس داره

پستــــــــــــــــه که عاشقشه مخصوصا پسته تازه

خیار سبز(عیــــــــــن خودم)

ماکارونی(مثل آقاسید)

انگور مخصوصا از نوع عسکریش (مثل داداش علیرضام)

لیمو ترش(مثل مامانم)

سوپ و آبگوشت(مثل داداش محمدم)

سرسری حدود 2 ماهه بلده

بای بای و دست زدن و رقصیدن هم حدود 1 ماهه بلد شده که دقیق انجام بده

خدانکنه یه صدای آهنگی از یه جایی به گوش برسه

حاج خانوم سریع سر و بدنش و متوسل میکنه به حرکات موزون

به طوری که کل بدنش به یکباره به سمت راست و بعدش به سمت چپ افتاده میشه

از شروع محرم هم یه شب رفتیم هیئت با مامانم و دخمل جان که سادات کوچولو با حسین حسین گفتن هوای مطربی زد به سرشون و با اخطار بنده آرام گرفتند

قراره شیرخوارگان هم بریم فک کنم فردا هست

حوزه خوبه سعی میکنم نحو رو بخونم و با کلاس پیش برم تا انشالله با نمره عالی قبول بشم،باید واسه همه ی درسا اینطوری باشم(خـــــــــــــــــدایا کنــــــــــارم باش)

هنوز با موضوع چشمام کنار نیومدم و با یادآوریش به هم میریزم و نمیتونم مسئله رو هضم کنم چون یهویی فهمیدم

خب اینم از احوالات این مدت ما

واینکه باید استرس رو از خودم دور کنم چون روی فاطمه زهرا اثر مستقیم داره

خیلی دوستتون دارم عزیزای من و می بوسمتون

           

 

پسندها (10)

نظرات (33)

