♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

3ماه و13روزگی عسلمون و آخرین پست سال94

1394/12/28 17:04
2,653 بازدید
اشتراک گذاری

                

یه سلام با بوی خونه تکونیو ترقهبه همه ی شما دوستای عزیزم که از ته ته قلبم دوستتووووووووون دارم

و خیلی خیلی زیاد از آشنایی باهاتون خوشحالمممممممممم

راستش تعداد شما عزیزا اونقدر زیاده که میترسم بخوام اسمتون رو بنویسم و یکی از قلم بیفته و باعث ناراحتی بشه،ولی اینو بدونید همه ی شما مهربون هایی که پیشمون میاین و پیشتون میام رو دوستتتتتتتتت دارم خیلی خیلی زیادو همیشه براتون دعـــــــــــــــــــا میکنم و میدونم شما هم برای ما دعای های تپل مپل میکنید

و یه سلام از جنس لطیف مادرررررررررررررری به دخملک شیرین تر از جانننننننننممممممم که حالا کم کم دارم از شیرینیش استفاده میکنم(مثلا تو چایی میریزم یا توی نسکافهنمیدونید چقدررررر خومشزززززه میشه)

از این روزای دخملی اگه بخووووام بگم اینه که:خیلی خیلی بامزه و شیرین شده به قول آقاسید که با اشاره به فاطمه زهرا سادات میگه :محجوب خیلی عشقه نـــــــــــــــــــــهو من هم با نیـــش بازززززززززز میگم خیـــــــــــلــــــــیییییییییییییییییییییییییی

خلاصه این روزها دخملی کم کم داره با کمک آب جوش و خاکشیر و نخوردن خربزه و ....حنجره ی نازش رو آماده میکنه برا جیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــغ زدن  و آواز خوندنخخخخخخخخخخخخخخخخخ

بعضی وقتها یه صداهای باحالی از خودش در میاره و یه میمیک های جالبی میگیره که من و آقاسید اولش اینجوری میشیم و بعدش اینجوری      

دیگه اینکه خیلی خیلی تندتر و سریع تز ازقبل سینه خیز میشه و با داد و هوار ازمون میخواد که کمکش کنیم بتونه سینه خیز بره(ما هم دستمون رو میذاریم کف پاهای نازش و دخملی با فشار پاهای کوچولوش به دست ما و جمع کردن کمرش میتونه یه کمی از جاش تکون بخوره و سینه خیز بره)بعدش هم کلی میخنده و ذوق میکنهاز اینکه تونسته به هدفش برسه

دیگه اینکه جغجغه هاشم دستش میگیره و بازی میکنهوقتایی هم که از خواب بیدار میشه اگه پیشش نباشیم اینجوری میشــــــهو به محض دیدن مــــــــــا اینجوری

دیگه اینکه به محض اینکه میره بغل مامان جونش(مامان مهربون من)شروع بهداد و هوار میکنه  حالا چـــــــــــــــــرا؟؟چون میدونه مامان مهربون من بغلش میکنه و توی خونه راه میره و بادلش راه میاد و به قول ما میبرتش خونه گردی،خلاصه پیش مامانم خیلی کیف میکنه چوون مامانم کلی باهاش بازی میکنه و حرف میزنه و خونه گردیش میبره

توی بغل همسری هم بازی میکنه و دوست داره آقاسید براش حرف بزنه و بعدش میخنده و با دهن باز در میره(آقا سید براش این شعر رو میخونه:دخمل خوشکل خوشکله دخمل...قزگله دخمل...دخمل قزگل)دخملی خیلی خوشش میاد

راستی یکی دیگه از جایگاه های دخملی که در حال حاضر هم اونجا تشریف داره و بنده رو دید میزنه،شکم مبارک آقاسید هست...وای که نمیدونید دخملی چه کیفی میکنه کلا از لم دادن خوشش میاد اونم روی شکم برآمده ی باباش(انقدر صحنه ی با حالی هست که نگوووووووووووو خخخخخخخخخخخخخ)من که چاره ندارم زمین رو بگازم

