♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا9 سالگیت مبارک
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

دختــــــــــر 6 ماه و 16روز ی منننن

1395/3/31 18:48
2,382 بازدید
اشتراک گذاری

                                 

            

            عاشقتمممممممممم عروسکمممممممممم ♡♡♡

                          

گریه کردمممممم....گریهههههههه

اونقدر زیاد که به هققق هقققققق افتادمممممم

اصلا نمیتونستممم آروم بشمممممم

فقط عروسکم رو محکم توی آغوشم میفشردم و اشکام تند و تند صورت سفیدم رو تبدیل به لبو میکرد و چشمای قهوه ایم رو تبدیل به دو کاسه ی خون

مامانم و آقاسید که کنارم بودن بالبخندی پر از بغض بهمون خیره بودن

ولیییییییی منننننننن

فقط و فقط به فکر کار چن لحظه پیش فاطمه زهرا سادات بودم

و فقط صدای نفس های عسلک که کنار گوشم بود و صدای هق هق من بود که سکوت رو میشکست

واقعا اولین بار در عمرم بود که گریه ای از سر شوق میکردم

تا به حال وقتایی که ناراحت بودم گریه میکردم وقتایی که خوشحال بودم میخندیدم 

و گریه ی از سر شوق برام معنی نامفهومی داشت

ولیییییی حالا میفهمم گریه خوشحالی چیههه 

حتی با فک کردن بهش اشکم سرازیر میشه

اون روز خونه ی مامانم افطاری دعوت بودیم 

و بعد از خوردن دستپخت عالی مامانم،با آقاسید و مامانم داشتیم صحبت میکردیم و عسلک توی بغلم بود و من چهارزانو نشسته بودم و عسلک رو گذاشته بودم وسط پاهام اون ایستاده بود و با گردنبندم که عاشقشه بازی میکرد و به زور سرش به بالای چانه ام میرسید

خلاصه

من سر یع قضیه خیلی  ناراحت بودم و داشتم با ناراحتی ازش حرف میزدم  و اخمامهم 160درجه تو هم بود

یع دفعه با ناراحتی تمام دخملی رو بوسسس کردم و قربون صدقه اش رفتم

(من حتی وقتایی هم که خیلی ناراحتم ،محبتم رو از دخترم دریغ نمیکنم )

به محض اینکه لپای عروسکم رو بوسیدمممم

اونم تلاش کرد تا با کشیدن پیراهن و شونه هام به سمت پایین خودش رو به سمت صورتم بالا بیاره

و وقتی تونست صورتش رونزدیک صورتم بیاره

بوووووووووووووووووسمممممم کرد

باورتون میشه....بچمممم منو بوسیددددد

بخدا راس میگممممم

بخدا توهم نزدم و خواب ندیدم 

دخترم دهنش رو باز کرد و گذاشت روی لپم و چن ثانیه همون طور نگه داشت 

قشنگ حس کردم که داره باهام همدردی میکنه

با تمام وجودم حس کردم میخواد بگه:مامانم دوستتدارمممم

آره خواهرای عزیزم

محبت وعشقم به دخترکم به عروسکم حالا داره کم کم جواب میده و این مایه ی خوشحالی منهههه...مایه ی دلگرمی منه

باعث میشه هر وقت ناراحتم بگمممممم

گور بابای دنیاااااا. ...من عروسک دارمم

من یه دل خوشی آسمونی دارم که به هزارتا دل خوشیای الکی دنیا میارزه

                                         

          

♡اینجا همون روزبه که خونه مامانم افطاری دعوت بودیم و دخملی 6ماه و 14روزشه

♡اون روز فاطمه زهرا همش نااروم بود و گریه میکرد نمیدونم چرااا....مامانم هم واسه اینکه آرومش کنه الکی چادر رنگی کرد سر خودش و دخملی و به اینترتیب دخملی گول خورد و کمی آروم شددددد

                        

          

                    ♡ الهی فدات بشم نازنین دخترمممممم  ♡

                                     

            

دخترم با یارقــارش یهوییییییی(خخخخخخ )

یعنی عاشق این خرس پو  هستا،بعضی وقتها براش کله میکنه و آنقدر این پو بدبخت رو میزنه که نگووووووو

                                       

من میگم دخملی با داییی جونی هاش رفتار متفاوتی داره...کسی باور نمیکنه

با اینم سند حرف منننننن

        

