♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡♡♡فاطمه زهرا سادات♡♡، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
 محجوب بانو محجوب بانو، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عاشقانه مـــاپیوند عاشقانه مـــا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
هم خونه شدن مــــاهم خونه شدن مــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
وب بوی بهشت مــاوب بوی بهشت مــا9 سالگیت مبارک
ملكا ساداتملكا سادات، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
آقا سيدآقا سيد، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡

مرسي ك ب دنيا اومدين😍

دوشم دااالییین♡♡♡♡

1395/5/2 17:11
2,412 بازدید
اشتراک گذاری

       

 

        یعنی این بغلخاله  جونیییااااااااابغلچن تاااااااااااا

                   منووووو قلبدوشقلب داااالن

 

       

 

             منم همههمه ی شما خاله های خوشتلممممم رو 

                   دووووووووووووشششششش دالمممم

                         هواااااااااااااااااارتاااااااااااااااا

پسندها (19)

نظرات (27)

دختر زمستونی
2 مرداد 95 17:14
وای فاطمه زهرا جوووونم من این قدر دوست دارم که قابل شمارش نیست/ البته اگه بخوام بگم چند تا می گم به اندازه ی ماه که یه دونه است و خیلی هم قشنگه یا میگم به اندازه ی تمووووووووووم ستاره های آسمون/
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو وااااااااااااااااای خواهر گلییییییییییییییییییییییییییی ممنونمممممممممم مهربوووووووووووووووووووونمممممممممممممممممممممم
الهه
2 مرداد 95 22:52
سلام اجی خوبی اوخی دخملت چقدر تو این عکست اروم و معصومه اجی اینو بده به دخترت بگو خاله ات دوست داره با اینکه بغلت نکرده اما باز دوست داره
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای تو آجی جووونم ما هم عاشقتیم
مامانی گیتا جون
3 مرداد 95 11:38
تو را ای گل کماکان دوست دارم / به قدر ابر و باران دوست دارم کجا باشی کجا باشم مهم نیست / تو را تا زنده هستم دوست دارم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو وااای خواهر گلم بسیار بسیار زیبا بووود
مامان نازنین زهرا
3 مرداد 95 13:26
یه دنیییییییییییا دوسسسسسسسسسست داریم فاطمه زهراجون.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای تو خواهر نازنینممممممممممممممممممم ما هم شما رو دوس داریمممممممممممممممممممممممممممم
بانو
4 مرداد 95 0:07
سلام عزیزم ماشالله دختری بزرگ و ناز شده خدا حفظش کنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی ممنون عزیزم لطف داری مهربون همیشگی
✿ ماMے jوטּ✿
4 مرداد 95 1:35
خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی دوست دارم شیـــــــرینک هزارماشالا هر روز شیرینتر ونازتر میشــــــــــــی عزیزک خالـــــه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو دل به دل راه داره خواهر جوووونم خیلی لطف داری مهربونم
آجی ثمینـــــ ❤
4 مرداد 95 13:10
عروسکککککککیهههههههه که تورو دوست ندارهههه؟خودم برم بکشمشششهرکی تورو کمتر از بینهایت دوست داشته باشه لت و پارش میکنمعاشقتیممممممممممم منو آجیممممشخلاتتتتتتتبخدا اگه دزفول بودی قورتت میدادممممم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو عدااااایییییی داری خواهر گلییییییییییییی خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم که پیشمون اومدی عزیزم
آجی ثمینـــــ ❤
4 مرداد 95 13:13
آجی حاضری تبادل لینکککککککک؟؟با افتخاررررررررررر لینک شدید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو با افتخاااار
دختر زمستونی
4 مرداد 95 15:26
سلام محجوب جون می خوام یه بک گراند جدید واسه ی دخملی درست کنم با همین عکسی که گفته دوشم دالین/ اینم بود سوپرایز من
سیمرغ
5 مرداد 95 16:32
خاله یه دنیا دوسسسسسسسسسسسسسسست داااااااااااااااره
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
فاطمه زهرادسادات فقطططططط یههههه دونههههه
دخترخاله
5 مرداد 95 19:05
محجوب جون من سیمایم توی نی نی گپ من و تایید کن کارت دارم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو چشمانم عزیزم ولی ندیدمت نبودی ولی که
آیداکوچولو
5 مرداد 95 23:49
هوار تا
نسیم خانومـــ♡
5 مرداد 95 23:57
وااااااااااای چه شیرین و خوردنی شده مااااااااااااااااااا(من و صدرا)عاشششششششششششقیتیم کوچولو