وقتایی هم میاد توی بغل من میدونه که چیزای خومشزه در راهه تازه لپاش رو میذاره روی لپام و با هم شبکه پویـــا میبینیم،انقدر حال میده که نگو(آقا سید خیلی حسودیش میشه چون اون ریش داره و نمیتونه با دخملی لپ لپو کنه)من هم همش راه میرم دلش رو آب می کنــــم خخخخخخخخخخخ

     و حالا عشق خونـــــه ی مــــــــــــــــــــــــــا

              

احسنت برشمـــــا دخمل جــــانتا جایی که جـــا داره دست مبارک را در حلقتان فرو کنید مامانی

                      

             

          جدیدا زبونت رو به طرز خنده داری بیرون میاری و خیلی بانمک میشی

                      

راستی دایی محمد عزیزت هم چن روز پیش از قم اومد (خیلی دلم برای داداش عزیزم تنگ شده بود،کلی خوشحال شدم از دیدینش)دایی جونت اولین بار بود که شما رو میدید انقدر خوشحال شد و ذوت کرد ،اصلا باورش نمیشد دایی شده،خلاصه کلی باهات بازی کرد و ذوقت کرد(دایی هات خیلی خیلی دوستت دارن عزیزم)

                

                   

دایی محمدت براش شما یه النگو خوشتل موشتل(مثل 2 تا النگوهایی که خاله هام برات آوردن)چشم روشنی آورد و دوتا جوجه یناز کوکی که خیلی بامزه هستن و یه مرغ پلاستیکی که خیلی صدای باحالی داره و دهنش خیلی بانمکه(دستت درد نکنه داداش گلم خیلی زحمت کشیدی مهربونم انشالله جبران کنیم)

                   

                           

                 

                          

اینم اون مرغ بانمکی که گفتم و اولین واکنش شما در اولین دیدارتون خخخخخخخ

             

                        یعنی کلــــا کــــپ کرده بودیـــــا خخخخخخخخ

                                                            ولی بعدش کم کم با هم دوست شدین

                

                       

راستی یه کم النگوهات رو کردم دستت،تو هم خیلی خوشت اومد و کلی فیگور گرفتی برام

              

                      

              

اینجا کلی عکس ازت گرفتم که خیلی عصبانی شدی و بعدش اینجوری شدی


               

       مگـــــــــــــه دستم بهت نرســـــــــــــه مــــــــــــامـــــــــــــان خانــــــــــــــــوم

                 

خب اینم آخرین پست سال 94 بووووود دوستان

انشالله که سال 95 مصادف بشه با ظهور آقامون مولامون حضرت ولی عصر ارواحنا فداه(الهی آمین)

امیدوارم سال پیش رو برای همهون سالی پراز خیــرو برکت و سلامتی باشه انشالله(الهی آمین)

امیدوارم سال جدید به همه یآرزوهای قشنگتون برسید و شـــــاد بشیـــــد(الهی آمین)

ازتون میخوام که برای ما هم دعا کنید و سرسفره ی هفت سین به یادمون باشید

            

خــــــــــــــــــــب اینم از دفترچه ی سال 1394 که به خیر و خوشی  بستـــــــــــــــــه شـــــــــــــــد

خــــــــــــــــــــــــــدایــــــــــــــــــــا شکــــرت که ایـــــــــن سال هم به خیــــــــــــــر گذشت

               

پسندها (13)

نظرات (43)

