♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

اولیــــــــن های عســـــــل خانــوم

1394/12/20 18:31
1,822 بازدید
اشتراک گذاری

   

(فاطمه زهرا سادات 3ماه و 5روز سن دارد)

امروز اومدم تا با خوشحالی یه خبر خوبـــــــــــــــه خوب بهتون بدم

وااااااااای خدا چقدر از این اتفاق ها خوشحالم

اول بگید ((ماشالله،ماشالله))ماشالله ماشالله بهش بگید....صد باریکلا بهش بگید...ماشالله

یعنیــــــــــــــا مدیونیــــــــــــــــــد اگــــــــــــــــــــــه ماشالله نگیـــــــــــــــد

خب بیشتر از این دلتون رو آب نمیکنم(خخخخخخخخخخخخخ)

دخملـــی غلت زد،باورتون میشهیعنیا ما که هنوز تو شوکیم

اول این غلت زدن دخملی در3 ماه و 2 روزگیش بود

رفته بودیم خونه مامانم و بعد از شام ،مامانم طبق معمول داشت با نوه ی خوشکلش بازی میکرد که یع دفعه دیدیم مامانم داره به فاطمه زهرا میگه آفرین مامان جون آفرین....بیا...بیا

ما که قضیه رو فهمیدیم با خوشحالی کنارشون نشستیم و فاطمه زهرا رو تشویق کردیم و گل دختری اولین سینه خیز شدنش رو توی خونه ی مامان جون وبابجونش انجام داد تازه وقتی مامانم دستش رو کف پای دختری گذاشت ،عسل خانوم یه کمی هم سینه خیز رفت

حالا دیگه خیلی باید مواظبش باشم چون در هر حالتی میتونه سینه خیز بشه((ماشالله))

و دوم اینکه دختری توی 3 ماه و 3 روزگی با صدای بلند برام خندید (باورم نمیشد)خدا جونم ممنونم

داشتم براش آآآآآآآآآآآآآآآآآغغغغغغغغغغغغغی میگفتم که یه دفعه قاه قاه خندید و ذوق کرد اونم چند باررررررررر

آقاسید که کلــــــــــــــا هنگیده بود(خخخخخخخخ)ماشالله شیرین عسل ما یه چند ماه از بچه های دیگه جلوتر هست(اینم به خودم و مامانم رفته،مامانم 4 ماهگی قـــل میرفته،ماشالله)

و سوم اینکه توی 3 ماه و 4 روزگی غلت زد اونم به تنهایی (خونه ی مامانم بودیم و با تشویق های مامانم عسلی تونست سینه خیز بشه و دوباره برگرده)خیلی خیلی خوشحالم (فقط دلم میخواد زودتری غذا خور بشه)

                                               وحالا عکــــس های خوشکـــــــــــــــــــــــل خانــــــــــووووووووم

                   

                 

                     

 

       مراحلآآآآآآآآآآآآآآآآآغغغغغغغغغغغغغیییییییییی گفتن عـــزیـــز دل

                

                     

  مراحل خوابیدن نـــــــــــــــاز دختر از اولین روزهای تولــــــــــد

           

                     

              

دیروز برای اولین بارررر ناخونهای گل دختر رو کوتاه کردیم(خونه ی مامانم بودیم و مامانم یه سکه گذاشت کف دست فاطمه زهرا تا همیشه دستش پر پول باشه و بعدش ناخون هاش رو کوتاه کرد)

                

        دست های خوشکل گــــــــــــــــل دختـــــــــــــر

         

                

در حال بازی با فاطمه زهرابودم که ناگهان از صدای جدیدی که در آوردم ترسیدواینجوری شد

           

                   

                        اینم لباس های عید نازززززززززززززززز دخترررررررررررررررر

             

                    

            

پسندها (13)

نظرات (42)

