♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا9 سالگیت مبارک
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

♡ آرامشم تویییییییی ♡

1395/4/21 11:04
2,894 بازدید
اشتراک گذاری

                وصف این روزهای عاشقانه وبی بازگشت مــن

                            

           

                                             

  آرامشم تووووووییییییییییییی

                   به هر طرف سررررر میکشممم توییییی 

                                 

                     

پسندها (11)

نظرات (29)

الهه
21 تیر 95 12:00
سلام اجی خوبی ان شاءالله خدا این دخملتو برات حفظ کنه اجی اجی دیشب ابجیم اومده بود خونه مون امیرحسینو داد بغلم البته اجی نخوابوندم تو بغلم نگهداشتم اجی دخترارو دیدی عروسکو میزارن رو بغل شون طوری که همه عروسکو میبینن منم امیرحسینو اونجوری بغل کردم مامانش و مامانم و بابا و داداشم میدیدن امیرحسینو جزء من البته منم میدیدم اما خوب زیاد نه یعنی صورتشو کامل نمیدیدم اجی چشماش طوسیه نمیدونم به کی رفته اخه تو فامیلی چشم طوسی نداریم اون وقت این نی نی چشماش شده طوسی خخخخخخخخخ البته ابجیم میگه رنگ چشماش میره من میگم نمیره اخه خیلی نازه رنگش اجی بعد سفره شامو انداختن و منم گفتم بعدا میخورم ولی امیرحسین گشنه اش بود ابجیم شامشو خورد ازم گرفت و بهش شیر داد این روزا خیلی ارومه اجی اونجوری که قبلا گریه میکرد و جیغ میزد دیگه اینجوری جیغ نمیزنه گریه هم بکنه کم گریه میکنه اجی تپل مپلم شده وقتی به دنیا اومد خیلی کوچولو بود اجی اما الان تپل مپل شده قدشم بلند شده اجی دست و پا هم میزنه اجی یعنی هم تو بغل دست و پا میزنه هم تو زمین که میزاریمش اجی ابجیم میگه امیرحسین میخواد دندون در بیاره خخخخخخخخخخخخخخخخخ اخه دیشب داشت بهش شیر میداد تو شیر خوردن نوک س.ی.ن.ه مامانشو میکشه ابجیمم گفت مامان این دندون داره ها اجی البته قبل از اینکه شیر بخوره تو زمین بود من میخندوندم امیرحسینو اونم میخندید اجی همه اش میگفتم ا یا آ اونم میگفت ا مامیرحسین میخندید مامانم میگفت تورو میشناسه ها منو میگه اجی ۶ یا ۷ بار گفت ا منم میگفتم بگو خاله یا الهه خخخخخخخخخخ کی میشه شروع کنه حرف زدن بگه خاله یا خدا چقدر حرف زدم ببخشید اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو وااای عزیرم انشالله همیشه سلامت باشید دخملی من هم تا چن مدت پیش چشماش طوسی بود تازه بعضی روزها یشمی هم میشد یا حتی خاکستری کم رنگ هم میشد ولی اصلا توی عکس هاش معلوم نمیشدااا تازه یه وقتایی هم آنقدر رنگش ناااز میشد که ما نمیتونستیم تشخیص بدیم چه رنگیه مقل داخل مهره دریایی (تیله )دیدی نمیشه بگی چه رنگیه بخدا همون جووور میشد ولی حالا خرمایی شده و معلوم نیست خرمایی بمونه یا مشکی بشه ما ارث چشم رنگی داریم اونم همه رنگش آبی سبز خاکستری طوسی یشمی خرمایی عسلی یعنی ارث تمام رنگها رو داریمااااا خدا رو شکر که تن بچم سالمه فدای چشمای خرماییش هم میشممممم
نفس
21 تیر 95 13:18
وای چه خوب 1 سال و 4 ماه ! ایول! وای چیشده؟نگران شدم؟! انشالله حل میشه توکل به خدا! سوره فتح بخون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره والا نمیدونی چه حااالی میکردم بخداااا فقط برام دعاااااا کن خواهر جوووونم
❤ثمین آجیه آوین❤
21 تیر 95 16:23
ای جونممممم
اتوبار
21 تیر 95 16:26
عاليه
کانکس
21 تیر 95 16:39
ممنون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ممنون
دختر زمستونی
21 تیر 95 20:12
الهی همیشه روی لبتون خنده باشه// و دلتون پر از شادددددددددددددددددددددددی قربون این فاطمه زهرا هم برم که روز به روز خوردنی تر میشه و دل من و آب مینداززززززززززززززززززززززززززه/