نسیم جون
28 اسفند 94 17:11
اوخ اوخچه خوشمزه دهنم آب افتاد!!!!
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم
مامان مریم
28 اسفند 94 20:03
سلام گلمم عیدتون پیلپش مبارک نمیدونم چرانمیاد عکس
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خیلی ممنونم مهربون لطف داری عزیزم واقعا؟ ؟؟
الهه
28 اسفند 94 20:29
سلام اجی خوبی یهو اومدم بهت سر زدما اجی شرمنده بابت تاخیر ۳ ساعته اگه سرور وبت بلاگ اسکای بود از طریق خبرنامه میفهمیدم اجی خوب میبینم که فاطمه زهرا حسابی شیرین زبون شده اجی یه چشم رو هم بزاری مامان بابا هم میگه اون النگوهاشم خیلی نازه اجی اون جوجه هاشم خیلی نازه دست دایی فاطمه زهرا درد نکنه اجی عیدت مبارک ان شاءالله که سال خیلی خوبی در انتظارت باشه و همیشه سلامت و شاد و خندون و خوشبخت باشی ان شاءالله
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خواهش میکنم عزیزم فدای مهربونیات آره دیگه خاله جوووونش دخملی خیلی ناززززززز و شیرین شده خیلی لطف داری مهربون همیشگی انشالله عزیزم انشالله برامون خیلی دعا کن مهربونم
الهه
29 اسفند 94 4:02
سلام اجی خوبی میبینی بیدارم اجی از بی خوابیه خخخخخخخخ هی خواب و بیدارم من کی خاله دخترت شدم خودم خبر نداشتم اجی خدا نکنه اجی دعا این که حرف همیشگیت هست خخخخخخخ البته حق داریا اجی میدونی که تو دلم هیچی نیستا همینجوری گفتم اجی راستی شبکه نمایش از اول فروردین میخواد افسانه جومونگ بده همونی که سونگ نقشش رو بازی کرده ساعتشم خیلی خوبه اجی ساعت 15:30 بعد از ظهر هست البته فکر کنم از سریال های کره ای خوشت نمیاد اجی همینجوری گفتم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام آجی مهربونم ببخشید دیر نظر خوشکلت رو ثبت کردمدیگه این روزها دید و بازدیدا زیاده و..... عزیزم تو برام مثل خواهر نداشته ام میمونیخیلی دوستت دارم اتفاقا عاشق این سریال های چشم بادومیا هستم و همشون رو هم تا بتونم نیگا میکنم آره تبلیغ جومونگ رو دیدم ولی متاسفانه ساعت پخشش ساعت خواب عصرانه فاطمه زهراست و نمیتونم تلویزیون رو روشن کنم فدای مهربونیات
✿ ماMے jوטּ✿
29 اسفند 94 18:48
سلام عزیزم ووووویییی چه دخمل شیرینی خیلی دوسش دارم النگوهاشم مباااارررک .....سال نو پیشاپیش مبـــــــــااارککک💋💋
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم سال جدید مبارک باشه خیلی لطف داری مهربوووووونمقابل شما رو نداره خاله جوووونش میگم کاش یه پست جدید میذاشتی دلمون آب شد برای دیدن روی ماه نگار خانومیییییی عزیزم
.•♥خواهری بلور♥•.
29 اسفند 94 21:45
سلام خدمت عزیز دلم و خواهر زاده ی دردونم نفسای من .... عاشقتونم فندق صورتی رو ببوس با آرزوی سالی عالی ان شا الله
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عقشمممممممم خیلی محبت داری خواهر جوووونمببوس روی ماه بلورم رو سال جدیدتون هم مبارکانشالله سال خوبی داشته باشید
الهه
1 فروردین 95 8:06
سلام اجی خوبی عیدت مبارک اجی تونستی یه سر بهم بزن اجی دو ساعت دیگه میخوام اپ کنم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم اومدممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مینا
1 فروردین 95 10:29
محجوب جوووووونم عیدتون مبارک باشه انشاالله ساال خوبی رو در کنار دخترت و همسرت داشته باشی.آخ عزیزم بخورمت من خانوم خوردنیخیلی شیرینه دخملت تامیتونی ازش لذت ببر از بزرگ شدنش از خانوم شدنش...خیلیی شاعرانه شدعزیزم من رشته ی تجربیم شما چه رشته ای بودی؟؟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی لطف داری مهربونم عید شما هم مبارک باشه انشالله سال خوبی داشته باشید 100سال به این سالها امیدوارم تو هم هرچه سریع تر این دوران لذت بخش رو تجربه کنی عزیزم من انسانی بودم