عاطفه
15 مهر 95 22:31
ُسلام علیکم ورحمه الله وبرکااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات خواهری جان عزیز برایت مینویسمشایدآخرین روزی باشدکه مینویسم برایت چون مرگ خبرنمیکند... عزیزم گلممممممممم التماس داعای فراوان داریم...واینکه ان شاالله به خونه خودتون بریدوازمستاجربودن راحت شید...خدادخترگلمون رونگه داره برای همیشه به حق امام حسین آره فردا مراسم شیرخوارگان هستش اونقدراسترس دارم ک نگو اخه اولین بارمه که میخوام برم...ساعت ده شروع میشه اینجا... چه روزخوبی خواهدبودکه نگووووووووووووو محجوب تازگیاعوض شدم میدونستی؟؟؟؟شدم عاطفه قبل که عین پسرابودالانم دارم خوب وخوش زندگی میکنم...اونقدرحال میده این حسم که برگشته اخه تواین مدت که سعی میکردم عین دختراباشم خیلی بهم سخت گذشت ینی اصلاازاداهای دختربودن خوشم نمیادولی الان که شدم مثل عاطفه قبل اونقدرخوشحااااااااااااااااااااااااااااالم نه دغدغه نداشتن چیزی رودارم نه هیچی قشنگ راحت زندگیمومیکنم شایدباورنکنی حس عاشق بودن هم فررارکرده محجوب اونقدرخوشحالم بخاطرحالممممممممممممممم خداروشکرکه آدم شدم بازخخخ...میدونی چیه همیشه میخوندم اونی باش که هستی نه اینکه خودتوعوض کنی و...ولی من یادم رفته بودکه نبایدخودم روعوض کنم وسعی کردم عقایدوافکارم رو عوض کنم ولی اصلاخوب نبودبراهمین تصمیم گرفتم عوض نشم وبشم مثل قبل البته بعضی اخلاق های بدم رو کنارگذاشتم ها ولی بعضیاشم که خوب بودن نگهشون داشتم... دعاکن خداکمکم کنههههههفردامیری مراسم شیرخوارگان ماروفراموش نکن یه وقتاااا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ای ملحد ای بی دین ای نامحرم برووووو تو الان پسری خخخخخخخخخخخخ خو خودت گفتی به من چه اولا انشالله 120سال عمر کنی دوما این پلاس را نصب بفرما بیا آنجا صحبت بفرماییم. سوما شیر خوارگان نرفتم دخملی تب داشت میگم متین دندون نداره؟ پنجما خدا شفا بدهد ششما خیلی, میخوامت عزیزم
مامان آرشیدا
15 مهر 95 23:29
سلام عزیزم در مورد ضعیف شدن چشماتون غصه نخورید الان دیگه علم پیشرفت کرده انشاالله که چشمات خوب شه ولی اگر نشد غصه نخور فقط چند وقت یه بار برو نمره چشم، چند سال که دیدی نمره چشمت ثابته بعد برو لیزیک کن. منم یهو چشمام ضعیف شد و خیلی غصه میخوردم انشاالله تابستون اگه نمره چشمم ثابت مونده باشه میخوام لیزیک کنم. همسری هم سه سال پیش لیزیک کرد و از عینک خلاص شد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چی بگم والا خواهر جونم دست خودم نیست همش بابتش غصه میخورم انقدر ناراحتم که حد نداره چن روزه به خودم امید میدم شاید دکتره اشتباه کرده نمیدونم والا خواهری خیلی عصبی میشم وقتی یادم میاد کاش, اشتباه شده باشه
الهه
16 مهر 95 8:29
سلام اجی خوبی خسته نباشی به سلامتی اجی خونه جدیدو میگم اجی میدونم سخته اما توکلت به خدا باشه اجی ان شاءالله راحت نقل مکان میکنی اجی با تاخیر ۱ روزه ۱۰ ماهگی دخملتو تبریک میگم اجی ان شاءالله عروسش کنی دخملتو اجی امیرحسین ما هم جدیدا زیاد جیغ میزنه جوری که من ازش فرار میکنم میام اشپزخونه اونم مثل دخملت شیطون میشه حالا باز نمیدونم خدا کنه شیطون نشه اگه بشه نمیتونم باهاش کنار بیام اجی چون خودم ارومم حالا باز توکلم به خداست هر چی خدا بخواد هیات هم قبول باشه اجی با دخملت هیات نمیتونی بری چون گریه میکنه و اذیت میکنه من بچه میبینم تو هیات یه کم بزرگتر از دخملتن مثلا ۱ سال اینا همه اش راه میرفت طفلک مامانش اذیت میشد اجی خوبه دخملت راهو نمیتونه مستقل بره اجی التماس دعا ببوسش دخملتو از طرف من ان شاءالله ترم هاتم عالی پاس میکنی اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی ممنون از لطف همیشگیت مهربونم متنفرم از اسباب کشی متنفررررر ممنون بابت تبریکت عزیزم انشالله که شیطون نمیشه عزیزم فاطمه زهرا همش 4دست و پا میره عین فرفره التماس دعا عزیزم