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو الهیییییییی خواهر جوووووووونم الهییییییییییییییی فدای مهربونیااات خواهر خوبم
عاطفه
21 تیر 95 22:30
راستی محجوب بیا وبلاگ در انتظارباران ببین تمام پستهارو نشون میده اخه نگار گفت نمیاره توهم بیا چک کن بهم بگو خرابه یانه فدامدا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو اومدم گلمممن خوب بووود که
یکی
22 تیر 95 3:50
این وب تقلبیه http://pariaaa.niniweblog.com
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ممنون دوست عزیز کااااش خودتون رو معرفی کرده بودید اتفاقا بهش شک داشتم
عاطفه
22 تیر 95 13:25
سلام خواهری خبرخوب دارمممممممم براتتتت...متین داره دندوناشودرمیااااااااااره خخخخ البته دوتا پایینی از جلو نوکشون زده بالا خخخ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو وااای چه خوب تبریک میگم گلممممممم فاطمه زهرا هنوز در نیاورده این روزا همش دستم روی لثه هاشه که ببینم خبری هست یانه
مامان هانیه
22 تیر 95 17:41
ای جوووووووونم این دختر ما چقدر روز به روز خوشگل تر میشه ماشاالله.......خدا حفظش کنه عزیزم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای مهربونیاااااات خواهر جووونم خیلی لطف داری مهربون همیشگی
الهه
22 تیر 95 22:22
سلام اجی خوبی چیزی شده اجی تو نظر اول پستت حس کردم مشکل داری اجی نمیدونم چیه مشکلت اما نگران نباش حل میشه اجی ذهنتو درگیر مشکلات زندگیت نکن تو الان ۷ ماه و ۷ روزه که مادر شدی مادر یه دخمل ناز که اسمش فاطمه زهراس و حسابی با شیطونی هاش با مامان گفتن هاش تورو خوشحال میکنه اجی اخه یه بار پست گذاشته بودی گفتی دخملت صدات زده مامان یا ماما با اینکه هنوز دندون در نیاورده اجی همیشه شاد باش و بخند همه چی رو بسپار به خدا اجی خدا هواتو داره و دوست داره اجی راستی اجی مامان تبسم میخواد ۲ جفت نی نی بیاره خخخخخخخخ ۲ جفت نه ها اجی ۱۵ تا نی نی بیاره خخخخخخخخ اجی تو هم همینطور باید ۱۵ تا نی نی بیاریا اجی شوخی میکنما به خدا دلم نمیخواد ناراحت یا غمگین ببینمت اجی پس به خاطر فاطمه زهرا هم که شده شاد باش و بخند
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو بخدااات خیلی دیوونه ایییییی الهه تو با سخنان گهربارت چرااا درس نخوندی و روانشناس نشدییییبزنم لهت کنمممممم خیلی حرفاااات آرووومم کرد خواهر گلیییییی فدای مهربونیاااااات عزیزکمممممم برام دعاااا کن مهربونم دعااااااا کن هر جی خیره پیش بیاد
مامان نازنین زهرا
23 تیر 95 0:15
ای جوووووووونممممممممم.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم
مامانی گیتا جون
23 تیر 95 9:30
بیمار خنده های توام بیشتر بخند خورشید آرزوی منی گرم تر بتاب...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو بسیاااار بسیااااار زیباااااا بوووود
خیانت تو
23 تیر 95 10:28
سلام محبوب بانو هم اسم من خیلی نازه ماشالا خدا نگهش داره برات
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام دوس جووونم یع لحظه که دیدم نوشته خیانت توووووووو قلبم ریختگفتم من به کی خیانت کردم یعنی چنان کپ کردمممم که نگوووووو فدای تو عزیزم خیلی لطف داری مهربون
سیمرغ
23 تیر 95 13:19
سلام محجوب بانو عزیز ماشالا ماشالا خدا حفظش کنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی ممنون خواهر نازنینمممممم خیلی لطف داری مهربون
❤ثمین آجیه آوین❤
23 تیر 95 16:29
من 10سالمه گلممممممرسیییی که به وب آجیم اومدیدبجای من فاطمه زهرا سادات عزیزمممممممممم رو ببوسماشاا... چقد بزرگ شدهههه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو به سلامتی عزیمممممم خواهش میکنم عزیزم خیلی لطف داری مهربون
