♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا9 سالگیت مبارک
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

لطف همیشگی شما عزیزا

1395/4/19 0:16
753 بازدید
اشتراک گذاری

                                             

                

                                           

سلااااااام عزیزااااااای دل

خووووبین خوشیییین چه خبرااااااا

امروز خیلی خیلی خوشحال شدممممم

خیلیییییییییییییییییی  زیااااااااااااااااااااااااااااد

 از اومدنتون و لطف همیشگیتون خیلی خیلی خوشحاااالم

پسندها (5)

نظرات (21)

نفس
19 تیر 95 8:18
وای محجوب جونم سلام خوبی؟ قوربون خودتو دخترت! توروخدا با این معصوم(وبلاگ کلبه من و همنفسم)لینک نشو بخدا دیوانست!بببین اول باهات صمیمی میشه بعد کمکم شمارتو میگیره بعدم بیچارت میکنه! توروخدا مواظب باش!
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااام خواهر جووونم فدای توووووو واااااای واقعاااااااا
الهه
19 تیر 95 9:39
سلام اجی خوبی اوه اوه رکورد شکستیا اجی راستی اجی دخملت راه میره یا وایمیسته
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدمممممممم با کمک ما واییمیسع و قدم بر میداره یعنی ما زیر بغلش رو میگیریم
مامانی گیتا جون
19 تیر 95 12:33
اینم واسه سیده خانم کوچولوی ما: روی پیشونی ِ فرشته ها نوشته هرکی دختر داره جاش وسطه بهشته از آسمون میباره دُر و طلا و گوهر زر و سیمو نقره وقتی میخنده دختر یکی یدونه دختر چراغ خونه دختر گلابتونه دختر ماه آسمونه دختر قندو نباته دختر همیشه باهاته دختر اسم قشنگو نازش ورد لباته دختر شاخه نبات دختر ، آب حیات دختر وقتی که غم داره دلت میمونه باهات دختر یکی یدونه دختر چراغ خونه دختر گلابتونه دختر ماه آسمونه دختر قند و نباته دختر همیشه باهاته دختر اسم قشنگو نازش ورد لباته دختر
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهر نازنینممممم بسیار بسیااااااار زیبا و دلنشین بووووود مهربووووونم ممنونمممممممممممممممم
ژینا
19 تیر 95 14:32
محبوب بانو میشه برامون قالببسازید؟ تو رو خدا؟ عکس هدرش: http://s7.picofile.com/file/8259043526/DSC00112_Copy_Copy.JPG زمینه اش: http://s6.picofile.com/file/8259042050/kiki.jpg ممنون میشم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااام عزیزمممممم من خودم بلد نیستم قالب درست کنم خوشکلم یکی از دوستان برام درست کرده توی پست قبلیم هم ازش تشکر کردم من اصلا بلد نیستم درست کنم عزیزم شرمنده اگه بلد بودم حتما برات درست میکردم
الهه
19 تیر 95 16:51
ولی باز مواظب باشید اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چشم عزیزم
عاطفه
20 تیر 95 0:27
سلام سلام خواهری گلیییییییییییممممممم خوبین خوشین؟؟؟چندروزی نبودم خخخ بیا آپم بخون بدون چراااااا....راستی به به ولی ماله منم ی بار12نفرانلاین داشتاگفتم بگم یه وقت کم نیارم منم اینطوری گذاشته بودم تووبم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلمممممم اومدم پیشت خواهر جووووونم ای ول بابا
❤ معصومه جون ❤
20 تیر 95 14:54
سلااااام لینکی لینکم کن موفق باشی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو شما که حذف کردی
مامان آنیسا
20 تیر 95 16:13
طراحي دکوراسيون داخلي
20 تیر 95 18:30
خيلي بود واقعا عالي بود ممنون ار شما و زحماتون
آموزش تعمير تبلت
20 تیر 95 18:36
خيلي بود واقعا عالي بود ممنون
آتليه عکاسي
20 تیر 95 19:10
ممنون بابت مطالب خوب و عالي
درب اتوماتيک
20 تیر 95 19:13
خيلي بود واقعا عالي بود ممنون ار شما
تشريفات مجالس
20 تیر 95 19:48
مطلب جالبي بود ممون از مطالب شما خيلي ممنون
عاطفه
20 تیر 95 19:51
ای وای من چقدر الزایمردارم نظرقبلیو تاییدنکن....باباخودت یادبگیردیگه چیوبایدتاییدکنی چیو نههههههههههههههه
عاطفه
20 تیر 95 19:52
منظورم همون نظر ن...هست
استند لوازم تحرير
20 تیر 95 20:29
خيلي بود واقعا عالي بود ممنون ار شما
مامان خانوم
21 تیر 95 22:12
سر بزنین لطفا
عاطفه
27 تیر 95 17:47
ای خدااون شکلکت چقدرخنده داره همون ک دست میزنهترکیددددددددددددددم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره والا خیلی باحاله ولی خداییش این باحال تره نیست ترا خدااااا
عاطفه
28 تیر 95 17:15
من نمیدونم چرا همه چی وبلاگتو شبیه فاطمه جون میبینماون شکلکم عین خودشه همون ک دست میزنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فاطمه جووووون
❤مامان سونیا❤
3 مرداد 95 17:26
وبتون خیلی زیباست بانو چند تا سوال داشتم چطوری این فنتتون رو تغییر دادید من خیلی خوشم اومد چطوری میتنوم فونت وبمو رو عوض کنم میشه برام تو ضیح بدید این قاب عکساتون رو چطور گذاشتید از سایته آنلاین اسفاده کردید یا از نرم افزار استفاده کردید بعد عکسها رو آپ کردید ممنون میشم جواب بدید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی ممنونم عزیزم لطف داری مهربون برای تغییر فونت توی امکانات وبم سمت راست نوشته ابزار تغییر فونت روش کلیک کن و بدو توی وب نیاز و اونجا ابزارش هست دیگه برا عکسها هم قبلا از سایته آنلاین استفاده میکردم ولی خیلی خوب نبود الان از نرم افزار فوتو روس استفاده میکنم که توی پستهای پایین هم گفتم خیلی خیلی هم عالیه البته باید قالبها و شکلک های نازش رو دانلود کنی ولی خوبیش اینه که با یه بار دانلود کردن دیگه همیشه میتونی ازشون استفاده کنی من که راضیم
❤مامان سونیا❤
3 مرداد 95 17:27
بانو اگر تمایل داشته باشید تبادل لینک داشته باشیم