آیداکوچولو
16 مهر 95 19:42
امیدوارم به زودی صاحب خونه بشید و۱۰ ماهگی گل دختری مبارک باشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو انشالله خواهر عزیزم انشالله بخدا خسته شدم از این همه استرس کرایه خونه و صاحب خونه خیلی ممنون عزیز دلم لطف داری مهربونم
مامان نجمه سادات
17 مهر 95 23:12
دخترک 10 ماهه ایشالا از عمرت خیر ببینی اتیش مسوزونی هععععی اقا سیدچ کنیم گرفتار شدی دیگه خدا هیچ خونه ای رو بی بلا قرار دندهاونم از نوع محجوبی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای تو خواهر گلی خودم دیگه چه کنیم از بیکاریه خواهر بالاخره باید یه سرگرمی واسه خودمون دست و پا کتیم یا نه دیگه هر که محجوب بانو و دخملش رو خواهد جور و سختی باید کشد خوب بیییید از خودم شعر در وکردم
مامان خانوم
18 مهر 95 15:43
سلام مادر فاطمه زهرا ی گل. وبتون رو خیلی دوست داریم.و با اجازه تون یه متن های از پست ثابت رو کپی کردیم. اگه ناراضی هستید حتما بهم اطلاع بدید تا پاکش کنم(البته پیشتر شکلک هاست) راستی حتما حتما گل دخترون رو از طرف من ببوسید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی لطف داری مهربونم خواهش, میکنم عزیزم چه اشکالی داره التماس دعا عزیزم
مامان خانوم
19 مهر 95 14:27
سلااااااااامـ ـ محبوب بانو جانم شما رو ما لینک کردیم و یه سوال فنی حرفه ای هم داریم.اینکه چطوری کنار لینکهای وبتون شکلک میزارید؟!تو رو خدا دبه منم یاد می دید؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی ممنون مهربونم عزیزم واسه شکلک های کنار لینکهام بیا توی وبم کلیک کن روی شکلک ها می ری توی سایتش بعد از اونجا بیا پایین سمت راست نوشته آیکون های ریزه میزه کلیک کن و هر شکلکی که دوست داشتی کد سومیش رو بردار و بذار بعد از کلمه ای که نوشتی امیدوارم تونسته باشم کمکت کنم عزیزم التماس دعا هر سوالی داشتی در خدمتم راستی ما هم شما رو لینکیدیم
مامان آنیسا
19 مهر 95 15:14
10 ماهگیت مبارک عزیزم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون خواهر جون
عاطفه
19 مهر 95 19:22
سلام محجوب جون میگم این روزااونقدرنیستی از چشم افتادیاخه این چه وضعشه هااااکم پیداشدی واس من
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو بیا پلاس عشقم
عاطفه
20 مهر 95 0:08
ای باباپس بزن قدش منم نتونستم برم شیرخوارگان خخخخ منم پریودشدم خخخخ من گوشی ندارم چه برسه به پلاس خانوم جان صبری عنایت بفرما میام پلاس دیگه گوشی مامانمم دست نمیزنم براهمین نمیتونم بحرفم ولی وقتی خریدم وزدم خبرت میکنم...راستی ماشاالله این دخترگلمون چقدرناززززززززززززززززززززززهبوچ بوچچچ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو انشالله سال دیگه میریم تو را خداااا زوووود بخر و بنصب زود بااااش دوستت دارم خواهر خوشکلم
عاطفه
20 مهر 95 0:22
چرامتین الان چهارتادندون درآورده دوپایینی دوتابالایی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چه خوب فاطمه زهرا نداره هییییچییییی
نسیم خانومـــ♡
20 مهر 95 9:54
محجوی خانمی تاسوعا تسلیت باد
ツ دختــر بابا ツ
20 مهر 95 10:22
عشششششششششق خاله چقدر بزرگ شدی قربونت برم ... 10 ماهگیت مبارک باشه عشقم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای تو عزیزم خیلی لطف داری مهربونم
عاطفه
21 مهر 95 16:53
سلام خواهری بیاوبم بهم یادبده چطور کلیپ بذارم وبلاگم ممنون
