♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا9 سالگیت مبارک
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

حاله دلم بده *بدددددد*

1395/6/5 1:56
751 بازدید
اشتراک گذاری

         

        

 

        سلام خواهر حونیا

حالم خیلی بده خیلی

هم از نظر جسمی(از دندون درد بگیر که وقت نمیکنم درستش کنم) تا گلو درد که الان داره می کشتم

 از نظر روحی هم داغونم

داغوووووووووووووووووووووناااااااااا

حال فاطمه زهرا بده 

بددددددددددددد

از کلی وقت پیش که تب داشت و دکترش گفت ویروسیه 

و بعد هم اسهال و استفراغ و بد غذا شدن و نا آرومیه روزانه و شبانه

و تا کلی وقت استرس و ناراحتی واسه من

بعدش هم عود کردن حساسیت پوستیش و التهاب و و قرمزی پشت گردنش و زیر بغلش و زیر زانو و کشاله ران و بی اثر بودن داروی دکترا و ادامه دار بودن حساسیتش 

و التهاب و قرمزی چشماش مخصوصا چشم چپش که الحمدالله بعد از کلی وقت خوب شد

و حالااااااااا

حالاااااااااااااااا هم

فک میکنم دخترکم عزیزکم نازگلم

سرما خورده باشه 

متنفرم ازت سرما خوردگی..... کاش بمیری...... کاش هیچ وقت نبودی..... توی 1ماهگی دخترم هم اومدی سراغمون..... پوست هر 3تامون رو کندی...... مخصوصا خیلی عروسکم رو اذیت دادی....... بمیرررررر

چن روزیه که فاطمه زهرا آبریزش بینی بینی داره

سرفه هم میکنه که من فک میکردم الکیه

(واااای خدا فک کنم منم از دخملی گرفتم..... چون علاوه بر گلو درد شدید.... الان آبریزش بینی هم گرفتم...... واااای خدااااااااا..... نههههههههه.... حالا که گلوم خیلی درد می کنه و سرفه های الکی میکنم دردش بهتر میشه.... نگو سرفه های الکیه دخترم که من بهش میخندیدم واسه این بوده که گلو دردش بهتر بشه..... واااای خدا.... الهی بمیرم.... چجوری این درد وحشتناک رو تحمل میکنی مامانی )

امشب که دماغش کیپ بسته شده بود

وقتی با هر نفسیش صدای خر خر میومد و بزور نفس می کشید انگار داشتن جونم رو میگرفتن..... واقعا با دیدن این صحنه داغون شدم

خدااااااااااااات جونم بیا کمک

نمیدونم چیکار کنم 

همش خودم رو گول میزنم میگم سرماخوردگی نیست و حساسیت فصلیه 

کااااااااش همینطور باشه 

به دخملی جوشانده 4تخمه و به دونه دادم 

و خاکشیر 

صبح هم که شد بهش آویشن میدم و دوباره خاکشیر و..... 

خواهریااااااا

میشه از ته دلتون واسمون دعا کنید

ابن روزا علاوه بر اين مشکلات 

مشکل مسکن هم داریم و طبق معمول آوارگی مستاجر و از خدا بی خبری صاحب خونه هااااااا

وااااای دلم 

دلم گرفته

پر از حس خوب و بدم 

ببخشید حالم خوب نیست 

این جملات فی البداهه میان

فقط برامون دعا کنید 

چن روز دیگه هم واکسن 9 ماهگی نازگلمه.... و چکاب

و احتمالا وزن گیری خوبی نداشته چون خیلی وقته بددددددددددددد غذا شده...... 

میشه خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی بیشتر از همیشه دعا کنید 

واااااااای گلوووووم

فاطمه زهرای من 8ماهو 21روزشه

مامان جان 

عزیزکم

عروسک لطیف من

عشق ابدی من

اینو بدون که همیشه ی همیشه 

عاشقت می مونم

بدون که اونقدر دوستت دارم که انتها نداره 

بدون که تو عزیزترمینمی 

میفهمی 

عزیزتمینمممممممممممممم

 

خداااااایا حلالم کن

پسندها (7)

نظرات (17)