الهه
20 اسفند 94 19:05
سلام اجی خوبی خسته نباشی به سلامتی اجی تبریک میگم یه چشم رو هم بزاری مامان بابا هم میگه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون آجی جووووووووووووووووووونم بی صبرانه منتظر اون روز هستم
.•♥خواهری بلور♥•.
20 اسفند 94 19:31
عزیز دردونه ،یکی بدونه به سلامتی
الهه
20 اسفند 94 19:39
اجی البته بعضی از بچه ها هم هستن دیر حرف میزنن امیدوارم فاطمه زهرا از اون بچه هایی باشه که زود شروع به حرف زدن میکنن اجی راستی انگشت دست های تو هم تپله دستای منم همینطوره تپله اجی به مادر بزرگم کشیدم مادر مامانمو میگم البته سال ۸۷ فوت شد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عزیزم آره من هم تپل خانووووووووووووووووووووم هستم دیگه آخ عزیزم خدا رحمتش کنهعمرش باشه برای خودت
مینا
20 اسفند 94 20:40
ای جااااااانماشاالله بهت گل دخترمحجوبم از بزرگ شدنش لذت ببراز طرفم ابتدا بچلونشبعد گاذ گاذش کنبعدم درسته قورتش بده
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای مهربونیات عزیزم ای به چشممممممممممممم
الهه
20 اسفند 94 21:01
ممنونم اجی به همچنین خودت
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خواهش میکنم آجی جووونم
تنها امیدم خدا
21 اسفند 94 10:11
عزیزم ان شاالله خدا خودش دخمل خوشملتون رو(ماشااالله)حفظ کنه.وان شاالله سالم و عاقبت بخیر باشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی لطف داری مهربون همیشگی ممنون از دعای قشنگت عزیزم انشأالله انشالله
♥فاطمه معصومه♥
22 اسفند 94 7:05
سلام عزیزم خوشحال شدم تبریک میگم....ماشاالله ماشااللهولی بگمااااااااااااا متین ماهم چندبار کارای دخترتوکرده تازه حرفم میزنه(حرف اول رو میگه بعدشو با زبونش میشه فهمید)بچه های این دوروزمونه متخصصن والله ولی متین اشاره ای خیلی خووب بلده بحرفهتعریف نباشه هااااااا گفتم بدونید که متین ماهم هستان شاالله خدا حفظشون کنه.................
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
سلام مهربونم آره فاطمه زهرا هم خیلی با نگاهش حرف میزنه تازه بعضی وقتها بدو بیراه هم میگه واقعا بچه های این دور و زمونه خیلی پیشرفته شدن
♥فاطمه معصومه♥
22 اسفند 94 7:17
لباسای نازگلمون مبارررررک باشهان شاالله به شادی وخوشی وسلامتی تنش کنه وازبلاهابه دور باشه عزیزمراستی مشهد چی شد؟؟؟؟؟؟میرین؟؟؟؟؟؟جوابشوبیاین تو وبم بگین میخوام ببینم دعاهام گرف یانه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی لطف داری عزیزمانشاالله عزیزم انشاالله خیلی ممنون گلم خواهر جووونم ما از اول ازدواجمون یه تصمیم خیلی خیلی خوب و مهم گرفتیماونم این بود که هیچ وقت توی ایام عید مسافرت نریم آخه همه جا شلوغه و همه چیز ام گرونه به نظر من مسافرت توی ایام عید اشتباهه ما اگه خدا کمک کنه اردیبهشت دوست داریم بریم مشهد آخه هم از شلوغی عید کم شده ،هم هوا خوب شده ولییییییییییی اینم بستگی به مسائل مالییییییی داره اگه مثل الان باشه که تا پارک سر کوچه هم نمیتونیم بریم میگما خواهری جووونم تو هنوز به دعاها و ادامه بده فعلا اوضاع خرابه
فافا
22 اسفند 94 10:19
خیلی مامان با سلیقه ای هستیا! عکسهای خوشگلی از دخملی گذاشتی . اینا همش براش می مونه . عیدتون مبارک
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنونم مهربونمخیلی لطف داری عزیزم عید شما هم مبارک انشالله سال خوبی داشته باشید
layaa
22 اسفند 94 17:56
الهی عزیزمممممم چه دخمل گلی چه زود بزرگ میشن همیشه بخنده براتون انشاالله
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی لطف داری لعیا جان آره ماشالله بچه ها زود بزرگ میشن خیلی ممنون گلم