الهه
2 فروردین 95 2:38
سلام اجی خوبی نظرتو تایید کردم اجی ممنون که بهم سر زدی عیبی نداره اجی میدونم درکت میکنم ممنونم اجی لطف داری منم دوست دارم اجی اجی بدبختانه شبکه نمایش جومونگو دو قسمت دو قسمت کرده خیلی خلاصه اش کرده اجی البته قسمت اولشو دیدم اجی فکر نکنم زیاد نگاش کنم اجی از بس خلاصه اش کردن و پدر سریالو در اوردن خدا نکنه اجی ببوس اون دخملتو از طرف من مثلا خاله نداشته اش هستم دیگه خخخخ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی ممنون عزیزم لطف داری مهربون آره بخدا همون پخشش نمیکرد بهتر بودوالا انشالله همیشه سلامت باشید و سال خوبی داشته باشید
آیداکوچولو
2 فروردین 95 12:24
وای وای چه النگوهای خوشملی مبارکت باشه وسال نو هم مبارک باشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب محجوب خیلی ممنون عزیزم انشالله سال خوبی داشته باشید
الهه
3 فروردین 95 6:43
سلام اجی خوبی وظیفه اس اجی اجی من دیروز رفتم جومونگو دیدم وقتی به دنیا اومد و بزرگ شد خخخخخخخخ ممنونم اجی به هنچنین خودت
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم آره من هم یه کمیش رو دیدم خواهش میکنم گلم خیلی ممنون عزیزم
الهه
3 فروردین 95 21:38
سلام اجی خوبی منم امروز دیدم اجی حیفه نبینمش درسته پدر فیلمو در اوردن اما قسمت سومش زیاد سانسور نشده بود وظیفه اس اجی ببخشید زیادی نظر میدم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره آجی جوون بطور کل قشنگه خیلی خوشحال میشم وقتی نظرهای قشنگت رو می بینم
الهه
4 فروردین 95 8:40
سلام اجی خوبی بله اجی خیلی قشنگه اجی إ پس زیاد نظر میزارم خخخخخخخ اینم بده به اون دخمل شیرینت که اذرماه میخواد زبونم باز کنه بگه مامان بابا اجی اگه تو زودتر حرف زده باشی وقتی بچه بودی فاطمه زهرا هم زودتر حرف میزنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو نه عزیزم کی گفته تو زیاد مینظری(خخخخخخخخخخ )بگو تا یه هلی کوپتری جانانه براش برم اون مینظری(نظر میذاری )رو حال کردینه خداییش خوشت اومد چه چیزی اختراع کردم آره من خودم هم زود راه افتادم هم زود حرف زدم البته دست ما شکسته حرف میزدم جوری که همه بهم میخندیدند
✿ ماMے jوטּ✿
4 فروردین 95 17:29
ســـلام خواهر گلــــم سال نوتون مبـــــاااارک بهترینهارو تو سال جدیـــد از خداند مهربان براتون ارزومندم ایشالا همیشه تنتون سالم ولبتون خندون باشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی ممنون مهربونمعید شما هم مبارک باشه انشالله سال خوبی داشته باشید خیلی لطف داری عزیزم به همچنین گلم
♥فاطمه معصومه♥
5 فروردین 95 13:24
سلام عزیزم عیدتون مبارکمنم تامیتونم ست میکنم خخخخ فقط یکیش اوجور بوجور باشه همه جام درد میکنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خوشکلمممممم عید تو هم مبارک عسیسم انشالله همیشه سلامت باشید و سال خوبی داشته باشید پس مثل همیم
ماجراهای خونه یک بانو پاییزی
6 فروردین 95 10:55
سلام مهربونم حال و احوال؟ من الان این وروجکتو چطور بخورمش؟عشق منه هزاااار مااااشاااالله مثل ماه میمونه خدا برات حفظش کنه الهی النگوهااااشوووووووو ای جان دلم من باید یکی دیگه بیارم اینجوری نمیشهاصلا بدجور دلم خواستنقشه شومت گرفت آخر
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خیلی ممنون گلم الحمدلله خوبیم خدا رو شکر خیلی ممنون خواهر عزیزم خیلی لطف داری گلم اول آدرس خونت رو دقیق بده بعدش شاید اجازه دادم بخوریششششمن هر چی اومدم شمال دنبال در سفید رنگ گشتم نیافتمتنکنه درتون شیری رنگه و تو شب کوری داری و اشتباه گفتی؟؟؟ خدا را شاکرم که تو را اغفال ورزیدم میگم تا باشه از این نقشه های شووووووووووووم