مامان آرشیدا
5 شهریور 95 4:53
عزیزززززم غصه نخور انشالله که خوب میشین. انشالله هیچوقت هیچ بچه ای مریض نشه انشاالله همیشه تن دختر و خودتون سالم باشه. راستی مگه واکسن 9 ماهگی هم داریم؟ من که نمیدونستم.... اما 9 ماهگی نداریماااا یک سالگی داریم من یادمه بعد از واکسن 6ماهگی دخترم گفتن واکسن بعدیش یک سالگیه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی حالم بده خواهر جون خیلی ممنون عزیزم لطف کردی مهربون همیشگی من فک می کردم واکسن 9ماهگی هم داریمولی نداریم التماس دعا
مامان آیدا
5 شهریور 95 11:21
سلام خیلی ناراحت شدم تواین شرایط خونسردی تون رو حفظ کنید وای کاش برید منزل مادرتون تا آرامش بیشتری داشته باشید خودتون آبلیموی تازه توی اب ولرم وعسل میل کنید برای گلو درد خیلی مفیده به گل دختری هم گل بنفشه ی دم کرده بدید خیلی خوبه برای درد دندونتون هم یه حبه سیر روش بزارید موقتا آروم میشه امیدوارم همه ی مشکلاتتون زود زود حل بشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهر گلی واااای خیلی خیلی ممنونم بابت راهنمایی های خوبت دوست عزیزم خیلی لطف کردی مهربون حتما انجامشون میدم خواهر گلی انشالله که زود خوب بشیم
نسیم خانومـــ♡
5 شهریور 95 12:10
سلام خانومی ایشالله که زود خوب میشین ولی خب بیماریه دیگه! خیلی بده... برات دعا کردم دعامون کن
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی خیلی ممنون لطف کردی
❣ فاطمه جونــــــ ❣
5 شهریور 95 12:22
انشاء الله که خوب میشه محجوب جون ناراحت نباش خدا کریمه به اسم قشنگش نظر کن حضرت معصومه همیشه صدامون رو میشنوه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو انشالله عزیزم انشالله انشالله خدای مهربون همه ی مشکلاتمون رو حل کنه الهی آمین خیلی لطف کردی عزیزم
دخترخاله
5 شهریور 95 18:58
سلام محجوب جون/ انشاالله هر چه زود تر حالتون بهتر بشه دفع پیش که رفتم مشهد باور کنید اولین کسی رو که یاد کردم شما بودین و از امام رضا خواستم تا به آرزو هایی که دارین برسین/و هر چه زود تر امام رضا بطلبتتونانشاالله
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب اینو سلام خواهر جوووون فدای مهربونیات عزیزم خیلی لطف کردی مهربونم نمی دونی چقدر دلم امام رضا میخواد خواهری کاش زودتر آقا جواز ورود بده
مامان نازنین زهرا
6 شهریور 95 1:54
سلام خواهرجونی. نبینم حال بدت رو.. ایشاالله که هم خودت وهم فاطمه زهراجون زود زود خوب میشید. . تو مادر هستی و یکی از بزرگترین خصلت های یه مادر صبوریه عزیزم. پس صبور باش. راستی نه ماهگی که واکسن نداره عزیزم.بعد از واکسن شش ماهگی واکسن یکسالگیه.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهر من مهربون خودم انشالله عزیزم انشالله که زود خوب بشیم چی بگم والا خواهر متاسفانه من یه خصلت خیلی خیلی خیلی بد دارم اونم اینه که وقتی مریض میشم حالا هر چی میخواد باشه دیگه فک میکنم آخر دنیاست و هبچ وقت خوب نمیشم یعنی تو یع جمله بهت بگم روحیم رو کاملا از دست میدم و از نظر روحی خیلی خیلی ضعیف میشم دعا کن خواهری دعا کن زودتری خوب بشیم من فک میکردم واکسن 9ماهگی هم داریمو کلی استرس به خاطرش داشتم
مامان اکرم
6 شهریور 95 12:04
سلام خواهری . انشاالله سالم و سلامت باشید نبینم ناراحتی و دلت گرفته... براتون دعا میکنم که مشکلاتت حل بشه توکل به خدا کن عزیزم صلوات واسه سلامتی آقا امام زمان و مدافعان حرم نذر کن بدون استثنا جواب میده. شک نکن تازه شما مادر سادات هستی از جدش کمک بخواه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهر نازنینم خیلی خیلی ممنونم عزیزم لطف کردی مهربونم انشالله عزیزم انشالله چشم عزیزم انشالله انجام میدم عزیز دل الهی خدا خودش کمکمون کنه
الهه
6 شهریور 95 20:04