♥فاطمه معصومه♥
23 اسفند 94 12:42
خخخخخخ اره بدوبیراه هم میگه اونم چطوریییییییی واویلا خخخخ فقط گرسنه باشه دیگه عالم عالمومیزنه به هم بیچاره مامانم تاشیر بده بهش کلی کتک میخورهبابامم همینطورهاااااااگفتم دیگه پاهاشوچیکارمیکنه الان شدیدتر شده عادتش نمیتونیم ترکش بدیم(ترک اعتیادم سخته ها)الان فقط کارش شده گریه بخاطراینکه پاهاشوقاطی میکنه اعصابش داغون میشه دیگه نمیدونیم چیکارکنیم بچه خودشو کشتتتتتتتتتتتت/......منم یه حساسیت دارم اگه درست نشه دیونه میشم برا همین درکش میکنمولی باید ترک کنه دیگه قرارنیست که تا40سالگی ادامه بده والله.....بعدشم خیلی اذیت میشه غذاهم نمیتونه بخوره اونوقت حرکات دهنشم به هم میریزه(حرکت پاهاش به کل بدنش سرایت شده دستها دهنش سرش پاهاش)
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
میگم این دوتا آبرو بر هستنا ای داستان پاهاش خیلی باحاله من کلی میگم فک کنم همه جای بدنش با طناب بهم وصل باشه
♥سیما♥
23 اسفند 94 19:26
سلام///به منم سربزنید.
آیداکوچولو
24 اسفند 94 9:01
سلام فاطمه زهرا کوچولو شما علاوه بر اینکه خیلی خوشگلی ماشالله خیلی هم زبر وزرنگی ماشالله لباسهای عیدت هم مبارکت باشه وسال خوبی داشته باشی کنار مامانی وبابائی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم خیلی محبت داری مهربووووونم چشماینازت خوشکل میبینه عزیزمآره دیگه خوشکلیش به خودم رفته زرنگیش هم به مامانم و آقاسید مردم از این همه خوشکلی خیلی ممنونم گلم
مامانی گیتا جون
24 اسفند 94 9:46
آرزو کردم خدا را گوهری سالم و زیبا نگارین اختری بر سرم او ریخت یکدنیا گهر داد ما را او زرحمت دختری دختری مانند گل زیبا و پاک از همه ناراستیها او بری او گل کاشانه ما میشود میکند بر ماهتاب او سروری
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو واقعا متن زیبایی بوووود
مامان حلما
25 اسفند 94 2:50
سلام گلم ای جان به سلامتی چشم رو هم بزاری راهم میره مامان بابا میگه جونم عشق خاله با اون نگاه گرمت
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم وااای انشالله عزیزم انشاالله بی صبرانه منتظر اون روز هستم خیلی لطف داری عزیزم
فاطمه معصومه
25 اسفند 94 5:38
اره خیلی خنده داره ماکه روده بر شدیم ازدستش خخخخ طناب نه کلا سیستم بدنش هماهنگ کارمیکنه خخخخ وقتی هم گریه میکنه میزنه به استارت بدنش همم باصداش هماهنگ کارمیکنه ینی مثلا وقتی ما ترانه بازکردیم وهمراه با اهنگ میرقصیم اینم اونطوریه هرجور گریه میکنه پاهاش ودستاش هم عین اون حرکت میکنن خخخخ بابا خیلی شگفت انگیزه تاحالا همچین چیزی ندیدیم خخخ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو به به چشم و دلم روشنپس بچه زبون بسته رو رقاص هم کردی فک کنم متین از عجایب 7گانه دنیا باشه
خانوم خونه
25 اسفند 94 6:30
وای چه لباسای خوشگلی... مبارک باشه... خدا حفظ کنه ناز دختر رو واستون
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی لطف داری مهربونممنونم گلم
الهه
25 اسفند 94 7:05
سلام اجی خوبی راستی سال جدید مبارک اجی ان شاءالله که همیشه سلامت و شاد و خوشبخت و خندون و خوشبخت باشی و سالی عالی پیش رو داشته باشی راستی اجی ان شاءالله اگه خدا بخواد فردا اپ میکنم پس فردا هم همینطور هر وقت تونستی سر بزن اجی گفتم هر وقتا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام مهربونم خیلی ممنون گلم انشالله تو هم سال خوبی داشته باشی به به حتما میام گلم خیلی ممنون که خبرم دادی
الهه
25 اسفند 94 7:30
اجی منظورم از نظر قبلیم اینکه امروز اپ میکنم فردا هم اپ میکنم اخه اونجوری نوشتم فکر میکنی فردا وپس فردا اپ میکنم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو اومدمممممممم عزیزمممممم