الهه
23 تیر 95 16:57
سلام اجی خوبی دیوونه اون که بله هستم خخخخحخخخخخ اجی والله علاقه ای به درس نداشتم و به خاطر دوستای مدرسه ایم و به خاطر ضعیف بودنم تو درس و همیتطور ترسم از یه چیزی با درس و مدرسه بای بای کردم اینجوری خخخخخخخخ خدتروشکر که حرفام ارومت کرد اجی یه پا واسه خودم روانشناسم بلی بلی خخخخخخخخخخ اجی ۱۵ تا نی نی واسه تو و مامان تبسم کمه ۱۰۰ تا بیار دفعه بعد عالی میشه به خدا خخخخخخخخخخ اجی نمیدونم مشکلت چیه اما مشکلات زندگی ارزش نداره اجی تو یه دخمل داری باید دخملتو بزرگ کنی شوهرش بدی برات نوه بیاره یه عالمه خخخخخخخخخخخخ پس به خدا توکل کن اجی همه چی رو به خدا بسپار اجی دخملت دوست داره تو دل مامانش غم و ناراحتی داشته باشه غمگین باشه و مامانش نتونه از ته دلش بخنده فاطمه زهرا یه مامان شاد و خندون و سلامت میخواد بدون اینکه غم و ناراحتی تو دل مادرش باشه اجی پس مشکلاتو بیخیال اجی بیخیال نشی اجیت(خودم) پدرتو در میاره ها راستی اجی من یه نظر دیگه هم دادما طولانی بودا خخخخخخ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو انشالله هر چی خیره برات پیش بیاد عزیزم آجی جووونم فقط برام دعااااا کن خیلیییییییی تو دعا کن من درسم تموم بشه 100تا که سهله من 200تا برا میارممممم بعدش هم با هم میرسم به خدمت خانوم خونه
عاطفه
23 تیر 95 17:33
سلام محجوب اره بیاااااااااااااا بیا بزنم خخخخ...راستی خیلی نامردی تانوشتم ادامه داره ادماشونذاشتتتتتتتتتتی حسوووووووووووود
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو الان میااام
عاطفه
23 تیر 95 17:34
جمعه کنکورمه هاااااااااا دعام کن یعنی از خدا میپرسم چندتا دعاییدی هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
❤ معصومه ❤
24 تیر 95 14:05
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
نسیم خانومـــ
24 تیر 95 16:52
سلام وبت درست شد محجوب خانم... خبرررررررررررررررر جدید خبرررررررررررررررررررررررررررررر جدید داداشم،عشق زندگیم،اونی که براش وبلاگ ساختم در روز 21 تیر زمینی شد و قدمش رو روی چشم های ما گذاشت. ممنون میشم اگه مهمونم بشی...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم تبریک میگم گلم اومدم پیشت
الهه
24 تیر 95 18:54
سلام اجی خوبی یا خدا اجی همه رنگ هارو دارید خدا بده برکت اجی تو این پستت که عکس دخملتو گذاشتی چشماش خرمایی نیست قهوه ای هست اجی والله من اینطوری میبینم اجی ممنونم اجی سلامت باشی ان شاءالله درستم زود تموم میشه اجی باید تا مهر سال ۹۶ اون ۲۰۰ تارو بیاری ها نی نی هارو میگم اجی اخ اسم هاشونو چی میخوای بزاری اجی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ مامان تبسم که باید نی نی بیاره چون بابای تبسمم نی نی دلش میخواد خخخخخخخخخخخخخخخخخ اجی والله من چشمای امیرحسینو طوسی میبینم اجی حالا باز شاید رنگ چشماش بره اجی فعلا که نرفته اجی اجی این عکسو ببین دو روز پیش امیرحسین پیشم بود مامانش رفته بود ارایشگاه امیرحسینو داد به من نگهدارم اجی این عکسو درست کردم اجی اون عکس دومیم خودمم اجی ببین توروخدا چقدر امیرحسین شبیه منه بینیش دهنش کلا شبیه منه اجی مامانم یکی از عکسای بچگی هامو پیدا کرده بود اجی تو اون عکسم که با عکس امیرحسین درست کردم یا ۸ ماهه بودم یا ۹ ماهه اجی ببین چقدر توپول مپلم خخخخخخخ البته الان لاغر شدم اجی اما تپلی دستام هنوز هست همینطور تپلی صورتم و پاهام اجی خخخخخ به دنیا که اومدم 4 کیلو بودم اجی انقدر ناز بودم پرستارا منو از این اتاق به اون اتاق میبردن اجی اون موقع چشم خوردم اجی چه میشه کرد خخخخخخخخخخخ تا اینکه ۲۲ امیرحسین