ایشون داداش محمدم هستن و همون طور که ملاحضه مینمایید دخملی به راحتی توی بغلش هست و باهاش بازی میکنه و آواز میخونه و خیارسبز مسجود

و دوباره دایی محمد جون

         

      و دوباره بازی و خنده و شادی و کشیدن سیم شارژر توسط عسلک

                                        

ولی امان از اینکه داداش علیرضام بیاد سراغ دخملیییییی....یعنی میکشتششش

        

توی عکس 1 بنده خدا داداش علیرضام با یه ذوقی اومد و کنار دخملی خوابید

و همون جور که توی عکس 2و3میبینیدعسلک نامردی رو تموم میکنه و با یه خبر خودش رو به کله ی دایی جونش میرسونه و حالا نزن کی بزن

بخاطره خشونت بیش از حد دخملی از ارائه ی بقیه ی عکسامعذوریم(خخخخ )

                                       

            

              اینجا هم با دخملی توی حرم هستییییمممممم

                                 عکس متعلق به ماه قبله 

                                           

         

        و باز هم عشق بابا و دخملللللل و خنده های شیرین عسلک

                                   

          

اینجا هم تبعید گاه عروسک که وقتی من کار داشته باشم میذارمش اینجا

آخه میترسم یه وقت بده یه جاییی والااا

چن روز پیش زیر چرخ خیاطی پیداش کردیمممم

آخه دخملی علاوه بر اینکه کل خونه رو با غلت طی میکنه بیش از1ماهه که میتونه روی شکمش 360درجه بچرخهههه...ماشالله

                                    

         

اینجا هم عروسکم توی تختش هست و داریم باهم بازی میکنیم 

این عکسها همشون از بین میله های تخت گرفته شده

قربون دهن پر از خنده ات برمممم منننن

                                  

       

اینم عروسک و آویز جدیدششش

مستحضر که هستید ....  که ایشون آویز تختشون رو با یه عملیات انتحاری شکستن

ما هم این آویز خیلی ناز رو براشون خریدیییممممم(62هزار تومن )لامصب قیمتش هم خیلی ناز بودددد....فدای یه تار موی ناز دخترممممم

البته با یه اولتیماتوم شدیدددد

با عسلک اتمام حجت کردمممم....که اگه خدایی نکرده خدایی نکرده

این یکی رو هم بشکنه ...بع بند میبندم به کمرش و از سقف آویزونش میکنمو خلاصه که تبدیلش  میکنم به آویز سقفففف

یه همچین مامان خبیثه هستم منااااااا

خخخخخخخخ

                                       

پسندها (20)

نظرات (63)