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خیلی لطف داری عزیزم
آجی ثمینـــــ ❤
6 مرداد 95 19:40
عروسک پا میشم میآم میخورمت هآاااا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو پاشوووووووو بیاااااااااااا بادهم بخورمیششششششششش
دخترخاله
6 مرداد 95 20:17
خدای من// این خانوووووووووووووووم کوچولو چه قدر خوردنی تر شده نمی دونم تا حالا محجوب جون چه جوری جلوی خودتون و گرفتین و نخوردینش محجوب جون دیگه لطف کن و این دفع با لک لک برام بفرستش
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای مهربونییییااااااااااات عزیزمممممممممم هر از گاهی یه کممممم میخورمشششششش نه با پست میفرستمش با لک لک خطر داره نه اینکه خانوم خانوما دست بزنش خیلی ملسه میترسم توی راه بزنه لک لک رو شت و پت کنه
عاطفه
7 مرداد 95 23:03
نه قالبت مشکل نداره
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
نمیدونم والااااا بعضیا میگن مشکل داره حالا این قالب جدید خوبه؟؟؟ یع مدتی باشه ببینم چی میشه
عاطفه
7 مرداد 95 23:04
نمیدونم چی بگم بیخی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
عاطفه میزنم لهت میکنماااااااا بیا توی همون جایی که خودت میدونی بحرفیمممم همون جایی که حذفش کردیییی
خواهرت ژینا
8 مرداد 95 14:07
ای جونممممم فاطمه زهراخانوم چقدر عسل شده ماشالا زودی 7 ماهه شد ایشالا همیشه شاد و خرم کنار مامانی و بابای مهربونش زندگی کنه ماشالااااا
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدای مهربونییییاااااات عزیزمممممممممممم انشالله عزیزم انشالله
الهه
9 مرداد 95 9:38
سلام اجی خوبی اجی وبم یه مشکلی پیدا کرده اجی وقتی بازش میکنم وب خودم باز میشه اما بعدش میره سایت دیگه اجی دعا کن تا ۱۲ که تولدته حل بشه این مشکل اجی به بلاگ اسکای هم خبر دادم اجی گفته بودم ۸ و ۹ اپم اما اجی من تازه دیروز متوجه این مشکل شدم اجی اگه درست نشه کلی شرمنده ات میشم اجی اخه میخوام برات پست بزارم اما این مشکل نمیزاره اجی البته میتونم وارد مدیریت وبم بشم اما دوست ندارم این مشکل دوستامو اذیت کنه اجی اگه نشد پست بزارم برات شرمنده اجی پیشاپیش تولدت مبارک اجی بازم شرمنده اتم به خدا اجی
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام آجی نازنینممممم عزیزم خیلی لطف داری مهربوووونممممممممممممممممممم انشالله که وبت درس میشههههه فدای مهربونیات عزیزمممم
♥ خانوم کـوچولو ♥
9 مرداد 95 11:50
شیرینکــــــــــــ
مامان آمیتیس
10 مرداد 95 13:06
بوسسسس بووووووس بووووووسسسس
عاطفه
10 مرداد 95 17:29
وای اهنگت چقدرعالیههههههههههههههه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو خودم میدونم اونی هم که الان بهم گفتی خودتیییییی
آجی ثمینــــــــ❤
10 مرداد 95 20:28
آرزوی من،،،،داشتن خواهر بزرگ بـــود...تا اینکــــه تو اومــدی و شـــدی فرشتــــه ی منآجــــی همیشگی خودم،عشق ابدی من،عاشقانه دوستت دارمسالگــرد زمینی شدنت مبارک...❤و امســـال بهترین هدیه خدا رو داری...❤یه فرشته از بهشت...❤و بهتـــرین لقب دنیـــا❤مـــادر❤آجــی مهربونم تولدت مبارکانشاا...120سالگیت
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو فدااااااااااااااااااااای مهربوووونیییییییییات خواهر کوچولوی خودمممممممممممممم دل به دل راه داره مهربووووووووووووووووووووونم خیلی خیلی خوشحاااالم کردی گلمممممممممممم دوستتتتتتتتتتتتتتتت دارمممممممممممممممممم
الهه
10 مرداد 95 21:22
سلام اجی خوبی مشکل وبم حل شد اجی خودم حلش کردم خخخخخخخ نظرتم تایید کردم اجی ممنونم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیزم خدااا روشکر مرسی گلممممم
اورانوس
11 مرداد 95 2:21
سلام خواهری خوبی؟ فدای این گل دختر....
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلام عزیز دلمممممم فدای تو ممنون عزیزم تو چطوری؟ ؟؟ قربون محبتت
اورانوس
12 مرداد 95 21:20
خوبم خواهری گل .خوشحالم برات که یه فرشته ناز داری و برات ارامش ارزو میکنم...
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو انشالله همیشه سلامت باشی خواهر نازنینممممم خیلی خیلی ممنونم عزیزم لطف داری مهربون همیشگی انشالله قسمته خودت
Maman o baba
16 آبان 95 20:33
خدا حفظش کنه خیلی خوشگله😙😙💟
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
پاسخ
محجوب بانو سلامت باشی عزیز خیلی ممنون