مامان علیرضا
6 فروردین 95 19:22
اميدوارم سالي که پيش رو دارين.... آغاز روزايي باشه که آرزو دارين.... عيدتون مبارکاااااا...^___^
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون خانومییییی انشالله به همچنین
بانو
6 فروردین 95 23:55
سلام عزیزم خوبی؟؟ سال نوت مبارک انشالله سال خوبی داشته باشه سایه همسر عزیز بالای سرت باشه دختر گل هم بزرگ بشه کلی واست شیرین زبونی کنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام گلم خیلی لطف داری مهربون همیشگی ممنون از دعای قشنگت گلمممممممم انشالله عزیزم انشاالله
الهه
7 فروردین 95 5:49
سلام اجی خوبی خسته نباشی اجی بله بله متوجه شدم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی لطف داری مهربون همیشگی
مامان
7 فروردین 95 19:08
ماشالله چه بزرگ وناز شده بچه چراغ خونس خدا به همه بده
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی لطف داری مهربون آره واقعااااااااااااااااااا انشالله دامن همه سبز بشه
مامانی گیتا جون
8 فروردین 95 10:17
عزیزم خدای مهربون حافظ و پشت و پناهت
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم خیلی لطف داری مهربون
biiitaaa
8 فروردین 95 18:40
در شکفتن جشن نوروز براتون سلامتي و بهروزي، طراوت و شادکامي، عزت و کاميابي را آرزومندم.خيلي خوشحال ميشم عزيزم به منم سر بزنين
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی زیبا بودند ممنون
خواهری بلور
8 فروردین 95 20:31
سلام عسلی ایام به کامممم منتظر آپ نازتم، دلتنگ عسلیت
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلاممممممم عشقمممممممم محبت داری خواهری گلمممممممممممنون عسیسممممم به همچنین
♥ ᓘـاله میــنا ♥
9 فروردین 95 10:51
سلام خواهر جونم سال نوتون با تاخیر مبارک باشه دوستمزندگیه خوبیرو برای خانواده ی سه نفریتون آرزومندمعزیزممممم دخترت چقدر نازو مامانی شدهبخورمت من فندوقیخانومی باکلی عکس از تولد نگار بانو منتظرتم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خوشکلممممم خیلی ممنون عزیز دلمممممم عید شما هم مبارک باشههههههانشالله سال خوبی داشته باشیددد خیلی ممنون عزیزمخیلی لطف داری مهربون همیشگی اومدمممممممممممممممممممممممم
خاله مهتاب
9 فروردین 95 15:41
ای جووونم به این دختره ناز..عزیزکممم خوشمله من
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی لطف داری خواهر عزیزم ممنون فدای مهربونیات
ᓄـاـᓄـان
9 فروردین 95 17:08
اه اه اه این همه نوووشتم همشون پرید... ولی عیب نداره من بازم مینویسم...می بینی ترو خدا چقد پرو هستم سلام خانوومی خوبی گلی جووون؟؟ قند عسلمووون چطورع؟؟ عزیز من آدرس وب شمارو از یکی از دوستام گرفتم...از بس که از شما تعریف میکرد...نمیدوونی که....!! عیدتووون مبالک خاله امیدوارم سال خیلی خیلی خوووبی رو در پیش داشته باشید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو وااااااااااااای عزیزم دقیقا درکت میکنمممممخودم بارها این بلا سرم اومدهولی کوتاه نیومدممممممعزیزم من و تو پشتکار داریمممم سلام مهربونم خیلی ممنون عزیزم خوبیم خدا رو شکر شما چطورید از حال خانوم خانومانپرس که پدرمون رو در آوردهباورت میشه الان مثل هندونه زدمش زیر بغلم دارم خونه رو گز میکنم و برات مینویسمممممیعنی آنقدر زور زیاد شده که نگوووووووو عید شما هم مبارک باشه عزیزم انشالله همیشه سلامت باشید و سال خوبی داشته باشید راستی از کی تعریف ما رو شنیدی؟؟؟؟؟ خیلی لطف داشته هر کی بوددده چیا گفته ؟؟؟؟؟؟ به به چقدر خربزه ای که برام قاچ روی شیرین بوووود