موتور برق
31 خرداد 95 19:04
خوب بود مطلبتون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو پیام های فراگیر شما هم بسیار عالی بوووووووووووووووووووووووود
عاطفه
31 خرداد 95 19:27
ماهم عاشقتیممممممممممممممم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدایی داری عزیزمممممممممممممم
سیما
31 خرداد 95 20:01
محجوب جون فراموش کردم اونو خصوصی کنم خودت تاییدش نکنی/
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چشم عزیزممممم
الهه
31 خرداد 95 21:11
این دخملتو ببوس از طرف من اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای تووووووووووووووووووووووو
مژگان
31 خرداد 95 21:13
سلام مامان محجوب و بابا سید به وب نی نی منم سر بزنین اگه میخواین لینکتون کنم بگین
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی چشم عزیزم حتماااااااااا
خاله اعظم
31 خرداد 95 23:03
سلام ووواااای قربونش چه شیرین تو این عکسه افتاده خدا حفظش کنه.. خواهری منکه دیگه مخم هنگ کرده از دست این وبم هزار تا کد تغییر شکل موس بارش قلب وچیو چی پیدا کردم گذاشتم تو قسمت تنظیمات هیچ کدومش اجرا نشد تازه کدهایی هم که اجرا میشد هنگ کرد دوس دارم کلمو بکوبم تو کامپیوتر بع کلا نی نی وبلاگ با من مشکل داره فک کنم فهمیده قبلا تو بلاگفا بودم خخخخ راستی خواهری من 18 سالمه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم سلامت باشی گلم خیلی لطف داری مهربونم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخفک کنم فهمیدننننننننن به نظرم تمام تنظیمات وبت رو حذف کن از اول دوباره خوشکلش کنببین چی میشه چه جالب پس خیلی اختلاف سنی هم نداریمممممممم خواهر کوچیکه
آموزش تعميرات تبلت
1 تیر 95 0:30
خيلي مطلب جالب و مفيدي بود با تشکر از شما
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو پیام های فرا گیر شما هم بسیار همه گیر بوووووووووووووووووووووووود
نسیم خانوم
1 تیر 95 10:12
سلام آجی بزرگه میگم چرا وبلاگم به هم ریخته؟؟؟ میتونی کمکم کنی آجی؟؟؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو اومدم پیشت عزیزمممم
آوایے
1 تیر 95 11:40
سلام محجوب بانو دختر خیلی زیبایی دارین ممنون میشم بهم سر بزنید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربون خیلی ممنون عزیزم چشم حتما
الهه
1 تیر 95 11:55
سلام اجی خوبی پست جدیدمو گذاشتم اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو اومدم عزیزم
مامان نازنین زهرا
1 تیر 95 12:15
سلا م خواهری.فدای فاطمه زهرا که ناراحتی شمارو متوجه شده و مامانشو ماچ کرده. اینم بوسای من واسه دخملی مهربون.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم فدای مهربونیااات خواهر گلمممممممممم خیلی لطف داری مهربون همیشگیییییییییییی
مامان آنیسا
1 تیر 95 14:43
ایشالا که همیشه درکنار این عروسک خوشکل خوش باشید و عاشقانه به هم عشق بورزید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی ممنونم عزیزم لطف داری مهربون انشالله عزیزم انشاالله
سیما
1 تیر 95 16:12
الهی معلومه که خیلی قدر مامانیش رو میدونه به این میگن دخمل یکی یدونه مامان کاشکی منم اونجا بودم و اون صحنه رو میدیدم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره ولا بچم خیلی نازنینه خواهر واقعا عاشقشمممممممممممممممممممممممممممم واقعا صحنه ی عاشقانه ای بوووود
عاطفه
1 تیر 95 16:24
منم ببوووووووووووووووووووووووووووووس
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
فاطمه زهرا سادات بیا خاله جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم دریع نتن ژشتهههههه
ماجراهای خونه یک بانو پاییزی
1 تیر 95 16:37
سلااااااااام عشقم خوبی دلم برات ی ذره شده بخدا الهییییییییییی بگردم دورش که مامانشو انقد دوست داره یعنی قشنگ درک میکنم چی میگه دخترمم اولین بار بوسم کرد تو آسمونا بودم بخدا ای جانم من میخوام قورتش بدم عزیزدلمو برام ی عالمه بوسش کن اسپند هم حتما دود کن یادت نره ها عشقم فدای جوفتتون بشم من...تبسمم دایی کوچیکه ش رو خیلی دوست داره و از سر دوست داشتن اذیتش میکنه نیست خودشون فرشته ن داداشامونن کوچولوان و بی گناه برای همونه دخملامون باهاشون ی رابطه خاص دارن تبسمم عکسای نازشو دیده میگه نی نیه؟؟؟بعد ذوق میکنه میخنده