مامان هلیا
21 مهر 95 22:15
چشماتون نازه ممنون
ارمغان بهشت
22 مهر 95 4:29
سلام خواهری ان شاالله هرچی خیرِ پیش بیاد براتون پس امروز فردا اسباب کشی دارین ان شاالله ، به سلامتی گل دخترو ببوس از طرف خالش ،ملوس ای جان راستی ممنونم که بهم سر میزنی و با نظراتت دل گرمم میکنی هنوز باردار نیستم و پناه بر خدا بردم . هرچی خودش بخواد پرسیدی چی میخونم 6 واحد مونده تا کارشناسی گرافیک رو بگیرم در مورد حوزه هم حوزه دانشگاهیان هست که فقط 60 واحد از دروس حوزه رو میخونیم. پناه بر خدا التماس دعا بازم بهمون سر بزن
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
سلام خواهر عزیزم انشالله انشالله خواهری راضیم به رضای خدا داریم وسایلا رو جمع میکنیم ولی هنوز مستاجره تخلیه نکرده.... منتظرییییم شدید انشالله به زودی دامنت سبز بشه عزیزم خیلی لطف داری عزیزم انشالله همیشه موفق باشی منم حوزه درس میخونم نزدیک 200واحد باید پاس, کنیم چه جالب حوزه دانشگاهیان نشنیده بودم انشالله موفق باشی عزیزم
نفیسه
24 مهر 95 13:37
محجوب عزیز لطفا منو از لینک ها پاک کن با تشکر
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چرا خواهر جونم؟ کدونش رو پاک کنم؟
نسیم خانومـــ♡
24 مهر 95 14:38
اووووووووووووووووووه اووووووووووووووووووووه خداااااااااااااااایااااااااااااااا چقدر دخترمون بزرگ شده منم میخوام صدرا زود بزرگ بشه ناااااااااااااامرد صبر کن صدرا بزرگ بشه بعد دخترتو بزرگ کن
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو نه بابا تو عکس خیلی بزرگ میزنه از نزدیک ببینیش باورت نمیشه رفته تو 11ماه از بس اندامی و ظریفه به همه میگم باربیه
عاطفه
24 مهر 95 16:35
سلام خواهری واقعاکه نیومدی بگی چطوری کلیپ درستیدی خودم درستیدم البته تو نماشا عضوبودم یهو به فکرم زد که اونجامیشه گذاشت این شدکه گذاشتم...راستی بیاوبمممممم کلی عکس گرفتم خوشگل خوشگل بیاببین ها منتظر نظرتم هستممممممممم راستی متن هاروبخونی درباره شفاعت متین نوشتم واگه اون متن که نوشتم عاشوراتاسوعابه روایت از عاطفه روبخونم میترکی ازخندهخلاصه اگه تونستی یه نیم نگاهی هم به کلیپ کن ک من خیلی دوسش دارررررررررررررررررررررم اگه هم نتونستی ازاونجاببینی بهم بگو تاازتلگرام مامانم کلیپ کوتاهشوبفرستم ببینی... فددددددددددددددددددددددات ان شاالله فاطمه خوشگلمم دندون دارمیشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ماشالله خودت یاد گرفتی خواهر خوشکلم
عاطفه
24 مهر 95 16:49
راستی خواهری توازکدوم سایت کلیپهاتو گذاشتی؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آپارات خیلی خوبه
عاطفه
24 مهر 95 18:38
برووبم جوابتوبخون حسش نیست تکرارکنم
سیما
24 مهر 95 20:58
سلام محجوب جون وبلاگ آزین به خواست خودش دوباره راه اندازی شد/ دوست داشتین با فاطمه زهرا بهمون سر بزنین
تنها امیدم خدا
24 مهر 95 22:35
سلام عزیزم،10 ماهگی دخملتون مبارک،ان شاالله ک در کنار مامان و باباش عمر با عزت و طولانی داشته باشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز خیلی ممنون مهربونم لطف داری انشالله انشالله انشالله روزیه خودت
مامان فدیا
26 مهر 95 12:12
ای جوووونم تو این سن هر روز یه کار جدید انجام میدن و یه پیشرفت میکنن خدا نگهدارش باشه همیشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ما مامان ها هم که عاشق حرکات جدیدشون هستیم
مامان هانیه
28 مهر 95 10:26
ده ماهگیت مبااااااااااااااااااارک خانوم کوچولوی ناز و خوشگل محجوب جون بهت تبریک میگم پیشرفتای دختر نازت و انشالله که همیشه شادی حرف اول زندگیتونو بزنه خوش باشی دوستم در کنار عزیزانت ببووووووووووووووس گل دخمل نازو