ماجراهای خونه یک بانو پاییزی
25 اسفند 94 11:23
سلام خواهری واااااااااااای درکت میکنم چه ذوقی کردی واقعا شیرینترین لحظه های زندگی آدمه وقتی حتی ی کوچولو پیشرفت بچه ش رو میبینه یعنی عاشق دخملت شدم هزار ماشاءالله خیلی خوشگله خیلی نازه جوووون مامانشم نازه پییییس پیییسسسسس سوووووت براش اسپند دود کن چشم نخوره عزیزدلم....لباساشم فوق العاده قشنگه منکه عاشقشون شدم من دیگه وب تو نمیام الان وسوسه شدم باز بچه بیارم برای غلت زدن و خندیدنش ذوق کنم تو آدمو از راه به در میکنی کار داری دستم میدی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام خواهر خوشکلمممممممم آره خواهر میبینی تو رو خداآدم یه کوچولو آپدیت شدن بچش رو که میبینه کلیییییییییی ذوق میکنه واقعا خیلی خیلی حال میدهخیلی لطف داری عزیز دلم ممنونم خیلی زیاد خوب دیگه بنده کلا متخصص اینم که آدم از راه به در کنمزود باشششش دست به کار شووووووو تبسم خوشگله یه داداشی یا یه آجی میخوادحالا اون بنده خدا زبون نداره من که خالش هستم که میتونم از حقش دفاع کنمممممدست به کار میشی یا دست به کارت کنممممممممممم واااای آنقدر بچه 3ماهه شیرینه مخصوصا وقتی برا اولین بار قهقهمیزنه وقتی شیر میخوره و برمیگرده نیگات میکنه و با دهن باز و پر از شیر بهت میخندهو دوباره میره سر جای اولش و قلپ قلپ شیر میتورررره وسوسه شدی یا ادامه بدممممممممم
مامانی گیتا جون
25 اسفند 94 13:23
دلتان به نور لطف خدا منور ، مشام جانتان به شمیم بهارمعطر لطف روزگار برایتان مقرر نوروزتان پیشاپیش مبارک
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو نوروز شما هم مبارک باشه انشالله سال خوبی داشته باشید
الهه
25 اسفند 94 14:18
ممنونم که نظر دادی اجی تایید کردم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خواهش میکنم میکنم گلموظیفه بوووود
ماجراهای خونه یک بانو پاییزی
25 اسفند 94 14:36
ن مثل اینکه تو عزمتو جزم کردی منو باز بفرستی زایشگاهباز برم رو تخت زایشگاه بخوایم شکمم سفره شه که چی داری از حق بچم دفاع میکنی؟ منو وسوسه نکن من برم تنهایی نمیرم انقد از لگدزدنای داداش یا آجی تبسم میگم انقد از تکون خوردناش میگم تو رو هم با خودم میبرم با دم شیر بازی نکناخدایا منو از وسوسه های این خانم سفید و تپل مپلیدر امون نگه دار خخخخ اون تسبیح من کو؟استغفرا...استغفرا...استغفرا...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو باشه تو برا تبسم یه داداشی و آجی بیاد من قول میدم سال بعدش دینم رو به فاطمه زهرا بدم و براش خواهر و برادر بیارم بعدش هم خانوم خانوما من رو از چی میترسونیبنده قصد دارم انشالله 2یا3تا بچه دیگه بیارم کجاش رو دیدی حالا فقط دعا کن درسم زود تموم بشه تابتونم به بعدیش فک کنم
الهه
25 اسفند 94 14:47
اجی راستی سونگ اسمش هست نه یونگ اخه نوشته بودی یونگ اجی اسم سونگ اینه:سونگ ایل گوک اما من عادت دارم سونگ بگم بهش راستی اجی یادته یه بار پرسیده بودم هم طبیعی زایمان کرده بودی هم سزایرن اجی یعنی تو اول درد طبیعی رو تجربه کردی بعدش نتونستی تحمل کنی رفتی سراغ سزایرن امیدوارم ناراحت نشی اجی همینجوری پرسیدم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو آره میدونم من هم نوشته بودم سونگ وای مثل اینکه این گوشی نفهمنوشته یونگ بعضی وقتها کلی می‌نویسم، وقتی نیگا میکنم میبینم این گوشی هر چی خودش دوست داشته تایپ کرده خخخخخخخخخخخخخ حالا انشالله تو یه فرصت مناسب تمام خاطرات زایمان رو مبنویسم ولی چون پرسیدی بهت میگم گلم اصلا قرار نبود من سزارین بشم حدود 1شب و یک روز هم برا طبیعی بستری شدم و تا دلت بخواد درد کشیدمولی نشد که بشه و من سزارین اورژانسی شدم