پیشم بود و موقع بیداری ازش عکس گرفتم اجی عکس زیاد گرفتما اجی اما خوب این عکس خنده اش خیلی نازه و کیفیت داره بقیه اش هم خوبه ها اما کیفیتش پایینه و بعضیاش تار افتاده این عکسو فقط خودت ببین اجی به کسی نشون نده این نظرمو خصوصی میدم اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلمممممممممممممم آدرس عکس رو حذف کردم و نظرت رو ثبت کردم دلم نیومد نظر به این خوشکلی رو ثبت نکنم آجی جوووووووووووووووونم وااااااااااااااااای عزیزم چقدر امیرحسین ناااااااااااااااز شدهههههههههانشاالله خدا حفظش کنه خودت هم خیلی ناز و بانمک بودی آجی گلممممممممممممممممانشااه همیشه سلامت باشیآره شبیه تو هم هستش آره آجی جووونم چشمای دختری تو همین مایه هاس که میگی گلم ولی قبلا که رنگی بود اصلا مشخص نمیشد تو عکس اینو تجربه ثابت کرده آجی جووووووووووونم: اگه رنگ چشم بچه ها روز به روز روشن تر بشه اون بچه چشم رنگی می مونه ولی اگه رنگ چشمش روز به روز تیره تر بشه چشماش تو مایه های دخملی من میشه آخه فاطمه زهرا چشماش بیشتر تیره میشد تا روشن مثلا خاکستری تیره بود اکثرا ولی یه پسر خاله دارم به اسم امیر حسین اون چشماش روز به روز روشن تر میشده و رنگی مونده الان دیگه 10 سالشه و یه چشمای نازی داره که نگوووووووووووو اصلا نمیتونی بگی چشمش چه رنگی ...درست عین وسطه تیله می مونه چشمای دختری هم بعضی روزا این طوری میشد انشالله که هر چی خیره پیش بیاد التماس دعااااااااااا آجی نازنینمممممممممممممم
اورانوس
24 تیر 95 19:07
سلام محجوب عزیزم .خوبی خواهری ؟چه خبرا ؟ماشالله به این ناز دختر....
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهر گلیییییییییییییی خیلی دلم برات تنگ شده بوووووووووووووووووود نـــــــــا مرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت خیلی ممنون عزیزم الحمدلله
عاطفه
24 تیر 95 20:26
السلام علیک یا محبوبه بنت ... سلام علیکم ورحمته االله وبرکاتتتتتتتتتتته فردا1395/04/25میباشد لطفابرای انجام خیر رسانی سوره یس حتماخوانده شود... باتشکر:عاطفه ک...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو واشهد ان لا اله الا الله اسلام علیکم والرحمه الله و برکاته انا لله و انا الیها راجعون مفقوده ی مقبوره ی مقتوله توسط کنکور خانوم عاطفه بیگم کفت بریددددددددددددددددددد
عاطفه
27 تیر 95 17:45
اره والله مفقوده مقبوره توسط کنکور
الهه
27 تیر 95 20:44
سلام اجی خوبی ممنونم اجی جونم لطف داری والله چشمای امیرحسین فعلا طوسیه اجی عوض نمیشه ها خخخخخخخخ ممنونم اجی لطف داری تو هم باید یه فسقلی بیاری ها خخخخخخ ممنونم اجی سلامت باشی اوخی خدا پسرخاله تو برات حفظ کنه اجی اسم اونم امیرحسینه الان دخملت رنگ چشماش قهوه ای هست اجی بزرگ که شد شاید چشماش قهوه ای پررنگ یا تیره بشه مثل من خخخخخخخخ دعا کردم اجی تشکرم نمیخواد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو انشالله تنشون سلامت باشه آجی جووووونم فدای مهربونیاااااااااات عزیز دلممممممممممم لطف داری مهربوووووونم
راضیه سادات
28 تیر 95 12:16
ماشالله چقدر دخملت بزرگ شدهههههه حالا شبیه کدومتون داره میشه؟؟؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم لطف داری مهربون والا میگن شکل آقاسیده ولی الان بیشتر شکل خودم شده تو یه نرم افزار هم که زدم بیشتر شکل خودم بوووود
نسیم
2 مرداد 95 10:26
زندهههه باشی آرامش جااان
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون مهربونم لطف داری عزیزم
❤مامان سونیا❤
3 مرداد 95 17:19
سلام بانو چه دختر نازی دارید خدا حفظش کنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی خیلی خیلی ممنون لطف دارید