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهر عزیزم واااااااااااااااااااااااااااااااااااای چقدر از دیدن پیامت خوشحال شدم خواهر نمیدونی این مدت چقدر نگرانت بودم گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم واقعاااااااااااااااااا خیلی خیلی حس قشنگی خواهرم خیلی زیاد اصلا نمیتونم وصفش کنممممم چشم عزیزم حتمااااا تبسم خوشکلم چطوره؟؟ بهتر شددددد انشالله همیشه سلامت باشین چی بگم خواهر دیگه یه دونه مو به کله ی دادش علیرضام نذاشته به تبسم بگو تو خودت هنوز نی نی هستی موچولوی خاله
آیداکوچولو
1 تیر 95 16:37
آفرین که مامانی رو بوسیدیهمیشه ی همیشه خوشحالش کن با کارهای جدیدت
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون ناز دختر البته بوس های عسلک هنوز به پای بوس های خوشمل شما نمیرسه
عاطفه
1 تیر 95 18:25
اوخ اوخ خاله قربونت برررررررررررهخوش به حال مامانش که دختربه این ماهی داده خدا بهش وخوش به حال من که دخترخواهری مثل این فرشته خانوم دارم میگم خاله جونم مامانت حسودیت شد فاطمه جون: اره خالللللللللله جونم خیلی حسادت میتونه نگوو خخخ اشکال نداره عزیزم عاشقتمممممممممم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای مهربونیات خواهر گلمممممممممممممممممممممممممممم
ツ دختــر بابا ツ
1 تیر 95 18:52
جـــــــــــــــــــــــــــــــــانم یعـــــــــــــنی من هـــــــــرچقدر قلبــــــــــ بزارمـــ کمهـــ واسه عــِشخَم جون جون جون جون جونم دوسش دارمـــ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای تو عزیزمممم
maman
1 تیر 95 21:07
سلام الهی من قربون عسلک خودم برم که انقدر نازه ! محجوبم ولی خدایی میبینی چقدر اینا نفسن !ئاقعا آریانا که در من انقلابی به پا کرده !!! جدیدا وقتی بخواد بغلش کنم و برم نزدیکش خنده های از ته دل میکنه قشنگ معلومه هدفش از این خنده ها چیه !!!نگاهاش همش مفهوم داره صدا هایی که از خودش در میاره همش همش من که اینروزا با بزرگ شدن آریانا دارم پی به قدرت خدا میبرم !!قربون خدا برم که این گوگولی رو بهم داد !!!تو بخاطر عسلک قربون خدا بروراستی بالاخره با اجازه آریانا خانوم پست جدید اومد سه روزه دارم پست جدید مینویسم امروز دیگه خلاصه تمومش کردم!!!تموم نمیشد!!من خلاصش کردم!
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهر جووونم آره والا میبینی چقدرررررر عشقنخداییش دقیقا فاطمه زهرا هم همین کار رو میکنه من به آقاسید میکنم دخملی خودشو لوس میکنه تا بغلش کنیم واقعا خدا خیلی دوستمون داشته که بهمون دخملی داده به سلامتی عزیزم اومدمممممم
مامانی گیتا جون
2 تیر 95 12:24
چه جالب واسه گیتا خانمی ما هم تموم فامیل و مامان و بابا یه طرف دایی رضاش یه طرف یه وضعی که بعضی وقتها حرص همه در میاد راستی لباسای نارنجیش چقدر بهش می یاد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره والا بچه ها بعضی وقتها فقط به یه نفر گیر میدن فدای مهربونیااات خواهر مهربونم
الهه
2 تیر 95 13:50
اجی اون نظرمو که بهت دادم در مورد اون سوالت حذف کنیا اجی
نفس
2 تیر 95 14:50
سانسورات تو حلقم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خخخخخخ
مامان هانیه
2 تیر 95 16:27
سلام محجوب جونخوبین عزیزم؟ الهی من قربون دختر بامحبتمون برم که مامانی شو دوست داره و بوسش کرده عسله این دختر
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهر جووونم خیلی ممنون مهربونم فدای مهربونیااات خواهر جونم
ツ دختــر بابا ツ
2 تیر 95 21:26
ویییییییییییی منو کچل کردی محبوب عاخه اسمش برا چییتهههههههه دختر میخوای بری بدزدیییش یا واسه دخترت ورداری خخخخخ خصوصی گفتم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خخخخخخخ ما اینیم دیگههههه
طراحي وبسايت
3 تیر 95 0:07
خيلي خوب و جالب بود ممنون بابت مطالبتون