♥سیما♥
25 اسفند 94 15:32
محجوب بانو جان میه بهم بگید چه طوری بوی بهشت رو توی پست ثابت اون جوری گذاشتینش//
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو اون جمله ی به بوی بهشت خوش آمدید صورتیه؟؟ به نظرت خوشکله؟؟ به خدا اون رو خیلی وقت پیش یکی از دوستان وبلاگی برام درست کرد و من رفتم از ولوبشرداشتم الان نه آدرسش رو دارم نه ازش خبری دارم بخدا راس میگمخودم بلد نیستم
شقایق دیزاین
25 اسفند 94 18:39
سلام,ميخواين يه قالب خوشگل با کلي امکانات واسه وبلاگ ني ني ي خوشگلتون داشته باشين؟ حتما به ما سر بزنيد. مطمعنم از وبلاگمون خوشت مياد. تقويم,قالب,پوستر ني ني هاتون.همه با وب ما[عينک][عينک] ادرس وبلاگ: http://shaghayeghdesign-2.mihanblog.com/ شقايق ديزاين
♥فاطمه معصومه♥
26 اسفند 94 0:01
بابا من رقاسش نکردم خخخخ خدادادیه خخخخ......عجایب هفت گانه چیههههههه موجودی شگفت انگیز از سیاره ای ناشناخته تشریف دارن
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو نه پس من براش ترانه میذارمممممممم
الهه
26 اسفند 94 5:01
سلام اجی خوبی خوب حالا اجی یه کم به اعصابت مسلط باش ببین توروخدا شب بیداری میگذرونم من خخخخخخخخ عجب اجی اوه اوه ببخشید اگه با سوالم یاد اون روز انداختمت اجی اجی فردا تونستی سری بهم بزن میخوام اپ کنم خخخخخخخخخخ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خخخخخخخخخخختازه من الان آرومممم خخخخخخخ حتما میام آجی جووونم
الهه
26 اسفند 94 8:56
اجی اپم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو به به به به اووووووومدمممممممممم
♥فاطمه معصومه♥
26 اسفند 94 15:10
خخخخخخ ببخشید رقاص خخخ نه بابا ترانه چیه حوصله شنیدنشم ندارم هراز گاهی میذارم چند دقیقه میرقصم بعدتموم خودش بلده خخخخ راستی گفتم بیام خبرت بدم خواهری عزیزم جمعه وبم آپدیت میشه بیاهااااااااااا دیگه ترسیدم از هلی کوپتراومدنت خخخخ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو به به چشمم روشن دیگه واجب شد برات لبو پرت کنمهندوانه هم که شروع شده و با جناب خان میاییم برات حتما میام گلمممممممم
الهه
26 اسفند 94 15:53
اجی من یه مزاحم دارم که اتفاقی بین من و اون و بعضیا افتاده اون داره منو جلوی همه بد میکنه ممکنه به تو هم پیام بده اجی ولی تو نظرشو حذف کن اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو واقعاااااااااااااااا؟؟؟ چه آدم های مریضی پیدا میشنا نگران نباش آجی اگه اومد اینجا یه هلی کوپتری میرم براششششششش
✿ ماMے jوטּ✿
26 اسفند 94 19:46
وووووییییییی ماشالا عزیزدل خالـــــه چقدر بزرگ شده چه عکســـآیی خدا حفظش کنه ایشــــالا.. لپاشــــوو بخورم مننننننن😍😍 شماخوبی عزیزم ممنون ک بیآدمابودید میبخشید مدتیه وقت نکردم بیام بهتون سر بزنم سرمنده🌷🌷 امیدوارم ایام عید وچهارشنبه سوری حسابی بهتون خوووش بگذره
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی لطف داری مهربوووووووونمممممممم خواهش میکنم عزیزم خیلی دلم هواتو کرده بوووود گلمممنون که اومدی انشالله همیشه سلامت باشید و سال خوبی داشته باشید
مینا
26 اسفند 94 21:19
وااااای دلم واسه جوجه کوچولو تنگیده بوداعزیزم ببخشید چون الان دیگه دوران جمع بندیه اولمه باید حسابی درس بخونم دیر به دیر آپ میکنم ولی هرروز به وب خوشگلت میام عزیزمبه این دوران میگن دوران طلایی نوروزهنوز درسام مونده خیلی استرس دارم واسم دعا کن آجی جونقربونتون برم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی لطف داری مهربون دل به دل راه داره عزیزم آره گلم الان دوران مهمی هست تا میتونی درس بخون حتما برات دعا میکنممممممتو هم برا ما خیلی دعا کن باشا