ᓄـاـᓄـان
9 فروردین 95 17:27
گلی جووون ما زهرا سادات خانوووم رو لینکیدیم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
فدای تووووووو ماهم الان شما رو میلینکیمممممممم
.•♥خواهری بلور♥•.
10 فروردین 95 1:01
سلام گلم عزیزم حدود 5 ماهش بود مامانش سیب رو می زاشت دهنش مک بزنه وضع بلور با بقیه بچه ها فرق داره بلور حساسیت پوستی داره و بدنش قرمز می شه به خاطر همین مرکبات اصلا نمی خوره نه خودش نه سیما ... و نکته دیگر دکتر ها می گن فکر کنم از 6 ماهگی به بعد باید به بچه میوه بدی تو نت سرچ کن به نظرم عجله نکن تا 5 ماه شیر مادر رو فقط بهش بده حالا این بار دادی مشکلی نداره اما محجوب خوبم قطعا از نظر علمی ثابت شده و زمان خاصی میوه دادن داره اگه زودتر غذا غیر شیر مادر رو شروع کنی ممکن بجه در بزرگسالی دچار ناراحتی معده بشه ... به نظرم پیش یک دکتر تغذیه بری خوبه عزیزم موفق باشی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خیلی خیلی ممنونم به خاطر راهنماییهای خیلی خوبت عزیزمخیلی لطف داری مهربون راستش امروز بردمش دکترش گفت میتونی از یکی دو هفته ی دیگه کم کم بهش فرنی و...بدی حالا باید صبر کنم ولی میوه بهش میدم میک بزنه
.•♥خواهری بلور♥•.
10 فروردین 95 1:17
راستی محجوبم این رو تایید کن تا بعضی ها ببینن سلام بعضی هاااا یادتونه چند ماه پیش در وبلاگ های تقلبی چه بساطی داشتیم با هم یادتونه چقدر التماس کردین یادتونه واقعا یادتون هست که بعضی هاتون با گستاخی تمام می یاید دوباره وبلاگ می سازید و از وبلاگ کسانی که مدتی هست آپ نکردن مطلب کپی می کنید و دوباره توی نی نی وبلاگ وب می سازید و با پرویی تمام نظرتون رو توی وب های دوستان مورد اعتمادم که سر می زنم با آدرس وب تقلبی قرار می دید ... واقعا خجالت نمی کشید ... تقاضا دارم رختتتون رو جمع کنید و از نی نی وبلاگ برید ... من بی خیال نشدم که حساس ترم شده ... فتا هم پیگیر تر شده از جریمه به حبس و.... لطفا تا جدی نشده برید، محجوبم مراقب باش ممنون عزیزمی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو واقعااااااااااااااااا مثل اینکه تا ازشووون شکایت نشههههه آدم نمیشن خواهری جووووونم ممنون بابت اطلاع رسانیت گلممممممممخیلی دوستتتتتتت دارممممممم
نگارار
10 فروردین 95 15:25
سلام برمحجوب خانوم ودخمل ناز ای کاش زودتراین تعطیلات بگذره شماعکسای خانومی روبزاری
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم فدای مهربونیات عزیزم به زودی میذاررررم خواهر
نسیم جون
11 فروردین 95 12:20
به وبلاگم بیا و جدید ترین پستم رو بخون.اگه نری شاید وبلاگم رو حذف کنم آخه دیگه نا امید شدم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو اووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووومدددددددددمممممممم گلمممممممم
الهه
11 فروردین 95 12:30
سلام اجی جونم خوبی اجی خسته نباشی روز تو و مادرت مبارک اجی ان شاءالله که همیشه سلامت و شاد و موفق و خندون و خوشبخت باشین ان شاءالله اجی دوست دارم اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم خیلی خیلی ممنون عزیز دلم من هم این روز رو به مامان و خواهر عزیزت تبریککککککککک میگم انشالله همیشه موفق باشید
♥دختر عمه پری کوچولو♥
11 فروردین 95 12:47
سلام//وای چه قدر بزرگ شده/چند ر.ز نیومده بودم وب ولی حالا که اومدم ماشاالله مثل یه فرشته کوچولوی نازه/فدات بشم دخملی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خیلی لطف داری مهربون همیشگی خیلی ممنون عزیزم هزارتاااا بووووووس برای تووووو