مژگان
3 تیر 95 2:22
ممنونم عزیزم من 24 سالمه شما هم لینکین مامان محجوب و بابا سید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو واقعا از این همه تقلب چی گیرت میااااد آی پی هاتو دارممممممم منتظر باااااش تا پلیس فتا با دستبند بیاد دم خونت متقلب بی شخصیت
الهه
3 تیر 95 10:23
سلام اجی خوبی اپم اجی ۶ تیر هم اپ میکنم اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم حتما میام
نسیم
3 تیر 95 11:34
آخیییی چه خوبه. نویان هم گاهی منو میبوسه. البته نمیدونم بوسه است یا نه ولی اونم لبش رو میذاره رو لپم و باز میکنه و سفت خودشو میچسبونه. من که عاشق این کارشم. منم اشک شوق ریختم تا دلت بخواد. یکی از بهترین هاش روز زایمان که صدای پسرم گوشم رو نواخت. زنده و سلامت باشن همه بچه ها
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره عزیزم. همین کارشون بوسه هست دیگهههه واقعا خیلی حس خوبیه انشاالله همیشه سلامت باشید
عاطفه گلی
3 تیر 95 18:40
سلاااااااااااام اومدم ی خبربددددددددمم...گفتم یه وقت آلزایمرگرفته باشی براهمین گفتم یادآوری کنم ازفردا چلهههههههههههههه تا12مردادددددددددددددددد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهرم فدای توووو پا به پااااتمممممم
ツ دختــر بابا ツ
4 تیر 95 12:20
سلام خواهر تجسس الان چک کردم قربان هعی خدا مارو نجات بده محبوب خودمم شک داشتم هاااا به چیزی که گفتی ، صبر کردم تا اینکه یکی مثل خودت بهم خبر بده که داااااااااااد ، بله بله درسته مورد بررسی شده یکی از اوناس دستور چیست ؟ برم وبش دعوتش کنم و آی پیشو بگیرم یا داری آی پیشو ؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو اومدم پیشت خواهر
خاله اعظم
4 تیر 95 14:54
سلام آخی تبریک میگم که دخملیت بوست کرده میدونم خیلی شیرینه از طرف من عسلکت رو ببوس بای
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم آره واقعا خیلی خیلی شیرینه فدای تووووو
نفس بانو
4 تیر 95 16:59
عزیزمممممممم چه شیرین و ناز شده دخمل خوشگلییییییی.از طرف من ببوسش ....گازش نگیری هاااا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای مهربونیااات عزیزم چشم حتمااااا
سیما
4 تیر 95 18:34
محجوب جان خیلی دلم می خواد بیام و نی نی تون و بغل کنم چون خیلی دوسش دارم آزین هم خیلی دوسش داره/از وقتی عکسش و دیده یه علاقه ی خاصی بهش پیدا کرده
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای تو خواهر گلممممممم خیلی لطف داری مهربون ما هم آزین رو خیلی دوس داریم عزیزممممم دل به دل راه داره
عاطفه
4 تیر 95 20:17
ای وای نظرقبلیو تاییدنکنا اشتب شدیادم رفت خصوصی بفرستم...
خواهری
4 تیر 95 20:18
سلام عزیزم خوبی خوشگل من چطوره ببخش چند وقتیه سرن خیلی شلوغه ببخش ولی دوستت دارم الان هم اومدم بگم به یادت بودم و هستم 😍😍😍😍
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهرک بی معرفت خودم دلم کلیییی برات تنگ شده بود عزیزم فدای مهربونیااات عزیز دلمممم انشالله همیشه سلامت و موفق باشی
مامان آینده
5 تیر 95 8:58
سلام. خوب مامانی نی نیا نسبت به ماماناشون حساسن و ناراحت بودنشون ناراحتشون میکنه. دختری این حسو ازتون کاملأ دریافت کرده و باهاتون ابراز همدردی کرده. ببوسینش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خانومی آره واقعا خیلی باهوشن و زبل واقعا حس کردم داره باهام هم دردی میکنه عزیزکمممم
✿ ماMے jوטּ✿
5 تیر 95 11:48
سلام خواهرک خوبم حالت چطوره دختر نازنینت خوبه؟؟ ماشالاا هر روز شیرینتر میشه خدا حفظش کنه منم پسرکم بدنیآ آمد ولی هنوز وقت نکردم پست جدید بزارم خبری ازت نداشتم گفتم احوالی بپرسم انشالا ک همیشه خوش باشید در کنار دخملک شیریـــــــــــــن
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی ممنون مهربونلطف داری شماا به سلامتی عزیزم تبریک میگممممم منتظر پست جدیدت هستیم
ツ دختــر بابا ツ
5 تیر 95 12:16
محبووووووووب ای پیشو بفرست واسم اونو پاک کردم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو باشه گلمممم
اتوبار