سلام اجی خوبی هخیلی ناراحت شدم وقتی این پستتو خوندم اجی ان شاءالله زوده زود خوب میشی اجی صبور باش و توکلت به خدا باشه باید صبور باشی تا فاطمه زهرارو بتونی نگهش داری اجی واسه گلو درد قرص کو-آموکسی کلاو بخر بخور اجی واقعا اثر داره اجی من گلو درد و گوش درد میگیرم از این قرص میخورم البته نصف میخورم بعدیشم بعدا توکلت به خدا باشه اجی امیدوار و صبور باش خوب میشی ان شاءالله اجی مشکل مسکنم حل میشه ان شاءالله
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی خیلی لطف داری آجی نازنینم انشالله که دعاهای قشنگت در حقمون بگیره دکتر رفتم و کلی دارو برام نوشت.... خدا رو شکر با توکل به خدا و دعا شما عزیزا خیلی بهتر شدم گلو دردم هم تا 90درصد بهتر شده خیلی ممنونم خواهر نارنینم دعا کن مشکل خونمون از ریشه حل بشه
فافا
7 شهریور 95 11:39
خودتو نباز عزیزدلم. قوی باش. تو یه شیر زنی. یه مادر قوی و محکم . سرماخوردیگ و اینا که همیشه میاد سراغ بچه ها . ولی سعی کن اول به خودت روحیه بدی و قوی باشی تا دخترت هم زودتر خوب شه در مورد جوشونده هایی که گفتی چون هنوز دخترت 1 سالش نشده بهتره کمتر بدی بخوره . دکتر ببرش اگه نبردیش. بالای سرش دستگاه بخور بذارموقع خواب. هوای خونه رو ضد عفونی کن با اسفند دود کردن انشالله به حق فاطمه زهرا صاحب خونه بشید خیلی زود. می دونم مستاجری خیلی سخته ذکر افوض امری الی الله رو زیاد بگو . خدا کمکت میکنه عزیزدلم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
خیلی مهربونی خواهر جونم فدای مهربونیااات عزیز دلم خیلی خوشحالم کردی, عزیزم حتما نکاتی رو که گفتی عمل میکنم خیلی زحمت کشیدی مهربونم
پریسا
7 شهریور 95 13:03
سلام عزیزم بلا دوره انءشالله آدم حاظره خودش مریض بشه نه بچه اش،سرماخوردگی بچه ها مکافاته انشالله صاحب خونه بشین
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهر جون آخ که گفتی دقیقا کاش زودتر صاحب خونه بشیمالهی آمین
مامانی گیتا جون
7 شهریور 95 13:12
الهه
7 شهریور 95 14:02
سلام اجی خوبی خداروشکر که بهتری عزیزدل اجی ان شاءالله دخملتم خوب میشه اجی و ان شاءالله مشکل خونه ام حل میشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون آجی جون انشالله انشالله التماس دعا
مامان لیدا
9 شهریور 95 1:39
سلام محبوب بانوی مهربون دلم براتون یه ذره شده بود , انشالا که هرچه زودتر سرما خوردگیتون خوب بشه خیلی ناراحت شدم انشالا که حال دلت هم هرچه زودتر خوب خوب بشه عزیز دلم ممنون که در نبودمون مارو فراموش نکردی و به ما لطف داشتی عزززیزم روی گل فاطمه ساداتو ببوس
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهر جونم منم خیلی دلم واست تنگ شده بود عزیزمخیلی از اومدنت خوشحال شدم مهربونم خیلی ممنونم عزیزم
الهه
9 شهریور 95 11:40
سلام اجی خوبی چطوری اجی دخملی چطوره امیدوارم بهتر شده باشید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهر جون خدا رو شکر بهتر شدیم فدای مهربونیات
نسیم
10 شهریور 95 12:31
غصه نخور عزیزم. ایشالا که زود زود خوب میشه نازگل خانومی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون خواهر عزیزم لطف داری انشالله
ايلقار
12 شهریور 95 1:57
سلام محجوب جونم.نبینم ناراحتی تو دخملت چه ناز شده خدا حفظش کنه.نگران نباش بچه همون جوری بزرگ میشه گاهی وقتا مریض میشه گاهی وقتا سالمه مشکل خونتونم به حق امام زمان انشالله هرچه زودتر از ریشه حل میشه
ژ یـــــــ♡ــــــنــــا
12 شهریور 95 22:09
اخی عزیزمم ایشالا که زود زود خوب بشه قسم به خدا همین الان رو کردم به اسمون و از خدا خواستم حال این فرشته زمینی خوب شه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی لطف داری عزیر دلم انشالله سلامت باشی مهربونم