مامان زهره
26 اسفند 94 23:13
سلام محبوب بانو جون چطوری گلم دختر خوشگلت چطور امیدوارم همیشه سلامت وشاد باشید سال بسیار خوب وخوش بهمراه سلامتی شادی ولبخند براتون آرزومندم امیدوارم روزهای بی نظیریی رو پیش رو داشته باشید ودر کنار دختر گلت روزهای خوب وبی نظیریی رو تجربه کنی دوستت دارم خیلی زیاد
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلم به به چه عجبیچشم ما به جمال نظرهای قشنگ شما روشن شددددددد تو کجایی خواهر خیلی دلم برات تنگ شده بود همش میام وبت میبینم آپ نکردی بابا آپ کن دیگهها الان آپی آفرین ممنونم از نظر خوشکلت عزیزم انشالله عزیزم انشاالله انشالله همیشه سلامت باشید و سال خوبی داشته باشید من هم خیلی خیلی دوستت دارم خواهر مهربونم خواهر ازت میخوام برامون خیلی خیلی دعا کنی
الهه
27 اسفند 94 7:18
سلام اجی خوبی اره اجی مزاحم دارم اما به خدا سپردمش اجی به خدا توکل کردم تا چیزی نشه چون ابروم اومده وسط اجی شرمنده اگه ناراحتت کردم اجی نظرتم تایید کردم ممنونم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام آجی جونم بسپارش به خدا آجی خواهش میکنم گلمالتماس دعا آجی جووونم
مامان صدرا
27 اسفند 94 11:12
خداوندا تقدیر دوستان را در سال آینده به گونه ای قرار بده که در پایان سال از گذشته خود افسوس نخورند . . . پیشاپیش عیدتون مبارک
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو الهی آمیییییییییین خیلی ممنون عزیزم به همچین
♥فاطمه معصومه♥
27 اسفند 94 14:48
وا اخه چراااااااااااااااااااااااا من چه گناهی کردمبرام نیاین هاااااااااا خخخخخخ
♥فاطمه معصومه♥
27 اسفند 94 17:36
سلام عزیزم گفتم خبرت کنم اگه نمیدونی....فردا حرکت مردمی استغاثه برای تعجیل در ظهورامام زمان هست اینم ادرسش اگه دوست داشتین برین ثبت نام کنید تاشمام برای ظهور دعایی کرده باشید:http://esteghase.ir/میتونید لیست شهراهم ببینید اونجا شاید توشهرشمام باشه که بتونید باهاش برین....................
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو ممنون عزیزم که بهم گفتی ولی نمیدونم چرا هر چی میرم تو آدرسی که دادی باز نمیکمه
♥فاطمه معصومه♥
28 اسفند 94 5:37
حتما ادرس رو اشتباهی میزنی دیگهههههه....دیگه فکرنکنم ثبت نام شه چون گفتن تا روز موعود باید ثبت نام کنید...یه بار دیگه تلاشتونوبکنیدشایدکرد...اگه بازم نشدبیخیال شماخودتون نمازروبخونیدواجب نیست که اسمتون اونجا باشه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی خیلی ممنونم که به فکرم بودی عزیزم خیلی لطف کردی گلم
الهه
28 اسفند 94 7:23
سلام اجی خوبی سپردمش اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو کار خوبی کردی گلم
♥فاطمه معصومه♥
28 اسفند 94 14:28
سلام محجوب جونم برااون دوست که گفتن چطوری اون بوی بهشت رو درستیدی بگو بره به این ادرسhttp://en.bloggif.com/slide...برای نوشتن ادرس وب واین چیزا عکسای موردنظرشو خودش تو برنامه نقاشی کامپیوترش درست کنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خیلی لطف کردی مهربووون اون دوستمون منظورش اون خوش آمدید بوی بهشت که توی پست ثابتم هست بود اون خوش آمدید صورتی رنگه من به بوی که گفتی رفتم ولی فقط مخصوصا عکسه گلم ولی بازهم ممنونم خیلی لطف کردی مهربووون
محمد
28 اسفند 94 16:52
سلام. متشکر از لطفتون دوست گرامی انشاءالله. گلت همیشه سلامت باشه و سایه شما بر سرش باشه شاد و سلامت باشی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
آقاسید و محجوب بانو سلام دوست عریز خیلی لطف دارید ممنونیم ،انشالله انشالله نمیدونم چرا وبتون باز نمیکنه