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون خواهر نازنینم انشالله شما هم همیشه خوشبخت باشین ممنون از دعای قشنگت عزیزم التماس دعا
نسیم خانومـــ♡
30 مهر 95 9:38
وااااااای خدااااااا به قول خودم به صدرا میگم فداااااااااامداااااااااا چه خوشمل شده
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو لطف داری عزیز
نسیم خانومـــ♡
30 مهر 95 9:59
محجووووووب؟؟؟ محجوووووووووووب؟؟؟؟؟؟[غمگین] محجوووووووووووووووووب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با سه لحن متفاوت بخون و بیا پایین ای ناااااااااااااامرد...[غمناک​] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . با تشکر از ترس و همکاری شما ستاد ایجاد رعب و وحشت در محجوب بانو
نسیم
1 آبان 95 14:03
زنده باشی عسل بانو
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای تو خواهری
نسیم خانومـــ♡
3 آبان 95 17:05
محجوب خانومی گلم یه سفارش لوگو داشتم چیکار باید بکنم؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عزیزم فعلا به لپ تاب و اینترنتش دسترسی ندارم هنوز وای فا وصل نکردیم
❤مامانیـ جونــ ـ❤
5 آبان 95 18:06
سلام به محبوب بانو ی عزیز و مهربون و دخملی ناز فاطمه زهرا من عاشق نی نیم با اجازه تون یه عکس از فاطمه زهرای ناز رو در وبم گذاشتم. و لینک هم شدید خوشحال میشم با من دوست شید. خوب به هر حال بازم ممنون و اینکه انشا الله خیلی زود صاحب خونه میشید بد دردیه مستاجری ماهم هنوز خونه نداریم ببینیم چه شود !
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیرم ولی اومدم وقت که نبود عکس فاطمه زهرا انشالله موفق باشی التماس دعاااا
عاطفه
7 آبان 95 16:37
سلام محجوب جونم خوبی؟شرمنده هنوزنیومدم به پلاس...ای بابا پست جدیدت چی شدپس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حیف که نوشته هاتونخوندم میخواستم بیام بخونم دستم خوردخارج شدم از برنامه دوباره که اومدم دیدم اپدیت جدیدت نیست ولی یه حقیقتیوبگمعکستودیدمالبته اگه برا خودت باشهمن عاشق کسایی که مثل تولباس میپوشن هستم منم دوست دارم اونطوری باحجاب باشم خوشگل خانووووووووووووووووووووووووووووووووووم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای تو خواهر خوشکلم بشم آره خودمم توی عکس جووووون عمت زودتری این پلاس رو بنصب
عاطفه
7 آبان 95 16:42
دلم برای فاطمه جون وحرف زدن باهاش تنگیده نامردچراعکس نمیذاریییییییییی عاطفه:سلام فاطمه جونم گلم خوبی؟فدات بشم من قربونت برم من خوب شدی گلم؟خاله جونم منم حالم خوب نبود دو باربالاآوردم نصف شبیان شاالله بزرگ بشوزودیراستی مامانت اذیتت نمیکنهیه وقت حسودی نکنه اگه کردبگوبیام فاطمه:شلام هاله ژووووووون هوبی؟؟؟؟من هوبم دلم برات تنگ شده بودکجابودینه هاله جون مامان منو دوشت داله نگلان نباش حشودیشم نمیشه عاطفه:اوخ اوخ بمیرم به این حرف زدنات گلم شوخی کردم مامانی خیلیم خوبه ودوستت دارههههههه عاشقته خداحافظ عزیزدلم فاطمه:خودافیظ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو من به فدای حرف زدانای شما دوتا برم عشقااااا انشالله روزی بیاد که با فاطمع زهرا بحرفی و پشت سر من غیبت کنید هر دوتون هم که نامررررررت
عاطفه
10 آبان 95 15:52
فاطمه جون به مامانت بگو غیبتتونمیکنیم ذکرخیرت میکنیم😂😂😂😂چراعجله داری بیام پلاس چیزی شده؟! اینترنتمونم الانه که تموم بشه تا یه هفته وجندروز نت نخواهیم داشت ولی ان شاالله میمونه خخخ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو باشه شما دو تا که راس میگین واااای چقدر این نت بده تندی تموم میشه