5 تیر 95 19:29
خيلي خوب بود ممنونم بابت مطالب حوبي که داريد
❤فاطمه جون❤
6 تیر 95 4:20
جیگرررر
♥ خانوم کـوچولو ♥
6 تیر 95 11:13
محبوببببببببببب پاکش کرد دینگ دینگ دینگ طی یک عملیات خیلی راحت وب متقلب منهدم شدددددددددد مژگان خانوم دروغگووووووووووو .... محبوب من به مامان آنیکا هم شک دارم همون ک شکلک میزاره
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو بخدا نی نی وبلاگ باید منو بزاره مخصوص نظارت به وب ها والا دیگه از بس امثال مژگان زیاد هستن از فاصله ی 6کیلومتری میشناسمشون منم همینطوررررر عکس دختری که میگه دخترمه خیلی مشکوکه
الهه
6 تیر 95 11:49
سلام اجی خوبی اپم اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو اومدم من گلممم
مامان فدیا
6 تیر 95 12:30
افرین به دختر ناز و مهربون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون
مامان بهراد
7 تیر 95 10:20
سلام ممنون که راهنماییم کردی عزیزم دخترنازتونو ببوسید خیلی ببخشید این کد های زیباسازی را چطوراضافه میکنید که اجرامیشه، برای وبلاگ پسرک من اجرانمیشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو اومدم پیشت عزیزم
الهه
7 تیر 95 17:54
سلام اجی خوبی نظر دادم اجی تایید نکردی چرا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم الان ثبتش میکنم من مگه دخمل جان میزاره
عاطفه
8 تیر 95 3:58
به به سلام بر گروه های تجسس خودمون😁خوبین خوشین؟چه خبرا؟باباایولاکه اینقدر متخصصین ولی کاش میذاشتین یکم کیفشوکنه بعد لو میدادینش خخخ...ای وای محجوب کجایی دلم برات یه ذذذرررره شده خیلی نامردی نمیگی مردم زندم چیم...خیلی نامردین من دیگ نمیام😥😟😭😭😭😭فاطمه جونمممم کجااایی هاااا؟یکم موهای مادرتو بکش یادت نره خاله جونم😘 فاطمه: شلام خاله جون خوفییییی؟؟نیشتی کجایی؟؟بیامنوازدست این حشود نجات بددددده...چشم حتما میکشم حاله جونیممم😘 من:آره قربونت یادت نره عزیزم بوس بوس... خخخخخ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلمممممم والا من اصلا نفهمیدم این روانی چه زمانی حذف کرد وبشوووو یعنی مگه این دخمل میذاره من بیاااام من دیگه تو و دخمل رو با هم تنها میزارمممم
سیمرغ
8 تیر 95 11:21
واااااااااااااااااااااااای این عزیز خاله رو به جای من ببوس
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چشمممممممم عزیزممممم
نسیم خانوم
8 تیر 95 14:20
سلام آبجی چطوری؟؟؟؟ چه مامان خطرناکی فاطمه زهرا بوست کرد؟؟؟ یعنی واقعا ماچت کرد؟؟؟ ام...یعنی ماچید!!!!؟؟؟(ماچ کرد!!) دخمل گلی رو بغل کن،ماچ کن،یه گاز گنده هم ازش بگیر
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم آره بوسم کرددددد به چشمممممممممممممممممم
ملکه
8 تیر 95 17:00
محجوووووووووووووووووووب نی نی وبلاگ تلگراف فرستاده موضوع وب غیرمرتبطه انتقال بده نمیدونم میحذفه یانه...بروبهش پیام بده حذف نکنههههههههه
الهه
8 تیر 95 17:11
سلام اجی خوبی ممنونم اجی تایید کردم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی ممنون گلمم
سیما
8 تیر 95 23:11
سلام محجوب جان اگه دیگه ممکنه عکسای دخملی رو بدید تا براش قالب درست کنم/ اگه دوست داشتین کدش و بدید وگرنه بزارن توی وب خودتون درضمن بگید که کدوم عکسا باید بالای قالب باشه و کدوما بالای متن و پایین متن و خلاصه مشخصات مکان های تمام عکساتون و بدید/ متشکرم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چشممممممم چشمممممممممممم حتمااااا خواهر گلممممممممم
الهه
9 تیر 95 0:28
سلام اجی خوبی دو تا سوال داشتم اجی ببینم فاطمه زهرا بیشتر از همه به کی وابسته تره اجی اخه میدونی اجی امیرحسین که مهرماه ۵ ماهه بشه دیگه بغل من نمیمونه اجی چون تا اون موقع مامانشو میشناسه اجی اشکالی نداره من ازش انتظار ندارم همیشه بغل من باشه بغل من بخوابه فقط ازش میخوام همیشه خوب و پاک و مهربون و اروم باشه اجی راستی گوش دخملتو سوراخ نکردی اخه تو عکسایی که گذاشتی گوشت سوراخ نداره
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلممممم فاطمه زهرا بیشتر از همه به من وابسته هست بعدش هم آقاسید و مامانم نه عزیزم هنوز گوشش رو سوراخ نکردیم