.•♥خواهری بلور♥•.
11 فروردین 95 14:24
دیدی ترنم و تیام هم حذف کرد !!! محجوب اینقدر وب تقلبی یافتم خسته شدم کمکم کن والااا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ترا خدا نگووووووظلیل بشنننن خواهری جووونم ترا خدا وب تقلبی دیدی بهم بگوووووو تا پیششون نرمممممم
.•♥خواهری بلور♥•.
11 فروردین 95 14:27
بهش گفتم من اکثر اکثر مادرا و بچه هاشون با فالو بالا تو فالوووووووو هااام هستن شما هم تو اینستآیی درسته ؟؟؟ به نظرم از از عکس هاشون استفاده نکن آخه واقعا تابلووووو
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو به وب تیام این حرفها رو زدی؟؟؟ بعدش هم اون خودش رو حذفییید؟؟؟؟ یعنی تو تیام و اینا رو قبلا تو اینستااا دیده بودییییی؟؟؟
.•♥خواهری بلور♥•.
11 فروردین 95 14:28
محجوب از این به بعد هر کس یدفعه سر و کلش پیدا شد خیلی زود اعتماد نکن ،دقتت رو خسییییییلی زیاد کن
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خدا لعنتشووووووون کنهههههههه
ژینا
11 فروردین 95 14:52
سلام محبوب بانو می دونید ما 1 ماه نبودیم. ولی شما حتی 1 نظرم ندادید! به هر حال اصلا از شما انتظار نداشتم این جایی که لوگو مو ساختم:http://en.bloggif.com/slide دخترتون رو هم از طرف من بببوسیدش بای
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلممممم بخدا قسم که بیش از 10بار به وبت اومدم و همش آخرین پستت رو میخوندم بخدا قسم که دست و دلم به نوشتن نظر نمیرفت آخه آخرین پستت خیلی نگران کننده بود نمیدونستم باید برات چی بنویسمولی بخدا همش برا سلامتی خواهرت دعاااا میکردممممم آخه میدونی من از این که یه وب دوستم مدتی آپ نشه خیلی خاطره ی بدی دارررم همش میترسممم یه اتفاق بدی براش افتاد ه باشههه به هر حال شرمنده اممممم و واقعا خوشحالم که برگشتییی
مینا
12 فروردین 95 16:56
سلام عشقم بلاخره بعد از سالهاآپیدمتوچرا نمیاپی؟دلم واسه ی عکسای فرشتت تنگ شده به خدافدای تو و دخترت عزیز دلم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلااااااااااام مهربونم واقعااااااااااااااااااآپیدیییییییی اومدددددددددممممممممم خیلی مهربونیییییییییییییییییییییییییی عزیزم
بیتا
13 فروردین 95 0:51
سبزه دلت را به نيت آرزوهايت، هر چه که هست گره بزن، شادي؛ زيبايي؛ لطافت و خوشي هاي پايدار تقديم وجودتون سيزده بدرتون مبارک از ته دل خوشحال ميشم به منم سر بزنين
مامان محدثه
14 فروردین 95 16:39
سلام عزیزم. وبلاگ خیلی زیبایی داری . فاطمه زهرا سادات چقدر خوشکل و خانوم هستش . راستش من خیلی وقته که میام به وبت سرمیزنم . با اجازت لینکت میکنم. شماهم اگه دوست داشتی منو لینک کن.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خیلی لطف داری خواهر گلم با کمال میل لینکتون کردمممم
نسیم جون
15 فروردین 95 14:34
سلااااااااااام چرا دیگه آپ نمی کنی؟؟؟؟؟؟ بدوووووووووووووو من دلم برا فاطمه زهرا تنگ شده فاطمه زهرا 4 ماهه شد و شما آپ نکردیییییییییییییییییییییالا آپ کن وگرنه میام برات!!!!! ...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
سلام عزیزم بخدا که خیلی وقته دلم میخواد آپ کنممممم ولی مگه خانوم خانوما میذارهههههه نسیمم جوننمم تو باید برا خوشکل خانوم باید بیای نه من بیچااااره
تنها امیدم خدا
16 فروردین 95 17:07
ان شاالله خدا حفظش کنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو انشالله خیلی محبت داری مهربوووووووووووووون
مائده جون
18 فروردین 95 18:07
چه نازه!....بخورمش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خو اگه تو بخوریششش چی واسه بقیه می مونه