الهه
10 تیر 95 0:32
سلام اجی خوبی هعجب اجی اما به نظرم بهتره گوششو سوراخ نکنید اجی البته هر جور خودتون صلاح میدونید اجی راستی اجی معده درد همسرت خوب شد؟؟؟؟؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم فعلا زوده یه کم برگتر بشه سوراخی میکنیم نه هنوز خوب نشده
الهه
10 تیر 95 1:01
والله من که بچه بودم با ابجیم رفتم گوشمو سوراخ کردم اجی اما میدونی اجی سوراخم چرک کرد و بابام با انبزدست بود فکر کنم به زور گوشواره رو از گوشم در اورد اجی بعد دیگه سوراخم گرفت و نرفتم دوباره سوراخ کنم ان شاءالله خوب میشه اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانوووو یا پیغمبررررررررر
عاطفه
10 تیر 95 1:17
سلام برخواهرگرامی وگرانقدرخودم...ان شاالله که خوبین...اهااولش بگم 5سالگی هم خونه شدنتوووووووووووون مبارک هوراااااااااااااااااااااااااا...بعدشم بذارببینم چی میخواستم بگممممممم وای یادم برفت اهان خوب یه چی بگم یه وقت هلی کوپتری نیاییانه بیخی نمیگم میکشی منو... خداحافظ تاسلامی دگر...گل دخترمونم بپوووووووووووووووووووس
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام بر تو خواهر تند و تند وب حذف کن خودم فقط اگه یه بار دیگه دیدم وبت رو حذفیدی مطمِن باش هلی کوپتری میام براااات شک نکنننن
عاطفه
10 تیر 95 1:19
ی چیزدیگه لینکم نکردی کههههههههه...من خیلی نامردم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عاطفه جان میدونی کار هر روزه من شده چی؟؟؟؟ اینکه وبهای قبلی تو رو حذف و وبهای جدیدت رو ثبت کنمممممممممم بخـــــــــــــــدا راس میگممممممممممم
الهه
10 تیر 95 17:31
سلام اجی خوبی شرمنده اتم به خ ا اجی نخواستم بترسونمت و نزارم که گوش دخملتو سوراخ کنی اجی گوش من چون کلفته اینجوری شده وگرنه گوش دخمل تو فکر کنم نازکه اجی نگران نباش مشکلی پیش نمیاد اجی بازم شرمنده اتم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو نه آجی جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم دشمنت شرمنده گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم ولی خیلی درد کشیدی اااااانشااااااا نههههههه
عاطفه
10 تیر 95 17:59
چه اشکالی داره یکمم زحمت ما رو بکش دیگهههههههههههههههه...نه دیگه این اخرشه باورکن اخه این نی نی وبلاگ دیگه اعصابموخراب کرده بودبراهمین...ولی میهن بلاگ از دوسال پیش باهم دوست بوددددددددددددیم..... میگم اون چیزی که میخواستم بهت بگم این بودکه حوصلم نیومدچله رو......به من بیچاره رحم کنید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو برا خذف وب میبخشمتتتتتتت ولی برا چله بخدا کلتو میکنم عاطفه همین الان که اومدی وب و داری این نظر رو میخونی میدویی میری ذکر شمار میاری و تا امروز رو حساب میکنی و همش رو میفرستی من عقب بودم شب احیا خودم رو رسوندم زود تند سریع شروع کنین ایقدر هم نیا نت دختر لووووووووس
الهه
10 تیر 95 23:57
سلام اجی خوبی نظرمو ندیدی اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو الان میخوام تاییدش کنم خواهر
الهه
11 تیر 95 0:14
چی بگم والله اجی چیزی یادم نمیاد از اون موقع خیلی گذشته اجی اما راضیم که گوشم سوراخ نیست اجی راضیم که ساده ام و ساده زندگی میکنم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو انشالله همیشه سلامت باشیییییییییی عزیززززززززززم
عاطفه
11 تیر 95 11:53
من گفتم بعدا میخونم دیگههههههههههه بهت خبرمیدم واجب نیست که الان بخونم اصلا حوصلشوندارررررررررررمچیزه هنوز خوددرگیری گرفتم باید خودمو درست کنم بعد به اون چیزا برسم باششششششششششششششششششههههه
مامان تازه کار
12 تیر 95 14:26
باریک لله به این دختری شیطون و باهوش. چقدرم نازه هزار ماشالله.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای مهربونیااااااااات عزیزمممممممممممم
سیما
14 تیر 95 11:20
محجوب جون کد و توی قالب ادامه مطلب گذاشتم/
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون مهربووووووووووووووووووونممممممممممم